J. Rhodins El AB

J. Rhodins El AB

rhodinsel.se
  • Badge2023

Välkommen till J. Rhodins El AB! Vi grundades 2021 av Joakim Rhodin, en skicklig elinstallatör med ett decenniums erfarenhet inom elbranschen. Med en passion för teknik och ett engagemang för service har vi blivit en pålitlig aktör inom branschen. På J. Rhodins El AB strävar vi efter att vara ledande inom innovation och kundnöjdhet....

14 omdömen om J. Rhodins El AB

Johan H
Skrev om J. Rhodins El AB

Smidig och bra service. Rekommenderas varmt.

Fredrika P
Skrev om J. Rhodins El AB

Rhodins El hjälpte oss dra fram el till vårat nya kök. Från första kontakt fick vi snabbt ett hembesök och offert. Han var sedan här och fixade elen snabbt och det blev mycket bra. Vi är supernöjda och skulle absolut rekommendera honom.

Camilla S
Skrev om J. Rhodins El AB

Min gamla badrumsfläkt hade gått sönder. Jag fick snabb professionell hjälp av Rhodins och kunnig vänlig hantverkare som lyssnade ,forstod och levererade perfekt ny vacker fläkt ,som sattes upp med precision och yrkeskärlek. Han fick även igång svårtkomlig och svåröppnad duschlampa som nu sprider sitt ljus över mitt fina badrum. Tack för yrkesmässigt bra bemötande samt en verkligt stor hjälp . Camilla Pauli Stintzing.

Olivia R
Skrev om J. Rhodins El AB

Snabbt, smidigt och väl utfört arbete

Joel H
Skrev om J. Rhodins El AB

Har bara bra saker att säga om arbetet Joakim utförde. Framförallt uppskattade jag den tydliga offerten och att han gjorde ett toppenjobb med att återanvända våra gamla fina strömbrytare från 60-talet istället för att försöka sälja in nya.

Maja V
Skrev om J. Rhodins El AB

Väldigt duktig och effektiv elektriker. Vi har anlitat honom flera gånger. Jag kan varmt rekommendera honom!

Anna B
Skrev om J. Rhodins El AB

Är mycket nöjd och kan verkligen rekommendera Jocke! Han är kunnig, tillmötesgående och har ett supertrevligt kundbemötande.

Joakim R gillar detta
Nick L
Skrev om J. Rhodins El AB

Trevligt bemötande och snabb hjälp med installationen av mig spishäll. Toppen!

Jesper H
Skrev om J. Rhodins El AB

Håller vad han lovat och utförde arbetet proffesionellt.

Julia B
Skrev om J. Rhodins El AB

Heter inte Julia, har aldrig anlitat företaget i fråga

Svar från J. Rhodins El AB

Hej, felat var mitt så fel telefonnummer var inlagt i mitt fakuterringssysem, ber om ursäkt för alla oegentligheter detta medfört er!

Viktor B
Skrev om J. Rhodins El AB

Jag var mycket nöjd över Joakims arbete. Det var noggrant och snyggt gjort, och han var flexibel och tillmötesgående hela tiden. Rekommenderar! /Viktor

May A
Skrev om J. Rhodins El AB

Service, snabb och lösningsorienterad!

Ida Y
Skrev om J. Rhodins El AB

Allt fungerade toppenbra! Kan varmt rekommenderas.

Tovelina J
Skrev om J. Rhodins El AB

Vi renoverade hela lägenheten och Joakim gjorde ett superjobb med allt. Väldigt transparent med kostnader och jobbade effektivt. Otroligt trevlig också! 😊 rekommenderar starkt!