Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Östermalm Bright Elteknik AB
Rekommenderat företag 2016 - Bright Elteknik AB

Bright Elteknik AB

Båtbyggargatan 11, 120 70 Stockholm — Visa karta

Bright Elteknik löser på ett tidseffektivt och säkert sätt dina behov. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och utför alla olika typer av elinstallationer. Vi vänder oss till företag, brf och privatpersoner i Stockholmsområdet. Givetvis erhåller vi en ansvarsförsäkring. Varmt välkommen att kontakta oss för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på de arbeten vi utför.

Vi är noga med att varje dag ta hand om miljön och därför källsorterar vi allt vårt avfall. Vi kör nya moderna bilar för att minska utsläppen i högsta möjliga mån. Alla våra professionella tekniker har relevanta kunskaper om hur man utför samtliga arbeten med hänsyn till miljön. Efter flera år av erfarenhet vet vi vilka produkter som bäst fungerar och håller högsta kvalitét.
Vi ser fram emot din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Bright Elteknik AB

• Ilja Z
    Ilja Z skrev om Bright Elteknik AB
    God service och bemötande. Hade tttillverkningfel på golvtermostat, fick den bytt utan några större problem. Kan rekommendera.
  • Johan S
    Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp snabbt med ett bra bemötande. Proffsigt utfört arbet!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Fick hjälp snabbt och flexibelt vilket uppskattas! Tog sig även tid att ge allmäna råd och tips på plats vid övriga frågor. Rekommenderar gärna Bright Elteknik AB.
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade Bright Elteknik AB och fick hjälp med diverse eljobb i hemmet. De är seriösa och jag kommer absolut att anlita denna firma vid framtida eljobb.

/ Privatperson
  • Diane S
    Diane S skrev om Bright Elteknik AB
    Vi blev rekommenderade Bright Elteknik AB,. Vi behövde hjälp med utebelysning o kontakter vilket resulterade som förväntat jättebra.
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Bright Elteknik AB
    Vi gjorde en totalrenovering av vår lägenhet där bright elteknik även rekommenderade en snickare, allt blev som förväntat, riktigt bra.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Bright Elteknik AB
    Elinstallationer vid renovering av kök. Mycket tillmötesgående och kundvänligt agerande. Anlitar dem gärna igen om behov uppkommet.
  • Staffan T
    Staffan T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Bright Elteknik AB
    -Duktiga
    -Lyhörda
    -Prisvärda
    -Hantverkare som levererar i tid

Tack för ett bra arbete!

Rekommendras starkt!!
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd! Proffsigt bemötande, bra utfört arbete och snabba att svara på telefonen/mail eller sms.
    /Mattias
  • Rustem C
    Rustem C skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB hjälpte mig med att byta central hemma samt lite småfix.
    De blev klara snabbare än de trott och hann med mera saker än vad vi pratat om från början, utan kompromisser! Resultatet är bevis på ren yrkesstolthet och kompetens.
    Rekommenderas starkt!
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp av Marcus med en installation i mitt radhus, renoverade hela mitt badrum och slängde in värmegolv och sänkte taket och monterade ledspottar, han fick även byta ut den gamla porslinsäkringscentralen till en dvärgbrytarcentral med JFB, nu har vi ett väldigt fint badrum och säkert ! Tack för all hjälp Marcus och Bright elteknik
  • Ola W
    Ola W skrev om Bright Elteknik AB
    Bra o seriösa, tyvärr var snickaren från GAWRON slarvig, förstörde golvet och dessutom otrevlig. Ingen bra reklam för IKEA
    2016-10-14 Markus M svarar Ola W
    Tack för din feedback, snickaren var en underentreprenör till Gawron och vi beklagar att du känner så.
    Vill tillläga att vi är helt skilda företag och denna Reco endast var för Bright Elteknik AB utförda arbete.
  • skrev om Bright Elteknik AB
    Snabbt trevligt o proffsigt genomfört arbete.
  • Nina L
    Nina L skrev om Bright Elteknik AB
    Jättebra kommunikation och service. Jag kände att jag kynde lita på att allt som skulle göras blev gjort utan någon övveraskande, "underlig" kostnad. Trevliga, kompetenta och hänsynsfulla.
  • Olle L
    Olle L skrev om Bright Elteknik AB
    Mkt bra, flexibel, kom när han lovat och utförde det som skulle göras.
    Inget att anmärka på. Bra jobb!
  • Love N
    Love N skrev om Bright Elteknik AB
    Supernöjd med flexibilitet och dom utövar det som är förväntat och överenskommet. rekommenderas varmt!!
  • Carl F
    Carl F skrev om Bright Elteknik AB
    Bright El är det bästa hantverksföretag jag har varit i kontakt med. Servicen är lysande, hantverkarna är i tid och lösningarna blir alltid helt lysande! Väntar hellre i månader för att få service av Bright än att gå till någon annan (detta har hänt). Fantastisk service - outstanding.
    2016-09-08 Markus M svarar Carl F
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Göran J
    Göran J skrev om Bright Elteknik AB
    Snabba och duktiga. Vi är mycket nöjda
    2016-09-08 Markus M svarar Göran J
    Tack för det! Tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare hjälp!
  • Adam E
    Adam E skrev om Bright Elteknik AB
    Bra bemötande = 100%
    Kunden i centrum genom hela projektet = 100%
    Punktlighet och arbetskvalitet (leverans av rätt produkt i rätt tid) = 100 %
    Leverans av dokumentation =100%
    Genomgång av offert i början och slutet av projektet = utan anmärkning
    Rådgivning = utmärkt

Vid pennan
    Mycket nöjd kund

Synpunkterna gäller alla som varit inblandade i projektet.
    2016-09-08 Markus M svarar Adam E
    Tack för rekommendationen!
    Det värmer att höra!
  • Lena W
    Lena W skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjda med väl utfört arbete av diverse installationer på vårt landställe. Proffsiga och trevliga killar som utförde jobbet. Smidigt och snyggt gjort. Både jag och min man är supernöjda.
    2016-09-08 Markus M svarar Lena W
    Tack för rekommendationen!
    Det värmer att höra!
  • Kim S
    Kim S skrev om Bright Elteknik AB
    Bemötandet har varit jättebra, inga problem med en liten detalj som inte ingick i offerten. Supernöjd, bortsett från att det fortfarande saknas en lite grej, trots att jag ringt och påminnt å andra sidan är det semestertider och då får man ta att det tar lite längre tid.
    2016-09-08 Markus M svarar Kim S
    Tack för rekommendationen! Vi lovar att åtgärda snarast!
  • Elin J
    Elin J skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade bright elteknik för elinstallationer i mitt kök och vardagsrum. Jag blev väl bemött och arbetet gick fort.

Båtbyggargatan 11, 120 70 Stockholm