SVEA Elteknik

SVEA Elteknik

www.sveaelteknik.com
  • BadgeThreeYears

Svea Elteknik är erat elinstallationsföretag för alla slags el relaterade arbeten. Det finns inga jobb som vi kallar för stora och inte heller några jobb som vi kallar för små. Vårt fokus ligger inte på problemen utan istället på lösningarna. När vi är klara med vårt arbete ska vi ha ett slutresultat framför oss som glädjer...

50 omdömen om SVEA Elteknik

Fredrik N
Skrev om SVEA Elteknik

Helt suveränt bemötande och utförande. Högsta betyg för bemötande, flexibilitet och kompetens. Pris får var och en bedöma. Bästa är att chefen som elarbetsledare finns på plats för det mesta, även jobbar i teamet och det är därför lätt komma överens. Ingen kontorsnisse direkt. Det är ovanligt! Detta beskriver ett större arbete i en stor villa byggd 1937 i tre steg med många utmaningar som alla har lösts perfekt. Jag har äran att fortsätta samarbetet i steg 3. M v h Fredrik Nord Stora Essingen

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det fina omdömen Fredrik! Det värmer verkligen. Alla gubbar hälsar tillbaks😃

Inger A
Skrev om SVEA Elteknik

Fick snabbt svar på min förfrågan och med att boka tid. Fick sedan jättefin hjälp av Sami med att installera taklampor. En dimmer visade sig inte fungera, men det hjälpte han också snabbt till med att fixa. Är jättenöjd

Svar från SVEA Elteknik

Tack för din recension, din nöjdhet glädjer oss 🙏🏼

Rikard G
Skrev om SVEA Elteknik

Moderniserade all el i vårat radhus, pratade mest med Alfred som var kommunikativ och trevlig att prata med. Allt flöt på utan problem, från början till slut. Rekommenderas stark, och vi kommer använda dem igen för framtida arbeten vi har planerade.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för den fina feedbacken 🙏🏼

Maria G
Skrev om SVEA Elteknik

Professionellt och snabbt med relevanta frågor och tydlig offert från Sami. Alfred på plats var noggrann, trevlig och gjorde ett snyggt jobb. Helnöjd är jag och kan varmt rekommendera företaget/Maria

Svar från SVEA Elteknik

Tack för omdömet och de fina orden, att du som kund vill rekommendera oss vidare är något som gör oss stolta 🙏🏼

Mikaela E
Skrev om SVEA Elteknik

Otroligt snabb återkoppling på offertförfrågan och även att boka in tid som fungerade för båda parter. Proffsigt genomförande på plats och blev väldigt nöjd med utförandet. Kan varmt rekommendera SVEA Elteknik!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ditt omdöme, det glädjer oss verkligen att läsa 🙌🏼

Tom-Åke H
Skrev om SVEA Elteknik

Trevligt bemötande. Proffsiga, håller vad de lovar. Installation av golvvärme i ett badrum.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det fina omdömet och förtroendet 🙏🏼

Mikael S
Skrev om SVEA Elteknik

SVEA ELTEKNIK kan sin sak, lever upp till förväntningarna och har ett mycket trevligt bemötande!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det härliga omdömet 🙌🏼

Marcus L
Skrev om SVEA Elteknik

Bra kommunikation och godkänt arbete i våran lägenhet.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 😊

Jakob J
Skrev om SVEA Elteknik

Smidigt, professionellt, trevlig bemötande.

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för omdömet! ☺️

Paula S
Skrev om SVEA Elteknik

Vi fick snabbt hjälp med trasig spis och handdukstork som börjat flimra. Tryggt och trevligt bemötande, toppen på alla vis!

Svar från SVEA Elteknik

Tack Paula för att du tog dig tid att lägga en kommentar. 😁

Carl M
Skrev om SVEA Elteknik

Väldigt smidig upplevelse, lyhörda och flexibla vid bokning och duktiga på att få med majoriteten vid offert. Rimliga och tydliga i termer av tillägg under arbetets gång. Ludvig med kollega gjorde ett bra jobb, kommunikativa och föreslog lösningar samt frågade vid varje beslut. Slutresultatet blev precis som förväntat och nu funkar allt som vi ville ha hjälp med. Jag kan varmt rekommendera SVEA Elteknik då helhetsupplevelsen var väldigt bra. Finns säkert billigare firmor men ibland är det värt att betala extra för smidigheten.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme och tack för den positiva feedbacken! 🙌🏼

Ungdomskraft A
Skrev om SVEA Elteknik

Sveriges bästa elektriker! Bra kommunikation. Bra pris. Trevliga. Proffsiga.

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för omdömet. En ära för oss att fått ert förtroende 🙌🏼

Åsa M
Skrev om SVEA Elteknik

Trevliga, fick snabbt besök för hjälp och väl på plats förklarade de vad de gjorde o vad felet var efter felsökning! Nu fungerar allt igen o jag är mkt nöjd.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för att du delade med dig av din härliga respons! 🙏🏼

Thomas L
Skrev om SVEA Elteknik

Bra kundkontakt, kompetenta och mycket lösningsorienterade

Svar från SVEA Elteknik

Tackar hjärligt för det fina omdömet 🙏🏼

Andreas W
Skrev om SVEA Elteknik

Väldigt snabba att svara, bra med tider, kom på utsatt tid. Dessutom förbaskat trevliga och fick jobbet gjort! Rekommenderas.

Svar från SVEA Elteknik

Kul att få så fin feedback, tack för ditt omdöme och för vi att vi fick möjligheten att hjälpa till!

Martina N
Skrev om SVEA Elteknik

Vi blev väldigt trevligt bemötta på ett mycket proffsigt sätt. Nu finns det ett nyrenoverat badrum med spottar i taket som går att dimma och ett eluttag inuti badrumsskåpet. Resultatet är över förväntan.

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för ditt omdöme och din uppriktighet det glädjer oss att kunna leverera ett resultat som blev över din egna förväntan 🙏🏼🎉

Christina Annelie S
Skrev om SVEA Elteknik

Supernöjda! Sami är kunnig, organiserad och lösningsorienterad samt trevlig😊 Vi är jättenöjda med honom och valet SVEAElteknik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från SVEA Elteknik

Tack själv för att vi fick chansen att hjälpa till! Ha en riktigt god jul och gott slut nu😃

Jennifer H
Skrev om SVEA Elteknik

Trevliga, kunniga och effektiva! De gjorde precis som vi önskade och även det lilla fröken extra. Vi är jättenöjda och kommer utan tveka använda oss av dem igen 🙏🏼

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för denna respons Jennifer! Kul att få hjälpa er. Ha en god jul nu och gott slut🙌🏽

Danigo A
Skrev om SVEA Elteknik

Toppen service, väl utfört arbete.

Svar från SVEA Elteknik

Tusen tack för det fina omdömet! 🙏🏼

Anna S
Skrev om SVEA Elteknik

Bra och effektivt bemötande, smidig kommunikation. Trevlig servicepersonal som hjälpte oss koppla in vår nya ugn. Nöjda med allt.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för att vi fick hjälpa till💪🏽 Ha en fin helg

Andreas J
Skrev om SVEA Elteknik

Var på plats enligt överenskommelse, snabbt utfört arbete. 5 av 5!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det härliga omdömet, vi önskar dig en fin helg! 🙌🏼

Jonas G
Skrev om SVEA Elteknik

Nya ledningar till ugnen behövde dras. Vad jag kan bedöma gjorde men ett helt rätt jobb. Kom när dom skulle och lämnade utan en massa skräp. Hade lagt moms på moms på fakturan men detta rättades till.

Tack för ditt omdöme Jonas! 😁

Carl-Johan S
Skrev om SVEA Elteknik

Mycket trevliga och kunniga grabbar, rekommenderar starkt.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det fina omdömet 🙏🏼

Tommy B
Skrev om SVEA Elteknik

Snabb och mycket bra service gällande brådskande elarbeten i ett lägenhetskök. Kompetent och bra dialog samt noggrann och mycket engagerad servicetekniker. Företaget kan varmt rekommenderas !

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för din recension 🙏🏼

Ingvar R
Skrev om SVEA Elteknik

Snabb återkoppling, trevlig och professionell kontakt. Lösningsorienterade och effektiva. Snyggt slutresultat! Beställt arbete: Omtrådning av lägenhet, nytt proppskåp, infräsning 3 kablar, byte av alla eluttag, lamputtag samt strömbrytare (inkl. Plejd) och installation av ny hörnbox.

