Din Elektriker i Stockholm

Vi på Din Elektriker i Stockholm strävar efter att förknippas med orden kvalitet och omtanke. Vår specialitet är badrumsrenoveringar och felsökning av golvvärmeanläggningar, därför har vi också nära samarbeten med alla hantverkare och yrkesgrupper som behövs för den typen av uppdrag så vi kan sköta hela projektet åt dig.

Förutom hel- eller delentreprenad på badrumsrenovering utför vi alla typer av elinstallationer, även vad gäller tele och data.

Låt oss hjälpa dig nästa gång du behöver en professionell elektriker!

Läs vad 178 kunder tycker om Din Elektriker i Stockholm 2

2022-07-04 Verifierad kund
    Trevlig, snabb och pålitlig . Vad kan man mer begära?
    2022-07-01 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kompetent. Väl utfört jobb.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Snabb, effektiv och sympatisk! Stort Tack!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Snabbt. Trevligt Kunnigt!

Återkommer.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Värdigt professionella och trevliga!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att diskutera med. Kunnig och snabb vid installation av två badrumsfläktar.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötanden, utförda arbeten punktligt kan bara rekommenderas 👍
  • Jonas S
    2022-06-07 Verifierad kund
    Supertrevliga elektriker, pålitliga, punkliga och noggranna. Har anlitat dom vid två tillfällen och behöver jag göra det igen så kommer jag anlita samma firma.
    Tack för de fina orden Jonas. Det är bara att höra av sig igen. /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2022-06-06 Verifierad kund
    Bra, de är proaktiva och kommer med förslag och tips på lösningar. Brf som har köpt tjänster vid ombyggnationer av kontor samt lägenheter.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda! Välkomna åter vid behov. /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2022-06-06 Verifierad kund
    Trevliga, snabba rimligt pris!
    Tack David, det var roligt att höra! /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2022-06-03 Verifierad kund
    Trevligt och tillmötesgående vid kontakt m företaget.Jag är nöjd med handläggning och utförande av det uppdrag jag ville ha gjort.
    Jobbet bestod av el- installation och montage sv ny takbelysning.
    Vad roligt att höra Lena! /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2022-05-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, trevlig och kompetent. Rekommenderar starkt
    Snabb och bra
    2022-05-07 Verifierad kund
    Leffe och Mattias fixade elinstallationen när vi totalrenoverade köket. De är rutinerade och jobbar effektivt. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med arbetet. Snabb respons på offertförfrågan och alltid snabb och tydlig återkoppling. Trevlig personal..
    2022-04-21 Verifierad kund
    Snabbt jobbat, mycket bra bemötande
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevliga, professionella och gör ett mycket bra jobb.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Bra, snabb och trevlig service.
    Mvh Daniel
    2022-02-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande , proffsig, gjorde ett kanonjobb med att fixa vårat trasiga värmegolv:)
    Tack Magnus för de orden, Kul när man kan hjälpa till när det ser hopplöst ut! Din Elektriker i Stockholm
    2022-02-09 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevligt bemötande!
    Tack Fredrik det var trevligt att höra. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-31 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt utfört arbete, där felsökning och reparering utav vårt värmegolv utfördes.
    Tack Niclas kul att det gick att laga. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-24 Verifierad kund
    Bra utfört arbete av en trevlig elektriker.
    Fick dock påminna om att få fakturan.
    Tack Eva, Ja ibland blir det lite mycket att göra så kontoret hamnar efter. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-24 Verifierad kund
    Väl utfört arbete, efter lite resonemang kom vi gemensamt fram till en bra lösning.
    Arbetet gällde instaslation av uttag mm på en balkong.
    Tack Carl-Axel, Tillsammans skapar man det bästa:) Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-24 Verifierad kund
    Mycket kompetent, snabb och trevlig.
    Tack Victor , Detsamma tillbaka till dig! Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-22 Verifierad kund
    På ett föredömligt och proffsigt sätt.
    Utmärkta elinstallationer.
