Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Östermalm Bright Elteknik AB

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm — Visa karta

Bright Elteknik löser på ett tidseffektivt och säkert sätt dina behov. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och utför alla olika typer av elinstallationer. Vi vänder oss till företag, brf och privatpersoner i Stockholmsområdet. Givetvis erhåller vi en ansvarsförsäkring. Varmt välkommen att kontakta oss för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på de arbeten vi utför.
Framtidens teknik är här och vi lämnar gärna förslag på hur du kan sänka dina energikostnader och styra allting i ditt hem via din smartphone.

Vi är noga med att varje dag ta hand om miljön och därför källsorterar vi allt vårt avfall. Vi kör nya moderna bilar för att minska utsläppen i högsta möjliga mån. Alla våra professionella tekniker har relevanta kunskaper om hur man utför samtliga arbeten med hänsyn till miljön. Efter flera år av erfarenhet vet vi vilka produkter som bäst fungerar och håller högsta kvalitét.
Vi ser fram emot din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 41 kunder tycker om Bright Elteknik AB

• Nadia C
    Nadia C skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp med att dra el i lägenheten och blev mycket nöjd med arbetet.
    Mycket trevligt bemötande också!
  • Lisa
    Lisa skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och bra service! Alltid ett bra jobb när vi ringt. De har fått "städa upp" efter mindre bra elektriker som inte alltid gjort det så lätt.
  • Pehr O
    Pehr O skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd. Snabb och professionell hjälp
  • Joakim X
    Joakim X skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från första samtalet samt återkoppling under arbetets gång. Vi har total renoverat två badrum där Bright el var en av tre viktiga företag som jag behövde få till logistiken kring. Ibland med kort framförhållning men det löste Bright ut vilket gjorde att arbete flutit på mycket bra!
  • Edward H
    Edward H skrev om Bright Elteknik AB
    Hjälp med installation av lampor och TV. Vänligt och professionellt bemötande.
  • Kathleen T
    Kathleen T skrev om Bright Elteknik AB
    Fick all hjälp och trevligt bemötande
  • Kevin E
    Kevin E skrev om Bright Elteknik AB
    Punktlig och duktig på sitt hantverk. Har även ett rimligt pris och en positiv utstrålning
  • Johan S
    Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade brihgt elteknik Ab för installation av elen och belysningen till vårat nya kök. Från första kontakten till färdigt kök har intrycket varit uteslutande bra.
    Dom har ett professionellt bemötande och var lyhörda för våra önskemål, men kom även med förslag på snyggare och bättre lösningar än vi tänkt på själva. Jag tyckte offerten var tydlig och lättförstådd och resultatet av arbetet var över förväntan. Killarna kom när det var uppgjort och jag upplevde inget strul i huvudtaget.

Jag rekommenderar varmt brihgt elteknik Ab
    Och kommer garanterat anlita dom för kommande renoveringar.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Bright Elteknik AB
    Vi anlitade Bright Elteknik AB för totalrenovering av vår 4-rums lägenhet med mycket gott resultat. Ett mindre missförstånd åtgärdades snabbt och vi är jättenöjda! Rekommenderas!
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Bright Elteknik AB
    Jojje var oerhört bemötande, trevlig, proffsig och gick enkelt att nå på telefon för frågor. Uppskattade särskilt hans förståelse och noggranhet med att påpeka när något gick över våran överenskomna budget så man inte får några obehagliga överaskningar sen. Rekommenderas helhjärtat
  • Jeanette R
    Jeanette R skrev om Bright Elteknik AB
    Kan varmt rekommendera Bright Elteknik! Här är en smidig elfirma som utför arbetet exakt så som man vill ha det. Jojje lyssnade på mina önskemål och kom även med egna förslag vilket uppskattas. Bright Elteknik höll vad de lovade från start till mål, höll tidplanen och det till ett humant pris. Extra smidigt var att de även hade snickare och målare och samordnade arbetet med varandra. Allt fakturerades i ett paketpris. Jag kommer alltid anlita Bright Elteknik när jag behöver elektriker i framtiden!
  • Lea C
    Lea C skrev om Bright Elteknik AB
    Vi ville byta ström på en kontakt från 400 till 230 volts. Han gav oss användbar information på Telefon.
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Bright Elteknik AB
    Väldigt bra bemötande, mycket nöjd!
  • Christian G
    Christian G skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket trevligt bemötande och proffsigt arbete.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Bright Elteknik AB
    Riktigt proffsig elektriker! Lämnade lägenheten ren från sladdar och annat efter avslutat jobb. Installationen gjordes snabbt och snyggt!
  • Andres H
    Andres H skrev om Bright Elteknik AB
    Vi fick hjälp med att installera deck spotlight på vår altan. Det var ett trevligt och proffsigt bemötande och vi är jättenöjda med resultatet.
    Andrés
  • Christin B
    Christin B skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd. Bra bemötande. Bra arbete
  • Helena S
    Helena S skrev om Bright Elteknik AB
    Generellt sett bra men med en några kommunikationsmissar pga olika elektriker som dök upp vid tillfällena
  • Ilja Z
    Ilja Z skrev om Bright Elteknik AB
    God service och bemötande. Hade tttillverkningfel på golvtermostat, fick den bytt utan några större problem. Kan rekommendera.
  • Johan S
    Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp snabbt med ett bra bemötande. Proffsigt utfört arbet!
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb. Fick hjälp snabbt och flexibelt vilket uppskattas! Tog sig även tid att ge allmäna råd och tips på plats vid övriga frågor. Rekommenderar gärna Bright Elteknik AB.
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade Bright Elteknik AB och fick hjälp med diverse eljobb i hemmet. De är seriösa och jag kommer absolut att anlita denna firma vid framtida eljobb.

