Bright Elteknik AB

Heliosgatan 45, 120 63 Stockholm — Visa karta

Bright Elteknik löser på ett tidseffektivt och säkert sätt dina behov. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och utför alla olika typer av elinstallationer. Vi vänder oss till företag, brf och privatpersoner i Stockholmsområdet. Givetvis erhåller vi en ansvarsförsäkring. Varmt välkommen att kontakta oss för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på de arbeten vi utför.

Framtidens teknik är här och vi lämnar gärna förslag på hur du kan sänka dina energikostnader och styra allting i ditt hem via din smartphone.

Vi är noga med att varje dag ta hand om miljön och därför källsorterar vi allt vårt avfall. Vi kör nya moderna bilar för att minska utsläppen i högsta möjliga mån. Alla våra professionella tekniker har relevanta kunskaper om hur man utför samtliga arbeten med hänsyn till miljön. Efter flera år av erfarenhet vet vi vilka produkter som bäst fungerar och håller högsta kvalitét.

Vi ser fram emot din förfrågan!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 104 kunder tycker om Bright Elteknik AB

• 2019-09-20

LINA L skrev om Bright Elteknik AB
    Ringde dagen innan och fick hjälp morgonen efter att koppla in spishäll. Snabbt, smidigt och väldigt profsigt.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-09-12

Patrik Johan Rudolf B skrev om Bright Elteknik AB
    Proffs! Har en hel del erfarenheter av hantverkare och Bright sticker ut på ett mycket positivt sätt! Läs mer
  • 2019-09-12

Liljeholmens T skrev om Bright Elteknik AB
    Installation av belysning på kliniken , det blev super bra .
    Vi är jätte nöjda . TACK Läs mer
  • Mattias L

2019-08-26

Mattias L skrev om Bright Elteknik AB
    Vi valde Bright Elteknik AB efter att ha tagit in offerter från ett flertal leverantörer. De drog om alla elledningar, bytte uttag, fixade nya uttag samt bytte elcentral i vårt radhus.

Vi är mycket nöjda med arbetet som var klart på utlovad tid och kostnaden var i enlighet med den offert som lämnades. Bra kommunikation från företaget innan, under och efter arbetet var klart. Killarna som utförde jobbet svarade bra på våra frågor, gav uppskattade tips och anpassade sig till övriga arbeten som pågick i huset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-25

HAMPUS H skrev om Bright Elteknik AB
    Extremt proffsigt! Smidigt, tidseffektivt, och genomgående proffsigt.
    Löste problemet och mycket god service.
    Kommer användas fler gånger, tack! Läs mer
  • 2019-06-14

Mari L skrev om Bright Elteknik AB
    Byte av kontakter , trevligt bemötande.Mkt nöjd. Läs mer
  • 2019-04-30

ELSA Å skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och trevlig i kommunikationen. Kändes kunnig och var hjälpsam med vid konsultation. Väl utfört jobb! Läs mer
  • Mattias D

2019-04-11

Mattias D skrev om Bright Elteknik AB
    Kunde komma på kort tid, jobbade snabbt och effektivt och förstod precis vad jag behövde hjälp med. Bra bobbat! Läs mer
  • 2019-04-08

Martin K skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och proffsig hjälp. Kom på utsatt tid och har bra kundkommunikation! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-06

Jeanette F skrev om Bright Elteknik AB
    personligt och proffsigt bemötande och bra engagemang. jobb och konsultation som utfördes på ett väldigt bra sätt. vi blev rekommenderade en passande lösning och installationerna gjordes sen väldigt smidigt och snabbt. uppskattar också att det städades så fint efter. tack! Läs mer
  • 2019-03-17

Livia skrev om Bright Elteknik AB
    Fantastiskt!! Kommunikationen innan arbetet gick lätt och smidigt, alltid i trevlig ton. Dagen för arbetet kom de punktligt och väl förberedda. Trevliga, förklarande och glada :). Arbetet utfördes på ett såväl snyggt som välfungerande sätt. Ambitionen att göra ett bra jobb, att göra oss nöjda var mycket hög. Och vi är verkligen toppen nöjda! Tusen tack. Aldrig fått så bra bemötande av de vi anlitat för hjälp i hemmet. Kan mycket varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-15

Martin S skrev om Bright Elteknik AB
    Byte huvudsäkring och diverse mindre eljobb i villa. Trevliga och effektiva med bra slutresultat. Rimlig faktura på slutet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Catarina H

2019-03-09

Catarina H skrev om Bright Elteknik AB
    Tack för snabb hjälp! Nu är golvet varmt och skönt igen. Läs mer
  • 2019-03-06

Gabriel Johannesson skrev om Bright Elteknik AB
    Riktigt bra service och jättebra kommunikation. Proffs helt enkelt.
    Skulle absolut anlita igen. Läs mer
  • 2019-03-05

Lina W skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har använt Bright Elteknik till att dra fram nya eluttag i väggar och tak, byta till dimmers och koppla in tvättmaskin. Allt sköttes väldigt professionellt och blev snyggt. Kommer absolut använda dem igen! Läs mer
  • Claes M

