Alla kategorier Ventilation Stockholms län Solna OVK-center

OVK-center

HUVUDSTALUNDSVÄGEN 8, 171 63 Solna — Visa karta

Välkommen till OVK-center. Vår mission är att erbjuda Sveriges smidigaste OVK-besiktning.

SNABBT OCH BEKVÄMT
Vi lämnar offert inom 24 timmar och kan vanligtvis erbjuda en tid för besiktning inom 14 dagar. Vi utformar uppdragsanpassade aviseringslappar och OVK-besiktningsmännen ombesörjer nyckelhanteringen på ett säkert sätt med korsreferenssystem. Självklart utan extra kostnad.

KVALITET OCH KUNSKAP
Samtliga OVK-centers besiktningsmän innehar rikstäckande OVK-certifikat med behörighet K, har minst 10 års erfarenhet och examen från högskola eller motsvarande. Tillsammans med våra kunder genomför vi alltid en utvärdering av varje uppdrag och genom detta uppmuntras vi till att alltid leverera den bästa servicen.

TOTAL SUPPORT
Före, under och efter OVK-besiktningen kan du när som helst kontakta vår bemannade kundtjänst via telefon och e-post. Vi kan även bistå vid avhjälpande av eventuella fel och brister, så kallade OVK-åtgärder, som upptäcks under OVK-besiktningen.

Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 25 kunder tycker om OVK-center

• Lili K
    Lili K skrev om OVK-center
    Trevligt bemötande, snabbt jobbat, förslag på uppföljning!
  • Inger H
    Inger H skrev om OVK-center
    Vi är nöjda med det bemötande vi fick vid vår OVK Besiktning.
    2017-04-19 OVK-Center svarar Inger H
    Hej Inger!

Kul att läsa att du är nöjd med bemötandet! Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

• Christopher R
    Christopher R skrev om OVK-center
    Skötte ovk besiktningen i min lägenhet snabbt och smidigt.
    2017-04-19 OVK-Center svarar Christopher R
    Hej Christopher!

Tack för din rekommendation, det var mycket trevligt att samarbeta med dig. Vi uppskattar även att du tog dig tid att skriva om oss.

• Åsa A
    Åsa A skrev om OVK-center
    Bemötande var bra. Vi ställde frågor som vi inte fick tydliga svar på. Protokollet är dåligt i fyllt för att en lekman ska förstå. Nu står vi här och känner oss osäkra huruvida ska förbättra ventilationen. Mailade besiktningsmannen men kände mest att vi var till besvär. Tips är att använda vanliga ord i protokollet så att vi kan ändra det vi är ansvariga för.
    2017-03-20 OVK-Center svarar Åsa A
    Hej Åsa!

Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Tyvärr kan OVK-besiktningsmännen ibland vara upptagna men det ursäktar inte att man ska känna att man är till besvär när man kontaktar dem. Det är inte ok. Det är också därför vi på OVK-center finns - för att kunna hjälpa dig när OVK-besiktningsmännen inte har tid. Du är varmt välkommen att kontakta oss på telefonnummer 010-151 52 00 eller per epost på info@ovkcenter.se så kan vi försäkra dig om att du kommer att få den tid för frågor som krävs. Vi liksom OVK-besiktningsmännen har stor kunskap om OVK och vi svarar gärna på dina frågor.

• Annika B
    Annika B skrev om OVK-center
    Bemötandet och genomförandet har fungerat mycket bra.
    2017-03-20 OVK-Center svarar Annika B
    Hej Annika!

Tack för din feedback! Det glädjer oss mycket att läsa det du skriver.

• Jonas E
    Jonas E skrev om OVK-center
    Vi har fått hjälp med OVK-besiktning i vår bostadsrättsförening. Svar på första offertförfrågan kom fort. Vi är mycket nöjda med resultatet. Det fanns billigare alternativ, men vi känner att det var värt de extra pengarna. Speciellt för möjligheten att få inspektionen gjord kvällstid.
    2017-01-22 OVK-Center svarar Jonas E
    Hej Jonas!

Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det känns mycket bra att ni är nöjda med resultatet. Vi är glada att vi har fått hjälpa er med er OVK-besiktning.

• Rolf S
    Rolf S skrev om OVK-center
    Klockrent från början till slut.
    2017-01-22 OVK-Center svarar Rolf S
    Hej Rolf!

Vi är väldigt glada att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation.

• Ulla Kerstin N
    Ulla Kerstin N skrev om OVK-center
    Mycket bra bemötande vid samtliga kontakter. Återkommer gärna när det är dags för nästa OVK-besiktning.
    2017-01-22 OVK-Center svarar Ulla Kerstin N
    Hej Ulla Kerstin!

