OVK-center

Välkommen till OVK-center. Vår mission är att erbjuda Sveriges smidigaste OVK-besiktning.

SNABBT OCH BEKVÄMT
Vi lämnar offert inom 48 timmar och kan vanligtvis erbjuda en tid för besiktning inom 14 dagar. Vi utformar uppdragsanpassade aviseringslappar och OVK-besiktningsmännen ombesörjer nyckelhanteringen på ett säkert sätt med korsreferenssystem. Självklart utan extra kostnad.

KVALITET OCH KUNSKAP
Samtliga OVK-centers besiktningsmän innehar rikstäckande OVK-certifikat med behörighet K, har minst 10 års erfarenhet och examen från högskola eller motsvarande. Tillsammans med våra kunder genomför vi alltid en utvärdering av varje uppdrag och genom detta uppmuntras vi till att alltid leverera den bästa servicen.

TOTAL SUPPORT
Före, under och efter OVK-besiktningen kan du när som helst kontakta vår bemannade kundtjänst via telefon och e-post. Vi kan även bistå vid avhjälpande av eventuella fel och brister, så kallade OVK-åtgärder, som upptäcks under OVK-besiktningen.

Varmt välkommen!

Läs vad 142 kunder tycker om OVK-center 2

2022-07-08 Verifierad kund
    Tydliga, bra prisbild samt arbete utfört enligt ö-k-
    Hej Pierre!

Tackar så mycket för dina ord och betyg här på reco.se. Tack för ett trevligt samarbete!

2022-07-03 Verifierad kund
    Kompetent och servicevänlig personal, men för lite tid avsatt för att hinna med. Flera besök behövdes, vilket medför mindre brister i kontrollen.
    Hej Tommy!

Gott att läsa att du upplevde personalen som kompetent och servicevänlig. Det stämmer att initialt avsatt tid för arbetet var tight, det tog längre tid att injustera spiskåporna än beräknat. Det var så många olika modeller. Stort tack till er för att vi kunde lösa detta med fler besök. Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar och tackar ödmjukast för att ni tog er tid att skriva här på reco.se!

2022-05-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande redan vid offertförfrågan. Klar och tydlig offert.
    Bra utförd besiktning av kunnig besiktningsman för OVK.
    Protokollet kom snabbt och även svar på de frågor vi hade efteråt.
    Vi är mycket nöjda med OVK-center.
    Hej Lars!

Rena drömmen att läsa ditt inlägg här på Reco.se. Vi är glada att ni blev nöjda! Stort tack för att du delade med dig om hur ni upplevde er OVK.

2022-05-18 Verifierad kund
    Smidig beställning, bra information och väl genomförd OVK-besiktning. Rekommenderas!
    Hej Niklas!

Stort tack för din rekommendation och fina betyg. Det är mycket glädjande att läsa om din upplevelse, det du skriver är precis så vi vill att det ska vara. Vi önskar dig en härlig vår!

2022-04-11 Verifierad kund
    jag var själv inte närvarande men har bara hört att allt fungerade bra.
    Förväntningarna var att allt skulle ske efter lagar och förordningar
    Vi köpte OVK och rengöring
    Hej Annette!

Tack för att du tog dig tid att skriva här och gott att läsa att det fungerat bra. Våra certifierade OVK-besiktningsmän har stenkoll på lagar och förordningar så där kan ni känna er 100 procent säkra. Tack för ett trevligt samarbete!

2022-03-27 Verifierad kund
    Energideklration näringsfastighet.
    Professionellt utfört. Snabb återkoppling.
    Personligt bemötande,
    Rekommenderas.
    Hej Per!

Stort tack för det fina betyget och din rekommendation. "Proffsigt, snabbt och personligt" kanske får bli vår nya slogan :) Tack ännu en gång Per, vi önskar dig en fin vår.

2022-03-17 Verifierad kund
    Jag har beställt energideklarationer för 5 fastigheter. Allt har gått väldigt smidigt och snabbt. Väldigt nöjd.
    Hej Anita!

Tack för mycket trevlig läsning, vi gläds oerhört att du är nöjd och att du upplevde att arbetet gick smidigt och snabbt.

2022-03-07 Verifierad kund
    Besiktningsavtalet träffades snabbt och enkelt. Besiktningsmännen kom på utsatt tid och fullgjorde sitt arbete snabbt och noggrant. Protokollet kom dagen efter besiktningen med tydliga bedömningar.
    Hej Per!

Stort tack för dina ord här på reco.se och för det fina betyget. Mycket trevligt att läsa att du är nöjd med besiktningsmännens arbete.

2022-02-14 Verifierad kund
    Trevlig kontakt, proffesionellt utfört jobb.
    Hej Henning!

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Glädjande läsning och stort tack för rekommendationen!

2022-02-06 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig personal lyhörda för mina synpunkter.
    Bra information och bra material inför arbetet.
    Bra genomförd besiktning med minsta möjliga störning för de boende.
    Snabb feedback efter avslutat jobb, klar och tydlig
    redovisning av resultatet. Bra information om betydelsen av de olika resultaten och kommentarerna.
    Totalt sett är jag jättenöjd och kommer med stor sannolikhet använda OVK-center för nästa besiktning.
    Hej Tomas!

Det är hedrande att läsa din rekommendation här på Reco.se. Stort tack för att du delade med dig av din upplevelse om oss och kul att läsa att du är nöjd.

2022-01-30 Verifierad kund
    Snabbt, proffsigt, tydligt. Inga överraskningar.
    Hej Jenny!

Tackar hjärtligast för din slagkraftiga och värmande feedback! :)

2022-01-24 Verifierad kund
    Energideklaration. Bra hantering hela vägen från offert till leveransuppföljning.
    Hej Anders!

Kul att läsa att du uppskattade arbetet med er energideklaration. Tack för ditt fina betyg!

2022-01-08 Verifierad kund
    Snabb service , tillgänglighet med kort varsel.
    Hej David!

Stort tack David för ditt betyg och beskrivningen av din upplevelse. Tack för ett trevligt samarbete!

2021-12-27 Verifierad kund
    Vår förening blev mycket bra bemött.
    OVK-center ville se den förra besiktningen i sin förberedelse inför denna besiktning. De gav snabb återkoppling när vi meddelade att de blivit utvalda som utförare.
    Besiktaren var mycket uppmärksam och samarbetsvillig.
    Den som fastställde besiktningsresultatet gav återkoppling till oss innan besiktningen sändes in till kommunen.
    vi köpte en OVK-besiktning.
    Hej Iris!

Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse om oss här på Reco.se. Trevligt att läsa att vår insats var till belåtenhet. Passar även på att önska dig ett Gott Nytt År!

2021-12-10 Verifierad kund
    Bra bemötande och väl utfört jobb.
    Hej Per!

Underbart att läsa att du upplevde ett bra bemötande och och att du är nöjd med det utförda jobbet. Tack för att du tog dig tiden att skriva om oss!

2021-12-06 Verifierad kund
    Kunnigt och hjälpsamt bemötande
    Hej Ulrica!

Stort tack för din kommentar och ditt fina betyg!

2021-11-28 Verifierad kund
    OVK-center var lätta att komma i kontakt med och det var ganska enkelt att tillhandahålla de uppgifter som behövdes för att OVK skulle kunna utföra energibesiktningar. Själva besiktningen utfördes snabbt och inom en tidsrymd som inte var alldeles för lång bort från beställningsdatum. Priset var acceptabelt.
    Hej Ulrika!

Tack för att du delade med dig av din upplevelse om oss här på Reco.se och tack för ett trevligt samarbete.

2021-11-01 Verifierad kund
    Snabbt svar på min offertförfrågan om en OVK-besiktning.
    Trevlig och noggrann personal på plats.
    Hej Susan!

Stort tack för dina ord och ditt fina betyg Susan!

2021-09-12 Verifierad kund
    köper sällan dessa tjänster men nöjd den gång jag gjorde det.
    Hej Hans!

Tack för din rekommendation! Vad bra att du blev nöjd, det gläder oss att vi fick hjälpa dig med OVK-besiktningen.

2021-07-08 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött både på kundservicen o av kontrollanten. Väldigt nöjd! Ovk besiktning
    Hej Anneli!

Mycket trevligt att läsa att du blev bra bemött och är nöjd. Stort tack för att du skrev om oss och tackar ödmjukast för betyget!

2021-05-26 Verifierad kund
    Bra bemötande OVK med rengöring.de gjorde det vi kommit överens om
    Hej Elisabet!

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se. Glädjande att bemötandet var till belåtenhet!

2021-05-20 Verifierad kund
    Energideklaration
    Väl bemött och duktig kompetent samt socialt bevandrad konsult som utförda arbetet.
    Snabb rapportering med data samt förslag
    Kommer att återkomma som kund
    Hej Annica!

Underbart att läsa att du är nöjd, och tack för det fina betyget!

• Viktor F
    skrev om OVK-center
    2021-05-20 Verifierad kund
    Vår bostadsrättsförening anlitade OVK Center för OVK efter att ha tagit in totalt 4 offerter där OVK Center ansågs ha bästa pris i förhållande till tjänstens innehåll. Det blev en ganska långa historia med många olika lägenheter som behövde diverse åtgärder och omkontroller. OVK center var rakt igenom helt fantastiska. Otroligt lätta att få tag i, mycket vänliga och bistod kontinuerligt med förklaringar av OVK-protokollen och hur man skulle gå till väga för att åtgärda fel och brister. Personligen har jag sällan stött på denna nivå av service och prisvärd rådgivning. Rekommenderas varmt.
    Hej Viktor!

Wow tack Viktor det är mycket glädjande att läsa din rekommendation, tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det blev ett antal ombesiktningar men hade det inte varit för dig och din beslutsamhet att ro det i land så hade det kunna dröja minst dubbelt så länge. Tack för förtroendet att få hjälpa er hela vägen i mål. Ha en riktigt skön vår och sommar!

2021-05-03 Verifierad kund
    Snabbt, enkelt och serviceinriktat!
    Hej Fredrik!

Stort tack för din feedback och betyget, vi är glada att du är nöjd :)

2021-04-11 Verifierad kund
    Snabba när vi behöver deras hjälp
    Hej Bengt!

Tack för ditt fina betyg och att du delar med dig av din upplevelse om oss. Varmt välkommen att höra av dig så snart ni behöver mer hjälp :)

2021-04-09 Verifierad kund
    IBK besiktning samt energideklaration. Arbetet utfördes på ett bra sätt
    Hej Eilert!

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Mycket trevligt att läsa att du är nöjd med utförandet av arbetet!

2021-04-02 Verifierad kund
    Bra mycket duktiga personal och kunniga ett bra val...........................
    Hej Oscar!

Tackar ödmjukast för din rekommendation och det gläder oss att läsa att du är nöjd. Tack för samarbetet!

2021-03-29 Verifierad kund
    Dom har gjort en ovk besiktning åt mig
    jag har blivit utmärkt bemött från beställning till utförande.
    Allt utfördes på utlovad tid.
    Hej Sven Göran!

Stort tack för din återkoppling och fina betyg. Mycket trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet och utförandet - det är precis detta vi strävar efter i varje uppdrag. Tack och ha en fortsatt fin vår!

• 2021-02-25 Insamlad av företaget
    Snabbt och smidigt, men proffsigt.
    Bra info från start. Redan vid offertfrågan fick vi bra med info.
    Rutinerad person som gjorde inspektionen, gjorde ett gott intryck.

Överlag mycket nöjd och vi ses om 6 år igen ;)
    Hej Erik!

Underbart att läsa din feedback, det gläder oss att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se och ge oss det fina betyget. Vi ser fram emot att återuppta samarbetet igen om 6 år :)

• 2021-02-08 Insamlad av företaget
    ....................................................................
    Hej Patrik!

Hjärtligt tack för din rekommendation. 5 Recos säger mer än tusen ord :)

• 2021-01-22 Insamlad av företaget
    OVK utfördes på ett professionellt sätt med smidig hantering och bra och tydliga underlag och instruktioner både före, under och efter. Allt har fungerat utmärkt!
    Hej Catarina!

Underbart att läsa din rekommendation, det är precis så vi vill att vårt arbete ska gå till och det jobbar vi hårt för. Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss och tack också för ett trevligt samarbete!

• 2021-01-22 Insamlad av företaget
    Besiktningsmännen var snabba och effektiva

och protokoll kom redan dagen efter.

Stort tack!
    Hej Carina!

Tackar ödmjukast för det fina betyget, och trevligt att läsa att du uppskattade vår snabbhet och effektivitet. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här på Reco.se!

• 2021-01-20 Insamlad av företaget
    Ett företag som lyssnar på sin kund och som förstår att be om ursäkt och rätta till när de begått fel. Dessutom en mycket bra partner i att beskriva så bostadsinnehavaren förstår vad den behöver åtgärda. Det bästa hade varit om allt blev rätt från början, då hade fått fem stjärnor, men när det blev fel var de bra på att snabbt erbjuda gratis ombesiktning av samtliga lägenheter med anmärkning, inte bara erbjuda gratis ombesiktning på de lägenheter där de begått fel.
    Hej Emelie!

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Tack också för ett mycket gott samarbete och att vi fick chansen att rätta till felet, nästa gång kommer det bli rätt från början. Trevlig helg!

• 2020-12-12 Insamlad av företaget
    Ärende Energideklaration

Trevligt bemötande på alla sätt samt snabb och smidig

behandling av ärendet.

Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Elisabet!

Tack för din rekommendation, mycket trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet och behandlingen av ärendet. Tack för ett gott samarbete!

• 2020-12-10 Insamlad av företaget
    OVK-besiktning. Trevlig personal o bra/ effektivt utfört arbete.
    Hej Jimmy!

Stort tack för dina ord och att du tog dig tid att beskriva din upplevelse. Tack för ett trevligt samarbete!

• 2020-12-09 Insamlad av företaget
    OVK Besiktning, snabb och proffsig hantering, från e-postkontakt till besiktning.
    Hej Marie!

Tackar hjärtligast för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse, det uppskattas verkligen. Tack för ett gott samarbete!

• 2020-12-06 Insamlad av företaget
    Energideklaration som utfördes helt enligt utlovad offert och till stor belåtenhet.
    Hej Christer!

Trevligt att läsa att energideklareringen utfördes till er belåtenhet. Tack för att du delade med dig här på reco.se och tack för samarbetet!

• 2020-11-28 Insamlad av företaget
    Vi fick det vi begärde till priset vi avtalat.
    Nöjda/ BRF Ekedalsbacken
    Hej Patrick!

Underbart att ni är nöjda, och tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se.

• 2020-11-20 Insamlad av företaget
    OVK-inspektion
    de agerade snabbt på min förfrågan. Jag blev vänligt och professionellt bemött och de var mycket service inriktade. De var tydliga i vad de skall leverera, hur det kommer att gå till, och vägledde mig i hur jag informerar om detta internt.
    De levererade enligt utsago. För mig som beställare blev det enkelt och smidigt, samtliga lägenhetsinnehavare upplevde mätningarna som snabba och effektiva.
    Hej Niclas!

Stort tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att skriva om oss. Mycket trevlig läsning, och glädjande att både ni i som beställare och boende är nöjda. Tack för ett gott samarbete!

• 2020-11-17 Insamlad av företaget
    Fick hjälp med energideklaration, blev trevligt bemött. Hade inga förväntningar mer än få hjälp med detta.
    Hej Kristin!

Tack för att du delade med dig av din upplevelse här på Reco.se. Vi är glada att vi fick hjälpa dig med energideklarationen och det är trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet.

• 2020-11-07 Insamlad av företaget
    Besiktning OVK och Energideklaration för fastighet

Bemött väldigt bra och seriöst av företaget

Levde upp till de förväntningar vi hade

Allt fungerade bra, snabbt och smidigt utfört.
    Hej Roland!

Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det gläder oss att du fick dina förväntningar infriade och att du upplevde att det fungerade bra. Stort tack för samarbetet!

• 2020-11-06 Insamlad av företaget
    snabbt offertsvar, bra pris, professionella vid planerandet och snabbt utförande
    Hej Jörgen!

Tack för din rekommendation, toppen att läsa att du är nöjd med vårt arbete!

• 2020-10-22 Insamlad av företaget
    Inga konstigheter, bra entrepenör
    Hej Adem!

Mycket trevligt att läsa dina ord. Tack för att du delade med dig av din upplevelse och tack för ett gott samarbete.

• 2020-10-16 Insamlad av företaget
    Energideklaration och OVK-besiktning utfördes snabbt och effektivt. Trevligt bemötande hela tiden
    Hej Lotta!

Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se och tack för det fina betyget!

• 2020-09-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, professionellt genomfört, rekommenderas!
    Hej Sead!

Stort tack för din rekommendation. Det gläder oss att att du uppskattade bemötandet och genomförandet.

• 2020-09-07 Insamlad av företaget
    Allt fungerade väldigt bra från första kontakten när föreningen begärde in en offert för Ovk besiktning och tills det var klart,trevlig personal som genomförde besiktnimgen/Roland
    Hej Roland!

Vad trevligt att läsa din rekommendation, tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Glädjande att allt fungerade och att du uppskattade kontakten med vår personal, det betyder mycket för oss.

• 2020-09-05 Insamlad av företaget
    Energideklaration för brf. Snabbt och utan onödigt krångel.
    Hej Ulla!

Tack för din rekommendation. Skönt att läsa att du är nöjd med vårt arbete och tack för ett gott samarbete!

• 2020-05-18 Insamlad av företaget
    Snabbt och ett bra utförande i dessa tider!
    Hej Stefan!

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi kämpar för att göra vårt arbete på det mest säkra och trygga sätt som möjligt i dessa speciella tider och din positiva feedback gläder oss verkligen. Trevligt att läsa att du uppskattade vårt utförande!

• 2020-05-07 Insamlad av företaget
    Utförde Energideklaration till BRFen. Gick smidigt och smärtfritt!
    Hej Arvid!

Skönt att läsa att det gick smidigt och utan smärta :). Tack för ett trevligt samarbete och för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se!

• 2020-05-05 Insamlad av företaget
    Bra förhandsinformation och professionellt utfört arbete
    Hej Per!

Underbart att läsa att du är nöjd, och tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse!