FRESAB

FRESAB

fresab.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till FRESAB! Vi på FRESAB arbetar med El, Styr och reglerteknik samt drift av fastigheter. Vi skräddarsyr våra lösningar för att passa dig som kund. Med över 7 års samlad erfarenhet inom Elteknik, Styr & reglerteknik samt teknisk förvaltning erbjuder vi våra tjänster till såväl privatpersoner som företag. Tjänster:...

53 omdömen om FRESAB

Sedan starten hos Reco 2021

Magnus B
Skrev om FRESAB

Mycket professionellt och snyggt utfört arbete. Rekommenderas!

Thomas E
Skrev om FRESAB

Väl bemött. Kommer när de säger. Gör jobbet och det fungerar. Mycket bra leverantör.

Per-olof F

Gjorde vad vi bad om på ett bra sätt. Kom med förslag på förbättringar. Kan verkligen rekommendera Fresab.

Lars H
Skrev om FRESAB

Fantastiska killar . Punktliga bra priser 👍 Håller vad dom lovar . Jag och frugan är hel nöjda .

Binay K
Skrev om FRESAB

Tillmötesgående och trevliga Det bästa bemötande man kan tänka sig att få. Snabbt, smidigt och seriöst.

Martin A
Skrev om FRESAB

väldigt bra företag som levererar kvalité snabbt och till ett bra pris

Hans H
Skrev om FRESAB

Bra och snabb återkoppling på mail. Trevlig och kunnig personal.

Conny R
Skrev om FRESAB

Oerhört kompetent och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera detta företag.

Winifred M

Extra tjänster som insättning av glödlampa uppskattades.

Håkan J
Skrev om FRESAB

Enkla att ha att göra med och proffsigt bemötande. Bra jobbat!

Chiao-Hsien C

Väldigt bra service och väldigt kunnig.

Övrig M
Skrev om FRESAB

Bra och kunnig tekniker som gjorde ett bra jobb. Företaget kan bli bättre med kommunikation

Brf V
Skrev om FRESAB

Det kom en trevlig elektriker som löste uppgiften på ett bra sätt.

Jonathan P

Lysande bra service och genomfört arbete, uppfyller de förväntningar man ska kunna ha på hantverkare och ger också det lilla extra.

Sofi J
Skrev om FRESAB

Trevliga, lyssnar på våra önskemål, punktliga, snabb hjälp. Ändrade huvudsäkring, mätte upp och flyttade om så disk, tvätt och tork ligger på olika faser, samt markerade upp specifikationen ordentligt, vilket förra elektrikern (annat bolag) inte gjort färdigt.

Ghassem Z

Professionellt bemötande och väl utfört arbete

John D
Skrev om FRESAB

Toppenbra på alla plan! Bemötande och utförande var utmärkt.

Thomas A
Skrev om FRESAB

Trevligt bemötande vid kontakt samt väl utfört arbete enligt plan

Eric F
Skrev om FRESAB

proaktiva och lösningsorienterade, samt mycket trevliga

Martin A
Skrev om FRESAB

Extremt kunnig Personal och ett professionellt bemötande.

Martin S
Skrev om FRESAB

Bra bemötande och bra inlevelse i hur jag ville ha saker utförda. Och kom med förslag på bra kompletterande åtgärder.

Anette S
Skrev om FRESAB

Jättebra och blev lyssnad på mina önskningar. Hade många önskemål på en gång och alla blev uppfyllda vartefter! Jättebra service, kom med kort varsel, visade intresse för våra önskemål och begäran. Hittade olika lämpliga lösningar! Drog om elen i hela huset , installerade olika kökslösningar , pool och bastu anslutning utomhus, Vi är så tacksamma! Familjen Roth/håskesta 5 Kolbäck

Bengt G
Skrev om FRESAB

Ett fint bemötande på telefon. Fick bra förtroende för personen jag pratade med. Vi hoppades att det skulle bli ett bra utförande av arbetet med montering av laddbox. Det blev också så. Killen som kom till oss var mycket duktig och noggrann. Blev så fint och fungerar toppen. Vi rekommenderar firman för andra.

Inger S
Skrev om FRESAB

Köpte elinstallation och är väldigt nöjd!

Mia A
Skrev om FRESAB

Mycket nöjd. Fick hjälp snabbt, bra utfört arbete och trevlig personal! Fick snabb hjälp med att byta toalett när min gått sönder.

Caroline R

Mycket bra bemötande och trevlig personal! Utförde arbetet precis som överenskommet samt svarade på alla våra frågor och funderingar. Rekommenderar verkligen! Vi bytte ut vårt gamla proppskåp (elskåp).

Mari L
Skrev om FRESAB

Bra och proffsigt bemötande med snabba åtgärder!

Antonsen R

Superbra att ha att göra med. Kunnig och snabb

Håkan M
Skrev om FRESAB

Kom på utsatt tid. Gjorde ett snabbt och proffsigt jobb. Köpte en laddbox inkl montering.

Leif M
Skrev om FRESAB

Snabbt från förfrågan till genomfört arbete samt bra bemötande

Stig C
Skrev om FRESAB

snabbt och proffsigt utfört arbete, och mycket trevlig personal, har redan rekomenderat grannarna om att ringa fresab vid ev elfel, då han löste min kortslutning, och bytte lite matrial, som va uttjänt.

Svar från FRESAB

Tack för det fina omdömet, samt rekommendationerna!

Jonas M
Skrev om FRESAB

Sökte elektriker för att installera laddbox. Fick tips om Fresab av en bekant. Fresab överträffade mina förväntningar, väldigt proffisionella och prisvärda.

Svar från FRESAB

Tack så mycket för det fina omdömet!

Anders H
Skrev om FRESAB

Jonathan gjorde ett bra jobb och hjälpte mig mentalt att konfigurera golvtermostaten.

Malin S
Skrev om FRESAB

Trevligt bemötande. Ingav förtroende och visade god vilja och kunskap om att lösa mitt problem. Jättenöjd!

Annika S
Skrev om FRESAB

Snabb tid, gott bemötande.

Annica H
Skrev om FRESAB

Proffsig och snabb montering av laddbox i carport. Plus att han som utförde jobbet var väldigt trevlig och snygg!

Daniel H
Skrev om FRESAB

Svarade snabbt, kom på dagen och löste problemet.

Inger M
Skrev om FRESAB

Jag blev bra bemött och fick gjort det jag ville ha hjälp med

Ken U
Skrev om FRESAB

En elektriker som levererar över alla förväntningar! Väldigt kunnig, enkel att kommunicera med, förtroendeingivande och lösningsfokuserad! Erbjuder kvalité och service till ett humant pris. Fokuserad på att göra det bästa för kunden. Hjälpte mig att felsöka elen i mitt hus då säkringar dagligen gick. Även installerat spis och ugn. Nu när det är dags för ytterligare jobb i köket samt installation av laddbox så är det självklart FRESAB som jag kontaktat. Måste även nämna att det arbetet som görs är noggrant och snyggt utfört. Rekommenderar redan FRESAB till alla vänner och bekanta!

Kent S
Skrev om FRESAB

Snabb och bra service. Bra bemötande och kunnande

Rebecka A

Skulle dra om all el i huset och fick kontakt med detta företag . Snabba, duktiga och trevliga killar(+en tjej som jobbade extra på lovet) . Kom exakt på utsatt tid och fick jobbet gjort fort. Trevliga och noggranna. Rekomenderar verkligen dessa grabbar! De tar verkligen sitt jobb på allvar och har kunden i fokus. Kan inte annat än vara nöjd 👍

Lena M
Skrev om FRESAB

Trevlig, snabb respons och väl utfört arbete.

Kim K
Skrev om FRESAB

FRESAB är kunniga och trevliga! Jag har vid två tillfällen bokat hjälp och kommer fortsätta göra det!

Hans H

Bra jobb. Höll priset och tiden. Rekommenderas

Simon R
Skrev om FRESAB

Vi behövde hjälp med att byta ut och installera två toalettstolar med kort varsel. De ställde upp nästan direkt och var proffsiga i bemötandet. Priset var fullt rimligt. Kan rekommenderas!

Arne M
Skrev om FRESAB

Fick ett väldigt bra bemötande av FRESAB. Är väldigt nöjda med jobbet. Snabb service. Tjänsten vi köpte var att bygga altan golv.

Jan R
Skrev om FRESAB

Mycket bra och proffsigt! Våra förväntningar var inte speciellt höga men det blev bättre än vi trodde! Vi hade beställt en tvättning av plasttak.

Marcus B
Skrev om FRESAB

Mycket trevligt bemötande. Proffsigt utförande. Fick mer hjälp än vad jag visste att jag behövde. Ventilation och snickeri.

Siv S
Skrev om FRESAB

Takrengöring Mycket proffsigt genomfört och trevligt bemötande, levde upp till mina förväntningar

Sarah M
Skrev om FRESAB

De hjälpte mig laga värmevagnar, snabbt, smidigt och proffsigt