Aerius Ventilation AB

Aerius Ventilation AB

aerius.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Aerius Ventilation AB på Reco, där vi värderar feedback från alla våra kunder, stora som små. Sedan starten 2015 håller vi hårt om våra värderingar: kunden nöjd, hålla deadline och effektivitet genom hela processen. Vårt team är specialiserat på att anpassa energieffektiva ventilationslösningar för villor, bostadsrättsföreningar...

624 omdömen om Aerius Ventilation AB

Sedan starten hos Reco 2020

Henrik D
Skrev om Aerius Ventilation AB

Nöjd Kund! Professionellt genomförande från början till slut… Informativ hemsida och trevligt första kontakt. Andreas gav ett förtroendeingivande samtal där han informerade om produkterna och förklarade processen. Detta följdes av en perfekt installation av deras skicklige montör Milos

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Henrik, Tack för ditt omdöme. Vi hoppas du hör av dig till oss ifall du behöver mer hjälp i framtiden! /Tilde

Jan-Olov O
Skrev om Aerius Ventilation AB

Hej, Han som var här och gjorde jobbet, ett som Vi kan bedöma, ett mycket gediget jobb, med gedigen info hur det fungerar sam en liten rek - kör ventfunktionen när Ni duschar. Mycket Bra

Bertil S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mycket proffsigt. Trevligt uppträdande..

Daryoush F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi ville ha bättre ventilation än självdrag i huset. Efter kontakt med Aerius via video länk och beskrivning/visning av problemet, enligt överenskommelse, kom en tekniker och efter två dagars arbete, fick vi önskade ventilation. Mycket prisvärd och smidigt.

Sten R
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt personal som rensade ventilationen utomordentligt bra. Hoppas byte av takfläkt senare i sommar blir lika bra.

Fredrik G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra information innan arbete och uppföljningen var väldigt uppskattad. Själva arbetet är vi väldigt nöjda, kom på utsatt tid och informerade om vad som skulle göras. Rekommenderar verkligen företaget.

Skylttorget Ab S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande både av säljare och installatörer. Snabbt och bra utfört arbete,. Kan varmt rekommendera Aerius. Vänligen//Maria

Helene F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Snabb återkoppling efter förfrågan. Adekvat och koncis information. Väl utfört arbete

Dennis B
Skrev om Aerius Ventilation AB

De var snabba att komm aut trots semestertider. De verkade kunna sin sak men kunde dock inte lösa mitt problem.

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Dennis, Tack för ditt omdöme. Vänligen kontakta oss på info@aerius.se så ska vi göra vårt bästa för att hitta en lösning. /Tilde

Tomas H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Allt bra, men väntar på svar angående fakturan

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Tomas, Vi har försökt att nå dig på både telefon och mail angående fakturan. Vänligen återkom till oss på info@aerius.se så snart som möjligt så vi kan hjälpa dig med detta. /Tilde

Weje S

Trevligt bemötande. Bra service

Janet B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag beställde rengöring av vårt ventilationssystem hemma i vår villa. Killen som utförde jobbet var jättetrevlig, gjorde ett toppenjobb och lämnade rent efter sig. Han hade utfört samma typ av jobb hos båda mina döttrar tidigare och vi är alla nöjda med bemötandet, utförandet av arbetet och priset på tjänsten. Jag rekommenderar varmt Aerius Ventilation.

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Janet, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att ni blev nöjda med jobbet! Vi tackar så mycket för att ni valde Aerius Ventilation. / Tilde

Benny J
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt och fint bemötande. Vi förväntade oss att de skulle göra ett bra jobb och det verkar de har gjort. Vi köpte tjänsten "rengöring av ventilationssystemet" och vi är nöjda med resultatet. En firma vi kan rekommendera.

Kjell O
Skrev om Aerius Ventilation AB

Det beställda arbetet utfördes till belåtenhet. Däremot ett minus för att man påbörjade arbetet två timmar senare än avtalat.

Marie H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag gjorde upphandling för vår Samfällighetsförening, 16 hushåll och Aerius offert valdes. Vi fick snabb respons på vårt frågeunderlag på en total rengöring av våra ventilationssystem inklusive rengöring av FTX-aggregat eller motsvarande, vilket Aerius offert levde upp till. Projektledare Andreas Svenlin var oerhört proffsig, kunnig och serviceminded och det blev 11 hushåll som anslöt sig. Vårt samarbete löpte på smidigt i hela processen och alla är så nöjda med resultatet. Servicetekniker Sebastian Öhman utförde jobbet...

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Marie, Tack så mycket för ert fantastiska omdöme! Vi är oerhört glada att höra att ni är nöjda med vårt arbete och den service ni har fått. Ert samarbete och positiva feedback betyder mycket för oss, och vi tackar så mycket för ert förtroende. Vi hoppas att ni hör av er till oss ifall ni behöver mer hjälp i framtiden! /Tilde

Sam L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra bemötande och bra montör. Är nöjd på alla sätt och vis

Anders G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Fungerade smidigt och inga problem. Bra återkoppling av uppmätta värden.

Lidman E
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt en trevlig och duktig service man

Daniel S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Aerius ventilation bytte fläkt hos mig när jag inte ens var hemma. Jag hade gett tydliga instruktioner om att skada så lite av kökskaklet som möjligt och till min stora förvåning hade man följt instruktionerna till punkt och pricka. Bara två dagar senare har jag trots tummen mitt i handen lyckats få tillbaka gips och kakel på plats. Ovant att få precis det man ber om och väldigt snabbt dessutom. Tack!

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Daniel, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete. Det gläder oss att höra att installationen av fläkten gick smidigt och att du kunde återställa ditt kök utan problem. Tveka inte att höra av dig ifall du behöver mer hjälp i framtiden eller om du har några frågor! /Tilde

Carl S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Fick hjälp med resning av rören och byte av filter. Även tips om att byta luftaggregatet och förstärka isoleringen.

Jessica C
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra service, höll vad som utlovades.

Eola R
Skrev om Aerius Ventilation AB

Väldigt lätt att boka tid med Aerius för Ventilationsrengöring. De var väldigt serviceinriktade också i att hitta en tid som passade. De kom på utsatt tid och ringde innan för att bekräfta. Servicen genomfördes smidigt och med bra resultat.

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Eola! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, vi tackar så mycket att ni valde oss på Aerius Ventilation! /Tilde

David L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Snabb, trevlig och tydlig kommunikation. Plus ett väl utfört arbete. Att försöka felsöka och reparera istället för att direkt byta känns bra på många sätt. Rekommenderas.

Ove J
Skrev om Aerius Ventilation AB

Fick ett bra bemötande- kunniga installatörer som såg till att allt var klart innan avslut.

Claes H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mkt trevlig personal! Jobbade snabbt och noggrant, gav tips och helt rent i huset när han var klar.

Lars L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag är väldigt nöjd med hela resan från början till slut.Hade bra kontakt med Andreas som guidade oss genom hela installationen sv fläktaggregatet. Montören var trevlig och duktig.Mest imponerad var jag över den dagliga kontakten med Andreas som ville höra om vi var nöjda och priset var väldigt konkurrenskraftigt.

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Lars! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi uppskattar att ni valde oss på Aerius Ventilation och hoppas att ni hör av er till oss ifall ni skulle behöva mer hjälp i framtiden! /Tilde

Carin Ö
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi är mycke nöjda, med allt från kontakt till utförande

Awa D
Skrev om Aerius Ventilation AB

Proffsiga och kundorienterade. Rekommenderas starkt!

Hassan A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Kundvänligt. Lösningorienterad och mycket bra service.

Anders H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi behövde förbättra ventilationen i vår gamla villa. Det sipprade upp varm luft på vinden som kondenserade mot vindstaket. Det ledde till att delar av taket fick vitmögel. Bästa motmedlet bedömdes vara att öka cirkulationen genom att sätta en fläkt ovanpå skorstenens ventilationskanaler, samt att sätt in ventiler för friskluft i rum som saknade detta. Vi anlitade Aerius för att göra jobbet. Vi är mycket nöjda. De jobbade snabbt och proffsigt, löste alla problem, hittade snygga lösningar och städade efter sig. Vi hade bra...

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Anders, Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att ni är nöjda! Vi är tacksamma för att ni valde oss på Aerius Ventilation. /Tilde

Anders B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mycket trevligt bemötande i alla kontakter med företaget. Väl utfört arbete på plats. Det enda som drar ned betyget är att inplanerat datum framflyttades pg a dubbelbokning.

Per H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet och med montören av aggregatet och också med bemötandet vid upphandlingen. Önskar dock lite bättte genomgång av kontrollpanelen. MVH Per Höglund

Björn L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande. Bra service.

Maria G
Skrev om Aerius Ventilation AB

Mycket trevligt bemötande och noggrannt genomfört arbete med att rengöra ventilationssystemet.

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Maria! Tack för ditt omdöme, vi uppskattar att du valde oss på Aerius Ventilation! /Tilde

Carina H
Skrev om Aerius Ventilation AB

Trevligt bemötande och trevliga montörer

Sören M
Skrev om Aerius Ventilation AB

Vi fick väldigt bra bemötande och service.

Joakim S
Skrev om Aerius Ventilation AB

Ventilationsrengöring utfördes enligt överenskommelse och tekniker var behjälplig att svara på frågor om framtida underhåll av anläggning och mindre frågor kring kommande renoveringar.

Mats E
Skrev om Aerius Ventilation AB

lätt att göra med kunnig teknike kanalrengöring och mätningr

Lh klippotek
Skrev om Aerius Ventilation AB

Väldigt trevlig kille. Snabb och duktig men tyvärr lämna efter sig massa damm och smuts.

Eduardo B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Personal är mycket kompetent och hjälpsam. Maskinen de installerat är av mycket hög kvalitet

Emal B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Det var trögt i början men när det väl kom till skott så blev det bra

Lars O
Skrev om Aerius Ventilation AB

Nöjd Kund! Proffesionellt genomförande från start till mål... Bra informativ hemsida.Trevligt första kontakt och förtroendeingivande samtal med Andreas som informerade om produkter och visade hur processen gick till som följdes upp av en perfekt installation av deras duktiga montör Milos. Well done!!

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Lars! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att du blev nöjd, vi uppskattar att du valde oss på Aerius Ventilation och hoppas att du hör av dig till oss ifall du behöver mer hjälp i framtiden! /Tilde

Jan C
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra service & kompetent personal. Det kommer man långt med.

Gunnar K
Skrev om Aerius Ventilation AB

* Toppen. * 100 procent. * Köpte världens bästa ventilation. Fråga: kan jag här beställa filter och utför ni service? Hälsningar Gunnar K

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Gunnar! Tack för ditt omdöme, självklart kan man beställa filter. Säljaren kommer höra av sig till dig under dagen. /Tilde

Rosemarie F
Skrev om Aerius Ventilation AB

Jag har varit kund tidigare och blev uppringd med erbjudande om ett återbesök för rengöring av ventilationssystem. Trevligt bemötande och bra feedback på utfört arbete men kanske något dyrare än annan leverantör trots samma pris som tidigare tillfälle.

Tomas K
Skrev om Aerius Ventilation AB

Väldigt bra företag och bra bemötande. Dom lyssnade verkligen på mig som kund och kunde hjälpa mig med allt jag behövde. Allting fungerar som det ska. Ny takfläkt, där jag kan ställa in hur den ska gå och nya ventilationer runt om huset. Allting känns mycket bättre i huset nu! Rekommenderas starkt!

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Tomas, tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vad roligt att höra, vi hoppas ni hör av er ifall ni behöver mer hjälp i framtiden! /Tilde

First-Name L
Skrev om Aerius Ventilation AB

Bra utfört arbete och bra service

James B
Skrev om Aerius Ventilation AB

Professionella, lyhörda, snabba och kom när de utlovade

Kenneth J
Skrev om Aerius Ventilation AB

byte av ventilationsanläggning. Företaget var väldigt tillmötesgående och installatören kom inom utsatt tid. Allt jobb gjordes inom tidsramen trots att det var trångt och varmt där den gamla anläggningen var. Har bara gott att säga om detta företag ett stort tack till installatören Ziad sam till elektrikern som jag inte fick namnet på.

Ove A
Skrev om Aerius Ventilation AB

Ventilationrengöringen var helt ok.. Reparatören ansåg att fläktmotorn inte orkade hålla tillräckligt bra ventilation. Rekommendationen var att jag bytte hela fläktaggregatet . Jag fick en offert på 51000 kr. Jag riktade en motfråga om jag inte bara kunde byta fläktmotorn. men det har jag inte fått något svar på vilket gör mej besviken..

Svar från Aerius Ventilation AB

Hej Ove, Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi beklagar verkligen att vi missade att skicka dig det andra förslaget i tid och att detta har orsakat besvikelse. Vi har nu skickat det andra förslaget där vi inkluderar möjligheten att endast byta fläktmotorn, vilket vi hoppas ska vara till hjälp för dig. Vi uppskattar ditt tålamod och förståelse i denna situation och strävar alltid efter att förbättra vår service. Om du har några ytterligare frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss direkt....