FRESAB

FRESAB

Välkommen till FRESAB!

Vi på FRESAB arbetar med El, Styr och reglerteknik samt drift av fastigheter. Vi skräddarsyr våra lösningar för att passa dig som kund.

Med över 7 års samlad erfarenhet inom Elteknik, Styr & reglerteknik samt teknisk förvaltning erbjuder vi våra tjänster till såväl privatpersoner som företag.

Tjänster: Elservice, Elinstallation, Styr & Reglertrinik, Drifttekniker, Fastighetskonsult, , Reparation av storköks utrustning och mycket mer.

Vi tillhandahåller även eljour och kan hjälpa dig snabbt om du behöver vår hjälp.

Läs vad 25 kunder tycker om FRESAB 2

2022-05-07 Verifierad kund
    Kom på utsatt tid. Gjorde ett snabbt och proffsigt jobb. Köpte en laddbox inkl montering.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Snabbt från förfrågan till genomfört arbete samt bra bemötande
    2022-05-04 Verifierad kund
    snabbt och proffsigt utfört arbete, och mycket trevlig personal, har redan rekomenderat grannarna om att ringa fresab vid ev elfel, då han löste min kortslutning, och bytte lite matrial, som va uttjänt.
    Tack för det fina omdömet, samt rekommendationerna! FRESAB
    2022-04-27 Verifierad kund
    Sökte elektriker för att installera laddbox. Fick tips om Fresab av en bekant.
    Fresab överträffade mina förväntningar, väldigt proffisionella och prisvärda.
    Tack så mycket för det fina omdömet! FRESAB
    2022-04-11 Verifierad kund
    Jonathan gjorde ett bra jobb och hjälpte mig mentalt att konfigurera golvtermostaten.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Ingav förtroende och visade god vilja och kunskap om att lösa mitt problem. Jättenöjd!
    2022-04-03 Verifierad kund
    Snabb tid, gott bemötande.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Proffsig och snabb montering av laddbox i carport. Plus att han som utförde jobbet var väldigt trevlig och snygg!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Svarade snabbt, kom på dagen och löste problemet.
    2022-03-12 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och fick gjort det jag ville ha hjälp med
    2022-03-03 Verifierad kund
    En elektriker som levererar över alla förväntningar! Väldigt kunnig, enkel att kommunicera med, förtroendeingivande och lösningsfokuserad!

Erbjuder kvalité och service till ett humant pris. Fokuserad på att göra det bästa för kunden.

Hjälpte mig att felsöka elen i mitt hus då säkringar dagligen gick. Även installerat spis och ugn. Nu när det är dags för ytterligare jobb i köket samt installation av laddbox så är det självklart FRESAB som jag kontaktat.

Måste även nämna att det arbetet som görs är noggrant och snyggt utfört.

Rekommenderar redan FRESAB till alla vänner och bekanta!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Snabb och bra service. Bra bemötande och kunnande
    2022-03-02 Verifierad kund
    Skulle dra om all el i huset och fick kontakt med detta företag . Snabba, duktiga och trevliga killar(+en tjej som jobbade extra på lovet) . Kom exakt på utsatt tid och fick jobbet gjort fort. Trevliga och noggranna.
    Rekomenderar verkligen dessa grabbar!
    De tar verkligen sitt jobb på allvar och har kunden i fokus.
    Kan inte annat än vara nöjd 👍
    2022-03-02 Verifierad kund
    Trevlig, snabb respons och väl utfört arbete.
    2022-03-02 Verifierad kund
    FRESAB är kunniga och trevliga! Jag har vid två tillfällen bokat hjälp och kommer fortsätta göra det!
    2021-08-29 Verifierad kund
    Bra jobb. Höll priset och tiden. Rekommenderas
    2021-08-24 Verifierad kund
    Vi behövde hjälp med att byta ut och installera två toalettstolar med kort varsel. De ställde upp nästan direkt och var proffsiga i bemötandet. Priset var fullt rimligt. Kan rekommenderas!
    2021-07-22 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra bemötande av FRESAB.
    Är väldigt nöjda med jobbet.
    Snabb service.
    Tjänsten vi köpte var att bygga altan golv.
    2021-07-01 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt!
    Våra förväntningar var inte speciellt höga men det blev bättre än vi trodde!
    Vi hade beställt en tvättning av plasttak.
    2021-06-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Proffsigt utförande. Fick mer hjälp än vad jag visste att jag behövde. Ventilation och snickeri.
    2021-06-08 Verifierad kund
    Takrengöring
    Mycket proffsigt genomfört och trevligt bemötande, levde upp till mina förväntningar
    2021-06-07 Verifierad kund
    De hjälpte mig laga värmevagnar, snabbt, smidigt och proffsigt
    2021-06-07 Verifierad kund
    Snabb leverans av den avtalade tjänsten. Trevlig. Överensstämde bra med offerten.
    2021-06-07 Verifierad kund
    Felavhjälpande underhåll i våra fastigheter
    Väldigt trevligt bemötande
    Över förväntan
    Snabb och super bra service så Fresab kommer vi garanterat att använda igen.
    2021-06-04 Verifierad kund
    Installation av tvättmaskin med både byte och montering av elluttag och inkoppling av vatten. Allt utfördes med van hand och med uppenbar kompetens på ett effektivt och snabbt sätt. I övrigt ett både trevligt och professionellt bemötande.