    Mycket bra jobb!
    Tack för de fina orden Sven-Gunnar. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-19 Verifierad kund
    Snabbt. Seriös. Bra. Skulle kunna rekommendera till andra.
    Vad trevligt Sonia! Välkommen åter när behov uppstår. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-03 Verifierad kund
    En firma man kan lita på. De som arbetar i firman har stor yrkeskunskap och dessutom ett trevligt bemötande. De tar sig an både stora och små jobb, både för bostadsrättsföreningen och privat för dess medlemmar. Har använt deras tjänster många gånger, under flera år och aldrig blivit besviken. Tjänsten denna gång gällde installationen av en induktionshäll.
    Vad roligt att du är nöjd med oss Gisela! Dina fina ord värmer. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-03 Verifierad kund
    Snabb service. Trevligt bemötande. Rimlig prislapp och inte minst transparent och tydlig prisuppskattning på förhand.
    Kul att du var nöjd Joel! Det värmer. Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-03 Verifierad kund
    Fick ingen prisuppgift trots att jag hade bett om det. När räkningen sedan kom var den oproportionerlig för det korta arbete som utförts.
    Hej Samuel, det var tråkigt att höra att du inte var nöjd. Jag uppfattade det som att jag gett dig svar på dina frågor i vår sms-konversation. Jag hoppas vi får chansen igen att hjälpa dig ändå. Lovar att vara tydligare med prisbild och arbetstid. Allt gott, Anders Din Elektriker i Stockholm
    2022-01-01 Verifierad kund
    Arbetet utfördes snabbt och smidigt enligt plan
    Tack för det! Tveka inte att höra av er igen. Din Elektriker i Stockholm
    2021-12-30 Verifierad kund
    Fick hjälp med att byta elcentral och mätarskåp. Trevliga, punktliga, hörde av sig innan de skulle komma och var klara snabbare än tänkt. Allt detta till en rimlig kostnad 👍 kommer anlita dem igen 👍
    Härligt att höra Daniel! Välkommen åter! Din Elektriker i Stockholm
    2021-12-29 Verifierad kund
    Strålande kommunikation, utmärkt slutresultat och dessutom trevligt att ha killarna här. Jag rekommenderar dem skarpt!
    Hej Jonas, vad roligt att höra! Det ska jag föra vidare till mina killar. Tack! Din Elektriker i Stockholm
    2021-11-15 Verifierad kund
    Jag gick hjälp med det jag behövde få hjälpt med, blev tillfrågad hur jag ville ha det. De som hjälpte mig var kunniga och effektiva.
    Tack Eva, vad roligt att du är nöjd med oss! /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2021-11-12 Verifierad kund
    Diverse småjobb i vår villa. Ordentliga och hjälpsamma.
    Tack Thomas, det var roligt att höra! /Anders Din Elektriker i Stockholm
  • Robin J
    2021-11-12 Verifierad kund
    Duktig och professionell. Bra kommunikation och kunnig gällande branschen. Rekommenderas starkt.
    Vad kul att höra Robin. Du är välkommen tillbaka när du behöver hjälp igen. /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2021-11-12 Verifierad kund
    Tillmötesgående och snabb. Var flexibel och anpassade sig när uppdraget visade sig med krävande än det verkade vid första anblicken
    Vi gillar ju utmaningar, så kul att du blev nöjd Curira. /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2021-11-11 Verifierad kund
    Varmt rekommenderas, kompetent utfört arbete byte av köksbelysning, nöjd!
    Härligt att du blev nöjd Berzad. Då är vi nöjda! /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra utfört jobb. Trevlig kontakt med både installatör och arbetsledare.
    Tack Sätra, välkommen åter när du behöver! /Anders Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-27 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och snabb hjälp. Super!
    Vad glada vi blir att höra det. Tack Johanna och välkommen åter! Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-22 Verifierad kund
    Utmärkt och proffsigt bemötande vid deras första besök för att lämna prisuppgigift på arbetet. När arbetet skulle utföras kom det två mycket trevliga och kompetenta elektriker som tog sig an den ganska komplicerade uppgiften att lokalisera gamla kablar som var inmurade och inbyggda i innertak. Dom återställde de upptagna hålen på ett perfekt sätt, det syns nästan inte var dom har tagit upp hål för den nya kabeldragningen. Efter slutfört arbete städade de upp allt till min fulla belåtenhet. Kostnaden blev något dyrare än offererat pris, men får väl accepteras med tanke på att arbetet nog blev större är planerat.
    Hej Kenneth, det var kul att höra.
    Ja det blev ju lite mer jobb än planerat.

Anders
    2021-10-18 Verifierad kund
    Arbetet var säkert bra utfört och bemötandet bra, men ingen upplysning gavs om att minidebiteringen var två timmar.
    Arbetstiden var drygt en halv timme och fler arbeten hade kunnat göras på minidebiteringstiden.
    Hej Olof
    Ja men vi ska ju dit o tillbaka oxå samt adminarbet.

Anders
    2021-10-17 Verifierad kund
    Tack Kenneth! Kul att du var nöjd. Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-14 Verifierad kund
    Jag har vid varje gång blivit bemött på ett vänligt och trevligt sätt.
    Mina förväntningar blev lika bra som tidigare - hjälp samma dag och allt blev perfekt utfört.
    Jag är mycket nöjd med "Din elektriker i Stockholm" och är glad över, att jag har hittat detta företag och kommer alltid att anlita dem. Denna gången fick jag hjälp med belysningen i min hall.
    Berit Ramså i Segeltorp
    Vad roligt att höra Berit! Vi kommer självklart göra det vi kan för att du ska vara lika nöjd framöver också. Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-13 Verifierad kund
    Allt löpte på från beställning bänkarmatur till färdigt montage och det blev precis så bra som jag önskat.
    Tack Kent, vad roligt att du blev nöjd. Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-06 Verifierad kund
    Kompetent, noggrann och snabbt utfört arbete!
    Tack Milica, vad kul att du blev nöjd med vårt arbete. Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-06 Verifierad kund
    Blev bemött på ett mycket bra sätt
    Analysen av problemet var perfekt
    Elektrikerns sätt att lösa ”problemet”
    var riktigt bra - . Jag är väldigt nöjd
    Hej Stig, tack för de fina orden. De värmer! Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Elektriker kom på exakt överenskommen tid. Proffsigt utfört jobb.
    Helnöjd.
    Kul att höra Jan! Tack! Din Elektriker i Stockholm
  • Ollie O
    2021-10-04 Verifierad kund
    Med en effektiv och mycket serviceinriktad inställning kombinerad med en kompetens som löser dina elektriska problem på bästa sätt ser jag ingen anledning att anlita någon annan än Din Elektriker i Stockholm för både bostadsrättsföreningen och mina egna elektriska behov i hemmet.
    Tack Ollie! Kul att höra att du var så nöjd. Din Elektriker i Stockholm
    2021-10-02 Verifierad kund
    Anders är ett riktigt proffs. Kommer när han lovar, fixar det man vill ha åtgärdat, ger bra råd och fakturerar korrekt och i tid. Plus att han är trevlig också :)
    Nu gör du mig generad! :) Tack för de fina orden Magnus! Din Elektriker i Stockholm
    2021-09-15 Verifierad kund
    Kan bara rekommendera denna firma. Så hjälpsamma, kommer på utsatt tid och gör jobbet utan anmärkning. De kommer dessutom med bra tips som man kan tänka på gällande belysning och el överhuvudtaget. Jag har anlitad dem sedan 2012 och återkommer till dem lite då o då när vi behöver hjälp.
    Tusen tack Andrea! Du är fortsatt välkommen såklart. Din Elektriker i Stockholm
  • Jennie S
    2021-08-21 Verifierad kund
    Alltid bra jobb! Håller tidsscheman. Och trevliga!
    Tack för de fina orden Jennie! De värmer! Din Elektriker i Stockholm