2019-02-26

Claes M skrev om Bright Elteknik AB
    Superbra service och proffsigt utfört arbete! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-12

Sofia B skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket bra service och utförande.
    Riktigt nöjd med mitt bubbelbadkar. Läs mer
  • 2019-02-06

Marjatta Kleen skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik på Lidingö hjälpte mig att flytta eluttaget bakom diskmaskinen till skåpet bredvid under diskbänken. Omplaceringen krävs av de nya reglerna. Den nya diskmaskinen är ny installerad. Tack Bright för snabbt och professionellt arbete och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-02-05

Victor ab skrev om Bright Elteknik AB
    Bright hjälpte mig med installation av nya elutag, säkringar, lampor och annat småfix. De svarade snabbt på förfrågan och dök upp redan någon dag senare. Arbetet utfördes snabbt, smidigt och snyggt! Läs mer
  • 2019-01-31

Emil H skrev om Bright Elteknik AB
    Samarbetsparter till Min Datorsupport AB, är mycket nöjd med deras arbeten kring snygga kabeldragningar för nätverk och WiFi. Läs mer
  • 2019-01-24

Jet S skrev om Bright Elteknik AB
    After buying our new house we found that we had some electrical problems moreover we need to rewire the whole house. Fortunately we found bright elteknik. We talked with a man named George and because of our situation he came out directly to help, which ended up taking about 10 days

I've never had such great service before, very personal very professional and very tidy. It was quite a big mess and he cleaned everything perfectly when he was done

I would definitely recommend him and his company very professional very knowledgeable and seem to really care about my electricity problem

Happy to say everything is working perfectly.. Läs mer
  • 2019-01-23

Annika S skrev om Bright Elteknik AB
    Kommer snabbt och kommer som överenskommet. Mycket bra att ha att göra med. Läs mer
  • 2019-01-21

Johanna C skrev om Bright Elteknik AB
    Elen drogs om, jordades och ny central installerades. Tider hölls, och allt vi bad om blev fixat. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2018-12-19

Jessica A skrev om Bright Elteknik AB
    Tillmötesgående, professionell och trevlig! Kommer definitivt använda oss av Bright Elteknik AB igen. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • 2018-09-30

Tommy B skrev om Bright Elteknik AB
    Väldigt proffsiga, lösningsorienterade och kompetenta. Bytte all el i vår villa, enkla och smidiga att ha med att göra. Är på plats och kommer på utsatta tider med trevlig anställda. Kan starkt rekommendera till alla! Läs mer
  • 2018-09-28

Charbel R skrev om Bright Elteknik AB
    Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel. Läs mer
  • 2018-09-27

Taufik H skrev om Bright Elteknik AB
    Välbemötande, tydligt svar, rimligt pris, trevlig personal. Läs mer
  • Macki P

2018-09-02

Macki P skrev om Bright Elteknik AB
    seriost foretag som gr bra jobb. Läs mer
  • Linda T

2018-08-31

Linda T skrev om Bright Elteknik AB
    Anlitade Bright för ett större el-arbete och dom topplevererade!

Rekommenderas varmt. Läs mer

Jesper C skrev om Bright Elteknik AB
    Har anlitat Bright Elteknik AB ett flertal gånger och aldrig varit missnöjd. De tar fullt ansvar för sitt arbete och kan inte vara annat än nöjd med deras kundservice!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anders T

2018-08-31

Anders T skrev om Bright Elteknik AB
    Proffesionella elektrikern med väldigt bra bemötande!
    Mycket snabb service och offerten stämde med slutförandet, använt dom till mitt kök samt badrum
    Väldigt nöjd med arbetet och kan stark rekommendera dom! Läs mer

Rohullah B skrev om Bright Elteknik AB
    väldigt professionella och duktiga elektriker. Läs mer

Marcin C skrev om Bright Elteknik AB
    Jätteduktiga! Rekomenderar varmt! Läs mer
  • 2018-08-08

Sofia K skrev om Bright Elteknik AB
    Trevliga och kunniga. Lite strul kring semestern att den vi träffade gick på semester utan att lämna över så det fick bli ett till möte för att säga samma sak. Annars bra, svarade på sms och var tillgängliga. Läs mer
  • 2018-06-16

Kristian L skrev om Bright Elteknik AB
    Jag beställde inkoppling av vitvaror i badrum. Gick snabbt och smidigt. Fixade även ett extra uttag i en klädkammare. Lika smidigt det. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-06-14

Marcus H skrev om Bright Elteknik AB
    Vi är väldigt nöjda med elektrikerna på Bright Elteknik AB. De var trevliga, kunniga och flexibla med att anpassa sina tider efter våra byggare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christian Diego S

2018-06-08

Christian Diego S skrev om Bright Elteknik AB
    Ringde på en måndag behövde akut hjälp med att få in el i ett rum samt byta ut ett omodernt proppskåp till ett nytt och fräscht och byta ut ojordade uttag, elektrikern dök upp samma dag och sa han kunde köra på onsdag-torsdag.
    På torsdag var allt klart! Riktigt bra bemötande och kunnig samt professionell personal!
    Rekommenderar starkt Bright! Läs mer
  • 2018-06-08

