KNG El Konsult och Installation AB

KNG El Konsult och Installation AB

www.kngel.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till KNG El Konsult & Installation AB! Vi är din moderna elektriker som värdesätter sina kunder och löser de problem du stöter på. Vi arbetar i alla typer av fastigheter så som bostäder, butiker, skolor, parkeringsgarage och idrottsanläggningar. Vi utför alla typer av jobb inom Hög- och Låg spänning, som ex. nyproduktion,...

422 omdömen om KNG El Konsult och Installation AB

Sedan starten hos Reco 2018

Elina R
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Fruktansvärt oseriösa. Har gjort ganska stora arbeten till en bostadsrättsförening och gjort fel flera gånger. Kopplar fel och gör inte klart. Skickar påminnelser på fakturor vi kommit överens om att vänta med tills arbetet är klart. Svarar inte när man mailar. Katastrof.

Johan D
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

KNG mycket trevliga att göra med som tar allt med ett leende .löst allt snabbt o smidigt utan krångel lyssna på vad man sa och dom gjorde det lila extra för jag ska vara nöjd . Kan 100% rekomendera dom . Växelriktar/batteri installation .

LINUS G
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Proffsigt bemötande och genomfört arbete både innan, under och efter installation. Rimliga priser och bra service! Återkommande kund!

Sasha J
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Väldigt nöjd med utförd arbete, proffsigt och punktlig,jätte trevligt och kunig personal. Emaldo installerad snabbt enligt överenskommelse. Väldigt nöjd ,alla rekommendationer

Sven D
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Jag är nöjd då arbetet gick helt enligt förväntan.

Lucas L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Gick snabb, ordnade det som skull fixas.

Ronja T
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Är otroligt nöjd med den service jag fått av KNG El. Nenad var otroligt kompetent och snabb i sitt arbete, och var väldigt pedagogisk i sitt sätt att förklara både problemet och lösningen. Kan inte rekommendera KNG nog, kommer absolut vända mig hit igen i första hand i framtiden. De skickade snabbt ut en offert på arbetet och åtgärdade problemet redan samma vecka. Fantastisk service!

Michael M
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Pleased with everything from start to finish.

Sören B
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabbt och bra jobbat! Kan rekommenderas!

Harald N
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Trevlig personal, väl utfört arbete. Mycket snabbt och effektivt utfört arbete.

Slobodan L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Innan ja gav dom arbete för 3st installaltion av bill laddare var lät att komma i kontakt med dom .Efter utfört arbete nar jag försökte ringa till dom den 11/12 samt några dagar senare va omöjligt att få kontakt. med vd.Daniel Antic samt fakt.avdelnigen.Fakt.bliev CA 3000 kr. dyrare för min dotter har ej fåt tillferdställande svar.Annars var arbete på 2 stiycken monteringa bra gjort men på den tredje pga. tillägget på 2935 samt 650 för söknigen av felet på gamla el panele och monterigen nya elmentet debeterat fast...

Jussi R
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Mycket hjäp samma folk som jag är pratat

Arne G
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bra och proffsigt när det gäller bemötande och utförande

Kerstin R
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabbt och vad jag kan bedöma, ett professionellt utförande. Mycket trevligt bemötande både vid beställning och arbete.

Zeljko R
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Hej, jag fick fantastisk hjälp av Kng och är mycket nöjd med både arbetet och servicen. Jag rekommenderar starkt Kng; de är konkurrenskraftiga på alla sätt. Tack, Kng, ingen slår er!"

Gurjinder S
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Uppdraget sköttes extremt bra med installationen av Laddbox .

Adam O
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabb hantering samt trevlig montör men bli försiktig med deras offerter utan plats besök! Det ser ut som ett system för att fakturera tillkommande kostnader som är orimliga. Glöm att du kommer se fakturaunderlag för extra komponenter. Granska noggrant monteringsprotokollet innan du signerar åt montören.

Alaa A
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Inget jag rekommenderar de installerade mitt laddning station och det laddas min bil med 6 kW och har mejlat de flera gånger men de svarar aldrig

Fredrik W
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Kompetenta och väldigt smidiga att ha att göra med. Tydlig kommunikation och väl utfört arbete trots att min befintliga eldragning i huset var kaos.

Mimax A
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Vi har jobbat tillsammans med KNG El i snart 4 år. Killarna har rätt kompetens och är lätta att ha och göra med, tar egna initiativ som underlättar enormt för oss. Kan starkt rekommendera KNG El som företag.

Mikael L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Alltid trevliga, duktiga samt villiga att hjälpa till och förklara hur det hänger ihop.

Anna Katarina G
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Enkla att ha och göra med. Hela processen gick smidigt, från offert, bokning, genomförandet av arbetet och faktura. Elektrikern var kunnig och noggrann. Mycket nöjd!

David B
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bokade in v.29 och då ringde dom på måndagen och kunde komma direkt. Väldigt proffsigt utfört och bemött, supernöjd!

Jökelns S
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Hjälpsamma och riktig kunniga.

