Gavlo AB

Kungsklippevägen 7, 141 40 Huddinge — Visa karta

Gavlo AB – Pålitliga elektriker i Stockholm!

Vi på Gavlo utför alla typer av elinstallationer åt både privatpersoner och företag. Vi har lång erfarenhet av att lösa olika typer av problem och inget jobb är för stort eller för litet.

Varje kund är viktig och vi ger alltid det lilla extra för att resultatet ska bli perfekt. Vår långa erfarenhet har bidragit till att vi har blivit riktigt skickliga på kluriga felsökningar, uppgraderingar av elsystem samt hitta de bästa, mest ekonomiska och långsiktiga lösningarna åt våra kunder.

Kika gärna under referenser, för att få ta del av våra kunders upplevelser av oss på GAVLO. Vi är stolta över de omdömen som vi har fått!

Läs vad 2 kunder tycker om Gavlo AB

• Max H
    Max H skrev om Gavlo AB
    Gavlo utförde elinstallationer i min lägenhet på uppdrag av Partum som jag anlitat. Arbetet genomfördes på ett bra sätt och personen som utförde installationen var trevlig och tillmötesgående. Vi upplevde dock lite problem i samband med betalningen där det visades sig att vissa produkter tagits betalt för upprepade gånger, det korrigerades dock på ett bra sätt av Gavlo. Hade även viss problematik med huvudentreprenören Partum som lagt på flera hundra procent i prispåslag för materialet, de skyllde i sin tur på Gavlo som när de väl fick reda på detta gick snabbt in och betalade mellanskillnaden. Sammanfattningsvis blev jag nöjd med det utförda arbetet och borträknat betalningsproblematiken hade jag gett 5/5. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Gavlo AB
    Toppen!
    Gavlo kom med kort varsel och fixade installerade köksbelysningen i vår lägenhet när vi skulle sälja den. Proffsigt gjort, trevlig elektriker, kan inte säga annat är stort TACK! Läs mer

Bästa elektrikerna i Huddinge:

Libro Ringv. 8, 75228, UPPSALA