Erik S skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb service och kunnig hantverkare! Svarade bra på frågor man hade medan han jobbade! Läs mer
  • Amelie W

2018-05-19

Amelie W skrev om Bright Elteknik AB
    Kan varmt rekommendera Bright Elteknik. Har från start fått ett professionellt bemötande, i allt från offerering, till kommunikation, utfört arbete, uppföljning och fakturering. Otroligt nöjd med slutresultatet! Tack till Jojje, Nene och alla andra inblandade. Läs mer
  • 2018-05-17

Therese skrev om Bright Elteknik AB
    Vi behövde hjälp med elen i vår lägenhet och kontaktade Bright Elteknik AB för offert. Vi blev redan dagen efter kontaktade av Jojje som kunde komma samma morgon och utförde arbetet på effektivt och professionellt sätt. Mycket trevligt bemötande och till ett bra pris! Vi kan verkligen varmt rekommendera Bright Elteknik AB och kommer att anlita dem i fortsättningen. Läs mer
  • 2018-04-11

Malin S skrev om Bright Elteknik AB
    Ringde för att be om en offert. Blev hänvisad till hemsidan för att fylla i ett formulär vilket vi gjorde. Dock återkom han aldrig efter det. Läs mer
  • Madelene v

2018-04-04

Madelene v skrev om Bright Elteknik AB
    Vi va en förening med ca 10 hus som behövde hjälp med elen till våra ny uppsatta markiser.
    Jojje va otroligt tillmötesgående och gjorde ett jätte fint jobb åt oss alla för ett mycket bra pris.
    Rekommendera varmt! Läs mer
  • John K

2018-03-29

John K skrev om Bright Elteknik AB
    Efter en del sökande på reko hittade vi Bright som vi efter ett antal offerter från olika firmor slutligen valde. Förutom att ha ett bra pris så var de väldigt tillmötesgående och servicen var toppen.
    Nästa gång vi behöver ta in en elektriker så kommer vi definitivt använda Markus,Jojje och Sameer igen. Tusen tack. Läs mer
  • Anders R

2018-03-10

Anders R skrev om Bright Elteknik AB
    Borrade av en ledning och ringde en lördag, Jojje tog sig tid att svara och förklarade vad jag skulle göra trots att det var stängt. Snyggt gjort. Läs mer
  • 2018-02-05

Roger J skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB löser inte bara alla elinstallationers funktionalitet utan gör också det hela på ett snyggt och smidigt sätt. Samarbetet mellan kund/ snickare och Bright Eltekniks personal har alltid varit trevligt och lättsamt.
    Ett lysande företag som jag kommer att fortsätta anlita😎 Läs mer
  • Nanna G

2018-02-05

Nanna G skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har dragit mig för att ringa en elektriker så länge, men idag ringde jag till Bright Elteknik, och blev så otroligt bra bemött. Istället för att komma ut så kunde de t om hjälpa mig på telefon, och det är ovanligt att stöta på experter som är så villiga att dela med sig och hjälpa människor i dagens samhälle. Tack, nu vet jag garanterat vart jag ringer nästa gång jag behöver en elektriker! /Nanna Läs mer
  • 2018-01-24

Johan H skrev om Bright Elteknik AB
    Har fått hjälp med att installera taklampor samt nya spottar.
    Trevligt bemötande, professionellt och kunnigt utförande. Mycket bra kundbemötande Läs mer
  • 2018-01-12

Mats I skrev om Bright Elteknik AB
    Bright hade tidigare hjälpt till med renoveringar i det radhus vi köpte, så det var naturligt att höra av sig till dem när vi behövde hjälp med en elinstallation. Blev mycket vänligt bemött när jag tog kontakt, och elektrikern var mycket tillmötesgående och serviceminded. De kom med mycket kort varsel, och utförde arbetet noggrant och snabbt. Inget krångel. Vi kommer att anlita Bright Elteknik AB framöver när det blir dags för ytterligare renoveringar, och kan inte ge någonting annat än våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-01-10

Sebastian E skrev om Bright Elteknik AB
    Tillmötesgående och bra kommunikation! Arbetet var nog större än de tänkt sig men allt löste sig smidigt och vi alla blev nöjda med utfört arbete. Kan varmt rekommendera att anlita dom. Behöver vi mera el hjälp så är dom ett självklart val Läs mer
  • 2018-01-08

Christian O skrev om Bright Elteknik AB
    Otroligt bra bemötande redan sen dag ett! Ett gäng proffesionella grabbar som jobbar hårt och får jobbet gjort snyggt och prydligt. Punktliga, snälla och alltid ett leende på läpparna. Absolut dom bästa hantverkarna jag haft hemma hos mig 10av10 poäng till dessa grabbar! Otroligt nöjd. Läs mer

Heliosgatan 45, 120 63 Stockholm