Hemkomfort

Hemkomfort

hemkomfort.se
  • BadgeSevenYears

Hemkomfort – Radonmätning, radonsanering, ventilation & OVK På Hemkomfort hjälper vi dig att förbättra din inomhusmiljö. Det gör vi genom ventilation och sanering av radon i villor, flerfamiljshus och radhus. Efter att ha utfört tusentals saneringar med gott resultat har vi samlat på oss kunskaper som gör att vi enkelt kan...

798 omdömen om Hemkomfort

Sedan starten hos Reco 2018

Kretil M
Skrev om Hemkomfort

Excellent work by Hemkomfort during installation of new FTX system at our villa. They were very professional and performed the work in 5 days. They were considerate with our requirements and provided an excellent solution. The air quality and ventilation has significantly improved after FTX Installation. Jonas provided with a competitive offer and we were happy to go with Hemkomfort. Thanks once again.

Ebba A
Skrev om Hemkomfort

Snabba, komunikativa och flexibla. Bra återkoppling, har bara bra att säga om Hemkomfort.

Gholam-Reza A

FläktMotor Tack för ett snabbt installation. Nu funkar bra Mvh Reza

Hussien M
Skrev om Hemkomfort

Jag har garanti och jag betalar högt kvitto plus de måste säga priset innan kanske jag vill inte fixa problem

Björn E
Skrev om Hemkomfort

Det var lite sådär första samtalet men sen fick jag kontakt med service killarna och dom kom ut och fick igång våran Heru ventilation igen och dom var super trevliga och engagerade så dom löste problemet. Kommer återkomma när det är dax för service nästa gång. M.v.h Björne/Helena

Henrik A
Skrev om Hemkomfort

Mycket bra och professionellt bemötande och genomförande, en härlig "det löser vi" mentalitet :-)

Johan B
Skrev om Hemkomfort

Ärliga, professionella och genuina med ett stort intresse för ett så bra slutresultat som möjligt i relation till önskad effekt.

Marie M
Skrev om Hemkomfort

Mycket bra utfört och god kommunikation hela vägen!

Ranjan P
Skrev om Hemkomfort

We are satisfied with the service. The technician were professional and carried out the work very well.

Anders H
Skrev om Hemkomfort

Vi har hela tiden blivit positivt bemötta. Montörn arbetade snabbt och effektivt, han var trevlig och märktes knappast i vårt hem trots att han utförde omfattande arbete. Särskilt kan noteras att han hela tiden höll rent omkring sig. Vi ser fram emot en uppföljande radonmätning under hösten.

Jan R
Skrev om Hemkomfort

Bra kontakt med deras chat, med snabb respons

Mark-Man A
Skrev om Hemkomfort

Trevligt. företag att arbeta ihop med. Håller vad de lovar.

Sara E
Skrev om Hemkomfort

Trevligt och vänligt bemötande. De höll tidsplanen, kvalitet och pris enligt offert för att byta ut min takfläkt (frånluft) som gjort sitt. Rekommenderas varmt! /Sara

Rolf E
Skrev om Hemkomfort

Mycket bra service gör mycket samt beskriver vad som görs åå ett mycket bra sätt så att man förstår vad som gjorts. Tack

Lars D
Skrev om Hemkomfort

Känns inte som de försöker pracka på en nåt man inte behöver utan göra en så bra och prisvärd lösning som är lämplig. Supertrevligt bemötande i alla led.

Karin A
Skrev om Hemkomfort

Vi har fått FTX installerat i vårt hus. Vi är jättenöjda med bemötandet, dialogen och resultatet. Hemkomfort är mycket förtroendeingivande.

Catriona W
Skrev om Hemkomfort

Great service! And professional.

Dario P
Skrev om Hemkomfort

Duktiga & profesionella. Duktiga & profesionella.

Fredrik S
Skrev om Hemkomfort

Bra, snabb och trevlig service.

Carl Patrik L
Skrev om Hemkomfort

Trevliga och duktiga. Känns både proffsiga, flexibla och tillmötesgående.

Christer S
Skrev om Hemkomfort

Bemött mycket bra, som vanligt. Man behöver inte ha några extra förväntningar, de bara finns där och är OK. Köpte filter och fick dessa levererade till dörren. Mvh Christer Sundin

Andreas M
Skrev om Hemkomfort

Snabb återkoppling, bra service. Produkten som behövdes fanns på lager. Ett perfekt genomförande och en prisvärd affär.

Oliver H
Skrev om Hemkomfort

Det tog tid att få svar. Personerna som kom hade inte rätt saker med sig. När de åkte var jobbet halvfärdigt och köksfläkten stod på för fullt och gick inte att stänga av. Det tjöt och visslade. De visste inte när de skulle komma tillbaka och det slutade med att jag fick koppla ur fläkten själv. Elektrikern kom efter en månad. Alla personer vi mötte var trevliga, men det var rörigt, det blev fel och det tog lång tid.

Svar från Hemkomfort

Hej Oliver, Vi uppskattar din feedback, den får vi givetvis ta till oss och lära utav. Vi får be om ursäkt och förlåtelse för att arbetet dragit ut så mycket på tiden. Självklart är det inte acceptabelt att behöva vänta så länge med elinstallationen. Tyvärr hjälper det inte dig nu, men kan informera om att vi inom kort kommer att utföra våra elinstallationer in-house istället för att samarbeta med utomstående firmor. Vad gäller att det blev fel fläkt förstår vi givetvis frustrationen som kan uppstå och hoppas att...

Carina N
Skrev om Hemkomfort

Väldigt bra bemötande. Tim som jag pratade med när jag ringde och beskrev vår fläkt och hus var också den som kom och gjorde servicen. Han förklarade vad han hade gjort och hur statusen är på vårt aggregat. Vi köpte service på vårt fläktsystem som är installerat 1998.

Martin W
Skrev om Hemkomfort

Köpte "puckar" för att mäta radon i en villa som ska säljas. Ringde och beställde, hämtade upp hos dem samma dag i Länna mycket smidigt.

Bengt Ö
Skrev om Hemkomfort

Riktigt seriösa, löser problemet istället för att sälja på mig något dyrt i onödan. 👍🏽👍🏽

Shilan Z
Skrev om Hemkomfort

Hemkomfort är trevliga, snabba och professionella!

Björn kenneth H

Proffsig & vänlig personal som levererade precis som överenskommit + lite till till Sollentuna. Lämnade allt snygg och prydligt. Mycket nöjd (återstår att se hur väl allting fungerar efter första långtidsmätningen senare i höst)

Lars-Göran N
Skrev om Hemkomfort

Installerade radonsug. Allt tillbelåtenhet enligt förväntningar. Fel åtgärdades snabbt. Kan tycka att prislappen var för hög för den arbete som lades ner.

Ariuntungalag T

Vi är nöjda ,mycket snabb och kvalitet välgjord och ren Ornövägen 12

Peter P
Skrev om Hemkomfort

Försäljning och montage av ventilationssystem. Om alla utförande företag jobbade på detta sätt hade vi inga problem alls i Sverige. Håller vad de lovar och kommer när dom säger att dom ska komma.

Jonas P
Skrev om Hemkomfort

Snabb och proffsig hjälp. Bra kommunikation och allt enligt tidplan.

Ingrid H
Skrev om Hemkomfort

Radonsanering med installation av radonsug m.m. Bra bemötande, bra dialog. De flyttade undan möbler och liknande som var i vägen och återställde allt så att det inte märktes efteråt att de varit där och gjort ingrepp. Rent och snyggt.

Margareta L
Skrev om Hemkomfort

Bra bemötande både hos arbetsledare och montörer

Martin W
Skrev om Hemkomfort

Anlitade Hemkomfort för installation av till- och frånluft i min villa. Pga sjukdom började dagen med att de var underbemannade och det såg ut som att de inte skulle hinna utföra arbetet inom den givna tidsramen men efter att killarna på plats ringt några samtal dök det upp rejäl förstärkning under dagen vilket gjorde att allt slutade enligt plan. Bra bemötande och utfört arbete från alla involverade. En extra eloge till killarna från Skövde-kontoret som var på plats för att förstärka och som såg till att driva allt i mål.

Hans D
Skrev om Hemkomfort

Jobbet gjordes bra, snabbt och effektivt. Förutom att temperaturgivaren ligger löst ovanpå aggregatet och att programvaran ej uppdateras, protokollet, som är en förutsättning för garantin ska gälla, inte fylldes i. Det lilla extra arbetet som inte kunde förutses vid offert och beställning löstes elegant, effektivt av en trevlig montör.

Victor T
Skrev om Hemkomfort

Proffsiga, lösningsorienterade och bra i pris

Kent J
Skrev om Hemkomfort

Snabbt jobbat och vi fick ner radonhalten till 180-200 Bq/m3. Friskluftventiler i alla rum, fläktar i alla våtrum och radonsug av luft från bottenplattan.

Leif W
Skrev om Hemkomfort

Snabb och bra lösning på ett radonproblem.

Kadriye B
Skrev om Hemkomfort

Ett trevkigt bemötande och bra utfört arbete

Lars-Anders S
Skrev om Hemkomfort

Trevliga killar Gjorde ett snabbt och bra jobb

Amir A
Skrev om Hemkomfort

Det var bra och smidigt. Vi är nöjda med resultatet.

Barbro E
Skrev om Hemkomfort

Blev bra bemött. Jag visste inte vilka förväntningar jag skulle ha. Det gjordes ventilationsåtgärder. I lägenheten och ventilationsöppningen i köket byttes ut mot en ny fin öppning efter att den mycket gamla smutsiga tagits bort. Jag är nöjd med arbetet som gjordes.

Peter L
Skrev om Hemkomfort

Jag blev väl bemött av hemkomfort. Jag förväntade mig att få ett fel åtgärdat och det fick jag. Det kom en trevlig tekniker som snabbt förstod att ett lager till en fläktmotor hade skurit. Han bytte lagret och sate ihop grejerna.

Maud J
Skrev om Hemkomfort

När de väl kom( vädret har säkert ställt till det) så gick det snabbt och smidigt.

Ingrid J
Skrev om Hemkomfort

Jag är nöjd hela vägen, både bemötande och utfört arbete som bestod i installation av ventilation då mitt hus har för höga värden av radon

Per S

Allt fungerade bra mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Maria M
Skrev om Hemkomfort

Bra service. Byte av lucklås efter OVK.

Mergim S
Skrev om Hemkomfort

Ett väl utfört arbete och enligt önskemål.

Jonas J
Skrev om Hemkomfort

Kommunikation före och efter funkade bra. Kändes seriösa