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för att du tagit dig tiden att lämnat så god respons till oss 🙏🏼

Alexander D
Skrev om SVEA Elteknik

Proffsiga och trevliga! Bra utfört arbete.

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för ditt goda omdöme 🙌🏼

Simon H
Skrev om SVEA Elteknik

Riktigt bra jobb! Kan varmt rekommendera

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket för den positiva feedbacken 🙏🏼

MÅNS W
Skrev om SVEA Elteknik

Vi är väldigt nöjda! Mycket seriösa, kunniga och trevliga. Vi kommer garanterat anlita Svea Elteknik framöver och rekommenderar andra att göra det. Tack Sami och Alfred för ett jättebra arbete och bra tips.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för det fina omdömet och ert fortsatta förtroende. Vi ser framemot att få äran att besöka er återigen 🙌🏼

Jonathan G
Skrev om SVEA Elteknik

SVEA Elteknik får högsta betyg av oss. Trevliga, hjälpsamma och alltid ett bra slutresultat i utlovad tid. Vill man ha en elfirma med extra allt kan jag rekommendera SVEA. Stor eloge till Alfred och Sami! //Jonathan

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket Jonathan dina ord värmer! Stort grattis till eran fantastiska totalrenoverade lägenhet, den är ni värda utan tvekan 🙏🏼

Pär G
Skrev om SVEA Elteknik

Tydlig kundkontakt samt bra och trevligt bemötande. Kunniga och väl utfört arbete. Kom med egna tankar som förbättrade resultatet. /Pär

Svar från SVEA Elteknik

Tack för din härligt motiverande recension!

Anders M
Skrev om SVEA Elteknik

Bra och trevlig personal som bara såg lösningar och inga problem. Snyggt jobb, bra undanstädat efteråt. Snabba och effektiva.

Svar från SVEA Elteknik

Tackar för ett gott omdöme Anders!

Elliot P
Skrev om SVEA Elteknik

Otroligt snabba, serviceminded, lyssnade väldigt bra på önskemål, utförde allt till perfektion. Jag är helnöjd och kan varmt rekommendera Sami och Alfred!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ett väldigt fint omdöme det, det värmer gott 🙏🏼

Najma M
Skrev om SVEA Elteknik

Supertrevliga och tillmötesgående även fast jag var lite strulig! Rekommenderar starkt och kommer absolut ta hjälp av dom igen!

Svar från SVEA Elteknik

Tack själv Najma! Varje problem har sin lösning. Kul att vi kunde lösa det på ett fint sätt och vi ser fram emot att träffa dig snart igen😃

Sofie M
Skrev om SVEA Elteknik

Vi hade ett mindre elektronikjobb och det blev avhjälpt på direkten. Professionellt utfört av Samir och mycket trevligt bemötande.

Svar från SVEA Elteknik

Kul att höra att ni blev nöjda med både bemötande och slutresultat. Tack för ert omdöme ☺️

SOFIA S
Skrev om SVEA Elteknik

Väldigt serviceminded, svarade på telefon en lördag och hjälpte mig testa ett par saker via telefon, toppen!

Svar från SVEA Elteknik

Skönt att allt löste sig via telefon och facetime utan att vi behövde komma ut till dig! 😄 Tack så mycket för att du tog dig tiden att lämna ett fint omdöme

Peter M
Skrev om SVEA Elteknik

Samir var både kompetent och trevlig. Bra utfört arbete med att flytta eluttag och lampinstallation. Gav bra rekommendationer om övrig el i huset.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ett fint omdöme!

Fanny E
Skrev om SVEA Elteknik

Svea Elteknik är proffsiga, snabba och utför jobbet på både praktiskt och estetiskt vis. Rekommenderar och har rekommenderat till flera vänner.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för din recension Fanny! Det var kul att få jobba ihop med er och slå ihop våra ideer och tankar till något riktigt bra. Önskar er vidare lycka nu när ni kan flytta in i erat nya kontor ✨

Krishna S
Skrev om SVEA Elteknik

Sami and Alfredo helped me for my renovation project. They are very responsive, honest and met the project timelines without delay when there are problems and extra work, they agreed everything before hand with me and I haven't seen any surprises at the end of the project Happy to recommend SVEA Elteknik

Svar från SVEA Elteknik

Thanks for the review and thank you for recommending us further 🙏🏼

Adam H
Skrev om SVEA Elteknik

Kunniga och trevliga elektriker som var duktiga på att komma tid och hålla vad som var lovat.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för recensionen, det var kul att få hjälpa till!

Hassan M
Skrev om SVEA Elteknik

Jag fick en fantastisk hjälp med en total elrenovering i min 2:a. Omtrådning, ny el-central och svarta strömbrytare och vägguttag. Jag kände mig prioriterad och gott behandlad som kund samt att min lägenhet fick den kärlek den förtjänar för en vettig summa. Tummen upp!

Svar från SVEA Elteknik

Kul att höra att du är nöjd, det är allt vi strävade efter att du skulle bli. Tack för recensionen!

Robin G
Skrev om SVEA Elteknik

Väldigt trevlig, kompetent och seriös personal som levererade ett slutresultat över förväntan inom angiven tidsplan!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension! Vi glädjer oss över ditt slutresultat och att du är nöjd med våran insats.

Rasmus O
Skrev om SVEA Elteknik

Bra, kunniga killar och blev så nöjd med resultatet! Rekommenderar starkt!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för recensionen, alltid kul att lämna med ett slutresultat som både du som kund och vi som installatörer är nöjda med.

Kent W
Skrev om SVEA Elteknik

Ett utmärkt bemötande, väldigt trevligt, hjälpsamt och professionellt.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för en bra och ärlig recension!

Deniz K
Skrev om SVEA Elteknik

Otroligt nöjd med jobbet Svea elteknik utförde hemma hos mig och kan starkt rekommendera dom! Tack för god service! På återseende!

Svar från SVEA Elteknik

Tack så mycket Deniz! Kul att kunna göra dig nöjd.

Axel Hannes E
Skrev om SVEA Elteknik

Alfred var hemma hos mig och drog egentligen all el i mitt kök till spis/häll/spottar och bytte ut lite armaturer i vardagsrum och sovrum. Ingenting var ett problem, utan allt gick att lösa och fort gick det! Är supernöjd med Alfred, kommer definitivt anlita SVEA igen! :)

Svar från SVEA Elteknik

Tack för en super fin recension och kul att höra att du är så nöjd med det utförda arbetet! Det är något vi alltid strävar efter. Ha det gott!

Oscar H
Skrev om SVEA Elteknik

SVEA Elteknik, de utförde sitt arbete hos mig snyggt och professionellt. De var som förväntat även oerhört tillmötesgående och tillgängliga vid frågor och funderingar vilket tillsammans med resultatet gav mig en väldigt bra kundupplevelse! En extra eloge till Alfred Lundell!

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ditt omdöme. Det gläjder verkligen oss att få så fin feedback 🙏🏼

Caroline P
Skrev om SVEA Elteknik

Allt gick som planerat och jag vart jätte nöjd! Alfred var så trevlig och professionell! Rekommenderas skarpt.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ditt omdöme Caroline, nu behöver du inte sminka dig i vardagsrummet längre och kan använda badrummet istället nu när det lyser där igen ✨

Erik L
Skrev om SVEA Elteknik

Väldigt bra personkemi och professionellt utfört arbete. Fick hjälp utav Sam som satte upp armaturer i mitt kök. Blev riktigt nöjd med resultatet.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ett fint omdöme, svårt att misslyckas med sitt arbete när en kund som du väljer såpass snygga armaturer 🤩

Viktoria Z
Skrev om SVEA Elteknik

Jag blev rekommenderad Svea El-Teknik av min kollega och jag kunde inte varit nöjdare, fick återkoppling snabbt efter min förfrågan. Och Sami bokade upp samma vecka för att utföra jobbet. Jag behövde både ström till min micro som jag ville ha ovanför kylskåpet och koppla in min högtalare i köket. Så han drog en kabel från centralen genom väggarna så jag kunde få som jag hade sagt. Det är så snyggt & att kabel är osynlig är ju ännu bättre! Så stort Tack till Sami för ett otroligt snabbt & snyggt arbete, jag är så så nöjd. Rekommenderas starkt! Mvh Viktoria

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ditt fina omdöme Viktoria, vi hoppas att du får en trevlig helg dansandes till bra musik från högtalarna 💃🏻

Carl-axel Ö
Skrev om SVEA Elteknik

Bra bemötande och ett proffesionellt utfört arbete med byte av central och nydragning av kablar.

Svar från SVEA Elteknik

Tack för ditt omdöme och trevligt att höra att du är nöjd!