Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Östermalm Bright Elteknik AB

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm — Visa karta

Bright Elteknik löser på ett tidseffektivt och säkert sätt dina behov. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och utför alla olika typer av elinstallationer. Vi vänder oss till företag, brf och privatpersoner i Stockholmsområdet. Givetvis erhåller vi en ansvarsförsäkring. Varmt välkommen att kontakta oss för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på de arbeten vi utför.
Framtidens teknik är här och vi lämnar gärna förslag på hur du kan sänka dina energikostnader och styra allting i ditt hem via din smartphone.

Vi är noga med att varje dag ta hand om miljön och därför källsorterar vi allt vårt avfall. Vi kör nya moderna bilar för att minska utsläppen i högsta möjliga mån. Alla våra professionella tekniker har relevanta kunskaper om hur man utför samtliga arbeten med hänsyn till miljön. Efter flera år av erfarenhet vet vi vilka produkter som bäst fungerar och håller högsta kvalitét.
Vi ser fram emot din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Bright Elteknik AB

• Roger J
    Roger J skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB löser inte bara alla elinstallationers funktionalitet utan gör också det hela på ett snyggt och smidigt sätt. Samarbetet mellan kund/ snickare och Bright Eltekniks personal har alltid varit trevligt och lättsamt.
    Ett lysande företag som jag kommer att fortsätta anlita😎 Läs mer
  • Nanna G
    Nanna G skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har dragit mig för att ringa en elektriker så länge, men idag ringde jag till Bright Elteknik, och blev så otroligt bra bemött. Istället för att komma ut så kunde de t om hjälpa mig på telefon, och det är ovanligt att stöta på experter som är så villiga att dela med sig och hjälpa människor i dagens samhälle. Tack, nu vet jag garanterat vart jag ringer nästa gång jag behöver en elektriker! /Nanna Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Bright Elteknik AB
    Har fått hjälp med att installera taklampor samt nya spottar.
    Trevligt bemötande, professionellt och kunnigt utförande. Mycket bra kundbemötande Läs mer
  • Mats I
    Mats I skrev om Bright Elteknik AB
    Bright hade tidigare hjälpt till med renoveringar i det radhus vi köpte, så det var naturligt att höra av sig till dem när vi behövde hjälp med en elinstallation. Blev mycket vänligt bemött när jag tog kontakt, och elektrikern var mycket tillmötesgående och serviceminded. De kom med mycket kort varsel, och utförde arbetet noggrant och snabbt. Inget krångel. Vi kommer att anlita Bright Elteknik AB framöver när det blir dags för ytterligare renoveringar, och kan inte ge någonting annat än våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sebastian E
    Sebastian E skrev om Bright Elteknik AB
    Tillmötesgående och bra kommunikation! Arbetet var nog större än de tänkt sig men allt löste sig smidigt och vi alla blev nöjda med utfört arbete. Kan varmt rekommendera att anlita dom. Behöver vi mera el hjälp så är dom ett självklart val Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Bright Elteknik AB
    Otroligt bra bemötande redan sen dag ett! Ett gäng proffesionella grabbar som jobbar hårt och får jobbet gjort snyggt och prydligt. Punktliga, snälla och alltid ett leende på läpparna. Absolut dom bästa hantverkarna jag haft hemma hos mig 10av10 poäng till dessa grabbar! Otroligt nöjd. Läs mer
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Bright Elteknik AB
    Ett fantastiskt bemötande från början. Kom på exakt bokad tid. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Catarina W
    Catarina W skrev om Bright Elteknik AB
    Proffsigt utförande och trevligt bemötande. 5/5 Läs mer
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Bright Elteknik AB
    Rekommenderas varmt! Punktliga och noggranna. Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och bra service! Trevliga och tydliga, rekommenderar varmt Läs mer
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Bright Elteknik AB
    Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Rekomenderas verkligen! Läs mer
  • Wilhelm B
    Wilhelm B skrev om Bright Elteknik AB
    Snabbt och proffsigt bemötande på min offertförfrågan. Jag fick hjälp redan 2 dagar senare och är jättenöjd med arbetet som utfördes. Vi satte in belysning och eluttag i badrummet och en lampa i en garderob. Jag var inte insatt i hur det skulle göras men de löste det på ett snabbt och bra sätt utifrån mina önskemål.
    Rekommenderar dessa! Läs mer
  • Kjell
    Kjell skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har anlitat Bright Elteknik AB för elinstallation när jag renoverade min hall och kök, samtidigt så bytte de samtliga elledningar, strömbrytare och vägguttag i hela lägenheten. Arbete utfördes till stor belåtenhet och helt enligt tidsplan. Installatörerna var mycket trevliga och det när arbetena var klara så städade de efter sej vilket var mycket uppskattat inte minst av min fru. / K.M Läs mer
  • Camilla J
    Camilla J skrev om Bright Elteknik AB
    Anlitade Bright Elteknik AB för att laga trasig köksbänksbelysning. Fick hjälp redan dagen efter kontakt och arbetet utfördes snabbt, effektivt och proffsigt. Dessutom väldigt trevligt bemötande! Kommer anlita Bright Elteknik AB igen när så behövs! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om Bright Elteknik AB
    Jag kan varmt rekommendera Bright Elteknik Ab. Två olika elektriker hjälpte oss med diverse eljobb under en problematisk lägenhetsrenovering. Tydligt, proffsigt och prisvärt! Det bästa av allt var alla tips och råd vi fick under arbetets gång, som framförallt resulterade i mer priseffektiva lösningar, vilket gjorde att vi kände att vi fick det där lilla extra. Slutfakturan var tydlig och resultatet blev super! Tusen tack för ert trevliga bemötande och all hjälp, Markus och Jojje. Läs mer
  • Marina C
    Marina C skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb hjälp och proffsigt intryck! Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB hjälpte oss med el i vårt nya kök. Arbetet utfördes snabbt, smidigt och proffsigt. Vi är supernöjda med resultatet! Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Bright Elteknik AB
    Bright kom hem till mig med mig två elektriker som var trevliga och noggranna. Det bästa var att de själva kom med nya idéer som gjorde mina planer bättre. När vi gått igenom allt så åkte de och handlade delar och sedan gjorde en av killarna alla jobben på fem timmar, bland annat drog han eluttagg genom väggen och kopplade in ett nytt uttag samt tog bort ett par gamla uttag pga min renovering. Han var noggrann och frågade hur jag vill ha det ifall det fanns alternativ. Jag blev väldigt nöjd och de gjorde även en del udda grejer åt mig, som att koppla in en gammal antik lampa. Jag kommer anlita dem igen när jag renoverat klart. Läs mer
  • Fritz C
    Fritz C skrev om Bright Elteknik AB
    Rekommenderas varmt till alla som vill ha en bra elektriker!

De är professionella, mycket pålitliga och vilken strålande bemötande! Supernöjd med allt!
    Vi kommer garanterat kontakta dem igen om vi behöver hjälp.

Bright future for Bright Elteknik AB! Läs mer
  • Nadia C
    Nadia C skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp med att dra el i lägenheten och blev mycket nöjd med arbetet.
    Mycket trevligt bemötande också! Läs mer
  • Lisa
    Lisa skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och bra service! Alltid ett bra jobb när vi ringt. De har fått "städa upp" efter mindre bra elektriker som inte alltid gjort det så lätt. Läs mer
  • Pehr O
    Pehr O skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd. Snabb och professionell hjälp Läs mer
  • Joakim X
    Joakim X skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från första samtalet samt återkoppling under arbetets gång. Vi har total renoverat två badrum där Bright el var en av tre viktiga företag som jag behövde få till logistiken kring. Ibland med kort framförhållning men det löste Bright ut vilket gjorde att arbete flutit på mycket bra! Läs mer
  • Edward H
    Edward H skrev om Bright Elteknik AB
    Hjälp med installation av lampor och TV. Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Kathleen T
    Kathleen T skrev om Bright Elteknik AB
    Fick all hjälp och trevligt bemötande Läs mer
  • Kevin E
    Kevin E skrev om Bright Elteknik AB
    Punktlig och duktig på sitt hantverk. Har även ett rimligt pris och en positiv utstrålning Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade brihgt elteknik Ab för installation av elen och belysningen till vårat nya kök. Från första kontakten till färdigt kök har intrycket varit uteslutande bra.
    Dom har ett professionellt bemötande och var lyhörda för våra önskemål, men kom även med förslag på snyggare och bättre lösningar än vi tänkt på själva. Jag tyckte offerten var tydlig och lättförstådd och resultatet av arbetet var över förväntan. Killarna kom när det var uppgjort och jag upplevde inget strul i huvudtaget.

