Säker El Stockholm Co AB

Säker El Stockholm Co AB

sakerelstockholm.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Säker El Stockholm Co AB! Behöriga elektriker som installerar allt från takfläktar till solceller. Var med och hjälp till att ställa om till ett grönare samhälle genom solenergi. På bara 1 timme så genererar solen mer energi än vad jorden gör av med på ett helt år. Tillsammans kan vi hjälpas åt att ta vara på...

81 omdömen om Säker El Stockholm Co AB

Hasse L
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket positiv erfarenhet. Elektrikern var socialt kompetent förutom att han utförde arbetet på ett utmärkt sätt. Att han dessutom städade efter sig och det inte syntes att han jobbat förutom installationen ger det sista lilla extra som gör att man som kund känner tillfredsställelse med sin investering.

Kaj N
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Stor lyhördhet för kundens behov. Snabbt och smidigt arbete. Svarar på frågor även efter installationen.

Farzan A gillar detta
Conny H
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Bra och noggranna killar som jobbade på utan raster, vilket dom kanske borde haft👍

Åsa N
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Ett professionellt och vänligt bemötande samt en positivt hög servicenivå. Bra på att återkoppla till mig som konsument och föreslå långsiktiga lösningar.

Lennart L
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Allt fungerade utmärkt Elektrikern kom som bestämt. Vi pratade igenom hur det skulle bli. Han satte fart och när det var klart städade han upp och visade mig ur det fungerade. En trevlig och proffsig kille. MVH Lennart

Marija N
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Fahri är väldigt bra ordningsam duktig väl bemötande.

Mikael S
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Kan verkligen rekommendera Säker El, mycket trevligt och proffsigt bemötande. Tog sig tid att komma med förslag på förbättringar och lösningar som blev snyggare och mer funktionella än väntat. De kopplade in mina nya solpaneler och såg till att allt fungerade och att appar var installerade och gick igenom hur de fungerar.

Kjell Conny Mikael N
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

De var här igår och kopplade in mina nya solpaneler. Väldigt trevliga och kommunikativa och gjorde ett väldigt bra och snyggt jobb. Gjorde mer än vad de skulle då de även hjälpte med att informera att Ellevios kablage till huset behöver bytas ut och tog kort på det vilket underlättar att skriva anmälan. De såg och fixade misstag som tidigare elinstallationsfirma hade gjort så väldigt nöjd!

Farzan A gillar detta
Mikael Y
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

proffsigt bemötande, bra kommunikation med elektriker, snyggt gjort och städade efter sig. Bara bra rekommendationer

Ulf B
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Säker El Stockholm installerade växelriktaren i vår solcellsanläggning. Fahri som gjorde jobbet var väldigt tillmötesgående och gjorde ett toppenjobb. Kom i tid, drog kablar snyggt, monterade samt märkte upp allt på ett föredömligt sätt. Totalt sett var detta den bästa servicenivån på väldigt länge (definitivt top 3) och då har vi renoverat hela huset i omgångar sedan 2007. 5 plus till Stockholmsolenergi som hade helentreprenaden och anlitade Säker El Stockholm.

Fredrik D
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Montören Farid väldigt informativ och gav ett.proffsigt intryck. Noga med att man som kund var nöjd

Bodil P
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Vänligt bemötande och verkade proffsiga! Lyckades göra hela installationen på en dag. Vi är nöjda! Vi fick batteri och växelriktare installerat till våra solpaneler.

Magnus J
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Fari representerade Säker El på ett mycket proffsigt sätt. Installationen ser fackmannamässigt korrekt utfört. Fari har varit mycket kommunikativ och försäkrat sig om att vi har förstått allt kring installationen. Jag vill ge de bästa rekommendationer till Fari, han kommer bli en värdefull elektriker/medarbetare i framtiden.

Anders H
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Väldig trevlig installatör med en lika trevlig lärling. Jag kommer rekommendera SES till andra.

Henrik F
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevligt bemötande från duktig elektriker. Han hörde av sig innan och berättade när han skulle komma - och höll tiden! Snyggt resultat i krångligt utrymme. Inkoppling av solpaneler. Jag är mycket nöjd!

Sven-Erik S
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket trevlig personal, snabb, säker service och återkoppling vid installation av solcellsanläggning och tilläggsarbeten i vårt garage. Rekommenderas!

Tore J
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Super trevlig kontakt och snabbt genomförd jobb i mycket högt kvalitet. Super nöjd!!!

Gunilla R
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Det kom en mycket trevlig och kunnig elektriker som kopplade in en växelriktare till mina nyinstalletade solpaneler, med sig hade han två "lärlingar" från yrkesgymnasiet. Dag två kom en annan skicklig elektriker som slutförde jobbet. Allt har fungerat perfekt.

Bager B

Mycket proffsigt el arbete Rekommenderas

Abdulrahim R
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Jag har mönterat laddbox för min Elbil och bytt elcentral. Duktig personal Trävliga personal Jag är väldigt nöjd och rekomenderar. Kontakta Farzan, han är bäst.

Sören G
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Jag har köpt en solcells anläggning från företaget Otovo. Installationen gick bra och utfördes på utsatt tid. Bemötandet från företaget har varit bra. Dock tog det tid att få innehållet av en restfaktura förklarad. Det återstår att få en app till mobilen att fungera innan jag är helt nöjd med installationen.

Rosanna P
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Verkligen, super proffsiga. Jag skulle rekommendera dem alla dagar i veckan. Snyggt blev det oxå.

Åke J
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Informerade i förväg sin ankomst och kom i tid. Bra bemötande och informerade om vad och hur jobbet skulle göras. Mina förväntningar infriades helt och jag fick även lite hjälp och information om saker jag inte hade räknat med. Installation av elen till solceller gick snabbt och problemfritt helt enligt plan.

Olov H
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

En trevlig kille som kom på utsatt tid och gjorde ett bra jobb och städade efter sig. Kan varmt rekommenderas.

Stefan S
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Proffsigt utförd arbete vid installation av solceller.

Laith B

Alt är ok 👌 mvh leo PEPPES RESTAURANG

Carl-Axel G
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevligt bemötande och såvitt jag kan bedöma proffsig installation!

Bernt B
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket bra och trevligt bemötande. Mycket bra elektriker, var rädd om honom. 🤗🤗

Anna W
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Farzan är toppen. En kille med gedigen kunskap och sociala färdigheter.

Johan Y
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Proffesionell, trevlig och lätt att diskutera lösningar med!

Eva Marie Elisabeth F
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Håller vad de säger. Löpande uppdateringar från dem. Bra service och bemötande. Väldigt nöjda.

Sundström S
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Farzan är fantastiskt trevlig och duktig. Rekommenderas varmt!

Anita H
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Utmärkt bra bemötande och noggrant utfört arbete!

Anders N

Professionella och trevliga installatörer

Greta D
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Säker El har nu framgångsrikt utfört tre mer omfattande arbeten (billaddare, sol anläggning, ny elcentral) på ett högst professionellt, trevligt och effektivt sätt. Kan varmt rekommenderas.

Annika D
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevligt och korrekt bemötande samt snabb och smidig installation.

Fredrik D
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Vi fick hjälp av Farzan på Säker El och är jättenöjda med hans arbete!

Ulf G
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket proffsigt från start till mål!

Tobias E
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Professionella och trevliga. Installerade solcellsanläggning med batteri.

Farzane K
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Väldigt nöjd , de är kunniga och trevliga. Bra priser.

Karin Maria Madeleine U
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Otroligt snabbt och proffsigt arbete och fantastiskt trevlig och artig hantverkare. Bra pris. Rekommenderas varmt!

Annika K
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket trevlig och kunnig, okomplicerad kontakt. Toppen.

Rosario B
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Mycket bra bemötande, allt fungerade perfekt. Elektrikern som installerade invertern för solpanelerna mycket proffesionell. Bra skött hela vägen från Säker El.

Sune N
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevlig personal som gjorde ett snyggt jobb. Kan mer än gärna rekommendera Säker El. Vi fick en växelriktare till vår nya solcellsanläggning installerad. 👍👍👍

Per M
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Installation av växelriktare utförd snabbt och effektivt, inget att anmärka på.

Tobias M
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevliga och pålitliga. Ingenting att anmärka på.

Gudmund J
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Montören är professionell, vilket man bör förväntar sej.

Korpela H
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Trevlig bemötande, kom på avtalad tid, och gjorde bra jobb.

Jonas R
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Kom i kontakt med Farzan i samband med att solceller skulle sättas upp. Jag blev jättenöjd och har anlitat honom flera gånger till. Han är lyhörd, tar sig tid att diskutera, men är också noga med att det ska bli snyggt.

Karl-johan R
Skrev om Säker El Stockholm Co AB

Bra kommunikation och snyggt/bra arbete.