Topp 25 ventilationsfirmor

Varmt & Skönt

1,998 recos
    Snickarvägen 3, Saltsjö-boo
    Vi ser till att ditt hem är Varmt & Skönt!
    Henrik E
    Henrik E: Allt fungerar toppen bra, jag är möjd

Akono AB

Erik Dahlbergsgatan 21, Stockholm
    Anlita en professionell ventilationstekniker med hög känsla för service från oss på Akono!
    Ingela L
    Ingela L: Jag är glad över att jag tackade ja till att anlita Akono. Det visade sig vara väldigt välbehövligt - det rasade ner män...

Radea

Hammarbacken 4B, Sollentuna
    Vi ser till att luften i ditt hem är hälsosam och ren. Varmt välkomna till Radea!
    Johan E
    Johan E: Utan tvekan det bästa företag jag haft att göra med inom byggindustrin.

20 grader AB

Lilla Grevegårdsvägen 41, Västra frölunda
    Köp din nya värmepump enkelt och tryggt på internet! Vi finns som support och har ett stort kontaktnät av kompetenta installatörer runt om i Sverige.
    Therese L
    Therese L: Trevlig personal, lätt att boka tid. Personen som kom och installerade värmepumpen var trevlig och kompetent, men han l...

Ventus Norden Stockholm

Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Ventus Norden erbjuder värme och ventilation för ett nordiskt klimat. Vi är passionerade, dedikerade och hängivna åt ventilationssystem och gör allt för att du som kund ska bli helt nöjd!
    Pierre M
    Pierre M: Har anlitat företaget för att installera FTX-ventilation i en villa, bottenplan och källare. Mycket professionellt i he...

Bergslagens Sotning & Ventilation Fagersta

Herrgårdsvägen 19, Fagersta
    Välkommen till Bergslagens Sotning & Ventilation Fagersta! Vi sotar och brandskyddskontrollerar eldstäder, rökkanaler och imkanaler. Allt för din säkerhet!
    Mats E
    Mats E: Perfekt sotning och brandskyddskontroll. Duktiga och trevliga killar. Helt nöjd, varje gång.

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, Huddinge
    Peter H
    Peter H: Hjälpte mig byta ut induktionshäll. Snabb och effektiv, men oxå trevlig. Hade tid bara någon dag efter jag kontaktade ho...

SEINT

Drottninggatan 83, Stockholm
    Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara hälsosam och frisk! Kontakta oss för att få veta mer om hur du bäst tar hand om ditt ventilationssystem!
    Patrik P
    Patrik P: Bara positivt, inget krångel eller något oklart. Bra och rent blev det

Ventus Norden Kalmar

Ventus Norden Kalmar är ditt serviceföretag inom ventilation. Vi arbetar alltid med kvalitet, kompetens och kundservice som våra främsta ledord. Välkommen!
    Majvi J
    Majvi J: Jag är nöjd. Tyvärr så var det mycket lång leveranstid.

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, Nykvarn
    USV / Alltomventilation.se - Ser till att din inomhusluft är ren!
    annika w
    annika w: Jag köpte en spiskåpa på nätet och fick den levererad hem. Var nöjd med det.

Ventus Norden Dalarna

Här hos Ventus Norden Dalarna kan du få råd och hjälp med allt inom ventilation. Våra lösningar är kostnadseffektiva och miljövänliga, och vi sätter alltid kunden först!
    Leif K
    Leif K: Hej ! Jag tycker att erat arrangemang för och hos mig har bara varit positivt finns inget klanka på så jag är nöjd.

BostadsVentilation Stockholm

Flottbrovägen 28, Stockholm
    Sara
    Sara: Svarar snabbt på förfrågan, ger ett mycket seriöst intryck, kommer på utsatt tid, genomför uppgift till stor belåtenhet ...

Ventus Norden Västerbotten

Varmt välkommen till oss på Ventus Norden Västerbotten. Vi har bred erfarenhet inom allt som rör ventilationsbranschen och våra experter är alltid certifierade. Välkommen!
    Pär B
    Pär B: Mycket bra T Rengöring av ventilationen. Ä

OVK-center

Rosenhillsvägen 54, Nyköping
    OVK-Center | En tjänst som matchar bostadsrättsföreningar och fastighetsägare med OVK-besiktningsmän, snabbt och enkelt.
    Dario E
    Dario E: Ovk + Energideklaration . Väldigt trevligt och hjälpsam personal

Ventus Norden Helsingborg

Ventus Norden Helsingborg erbjuder dig som kund den bästa servicen inom ventilation. Vi hjälper dig med hela processen, välkommen att fråga våra experter om råd!
    Kristin S
    Kristin S: Duktiga killar, mycket trevliga.

Peter Sotare AB

Blekingegatan 67, Stockholm
    Peter Sotare - en modern sotare sedan 1980!
    Inge B
    Inge B: Ganska ny kontakt. Har anlitat Peter Sotare för att rengöra ventilation, göra OVK-besiktning. Och går nu vidare med att ...

Ventus Norden Norrbotten

Kontakta oss på Ventus Norden Norrbotten för ventilationslösningar av bästa kvalitet! Vi arbetar alltid långsiktigt och miljösäkert. Välkommen!
    Karin G
    Karin G: Har enbart positivt att säja om Ventus. Teknikern som besökte oss var trevlig och kunde sitt jobb. Ser fram mot ett nytt...

Ventus Norden Uppsala

Ventus Norden Uppsala hjälper dig med allt inom ventilation. Vi brinner för att ge dig trygga, miljövänliga och kvalitetssäkra lösningar!
    Björn A
    Björn A: Bra och förklarande bemötande. Resultatet ua

Ventus Norden Värmland

Ventus Norden Värmland hjälper dig med ventilationslösningar av högsta kvalitet. Vi erbjuder välutbildade tekniker och ett miljövänligt arbetssätt. Välkommen!
    Mohammed B
    Mohammed B: Företaget har bra erfarenhet och vi är nöjda som kunder.

Ventilationstjänst Norden

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Är inomhusluften hemma hos dig så bra den kan bli? Vi på Ventilationstjänst Norden hjälper dig till ett hälsosammare och säkrare hem genom att rensa och reparera rök- och imkanaler! Kontakta oss när d...
    Carolina J
    Carolina J: Gott bemötande. Profsigt utförande. Håller tider.

Ventus Norden Västerås

Hos oss på Ventus Norden Västerås hittar du högklassig service inom allt med ventilation. Kontakta våra kompetenta och utbildade tekniker för att veta mer!
    Christer G
    Christer G: Rengöring av ventilationskanaler och köksfläkt. Arbetet påbörjades på utsatt tid. Trevligt bemötande.

Skorstenshantverkarna i Sverige AB

Lagervägen 62, Skogås
    Vi kan skorstenar och allt som hör därtill! Sotning, murning, installation av eldstad...behöver du hjälp eller har frågor om ventilationen i Mälardalen? Kontakta oss!
    Maria R
    Maria R: Är nöjd med hantverkarens bemötande. Det som drar ner betyget är att det stod i bekräftelsen att köksfläkten skulle reng...

Bergslagens Sotning & Ventilation Norberg

Norberg
    Välkommen till Bergslagens Sotning & Ventilation Norberg! Behöver du hjälp med sotning? Ring oss - vi hjälper till med allt från rådgivning till rengöring och besiktning.
    Lars A
    Lars A: Sotaren var trevlig och gjorde ett bra jobb inget att klaga på

Vi Värmer Sverige AB

Kontrollvägen 11, Hägersten
    Vi Värmer Sverige – Installation och service av värmepumpar, vvs, el, ventilation och kyla.
    Joakim F
    Joakim F: Väldigt bra service av duktig och kompetent personal. En trygg affär.

Ventus Norden Örebro

Vi på Ventus Norden Örebro erbjuder certifierade experter inom ventilation. Konkurrenskraftiga priser och professionella råd finner du alltid hos oss. Välkommen!
    Sven G
    Sven G: Hej Vi fick hjälp med ventilationen i vårt hus. Perfekt bemötande från början till slut.