Topp 25 ventilationsfirmor

Varmt & Skönt

Snickarvägen 3, Saltsjö-boo
    Vi ser till att ditt hem är Varmt & Skönt!
    Doris A
    Doris A: Mycket bra bemötande fick användbara tips.

Ventus Norden Stockholm

Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Ventus Norden erbjuder värme och ventilation för ett nordiskt klimat. Vi är passionerade, dedikerade och hängivna åt ventilationssystem och gör allt för att du som kund ska bli helt nöjd!
    Lennart A
    Lennart A: Perfekt bemötande och mycket bra servise!

Akono AB

Erik Dahlbergsgatan 21, Stockholm
    Anlita en professionell ventilationstekniker med hög känsla för service från oss på Akono!
    Kristina L
    Kristina L: Rensning av frånluftventilation.

Radea AB

Hammarbacken 4B, Sollentuna
    Vi ser till att luften i ditt hem är hälsosam och ren. Varmt välkomna till Radea!
    Peder W
    Peder W: Radea utförde radonsanering och installerade ett frånluftssystem hos oss. De var proffsiga och snabba rakt igen hela pro...

Ventus Norden Kalmar

Ventus Norden Kalmar är ditt serviceföretag inom ventilation. Vi arbetar alltid med kvalitet, kompetens och kundservice som våra främsta ledord. Välkommen!
    Maria S
    Maria S: Väldigt bra bemötande. Snabba och effektiva!

Ventus Norden Norrbotten

Kontakta oss på Ventus Norden Norrbotten för ventilationslösningar av bästa kvalitet! Vi arbetar alltid långsiktigt och miljösäkert. Välkommen!
    Anders Ö
    Anders Ö: Rengjort liftsystemet i huset från luft

Ventus Norden Västerbotten

Varmt välkommen till oss på Ventus Norden Västerbotten. Vi har bred erfarenhet inom allt som rör ventilationsbranschen och våra experter är alltid certifierade. Välkommen!
    Christer E
    Christer E: Professionellt , tydligt och tillmötesgående. Ventilationsrengöringen blev noggrant och snabbt utförd. Mycket nöjd.

Ventus Norden Dalarna

Här hos Ventus Norden Dalarna kan du få råd och hjälp med allt inom ventilation. Våra lösningar är kostnadseffektiva och miljövänliga, och vi sätter alltid kunden först!
    Mikael S
    Mikael S: Jag är jättenöjd. Vi fick ett proffsigt och effektivt utfört arbete samtidigt som montören förklarade vad och hur han sk...

BostadsVentilation Stockholm

Flottbrovägen 28, Stockholm
    Sara
    Sara: Svarar snabbt på förfrågan, ger ett mycket seriöst intryck, kommer på utsatt tid, genomför uppgift till stor belåtenhet ...

KenNor El & Styr

Terapivägen 14B, Huddinge
    KenNor El & Styr drivs av mig Kenneth Nordgren, jag är elektriker och specialist inom starkström, styr & regler. Jag har 25 års erfarenhet och erbjuder service utöver det vanliga! Varmt välkommen!
    Ken H
    Ken H: Trevligt bemötande och fenomenalt utfört jobb. Förutom beställd montering av ljusramper fixades ett par andra elproblem ...

SEINT

Drottninggatan 83, Stockholm
    Vi är ett familjeföretag som jobbar för att luften i din fastighet ska vara hälsosam och frisk! Kontakta oss för att få veta mer om hur du bäst tar hand om ditt ventilationssystem!
    Marie Kristina V
    Marie Kristina V: Rensning av luftkanaler. Han kom i tid o var trevlig. Städade efter sig .

USV / Alltomventilation.se

Orrspelsvägen 15, Nykvarn
    USV / Alltomventilation.se - Ser till att din inomhusluft är ren!
    Oskar E
    Oskar E: Bra service och tillgänglighet

Peter Sotare AB

Blekingegatan 67, Stockholm
    Peter Sotare - en modern sotare sedan 1980!
    Susanne N
    Susanne N: Peter Sotare är noggranna, kunniga och effektiva!

Ventus Norden Uppsala

Ventus Norden Uppsala hjälper dig med allt inom ventilation. Vi brinner för att ge dig trygga, miljövänliga och kvalitetssäkra lösningar!
    Julia K
    Julia K: De är mycket tillmötesgående och trevliga.

Ventus Norden Värmland

Ventus Norden Värmland hjälper dig med ventilationslösningar av högsta kvalitet. Vi erbjuder välutbildade tekniker och ett miljövänligt arbetssätt. Välkommen!
    Gerd C
    Gerd C: Väldigt bra bemötande hela vägen.Vi gjorde en genomgång av vårt fläkt och ventilationssystem. Väldigt nöjda.

Sotningstjänst i Norden AB

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Är inomhusluften hemma hos dig så bra den kan bli? Vi hjälper dig till ett hälsosammare och säkrare hem genom att rensa och reparera rök- och imkanaler! Kontakta oss när du behöver en sotare eller har...
    Carolina J
    Carolina J: Gott bemötande. Profsigt utförande. Håller tider.

Skorstenshantverkarna i Sverige AB

Lagervägen 62, Skogås
    Vi kan skorstenar och allt som hör därtill! Sotning, murning, installation av eldstad...behöver du hjälp eller har frågor om ventilationen i Mälardalen? Kontakta oss!
    Maria R
    Maria R: Är nöjd med hantverkarens bemötande. Det som drar ner betyget är att det stod i bekräftelsen att köksfläkten skulle reng...

20 grader AB

Lilla Grevegårdsvägen 41, Västra frölunda
    Köp din nya värmepump enkelt och tryggt på internet! Vi finns som support och har ett stort kontaktnät av kompetenta installatörer runt om i Sverige.
    Roland N
    Roland N: Köpt 2 st värmepumpar och är helnöjd, måste sluta lagar käk. / Roland

Polarpumpen AB

Datavägen 14a, Askim
    Vi säljer både till företag och privatpersoner. Alla våra priser är inklusive moms. Vi levererar kvalitetsprodukter till låga priser och ordnar installation över hela Sverige. Vi är idag 9 anställda.
    Robin A
    Robin A: Köpte en Daikin C35-R. Mycket nöjd med all hjälp från säljaren jag pratat med. Samt mycket fint installerat av deras tek...

OVK-center

HUVUDSTALUNDSVÄGEN 8, Solna
    OVK-Center | En tjänst som matchar bostadsrättsföreningar och fastighetsägare med OVK-besiktningsmän, snabbt och enkelt.
    Lili K
    Lili K: Trevligt bemötande, snabbt jobbat, förslag på uppföljning!

Ventus Norden Västerås

Hos oss på Ventus Norden Västerås hittar du högklassig service inom allt med ventilation. Kontakta våra kompetenta och utbildade tekniker för att veta mer!
    Håkan B
    Håkan B: Bra service och bemötande från företaget

Ventus Norden Helsingborg

Ventus Norden Helsingborg erbjuder dig som kund den bästa servicen inom ventilation. Vi hjälper dig med hela processen, välkommen att fråga våra experter om råd!
    Oskar S
    Oskar S: Ventilationsrengöring som gav bra resultat.

Bergslagens Sotning och Ventilation

Herrgårdsvägen 19, Fagersta
    Undvik onödiga risker och hör av dig till oss för besiktning och rengöring av eldstad, skorsten eller ventilationssystem.
    Britta J
    Britta J: Genomgång av skorsten rökkanaler kamin o öppenspis OK. Nersmutsat runt öppningen på det vita på öppnaspisen.

Ventus Norden Örebro

Vi på Ventus Norden Örebro erbjuder certifierade experter inom ventilation. Konkurrenskraftiga priser och professionella råd finner du alltid hos oss. Välkommen!
    Karl A
    Karl A: Det blev tydligen en dubbelbokning i deras system då jag väntade en halv dag hemma från jobbet. De drog dock av lite på ...

Ventus Norden Skåne

Ventus Norden Skåne hjälper dig med ventilationslösnignar som håller hög kvalitet och säkerhet. Vi brinner för att ge våra kunder den bästa servicen. Välkommen till oss!
    Gitt O
    Gitt O: Mkt positivt. Trevliga o kunniga! :)