Joel A
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bra och proffsigt bemötande med kunnig personal i väntan på installation av solceller

Yasmine M
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Anlitade KNG för att installera solceller på mitt hus. Har fått ett trevligt och tillmötesgående bemötande samt fick snabbt svar på mina frågor och funderingar. Priset för solcellerna var rimlig och installation utfördes professionellt och bra, väldigt snyggt utfört. Är väldigt nöjd! Rekommenderar KNG!

Michel L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bra bemötande. Jättenöjd med utfört arbete. Fick upp spotlights och kontaktuttag i köket.

Åsa G
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Mycket bra, bra service, bra på det hela taget.

Robin
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabb kontakt, offert och installation av solceller våren 2023. En till synes korrekt och snygg installation med erkända kvalitetsprodukter. Starten av arbetet sköts några dagar framåt vilket kommunicerades ok. Skulle planeras komma torsdag-fredag men blev tisdag veckan efter. Tyvärr innebar det klart sämre väderförhållanden vid start = is och efterföljande snöväder och trots muntligen utlovat att det inte skulle innebära merkostnad, av arbetare på plats, så gjorde det det (enligt offertvillkor) när fakturan kom. Föreslog...

Frida N
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Trevliga och mycket enkla att kommunicera med. Ryckte ut snabbt. Vi hade ett klurigt elfel och elektrikern Elias var mycket lösningsorienterad och serviceinriktad.

Mikael S
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Kan konstatera att all kontakt med bolaget fungerat mycket bra. Solcellsanläggningen monterades mycket proffsigt såvitt jag kan bedöma. Den är dock ej igångsatt (väntar på Vattenfalls klartecken och mätarbyte), kan därför inte uttala mig om funktionen ännu. Priset för anläggningen tycker jag var konkurrenskraftigt.

Linus L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Installation av easee-laddare. Jättebra kontakt med projektledaren som gav tydlig information och som var behjälplig att undersöka förutsättningarna för installationen. Montören på plats skötte sin del hur bra som helst och hjälpte mig att få igång alla appar osv! 5 av 5 toasters!

Paul K
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Beställde solceller med batteri i höstas, snabb leverans, bra pris och enkla att ha att göra med och inget annat än positivt att säga om detta företag. Rekommenderas varmt

Markus W
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Installerat laddbox, solceller och batterilagring via KNG El. Mycket tillmötesgående och trevlig bemötande. Installation skedde snabbt, snyggt och proffsigt. Rekomenderas!

LINUS G
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Lite brist på informationsspridning till mig när solcellerna blev försenare. När arbetet väl påbörjades sköttes allt mycket snyggt och arbetet blev jättebra. Nöjd av helheten!

Sidsel N
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Nogrannt utförd arbete. Elektrikern informerade om vad han gjorde och vilka krav som finns idag. God kommunikation med företaget via mail och SMS.

Alexander P
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Installerade 27 st solcell-paneler på mitt villa-tak. Mkt bra bemötande och konsultation hela vägen från offert till slutförande och installation/ montering/ inkoppling samt uppföljning. Tack för bra arbete

John B
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Uppskattar era elektrikers tålamod då förutsättningarna för installationsarbetet av vår elstolpe inte var det bästa. Det löste sig bra när sjukdom kom emellan, båda elektriker var professionella och vänliga och vi rekommenderar ert företag till andra!

Hanna O
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabb kontakt bra utfört jobb.

Nils A
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabbt smidigt och snyggt utfört installation av laddbox.

Alexander K
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Mycket proffsigt från första kontakten till att allt var installerat. Kunniga och lätta att få tag i

Åke L
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Tidigare kontakter med firman va bra och även denna gång

Caroline E
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Snabb installation efter vi accepterat offert. Proffsigt och trevligt bemötande av Wilhelm för montering av Easee laddbox hos oss. Lyssnade till önskemål och gjorde de han kunde för att möta de vi önskade. Förklarade också hur boxen och appen fungerade. Rekommenderar verkligen KNG El Och Installation AB.

Tomas M
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Mycket nöjd med installationen av laddbox. Kunning installatör som kom som utlovat. Fick också bra hjälp med användande av appar etc.

Tian C
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bemötande av Wilhelm för montering av Easee laddbox på en väldigt proffsigt sätt.

Willi R
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Jag blev lite hpen över att jag inte konsulterades angående jobbet jag vill ha utfört. Inte någon kontakt så fort kontraktet var skriven. Det innebar naturligtvis att elektrikern behövde åka iväg för att hämta nödvändiga detaljer när jag hade förklarat mitt ärende för att göra jobbet. Handverkaren var duktig och kunnig.

Nour Najeh F
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Det funkar perfekt och jag är nöjd med den,,,,,stor tack

Carl T
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bra och trevlig installatör men nnu funkar inte laddstolpen.

Urban W
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Bra hemsida, snabba och en perfekt installation

Armin N
Skrev om KNG El Konsult och Installation AB

Trevlig, kompetent, fixade allt och gav nödvändig info. 5 stjärnor helt enkelt.