Alla kategorier Elektriker Stockholms län Stockholm Östermalm Bright Elteknik AB

Bright Elteknik AB

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm — Visa karta

Bright Elteknik löser på ett tidseffektivt och säkert sätt dina behov. Vi har över 20 års erfarenhet inom branschen och utför alla olika typer av elinstallationer. Vi vänder oss till företag, brf och privatpersoner i Stockholmsområdet. Givetvis erhåller vi en ansvarsförsäkring. Varmt välkommen att kontakta oss för ett möte, vi lämnar alltid fasta priser och garantier på de arbeten vi utför.
Framtidens teknik är här och vi lämnar gärna förslag på hur du kan sänka dina energikostnader och styra allting i ditt hem via din smartphone.

Vi är noga med att varje dag ta hand om miljön och därför källsorterar vi allt vårt avfall. Vi kör nya moderna bilar för att minska utsläppen i högsta möjliga mån. Alla våra professionella tekniker har relevanta kunskaper om hur man utför samtliga arbeten med hänsyn till miljön. Efter flera år av erfarenhet vet vi vilka produkter som bäst fungerar och håller högsta kvalitét.
Vi ser fram emot din förfrågan!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 80 kunder tycker om Bright Elteknik AB

• Tommy B skrev om Bright Elteknik AB
    Väldigt proffsiga, lösningsorienterade och kompetenta. Bytte all el i vår villa, enkla och smidiga att ha med att göra. Är på plats och kommer på utsatta tider med trevlig anställda. Kan starkt rekommendera till alla! Läs mer
  • Charbel R skrev om Bright Elteknik AB
    Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel. Läs mer
  • Taufik H skrev om Bright Elteknik AB
    Välbemötande, tydligt svar, rimligt pris, trevlig personal. Läs mer
  • Macki P
    Macki P skrev om Bright Elteknik AB
    seriost foretag som gr bra jobb. Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Bright Elteknik AB
    Anlitade Bright för ett större el-arbete och dom topplevererade!

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jesper C skrev om Bright Elteknik AB
    Har anlitat Bright Elteknik AB ett flertal gånger och aldrig varit missnöjd. De tar fullt ansvar för sitt arbete och kan inte vara annat än nöjd med deras kundservice!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Bright Elteknik AB
    Proffesionella elektrikern med väldigt bra bemötande!
    Mycket snabb service och offerten stämde med slutförandet, använt dom till mitt kök samt badrum
    Väldigt nöjd med arbetet och kan stark rekommendera dom! Läs mer
  • Rohullah B skrev om Bright Elteknik AB
    väldigt professionella och duktiga elektriker. Läs mer
  • Marcin C skrev om Bright Elteknik AB
    Jätteduktiga! Rekomenderar varmt! Läs mer
  • Sofia K skrev om Bright Elteknik AB
    Trevliga och kunniga. Lite strul kring semestern att den vi träffade gick på semester utan att lämna över så det fick bli ett till möte för att säga samma sak. Annars bra, svarade på sms och var tillgängliga. Läs mer
  • Kristian L skrev om Bright Elteknik AB
    Jag beställde inkoppling av vitvaror i badrum. Gick snabbt och smidigt. Fixade även ett extra uttag i en klädkammare. Lika smidigt det. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Marcus H skrev om Bright Elteknik AB
    Vi är väldigt nöjda med elektrikerna på Bright Elteknik AB. De var trevliga, kunniga och flexibla med att anpassa sina tider efter våra byggare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christian Diego S
    Christian Diego S skrev om Bright Elteknik AB
    Ringde på en måndag behövde akut hjälp med att få in el i ett rum samt byta ut ett omodernt proppskåp till ett nytt och fräscht och byta ut ojordade uttag, elektrikern dök upp samma dag och sa han kunde köra på onsdag-torsdag.
    På torsdag var allt klart! Riktigt bra bemötande och kunnig samt professionell personal!
    Rekommenderar starkt Bright! Läs mer
  • Erik S skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb service och kunnig hantverkare! Svarade bra på frågor man hade medan han jobbade! Läs mer
  • Amelie W
    Amelie W skrev om Bright Elteknik AB
    Kan varmt rekommendera Bright Elteknik. Har från start fått ett professionellt bemötande, i allt från offerering, till kommunikation, utfört arbete, uppföljning och fakturering. Otroligt nöjd med slutresultatet! Tack till Jojje, Nene och alla andra inblandade. Läs mer
  • Therese skrev om Bright Elteknik AB
    Vi behövde hjälp med elen i vår lägenhet och kontaktade Bright Elteknik AB för offert. Vi blev redan dagen efter kontaktade av Jojje som kunde komma samma morgon och utförde arbetet på effektivt och professionellt sätt. Mycket trevligt bemötande och till ett bra pris! Vi kan verkligen varmt rekommendera Bright Elteknik AB och kommer att anlita dem i fortsättningen. Läs mer
  • Malin S skrev om Bright Elteknik AB
    Ringde för att be om en offert. Blev hänvisad till hemsidan för att fylla i ett formulär vilket vi gjorde. Dock återkom han aldrig efter det. Läs mer
  • Madelene v
    Madelene v skrev om Bright Elteknik AB
    Vi va en förening med ca 10 hus som behövde hjälp med elen till våra ny uppsatta markiser.
    Jojje va otroligt tillmötesgående och gjorde ett jätte fint jobb åt oss alla för ett mycket bra pris.
    Rekommendera varmt! Läs mer
  • John K
    John K skrev om Bright Elteknik AB
    Efter en del sökande på reko hittade vi Bright som vi efter ett antal offerter från olika firmor slutligen valde. Förutom att ha ett bra pris så var de väldigt tillmötesgående och servicen var toppen.
    Nästa gång vi behöver ta in en elektriker så kommer vi definitivt använda Markus,Jojje och Sameer igen. Tusen tack. Läs mer
  • Anders R
    Anders R skrev om Bright Elteknik AB
    Borrade av en ledning och ringde en lördag, Jojje tog sig tid att svara och förklarade vad jag skulle göra trots att det var stängt. Snyggt gjort. Läs mer
  • Roger J skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB löser inte bara alla elinstallationers funktionalitet utan gör också det hela på ett snyggt och smidigt sätt. Samarbetet mellan kund/ snickare och Bright Eltekniks personal har alltid varit trevligt och lättsamt.
    Ett lysande företag som jag kommer att fortsätta anlita😎 Läs mer
  • Nanna G
    Nanna G skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har dragit mig för att ringa en elektriker så länge, men idag ringde jag till Bright Elteknik, och blev så otroligt bra bemött. Istället för att komma ut så kunde de t om hjälpa mig på telefon, och det är ovanligt att stöta på experter som är så villiga att dela med sig och hjälpa människor i dagens samhälle. Tack, nu vet jag garanterat vart jag ringer nästa gång jag behöver en elektriker! /Nanna Läs mer
  • Johan H skrev om Bright Elteknik AB
    Har fått hjälp med att installera taklampor samt nya spottar.
    Trevligt bemötande, professionellt och kunnigt utförande. Mycket bra kundbemötande Läs mer
  • Mats I skrev om Bright Elteknik AB
    Bright hade tidigare hjälpt till med renoveringar i det radhus vi köpte, så det var naturligt att höra av sig till dem när vi behövde hjälp med en elinstallation. Blev mycket vänligt bemött när jag tog kontakt, och elektrikern var mycket tillmötesgående och serviceminded. De kom med mycket kort varsel, och utförde arbetet noggrant och snabbt. Inget krångel. Vi kommer att anlita Bright Elteknik AB framöver när det blir dags för ytterligare renoveringar, och kan inte ge någonting annat än våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sebastian E skrev om Bright Elteknik AB
    Tillmötesgående och bra kommunikation! Arbetet var nog större än de tänkt sig men allt löste sig smidigt och vi alla blev nöjda med utfört arbete. Kan varmt rekommendera att anlita dom. Behöver vi mera el hjälp så är dom ett självklart val Läs mer
  • Christian O skrev om Bright Elteknik AB
    Otroligt bra bemötande redan sen dag ett! Ett gäng proffesionella grabbar som jobbar hårt och får jobbet gjort snyggt och prydligt. Punktliga, snälla och alltid ett leende på läpparna. Absolut dom bästa hantverkarna jag haft hemma hos mig 10av10 poäng till dessa grabbar! Otroligt nöjd. Läs mer
  • Kristina T skrev om Bright Elteknik AB
    Ett fantastiskt bemötande från början. Kom på exakt bokad tid. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Catarina W skrev om Bright Elteknik AB
    Proffsigt utförande och trevligt bemötande. 5/5 Läs mer
  • Lisa M skrev om Bright Elteknik AB
    Rekommenderas varmt! Punktliga och noggranna. Läs mer
  • Richard A
    Richard A skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och bra service! Trevliga och tydliga, rekommenderar varmt Läs mer
  • Marcus H skrev om Bright Elteknik AB
    Kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Rekomenderas verkligen! Läs mer
  • Wilhelm B skrev om Bright Elteknik AB
    Snabbt och proffsigt bemötande på min offertförfrågan. Jag fick hjälp redan 2 dagar senare och är jättenöjd med arbetet som utfördes. Vi satte in belysning och eluttag i badrummet och en lampa i en garderob. Jag var inte insatt i hur det skulle göras men de löste det på ett snabbt och bra sätt utifrån mina önskemål.
    Rekommenderar dessa! Läs mer
  • Kjell skrev om Bright Elteknik AB
    Jag har anlitat Bright Elteknik AB för elinstallation när jag renoverade min hall och kök, samtidigt så bytte de samtliga elledningar, strömbrytare och vägguttag i hela lägenheten. Arbete utfördes till stor belåtenhet och helt enligt tidsplan. Installatörerna var mycket trevliga och det när arbetena var klara så städade de efter sej vilket var mycket uppskattat inte minst av min fru. / K.M Läs mer
  • Camilla J skrev om Bright Elteknik AB
    Anlitade Bright Elteknik AB för att laga trasig köksbänksbelysning. Fick hjälp redan dagen efter kontakt och arbetet utfördes snabbt, effektivt och proffsigt. Dessutom väldigt trevligt bemötande! Kommer anlita Bright Elteknik AB igen när så behövs! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sara P skrev om Bright Elteknik AB
    Jag kan varmt rekommendera Bright Elteknik Ab. Två olika elektriker hjälpte oss med diverse eljobb under en problematisk lägenhetsrenovering. Tydligt, proffsigt och prisvärt! Det bästa av allt var alla tips och råd vi fick under arbetets gång, som framförallt resulterade i mer priseffektiva lösningar, vilket gjorde att vi kände att vi fick det där lilla extra. Slutfakturan var tydlig och resultatet blev super! Tusen tack för ert trevliga bemötande och all hjälp, Markus och Jojje. Läs mer
  • Marina C skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb hjälp och proffsigt intryck! Läs mer
  • Henrik R skrev om Bright Elteknik AB
    Bright Elteknik AB hjälpte oss med el i vårt nya kök. Arbetet utfördes snabbt, smidigt och proffsigt. Vi är supernöjda med resultatet! Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Bright Elteknik AB
    Bright kom hem till mig med mig två elektriker som var trevliga och noggranna. Det bästa var att de själva kom med nya idéer som gjorde mina planer bättre. När vi gått igenom allt så åkte de och handlade delar och sedan gjorde en av killarna alla jobben på fem timmar, bland annat drog han eluttagg genom väggen och kopplade in ett nytt uttag samt tog bort ett par gamla uttag pga min renovering. Han var noggrann och frågade hur jag vill ha det ifall det fanns alternativ. Jag blev väldigt nöjd och de gjorde även en del udda grejer åt mig, som att koppla in en gammal antik lampa. Jag kommer anlita dem igen när jag renoverat klart. Läs mer
  • Fritz C skrev om Bright Elteknik AB
    Rekommenderas varmt till alla som vill ha en bra elektriker!

De är professionella, mycket pålitliga och vilken strålande bemötande! Supernöjd med allt!
    Vi kommer garanterat kontakta dem igen om vi behöver hjälp.

Bright future for Bright Elteknik AB! Läs mer
  • Nadia C skrev om Bright Elteknik AB
    Fick hjälp med att dra el i lägenheten och blev mycket nöjd med arbetet.
    Mycket trevligt bemötande också! Läs mer
  • Lisa skrev om Bright Elteknik AB
    Snabb och bra service! Alltid ett bra jobb när vi ringt. De har fått "städa upp" efter mindre bra elektriker som inte alltid gjort det så lätt. Läs mer
  • Pehr O skrev om Bright Elteknik AB
    Mycket nöjd. Snabb och professionell hjälp Läs mer
  • Joakim X skrev om Bright Elteknik AB
    Trevligt och proffsigt bemötande från första samtalet samt återkoppling under arbetets gång. Vi har total renoverat två badrum där Bright el var en av tre viktiga företag som jag behövde få till logistiken kring. Ibland med kort framförhållning men det löste Bright ut vilket gjorde att arbete flutit på mycket bra! Läs mer
  • Edward H skrev om Bright Elteknik AB
    Hjälp med installation av lampor och TV. Vänligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Kathleen T skrev om Bright Elteknik AB
    Fick all hjälp och trevligt bemötande Läs mer
  • Kevin E
    Kevin E skrev om Bright Elteknik AB
    Punktlig och duktig på sitt hantverk. Har även ett rimligt pris och en positiv utstrålning Läs mer
  • Johan S skrev om Bright Elteknik AB
    Jag anlitade brihgt elteknik Ab för installation av elen och belysningen till vårat nya kök. Från första kontakten till färdigt kök har intrycket varit uteslutande bra.
    Dom har ett professionellt bemötande och var lyhörda för våra önskemål, men kom även med förslag på snyggare och bättre lösningar än vi tänkt på själva. Jag tyckte offerten var tydlig och lättförstådd och resultatet av arbetet var över förväntan. Killarna kom när det var uppgjort och jag upplevde inget strul i huvudtaget.

Jag rekommenderar varmt brihgt elteknik Ab
    Och kommer garanterat anlita dom för kommande renoveringar. Läs mer
  • Stefan K skrev om Bright Elteknik AB
    Vi anlitade Bright Elteknik AB för totalrenovering av vår 4-rums lägenhet med mycket gott resultat. Ett mindre missförstånd åtgärdades snabbt och vi är jättenöjda! Rekommenderas! Läs mer
  • Jacob K skrev om Bright Elteknik AB
    Jojje var oerhört bemötande, trevlig, proffsig och gick enkelt att nå på telefon för frågor. Uppskattade särskilt hans förståelse och noggranhet med att påpeka när något gick över våran överenskomna budget så man inte får några obehagliga överaskningar sen. Rekommenderas helhjärtat Läs mer
  • Jeanette R skrev om Bright Elteknik AB
    Kan varmt rekommendera Bright Elteknik! Här är en smidig elfirma som utför arbetet exakt så som man vill ha det. Jojje lyssnade på mina önskemål och kom även med egna förslag vilket uppskattas. Bright Elteknik höll vad de lovade från start till mål, höll tidplanen och det till ett humant pris. Extra smidigt var att de även hade snickare och målare och samordnade arbetet med varandra. Allt fakturerades i ett paketpris. Jag kommer alltid anlita Bright Elteknik när jag behöver elektriker i framtiden! Läs mer

Hammarby Allé 104, 120 65 Stockholm