Byggimperium Sverige AB

Byggimperium Sverige AB

Ring 076-044 72 37 www.byggimperium.se

Välkommen till Byggimperium Sverige AB! Byggimperium Sverige AB fokuserar på att erbjuda dig högkvalitativ service. Vi har mer än 15 års erfarenhet i branschen. Vi kommer att göra allt vi kan för att motsvara dina förväntningar. Med den stora variation av tjänster som vi erbjuder, är vi säkra på att du kommer att bli nöjd...

9 omdömen om Byggimperium Sverige AB

Anna L
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Byggimperium är bra att samarbeta med, även om mitt byggprojekt av olika skäl drog ut lite på tiden. Det var en snabb och bra kommunikation med byggledare och andra representanter. Arbetet var mycket noggrant utfört, framför allt mycket fin plattsättning. Ett bra val!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Gucci F

Bra utfört, renovering , rekomenderas

Monika K
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Byggimperium renoverade badrum och tvättrum hos oss. Vi har inget annat än gott att säga om dem, det blev precis som vi tänkt oss med vissa mindre ändringar utifrån deras professionella synpunkter som vi fick ta ställning till. God kontakt och effektivt, kvalitativt arbete.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Monika K
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Bra, snabbt och bra kommunikation.

Annika V
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Bra utfört arbete. Bra i kommunikation.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Brauer Ab
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Hej! Vi köpte Material, korta leveranstid.

Bbm Ab
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Vi har inte jobbat så mycket med dem, men bra bemötande och färdiga på utsatt tid.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Mikael K
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Renoverade vårt badrum snabbt, effektivt och snyggt! Och till offerterad kostnad.

Mathias E
Skrev om Byggimperium Sverige AB

Vi anlitade Byggimperium för att putsa en fasad på vår villa som hade en skada på grund av dålig avrinning. Från första kontakt, när vi gick igenom vad vi önskade göra, fungerade allt fantastiskt smidigt och vi fick ett väldigt bra bemötande och vägledning. Allt arbete startade, pågick och avslutades i avtalad tid till den kostnad som vi kommit överens om. Vid frågor som kom upp hade vi direkt kommunikation och kunde lösa det utan några som helst krångligheter. Vi gjorde även en tilläggsbeställning som smidigt hanterades....

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen