Jouren 24

Jouren 24

jouren24.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Vi på Jouren 24 erbjuder dig akut hjälp dygnet runt i hela stor Stockholm med tjänster som rör VVS rörmokare, elektriker och spolning för alla typ av stopp i avlopp. Våra tekniker har många års erfarenhet inom sina nischar och de är certifierade och försäkrade så du kan känna dig trygg med att anlita oss. Oavsett om du behöver...

37 omdömen om Jouren 24

Lars L
Skrev om Jouren 24

Snabba duktiga trevliga kan rekommenderas

Svar från Jouren 24

Tack för ditt fina betyg Lars🙏🫶.

Anna B
Skrev om Jouren 24

Snabb service. Trevliga och kunniga!

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss det fina betyget kära kund🫶

Alicia L
Skrev om Jouren 24

Snabba och ganska tillmötesgående men välddigt DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYRT!

Svar från Jouren 24

Tack, kära kund för att du tagit dig tid att ge oss din feedback.

Niklas N
Skrev om Jouren 24

Snabb och effektiv hjälp när det behövs. Trevligt bemötande.

Svar från Jouren 24

Vi tackar så mycket för ditt fina betyg.

Fredrik D
Skrev om Jouren 24

Mycket bra bemött Kom rätt i tid Kanske lite dyr timpenning

Svar från Jouren 24

Stort tack för du lagt tid att att ge oss din feedback och betyg. det betyder mycket för oss i strävan att alltid försöka uppnå 100% kundnöjdhet.

Tobias N
Skrev om Jouren 24

Jag blev jättenöjd med allt och Ivan var super!

Svar från Jouren 24

Tack snälla för ditt fina betyg. Ska hälsa rörmokare Ivan från dig.

Olle A
Skrev om Jouren 24

Mycket snabb support. Professionellt bemötande och duktig personal. Prioriterade oss då vårt problem var akut. Fixade läckage från upptäckt söndag till reparerat tisdag.

Svar från Jouren 24

Stort tack för du lagt tid att att ge oss ditt fina omdöme och betyg. det betyder mycket för oss i strävan att alltid försöka uppnå 100% kundnöjdhet.

Henning L
Skrev om Jouren 24

Trevligt bemötande. Trevlig och duktig personal på plats inom två timmar då det var stopp i toaletten. Enda minus var priset. 6000 kr för en halvtimmes jobb. Det är rejält saftigt.

Svar från Jouren 24

Tack för din feedback. Kvällsjour akuta utryckningar har ett högre pris än vanligt planerat dagsjobb tyvärr.

Boris E
Skrev om Jouren 24

Trevliga och hjälpsamma och välbemötta 🙏👍🏻 Vi blev nöjda och snabb hjälp och fukten är borta 👍🏻 Hälsningar Boris

Svar från Jouren 24

Tack för ditt positiv omdöme köra kund. Välkommen åter🫶.

Örjan K
Skrev om Jouren 24

Snabbt agerat, och bra återkoppling.

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss det fina betyget kära kund🫶

Sara B
Skrev om Jouren 24

Jag.blev bra och snabbt bemött trots att det var på natten. Fick snabb hjälp med en ny toalettstol.

Svar från Jouren 24

Tack bästa Sara för du lagt ner tid på att ge oss ditt betyg för vårt arbete hos dig. 🫶

Ulrika R
Skrev om Jouren 24

Ringde akut och behövde spolning i avloppet. Hon ringde innan hon kom. Kom den tiden hon sa. Kämpade och var supertrevlig och duktig. Löste problemet. Städade efter sig. Kanon bra!

Svar från Jouren 24

Hej Ulrika, Tack så mycket för du delar med dig av din upplevelse samt det fina betyget. Vi uppskattar det jättemycket och önskar dig en fortsatt fin dag.

Tobias R
Skrev om Jouren 24

Fick hälp med en akut frysskada som dom löste fort och med bra kvalite. Hade även strul gällande fakturan men även där kunde dom vara behjälpliga! Kan rekommenderas!

Personalen J gillar detta
Svar från Jouren 24

Hej Tobias, och tack snälla för att du delar med dig av din upplevelse. Vi uppskattar det verkligen. 🫶

Jörgen E

Proffsigt Bra kunnig personal på plats Trevliga killar

Svar från Jouren 24

Stort tack Jörgen för ditt fina omdöme.🙏🫶

Mary N
Skrev om Jouren 24

The response from Jouren 24 was excellent The technician was very professional. This is highly appreciated.

Thank you so much dear Mary! 🫶

Erik L
Skrev om Jouren 24

Kändes inte helt proffsiga och inte vana vid att inspektera potentiell vattenskada

Svar från Jouren 24

Tack för din feedback och vi tar förstås till oss den och förbättrar oss för att alltid försöka nå 100% kundnöjdhet. Ha en fortsatt fin dag.

Helene M
Skrev om Jouren 24

Jag beställde hjälp med en värmepump som stannat mitt i smällkalla vintern. Trevligt bemötande hos Jouren. Snabb inställelsetid. Kylteknikern förklarade vad han gjorde under tiden han felsökte och åtgärdade. Ett litet minus för att jag fick betala för tiden han läste på om mitt värmesystem. Men vad annat att vänta med tanke på hur många olika typer och modeller av värmesystem som finns. Positivt var att jag fick prisuppgifter som var inklusive moms innan jag godkände uppdraget. Dock kom chocken då jag fick fakturan där material...

Svar från Jouren 24

Stort tack för du lagt tid att att ge oss feedback och ditt fina omdöme. det betyder mycket för oss i strävan att alltid försöka uppnå 100% kundnöjdhet.

Ewa H
Skrev om Jouren 24

Bra men väldigt dyr 20.00 en tisdag.

Svar från Jouren 24

Tack för din feedback Ewa! Alla utryckningar på kväll och helger som är akuta är dyrare då det är Jour. Vi har tagit hänsyn till kunder som behöver akut hjälp så vi haft lagt oss väldigt lågt prisklass på jour om man jämför med andra jourer på marknaden i Stockholm. Tack för vi fick utföra arbete hos dig. Med vänlig hälsning,

Peter B

STORT Engagemang Trevliga, Tydliga & Tillgängliga I’ll be back

Svar från Jouren 24

Stort tack Peter för ditt fina betyg. Du är så välkommen åter när du behöver mer hjälp.

Catharina R
Skrev om Jouren 24

Snabbt på plats med kunnig personal fixades felet direkt

Svar från Jouren 24

Tack så mycklet för att du lagt tid på att ge oss på Jouren 24 ett fint omdöme. Mvh

Brita L
Skrev om Jouren 24

Vi hade stopp i en toalett i vårt radhus, vilket resulterade i en översvämning av vatten på golven. När jag ringde Jouren 24 blev jag väldigt vänligt och proffsigt bemött. Personen, Gullan, misstänkte att rören behövde spolas med högtryck. Det skulle bli billigare för oss om hon skickade en spoltekniker direkt utan att först skicka en rörmokare för bedömning. Spolteknikern var snabbt på plats och spolade de aktuella rören på förvånansvärt kort tid. Perfekt service således!

Svar från Jouren 24

Vi uppskatter och tackar så mycket för ditt fina betyg. Man kan inget annat än vara stolt och känner oss mer motiverad än någonsin när man läser din positiva upplevelse för Jouren 24. Mvh

Bo W
Skrev om Jouren 24

Juldagsmorgon och vattenuttaget på utsidan står och sprutar vatten. Ringde jouren24 och de åtgärdade felet inom 2 timmar. Blev väldigt bra bemött.

Svar från Jouren 24

Tack så mycket Bo för ditt fina betyg. Välkommen åter:).

Richard F
Skrev om Jouren 24

Bra bemötande Bra kunskap Snabb installation (diskmaskin)

Svar från Jouren 24

Uppskattar att du tagit dig tid för att ge oss det fina omdömet. Stort TACK Bo.

Mine T
Skrev om Jouren 24

Mycket snabba, hjälpsamma De gjorde ett mycket bra jobb

Svar från Jouren 24

Tack för att vi fick komma och utföra arbete hos dig och vi är väldigt glada att du blev nöjd. Önskar dig en God Jul och Gott Nytt År. 🎅🎄🫶

Cecilia H
Skrev om Jouren 24

Snabbt och trevligt. Väl utfört arbete.

Svar från Jouren 24

Stort tack för ett fint omdöme bästa kund. Önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År🎄🎅

Peter N

Trevligt bemötande kom inom 1timme som utlovat, kunnig personal

Svar från Jouren 24

Hej Peter! Va kul att hör att du är nöjd med vårt bemötande och arbete. Stort tack för ditt fina omdöme.

Ulla G

Snabb service. Kom i utdatt tid. Trevligt bemötande av personalen

Svar från Jouren 24

Stort tack bästa kund för ditt fina omdöme. 🫶😊

Maziar M
Skrev om Jouren 24

Håller överenskommen tid, snabb på återkoppling, prisuppskattning stämde med faktura, bra hantverk.

Svar från Jouren 24

Stort tack för ditt fina omdöme bästa kund! 😊🙏

Lotta H
Skrev om Jouren 24

Trevlgt bemötande vid anmälan. Jouren kom snabbt och åtgärdade vårt vattenläckage. Rekommenderas varmt.

Svar från Jouren 24

Tack så mycket Lotta för ditt fin omdöme! Vi är 1 samtal ifrån om du behöver oss för mer hjälp i framtiden. 🫶😊

Kerstin Margaretha B

Snabbt och bra utfört arbete. Trevligt bemötande. Snabb återkoppling när det uppstod ett mindre problem i början. Fick hjälp med krånglande badrumsbelysning

Personalen J gillar detta
Svar från Jouren 24

Tack Kerstin för ditt fina betyg.🫶.

Jens W
Skrev om Jouren 24

Så justa killar som löste de problem som uppstod med gott humör. Fick hjälp omgående med allt, företaget överträffade mina förväntningar. Min kyl/frys hade helt slutat fungera, och redan dagen efter stod den nya på plats. Inget var ett problem för detta företag.

Svar från Jouren 24

Tack Jens för ditt fina betyg och tack för att du valt att anlita oss på Jouren 24. Varmt välkommen åter.🫶😊

Helena Ö
Skrev om Jouren 24

Mycket serviceminded. Återkopplar ofta och hör av sig när/om uppdateringar ang ärendet. Hittills lätt att samarbeta med.

Svar från Jouren 24

Tack så mycket för att du delar med dig av din upplevelse gällande vårt arbete. Vi uppskattar det verkligen och du är välkommen att ringa oss när du behöver mer hjälp.🫶🙏

Mariann A
Skrev om Jouren 24

Snabb och bra service när värmepanna stannade en lördag, vi är mycket nöjda!

Svar från Jouren 24

Tack för ditt fina omdöme kära Mariann. :)

Christina B
Skrev om Jouren 24

Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete. Reparation av min toastol.

Tack för fina betyg Christina. Välkommen åter😊🫶

Kähtrin E
Skrev om Jouren 24

Snabb och effektivt hjälp vid akut vattenläcka i tvättstugan. Mkt vänligt bemötande av alla.

Svar från Jouren 24

Tack så mycket Kähtrin för det fina, positiva omdöme. Ha en fortsatt fin dag:) Mvh /Personalen på Jouren 24

Sagal M
Skrev om Jouren 24

Snabba och professionellt företag. Hade stopp i köket, deras killar löste de snabbt och smidigt, bra service!

Va bra att allt gick bra och stort tack för fina betyg. Mvh /Jouren 24

Carina C
Skrev om Jouren 24

Bra bemötande på telefon. Snabb återkoppling. Kom inom någon timme. Proffsig personal. Snyggt, rent och bra lämnande. Företaget hörde av sig strax senare för att kolla så allt löpte som det skulle. Rekommenderar verkligen!

Tack Carina för fina betyg! Ha en fortsatt fin dag🫶