Jättekul att du är nöjd med vårt bemötande. Tack för ett gott samarbete och tack också för att du tog dig tid att skriva omdömet.

• Alex E
    Behaglig
    Meddelsam
    2016-12-05 OVK-Center svarar Alex E
    Hej Alex!

Vi blir alldeles varma av stolthet att läsa det du skriver. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse.

Varma hälsningar från oss på OVK-center.
  • Anna A
    Anna A skrev om OVK-center
    Professionell hjälp och snabba svar
    2016-12-05 OVK-Center svarar Anna A
    Hej Anna!

Det känns betryggande att du upplevde det så, det är just detta vi jobbar hårt för. Tack för att du delade med dig!

Vänliga hälsningar från oss på OVK-center
  • Daniel A
    Daniel A skrev om OVK-center
    Seriös offert och uppföljning av denna. Mkt trevlig person som utförde Besiktningen.
    2016-11-15 OVK-Center svarar Daniel A
    Hej Daniel!

Tack för din rekommendation, jättekul att läsa att du är nöjd. Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse.

• Lars N
    Lars N skrev om OVK-center
    Bemötande och agerande hos de vi haft kontakt med har varit bra.
    Jag är däremot missnöjd med en detalj.
    I offerten från er stod följande:
    Påträffas felinställda don, spjäll och fläktar justeras dessa i möjligast mån för att underlätta godkännande av OVK-besiktning.
    De som utförde besiktningen gjorde inga försök att justera spjäll och fläktar.
    2016-10-31 OVK-Center svarar Lars N
    Hej Lars!

Tack för att du tog dig tid att skriva här på Reco. Din åsikt är viktig för oss. Det är kul att läsa att du är nöjd med vårt bemötande och agerande, och tack för din feedback angående skrivelsen i offerten. Vi ser här ett behov av att förtydliga den delen i framtida offerter. Det vi menar är att vi justerar felinställda delar när vi ändå är på plats förutsatt att det kan leda till en godkänd OVK-besiktning som helhet. Däremot i de fall där hela anläggningen behöver åtgärdas, till exempel på grund av felkopplade köksfläktar eller don som byggts för, så är justering av felinställda delar ett fruktlöst arbete. Det kommer i de fallen inte leda till godkänd OVK-besiktning och det som justerats måste ändå omjusteras senare när montageåtgärderna är utförda.

Vi ser att ovanstående kan förtydligas och vi tar mycket allvarligt på att det har kunnat misstolkas. Vi hoppas att vi trots missförståndet får fortsatt förtroende att rådgiva och hjälpa er i ert forsatta arbete mot målet att få en godkänd OVK-besiktning. Vi kommer att ta kontakt med er inom kort för att stämma av hur det går för er.

• Martin G
    Martin G skrev om OVK-center
    Bra, men väldigt snabb kontroll. Snabba svar på mail.
    2016-10-31 OVK-Center svarar Martin G
    Hej Martin!

Tack för att du delade med dig av din upplevelse. Kul att du tyckte att ventilationskontrollen var bra, men var det någonting i snabbheten som gjorde den mindre bra? Ibland kan arbetet gå förvånansvärt snabbt särskilt om personal på plats är erfaren och systematisk. Våra OVK-besiktningsmän har alltid tid att rådgiva och svara på frågor på plats, och ni kan alltid höra av er till vår kundtjänst per e-post eller på telefon 010-151 52 00 om det skulle dyka upp fler frågor.

• Jan W
    Jan W skrev om OVK-center
    Jättebra bemötande. Fick hjälp med en besiktning av ventilation. Nöjd med allt.
    2016-10-31 OVK-Center svarar Jan W
    Hej Jan!

Tack för att du delade med dig av din upplevelse och det är glädjande att läsa att du är nöjd. Det betyder mycket för oss.

• Liisa S
    Liisa S skrev om OVK-center
    fICK HJÄLP MED MÄTNING AV VENTILATION I LGH,
    FICK TID SNABBT
    2016-10-31 OVK-Center svarar Liisa S
    Hej Liisa!

Tack för din rekommendation!

• Janina H
    Janina H skrev om OVK-center
    Tycker de var snabba på svar och ett bra jobb utfördes.
    Tack.
    2016-10-31 OVK-Center svarar Janina H
    Hej Janina!

Tack för att du tog dig tid att skriva och kul att du uppskattar vårt arbete.

• Gunnar H
    Gunnar H skrev om OVK-center
    Hittade OVK-center på nätet och bad om offert på ovk för mitt hus med 36 små lägenheter. Fick snabbt svar och besiktningen utfördes av en mycket proffsig och trevlig besiktningsman. Allt fungerade bra och jag är helt nöjd med både jobbet och bemötande. Jag rekommenderar OVK-center. / Gunnar Hallonsten
    2016-10-28 OVK-Center svarar Gunnar H
    Hej Gunnar!

Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Det gläder oss oerhört att vårt arbete har uppskattats. Trevlig helg.

• Magnus L
    Magnus L skrev om OVK-center
    ovk-besiktning i fastighet. Bra kontakt och effektiv inspektion.
    2016-10-24 OVK-Center svarar Magnus L
    Hej Magnus!

Tack så mycket för att du delade med dig av din upplevelse.

• Per J
    Per J skrev om OVK-center
    Vi skulle utföra OVK besiktning i våra fastigheter och valde OVK center att utföra uppdraget.Min bedömning är mycket positivt då det utfördes på ett mycket proffesionellt och snabbt sätt
    2016-10-24 OVK-Center svarar Per J
    Hej Per!

Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva. Vi har verkligen uppskattat samarbetet med er.

Vänliga hälsningar från oss på OVK-center
  • Arta M
    Arta M skrev om OVK-center
    Vi beställde en OVK besiktning i vår BRF. Allt från offert till kundtjänst innan själva besiktningen var jättebra. Bra och snabbt svar och hjälp från OVK center. Besiktningsmannen som kom och gjorde själva besiktningen var jättetrevlig. Han ringde och talade om att han skulle bli sen då han reste långt och bilen hade gått sönder. Han blev inte så mycket senare än den tiden han hade meddelat att han skulle vara på plats. Besiktningen gick jättebra, han utförde sitt jobb utmärkt. Vi fick besiktningsprotokollet och intyget bara 10 dagar senare. Rekommenderar de varmt!
    2016-10-24 OVK-Center svarar Arta M
    Hej Arta!

Vi blir mycket glada av att läsa det du skriver och vi uppskattar verkligen att du delar med dig av din upplevelse. Tack!

• Amanda B
    Amanda B skrev om OVK-center
    Väldigt tillmötesgående företag, vi är mycket nöjda!
    2016-10-24 OVK-Center svarar Amanda B
    Hej Amanda!

Stort tack för din fina rekommendation. Att ni är nöjda med vårt arbete betyder oerhört mycket för oss.

• Henrik N
    Henrik N skrev om OVK-center
    Trevlig och snabb kommunikation men besiktningsmannen var stressad. Godkänt som helhet.
    2016-10-24 OVK-Center svarar Henrik N
    Hej Henrik!

Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Det gläder oss att du upplevde kommunikation som snabb och trevlig men det är tråkigt att höra att besiktningsmannen var stressad.

Vi kommer att ringa till dig inom kort för att ta reda på mer om den stress du upplevde. Din åsikt är viktig för oss och vi vill ha alla förutsättningar för att kunna förbättras.

• Karin J
    Karin J skrev om OVK-center
    Bra och tydlig kommunikation innan besöket. Själva OVK-rapporten kunde gärna vara tydligare, t ex en bilaga som förklarar innehållet för en lekman.
    2016-10-24 OVK-Center svarar Karin J
    Hej Karin!

Stort tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Din information är väldigt viktig för oss. OVK-center finns till för att skapa tydlighet och trygghet i branschen och det du nämner går helt klart att förbättra. Vi kommer att utarbeta ett informationsblad som vi bifogar i våra framtida leveranser av OVK-protokoll, och om du vill så skickar vi gärna ett exemplar till dig när det är klart.

Innan dess så kommer kundtjänst att skicka en förklaring av OVK-protokollet i ett e-post till dig idag eller imorgon så att vi kan räta ut eventuella frågetecken så tidigt som möjligt.

• Nils G R
    Nils G R skrev om OVK-center
    Proffsigt och bra på alla sätt.
    2016-10-24 OVK-Center svarar Nils G R
    Hej Nils G!

Tack för din rekommendation. Vi har verkligen uppskattat samarbetet med er.

• Stefan H
    Stefan H skrev om OVK-center
    De svarade snabbt och utförde arbetet smidigt. Mycket bra upplevelse.
    2016-10-24 OVK-Center svarar Stefan H
    Hej Stefan!

Tack för att du tog dig tid att skriva din rekommendation. Snabbt och smidigt är A och O för oss och det är kul att du också upplevde det så.

HUVUDSTALUNDSVÄGEN 8, 171 63 Solna