Jag rekommenderar varmt brihgt elteknik Ab
    Och kommer garanterat anlita dom för kommande renoveringar. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Bright Elteknik AB
    Vi anlitade Bright Elteknik AB för totalrenovering av vår 4-rums lägenhet med mycket gott resultat. Ett mindre missförstånd åtgärdades snabbt och vi är jättenöjda! Rekommenderas! Läs mer
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Bright Elteknik AB
    Jojje var oerhört bemötande, trevlig, proffsig och gick enkelt att nå på telefon för frågor. Uppskattade särskilt hans förståelse och noggranhet med att påpeka när något gick över våran överenskomna budget så man inte får några obehagliga överaskningar sen. Rekommenderas helhjärtat Läs mer
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Bright Elteknik AB
    Kan varmt rekommendera Bright Elteknik! Här är en smidig elfirma som utför arbetet exakt så som man vill ha det. Jojje lyssnade på mina önskemål och kom även med egna förslag vilket uppskattas. Bright Elteknik höll vad de lovade från start till mål, höll tidplanen och det till ett humant pris. Extra smidigt var att de även hade snickare och målare och samordnade arbetet med varandra. Allt fakturerades i ett paketpris. Jag kommer alltid anlita Bright Elteknik när jag behöver elektriker i framtiden! Läs mer
  • Lea C
    Lea C skrev om Bright Elteknik AB
    Vi ville byta ström på en kontakt från 400 till 230 volts. Han gav oss användbar information på Telefon. Läs mer
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Bright Elteknik AB
    Väldigt bra bemötande, mycket nöjd! Läs mer
  • Christian G
    Christian G skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt arbete. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Bright Elteknik AB
    Riktigt proffsig elektriker! Lämnade lägenheten ren från sladdar och annat efter avslutat jobb. Installationen gjordes snabbt och snyggt! Läs mer
  • Andres H
    Andres H skrev om Bright Elteknik AB
    Vi fick hjälp med att installera deck spotlight på vår altan. Det var ett trevligt och proffsigt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet.
    Andrés Läs mer
  • Christin B
    Christin B skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd. Bra bemötande. Bra arbete Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Bright Elteknik AB
    Generellt sett bra men med en några kommunikationsmissar pga olika elektriker som dök upp vid tillfällena Läs mer
  • Ilja Z
    Ilja Z skrev om Bright Elteknik AB
    God service och bemötande. Hade tttillverkningfel på golvtermostat, fick den bytt utan några större problem. Kan rekommendera. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp snabbt med ett bra bemötande. Proffsigt utfört arbet! Läs mer
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Fick hjälp snabbt och flexibelt vilket uppskattas! Tog sig även tid att ge allmäna råd och tips på plats vid övriga frågor. Rekommenderar gärna Bright Elteknik AB. Läs mer
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade Bright Elteknik AB och fick hjälp med diverse eljobb i hemmet. De är seriösa och jag kommer absolut att anlita denna firma vid framtida eljobb.

/ Privatperson Läs mer
  • Diane S
    Diane S skrev om Bright Elteknik AB
    Vi blev rekommenderade Bright Elteknik AB,. Vi behövde hjälp med utebelysning o kontakter vilket resulterade som förväntat jättebra. Läs mer
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Bright Elteknik AB
    Vi gjorde en totalrenovering av vår lägenhet där bright elteknik även rekommenderade en snickare, allt blev som förväntat, riktigt bra. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Bright Elteknik AB
    Elinstallationer vid renovering av kök. Mycket tillmötesgående och kundvänligt agerande. Anlitar dem gärna igen om behov uppkommet. Läs mer
  • Staffan T
    Staffan T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Bright Elteknik AB
    -Duktiga
    -Lyhörda
    -Prisvärda
    -Hantverkare som levererar i tid

Tack för ett bra arbete!

Rekommendras starkt!! Läs mer
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd! Proffsigt bemötande, bra utfört arbete och snabba att svara på telefonen/mail eller sms.
    /Mattias Läs mer
  • Rustem C
    Rustem C skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB hjälpte mig med att byta central hemma samt lite småfix.
    De blev klara snabbare än de trott och hann med mera saker än vad vi pratat om från början, utan kompromisser! Resultatet är bevis på ren yrkesstolthet och kompetens.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp av Marcus med en installation i mitt radhus, renoverade hela mitt badrum och slängde in värmegolv och sänkte taket och monterade ledspottar, han fick även byta ut den gamla porslinsäkringscentralen till en dvärgbrytarcentral med JFB, nu har vi ett väldigt fint badrum och säkert ! Tack för all hjälp Marcus och Bright elteknik Läs mer
  • Ola W
    Ola W skrev om Bright Elteknik AB
    Bra o seriösa, tyvärr var snickaren från GAWRON slarvig, förstörde golvet och dessutom otrevlig. Ingen bra reklam för IKEA Läs mer
    2016-10-14 Markus M svarar Ola W
    Tack för din feedback, snickaren var en underentreprenör till Gawron och vi beklagar att du känner så.
    Vill tillläga att vi är helt skilda företag och denna Reco endast var för Bright Elteknik AB utförda arbete.

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm