Topp 25 ventilationsfirmor

Varmt & Skönt

1,513 recos
    Snickarvägen 3, Saltsjö-boo
    Vi ser till att ditt hem är Varmt & Skönt!
    Sture L
    Sture L: Hej ! Jag är mycket nöjd med värmepumpen ! Och installationstekniker Jocke gjorde ett väldigt bra jobb ! Jag är mycket ...

Akono AB

Erik Dahlbergsgatan 21, Stockholm
    Anlita en professionell ventilationstekniker med hög känsla för service från oss på Akono!
    Jan-Erik W
    Jan-Erik W: Proffsig telefonförsöljare ringde och frågade om behovet och bokade sedan tid för rensning av frånlufts- och köksventila...

Radea

Hammarbacken 4B, Sollentuna
    Vi ser till att luften i ditt hem är hälsosam och ren. Varmt välkomna till Radea!
    Gunnar S
    Gunnar S: Bra bemötande hela vägen från besiktning till leverans av radonsug.

Ventus Norden Stockholm

Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Ventus Norden erbjuder värme och ventilation för ett nordiskt klimat. Vi är passionerade, dedikerade och hängivna åt ventilationssystem och gör allt för att du som kund ska bli helt nöjd!
    Gudrun I
    Gudrun I: Sotning av luftcirkulationskanaler m.m. fungerade klanderfritt och snabbt.offert och faktura var enligt överenskommelse.

20 grader AB

Lilla Grevegårdsvägen 41, Västra frölunda
    Köp din nya värmepump enkelt och tryggt på internet! Vi finns som support och har ett stort kontaktnät av kompetenta installatörer runt om i Sverige.
    Sven E
    Sven E: Köpte en Mitsubitci luftvärmepump den 13/10 2017. jag är mycket nöjd, en hjälpsam och trevlig montör, skall re...

Ventus Norden Kalmar

Ventus Norden Kalmar är ditt serviceföretag inom ventilation. Vi arbetar alltid med kvalitet, kompetens och kundservice som våra främsta ledord. Välkommen!
    Majvi J
    Majvi J: Jag är nöjd. Tyvärr så var det mycket lång leveranstid.

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, Nykvarn
    USV / Alltomventilation.se - Ser till att din inomhusluft är ren!
    Hans H
    Hans H: Personliga och serviceinriktad.

Bergslagens Sotning & Ventilation Fagersta

Herrgårdsvägen 19, Fagersta
    Välkommen till Bergslagens Sotning & Ventilation Fagersta! Vi sotar och brandskyddskontrollerar eldstäder, rökkanaler och imkanaler. Allt för din säkerhet!
    Hassan C
    Hassan C: Bra bemötande, trevligt personal.

Ventus Norden Dalarna

Här hos Ventus Norden Dalarna kan du få råd och hjälp med allt inom ventilation. Våra lösningar är kostnadseffektiva och miljövänliga, och vi sätter alltid kunden först!
    Leif K
    Leif K: Hej ! Jag tycker att erat arrangemang för och hos mig har bara varit positivt finns inget klanka på så jag är nöjd.

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, Huddinge
    KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren, jag är elektriker och specialist inom starkström, styr & regler. Jag har 25 års erfarenhet och erbjuder service utöver det vanliga! Varmt välkommen!
    Ken H
    Ken H: Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem ...

Ventus Norden Västerbotten

Varmt välkommen till oss på Ventus Norden Västerbotten. Vi har bred erfarenhet inom allt som rör ventilationsbranschen och våra experter är alltid certifierade. Välkommen!
    Pär B
    Pär B: Mycket bra T Rengöring av ventilationen. Ä

SEINT

Drottninggatan 83, Stockholm
    Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara hälsosam och frisk! Kontakta oss för att få veta mer om hur du bäst tar hand om ditt ventilationssystem!
    Kicki E
    Kicki E: Vi tyckte att bemötandet var mycket bra hela vägen,

BostadsVentilation Stockholm

Flottbrovägen 28, Stockholm
    Sara
    Sara: Svarar snabbt på förfrågan, ger ett mycket seriöst intryck, kommer på utsatt tid, genomför uppgift till stor belåtenhet ...