/ Privatperson
  • Diane S
    Diane S skrev om Bright Elteknik AB
    Vi blev rekommenderade Bright Elteknik AB,. Vi behövde hjälp med utebelysning o kontakter vilket resulterade som förväntat jättebra.
  • Fanny W
    Fanny W skrev om Bright Elteknik AB
    Vi gjorde en totalrenovering av vår lägenhet där bright elteknik även rekommenderade en snickare, allt blev som förväntat, riktigt bra.
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Bright Elteknik AB
    Elinstallationer vid renovering av kök. Mycket tillmötesgående och kundvänligt agerande. Anlitar dem gärna igen om behov uppkommet.
  • Staffan T
    Staffan T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket bra mycket bra mycket bra mycket bra
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Bright Elteknik AB
    -Duktiga
    -Lyhörda
    -Prisvärda
    -Hantverkare som levererar i tid

Tack för ett bra arbete!

Rekommendras starkt!!
  • Mattias T
    Mattias T skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd! Proffsigt bemötande, bra utfört arbete och snabba att svara på telefonen/mail eller sms.
    /Mattias
  • Rustem C
    Rustem C skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB hjälpte mig med att byta central hemma samt lite småfix.
    De blev klara snabbare än de trott och hann med mera saker än vad vi pratat om från början, utan kompromisser! Resultatet är bevis på ren yrkesstolthet och kompetens.
    Rekommenderas starkt!
  • Alexander I
    Alexander I skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp av Marcus med en installation i mitt radhus, renoverade hela mitt badrum och slängde in värmegolv och sänkte taket och monterade ledspottar, han fick även byta ut den gamla porslinsäkringscentralen till en dvärgbrytarcentral med JFB, nu har vi ett väldigt fint badrum och säkert ! Tack för all hjälp Marcus och Bright elteknik
  • Ola W
    Ola W skrev om Bright Elteknik AB
    Bra o seriösa, tyvärr var snickaren från GAWRON slarvig, förstörde golvet och dessutom otrevlig. Ingen bra reklam för IKEA
    2016-10-14 Markus M svarar Ola W
    Tack för din feedback, snickaren var en underentreprenör till Gawron och vi beklagar att du känner så.
    Vill tillläga att vi är helt skilda företag och denna Reco endast var för Bright Elteknik AB utförda arbete.
  • skrev om Bright Elteknik AB
    Snabbt trevligt o proffsigt genomfört arbete.
  • Nina L
    Nina L skrev om Bright Elteknik AB
    Jättebra kommunikation och service. Jag kände att jag kynde lita på att allt som skulle göras blev gjort utan någon övveraskande, "underlig" kostnad. Trevliga, kompetenta och hänsynsfulla.
  • Olle L
    Olle L skrev om Bright Elteknik AB
    Mkt bra, flexibel, kom när han lovat och utförde det som skulle göras.
    Inget att anmärka på. Bra jobb!
  • Love N
    Love N skrev om Bright Elteknik AB
    Supernöjd med flexibilitet och dom utövar det som är förväntat och överenskommet. rekommenderas varmt!!
  • Carl F
    Carl F skrev om Bright Elteknik AB
    Bright El är det bästa hantverksföretag jag har varit i kontakt med. Servicen är lysande, hantverkarna är i tid och lösningarna blir alltid helt lysande! Väntar hellre i månader för att få service av Bright än att gå till någon annan (detta har hänt). Fantastisk service - outstanding.
    2016-09-08 Markus M svarar Carl F
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Göran J
    Göran J skrev om Bright Elteknik AB
    Snabba och duktiga. Vi är mycket nöjda
    2016-09-08 Markus M svarar Göran J
    Tack för det! Tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare hjälp!
  • Adam E
    Adam E skrev om Bright Elteknik AB
    Bra bemötande = 100%
    Kunden i centrum genom hela projektet = 100%
    Punktlighet och arbetskvalitet (leverans av rätt produkt i rätt tid) = 100 %
    Leverans av dokumentation =100%
    Genomgång av offert i början och slutet av projektet = utan anmärkning
    Rådgivning = utmärkt

Vid pennan
    Mycket nöjd kund

Synpunkterna gäller alla som varit inblandade i projektet.
    2016-09-08 Markus M svarar Adam E
    Tack för rekommendationen!
    Det värmer att höra!
  • Lena W
    Lena W skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjda med väl utfört arbete av diverse installationer på vårt landställe. Proffsiga och trevliga killar som utförde jobbet. Smidigt och snyggt gjort. Både jag och min man är supernöjda.
    2016-09-08 Markus M svarar Lena W
    Tack för rekommendationen!
    Det värmer att höra!
  • Kim S
    Kim S skrev om Bright Elteknik AB
    Bemötandet har varit jättebra, inga problem med en liten detalj som inte ingick i offerten. Supernöjd, bortsett från att det fortfarande saknas en lite grej, trots att jag ringt och påminnt å andra sidan är det semestertider och då får man ta att det tar lite längre tid.
    2016-09-08 Markus M svarar Kim S
    Tack för rekommendationen! Vi lovar att åtgärda snarast!
  • Elin J
    Elin J skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade bright elteknik för elinstallationer i mitt kök och vardagsrum. Jag blev väl bemött och arbetet gick fort.

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm