Riikonen Elinstallationer AB

Riikonen Elinstallationer AB

www.riikonenel.se
  • BadgeTwoYears

Vi är en nyetablerad elfirma med över 10 års erfarenhet som främst arbetar i Storstockholm. Våra elektriker utför installation och service inom el och data för både privatpersoner och företag. Exempel på vad vi utför är att byta ut stolpbelysning till Zebra Belfry armaturer, byte från sockeluttag till infällda uttag, omkabeldragning...

49 omdömen om Riikonen Elinstallationer AB

Erik D
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Kom i tid och utförde ett bra jobb

Örjan D
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Vi fick hjälp att byta belysning i ett soaa-badkar vilket inte var helt enkelt då det var svårt att komma åt. Elektrikern löste det på ett utmärkt sätt!

Yvonne E
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Jag anlitade Riikonen Elinstallationer efter tips i en lokal Facebook grupp Jag fick snabb hjälp och ett trevligt bemötande. Det jag fick hjälp med var montering av dimmer i kök i tak och under köksskåp och kommer definitivt att anlita dem igen. Supernöjd!

Jan R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Bästa elektrikern i Stockholm.

Lennart C

Väldigt professionella. Kommer på avtalad tid. Lösningsorienterade

Margareta S
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mycket trevliga och tillmötesgående installatörer. Bra på att förklara åtgärderna.

Tanja S Susanna P
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Behövde hjälp med belysningen i flera rum. Christopher var lyhörd och enkel att kommunicera med. Och framför allt var hans inställning positiv och kreativ när det kom till att diskutera olika alternativ till lösningar. Ofta får man höra hur svårt eller komplicerat allt är men inte den här gången. Dessutom fick jag bra lösningar på hur det skulle bli snyggast vilket var viktigt för mig. Är supernöjd och kan rekommendera varmt.

Ulla
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Proffsigt, trevligt bemötande, mycket nöjd med arbetet

Torill L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

En toppen kille som kan rekommenderas på det varmaste är super nöjd 🍀

Cecilia L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Ställde upp med kort varsel precis före jul. Snabb och effektiv, rekommenderas starkt👍

Rosanna B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Snabb och enkel dialog, levererade utlovat resultat och mycket trevlig! Rekommenderar varmt!

Lars Martin Jesper Ö
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Snabbt och kompetent utfört arbete.

Christina S
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Bra och trevligt utförande. Punktligt o professionellt arbete.

Stockholm A
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Väldigt snabb framkörning, prisvärt och mycket hög kvalité på jobben.

Tandläkare A
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mycket fint bemötande. Kunniga, och noggranna med sina arbeten. Arbetet blev snabbt åtgärdat, men ändå noggrant utfört. Rekommenderar dom varmt.

Tranviks Udde Skälby Ab T

Kunnig och trevlig. Rekommenderas starkt

Åsa R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Proffsigt och snyggt bra service!

Marielle R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Vi är otroligt nöjda med både resultat och bemötandet! Otroligt proffsig! Rekommenderar Riikonen Elinstallationer till alla!

Kersti V
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Ringde en dag till företaget, blev kontaktad samma dag för möte dag 2. Blev mycket trevligt bemött. Konstaterades att en radiator behövdes bytas ut. Dag 3 fick vi en ny radiator av samma märke. Christoffer googlade och fann en till lägre pris än vad vi hade hittat på nätet. Vi rekommenderar gärna Riikonen som var till stor belåtenhet!!

Jessica E
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Kunnig, trevlig och tillgänglig. Mycket nöjd med utfört arbete. Rekommenderas!

Ola A
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Varm rekommendation! Kunnig, kommunikativ och mycket väl utfört arbete.

Henric L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Kan varmt rekommendera Riikonen Elinstallationer - proffsig, kom med bra idéer och supertrevlig. MYCKET nöjd kund!

Tommy W
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Proffsigt bemötande, rak och ärlig prisbild, snabbt och snyggt utförande. Kunde inte vara mer nöjd

Niklas K
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Duktig och förklarar på ett pedagogiskt sätt hur och vad som behöver och borde göras!

Marie B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Svarar snabbt på förfrågan, grymt, snabbt arbete & ttevlig - Rekommenderas varmt !

Sofie R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mycket seriös och noggrann! Väldigt prisvärd och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Mariann R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Proffsigt, trevligt o trovärdigt bemötande. Lyssnade in vårt behov av hjälp o utförde det utmärkt. Gör snygga installationer. Vi installerade fler uttag o reparerade golvvärmen. Mycket bra o kan verkligen rekommendera företaget vidare.

Mona F
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mkt noggrann o professionell , kan lätt rekommendera till mina vänner.

Inger B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Riikonen kom enligt avtalad tid och utförde ett korrekt eljobb.

Johanna A
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Proffsigt och trevligt bemötande Väldigt nöjd med utfört jobb

Eva H
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mycket bra! Kunnig och erfaren med snabbt och säkert utfört arbete. En riktig yrkesman.

Brian F
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Trevlig bemötande med kunden i fokus. Lyhörd och lösningsorienterat. Proffsig installation som gick mycket snabbare än vad jag hade räknat med. Köpte Montering av bil laddare med lastbalansering.

Karen K
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Pålitlig, smart, väl förberedd. Rekommenderas varmt

Philip M
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Trevlig kille som gjorde ett utmärkt arbete hos oss. Öga för detaljer och utmärkt kommunikation med oss!

Mikael B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Ställer upp då man behöver honom

Ann-Christine B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Väldigt trevligt och kunnigt bemötande. Anlitade företaget vid renovering av mitt kök, där dom installerade all el ,noggrant och snabbt. Är mycket nöjd! Kommer att anlita dom fler gånger. Rekommenderar dom varmt.

Mattias B
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Vi anlitar Christopher på Riikonen el till alla våra elarbeten. Otroligt nöjda med hans arbeten och kan varmt rekommendera Riikonen el till andra som letar efter en riktigt duktig elektriker. Mvh Mattias på JK Servicemontage AB

Christer E
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Bra service och gott kunnande i elinstallationer Snabb och nogrann samt snyggt utförande

Madeleine F
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Riikonen elinstallationer Ab gav mig från första kontakten en mycket professionell, närvarande och kunnigt intryck. Jag blev väl lyssnad på men fick också vägledning för hur mina visioner gick att realisera. Till detta fick jag mycket bra tips om vad som finns på marknaden och genom lång erfarenhet skulle passa hos mig. Arbetet utfördes snabbt och med stor noggrannhet. Jag kan å de djupaste rekommendera Riikonen elinstallationer Ab för både stora och mindre jobb.

Göran I
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Trevligt bemötande, kunniga, ger bra råd vid frågor, pålitliga och noggranna. De gör ett bra jobb helt enkelt och dessutom så är de enkelt att ha med dem att göra.

Charlotte l
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Gör ett jättebra jobb! Kommer i tid och har bra kommunikation!

First-Name L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Mycket duktig och noggrann, trevlig mot våra passagerare.

Henrik L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Fantastiskt bra kille! Är hur duktig som helst, SAMT trevligt bemötande. Ringer till en när han beräknas komma sent. Vilken annan hantverkare gör det???

Ingegerd E
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Vi har varje gång vi anlitat företaget upplevt ett proffsigt och mycket noggrant utfört arbete . Med andra ord ett snyggt jobb. Vi är väldigt nöjda.

Robert L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Det är inte många hantverkare jag får förtroende för. Men denna firma kan jag varmt rekommendera. Human priser, väldigt bra jobb och super trevliga. /Robert på Ljunggrens fönsterputs

Christian L
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Pålitliga, duktiga och bra kommunikatörer

Saman S
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Christopher Riikonen är en ytterst professionell, duktig och trevlig elektriker som jag ser fram mot att anlita många gånger i framtiden!

Emma v
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Fick hjälp att installera nytt eluttag samt felsökning av tidigare installerat värmegolv. Bra pris och trevligt bemötande! Rekommenderas varmt!

Julia R
Skrev om Riikonen Elinstallationer AB

Trevlig, snabb, lyhörd och gör ett snyggt och bra jobb. Kan varmt rekommendera.