Peter Sotare AB

Blekingegatan 67, Stockholm
    Peter Sotare - en modern sotare sedan 1980!
    Hans K
    Hans K: Bra bemötande. Bra med ett företag som kan utföra samtliga besiktningar.

Ventus Norden Helsingborg

Ventus Norden Helsingborg erbjuder dig som kund den bästa servicen inom ventilation. Vi hjälper dig med hela processen, välkommen att fråga våra experter om råd!
    Kristin S
    Kristin S: Duktiga killar, mycket trevliga.

Ventus Norden Norrbotten

Kontakta oss på Ventus Norden Norrbotten för ventilationslösningar av bästa kvalitet! Vi arbetar alltid långsiktigt och miljösäkert. Välkommen!
    Inger B
    Inger B: En trevlig kille kom och jag uppfattade honom som ärlig. Det var inte så smutsigt i mina rör, relativt nytt hus. Har...

OVK-center Sverige AB

Frejgatan 13, Stockholm
    OVK-Center | En tjänst som matchar bostadsrättsföreningar och fastighetsägare med OVK-besiktningsmän, snabbt och enkelt.
    Evi F
    Evi F: Bra service och ett trevligt bemötande.

Ventilationstjänst Norden

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Är inomhusluften hemma hos dig så bra den kan bli? Vi på Ventilationstjänst Norden hjälper dig till ett hälsosammare och säkrare hem genom att rensa och reparera rök- och imkanaler! Kontakta oss när d...
    Carolina J
    Carolina J: Gott bemötande. Profsigt utförande. Håller tider.

Ventus Norden Västerås

Hos oss på Ventus Norden Västerås hittar du högklassig service inom allt med ventilation. Kontakta våra kompetenta och utbildade tekniker för att veta mer!
    Christer G
    Christer G: Rengöring av ventilationskanaler och köksfläkt. Arbetet påbörjades på utsatt tid. Trevligt bemötande.

Ventus Norden Värmland

Ventus Norden Värmland hjälper dig med ventilationslösningar av högsta kvalitet. Vi erbjuder välutbildade tekniker och ett miljövänligt arbetssätt. Välkommen!
    Mohammed B
    Mohammed B: Företaget har bra erfarenhet och vi är nöjda som kunder.

Ventus Norden Uppsala

Ventus Norden Uppsala hjälper dig med allt inom ventilation. Vi brinner för att ge dig trygga, miljövänliga och kvalitetssäkra lösningar!
    Björn A
    Björn A: Bra och förklarande bemötande. Resultatet ua

Skorstenshantverkarna i Sverige AB

Lagervägen 62, Skogås
    Vi kan skorstenar och allt som hör därtill! Sotning, murning, installation av eldstad...behöver du hjälp eller har frågor om ventilationen i Mälardalen? Kontakta oss!
    Maria R
    Maria R: Är nöjd med hantverkarens bemötande. Det som drar ner betyget är att det stod i bekräftelsen att köksfläkten skulle reng...

Polarpumpen AB

Datavägen 14a, Askim
    Vi säljer både till företag och privatpersoner. Alla våra priser är inklusive moms. Vi levererar kvalitetsprodukter till låga priser och ordnar installation över hela Sverige. Vi är idag 9 anställda.
    Robin A
    Robin A: Köpte en Daikin C35-R. Mycket nöjd med all hjälp från säljaren jag pratat med. Samt mycket fint installerat av deras tek...

Ventus Norden Örebro

Vi på Ventus Norden Örebro erbjuder certifierade experter inom ventilation. Konkurrenskraftiga priser och professionella råd finner du alltid hos oss. Välkommen!
    Sven G
    Sven G: Hej Vi fick hjälp med ventilationen i vårt hus. Perfekt bemötande från början till slut.

Ventus Norden Västernorrland

Vi på Ventus Norden Västernorrland brinner för att ge dig som kund den bästa servicen inom ventilation. Välkommen att kontakta oss!
    Fredric N
    Fredric N: Bra att ha att göra med. Mycket nöjd med resultatet av deras arbete.