OVK-center

OVK-center

Välkommen till OVK-center. Vår mission är att erbjuda Sveriges smidigaste OVK-besiktning.

SNABBT OCH BEKVÄMT
Vi lämnar offert inom 48 timmar och kan vanligtvis erbjuda en tid för besiktning inom 14 dagar. Vi utformar uppdragsanpassade aviseringslappar och OVK-besiktningsmännen ombesörjer nyckelhanteringen på ett säkert sätt med korsreferenssystem. Självklart utan extra kostnad.

KVALITET OCH KUNSKAP
Samtliga OVK-centers besiktningsmän innehar rikstäckande OVK-certifikat med behörighet K, har minst 10 års erfarenhet och examen från högskola eller motsvarande. Tillsammans med våra kunder genomför vi alltid en utvärdering av varje uppdrag och genom detta uppmuntras vi till att alltid leverera den bästa servicen.

TOTAL SUPPORT
Före, under och efter OVK-besiktningen kan du när som helst kontakta vår bemannade kundtjänst via telefon och e-post. Vi kan även bistå vid avhjälpande av eventuella fel och brister, så kallade OVK-åtgärder, som upptäcks under OVK-besiktningen.

Varmt välkommen!

Läs vad 123 kunder tycker om OVK-center 2

2021-07-08
    Blev mycket bra bemött både på kundservicen o av kontrollanten. Väldigt nöjd! Ovk besiktning
    2021-05-26
    Bra bemötande OVK med rengöring.de gjorde det vi kommit överens om
    Hej Elisabet! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se. Glädjande att bemötandet var till belåtenhet! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-05-20
    Energideklaration
    Väl bemött och duktig kompetent samt socialt bevandrad konsult som utförda arbetet.
    Snabb rapportering med data samt förslag
    Kommer att återkomma som kund
    Hej Annica! Underbart att läsa att du är nöjd, och tack för det fina betyget! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • Viktor F
    skrev om OVK-center
    2021-05-20
    Vår bostadsrättsförening anlitade OVK Center för OVK efter att ha tagit in totalt 4 offerter där OVK Center ansågs ha bästa pris i förhållande till tjänstens innehåll. Det blev en ganska långa historia med många olika lägenheter som behövde diverse åtgärder och omkontroller. OVK center var rakt igenom helt fantastiska. Otroligt lätta att få tag i, mycket vänliga och bistod kontinuerligt med förklaringar av OVK-protokollen och hur man skulle gå till väga för att åtgärda fel och brister. Personligen har jag sällan stött på denna nivå av service och prisvärd rådgivning. Rekommenderas varmt.
    Hej Viktor! Wow tack Viktor det är mycket glädjande att läsa din rekommendation, tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det blev ett antal ombesiktningar men hade det inte varit för dig och din beslutsamhet att ro det i land så hade det kunna dröja minst dubbelt så länge. Tack för förtroendet att få hjälpa er hela vägen i mål. Ha en riktigt skön vår och sommar! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-05-03
    Snabbt, enkelt och serviceinriktat!
    Hej Fredrik! Stort tack för din feedback och betyget, vi är glada att du är nöjd :) Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-04-11
    Snabba när vi behöver deras hjälp
    Hej Bengt! Tack för ditt fina betyg och att du delar med dig av din upplevelse om oss. Varmt välkommen att höra av dig så snart ni behöver mer hjälp :) Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-04-09
    IBK besiktning samt energideklaration. Arbetet utfördes på ett bra sätt
    Hej Eilert! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Mycket trevligt att läsa att du är nöjd med utförandet av arbetet! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-04-02
    Bra mycket duktiga personal och kunniga ett bra val...........................
    Hej Oscar! Tackar ödmjukast för din rekommendation och det gläder oss att läsa att du är nöjd. Tack för samarbetet! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
    2021-03-29
    Dom har gjort en ovk besiktning åt mig
    jag har blivit utmärkt bemött från beställning till utförande.
    Allt utfördes på utlovad tid.
    Hej Sven Göran! Stort tack för din återkoppling och fina betyg. Mycket trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet och utförandet - det är precis detta vi strävar efter i varje uppdrag. Tack och ha en fortsatt fin vår! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2021-02-25
    Snabbt och smidigt, men proffsigt.
    Bra info från start. Redan vid offertfrågan fick vi bra med info.
    Rutinerad person som gjorde inspektionen, gjorde ett gott intryck.

Överlag mycket nöjd och vi ses om 6 år igen ;)
    Hej Erik! Underbart att läsa din feedback, det gläder oss att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se och ge oss det fina betyget. Vi ser fram emot att återuppta samarbetet igen om 6 år :) Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2021-02-08
    ....................................................................
    Hej Patrik! Hjärtligt tack för din rekommendation. 5 Recos säger mer än tusen ord :) Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2021-01-22
    OVK utfördes på ett professionellt sätt med smidig hantering och bra och tydliga underlag och instruktioner både före, under och efter. Allt har fungerat utmärkt!
    Hej Catarina! Underbart att läsa din rekommendation, det är precis så vi vill att vårt arbete ska gå till och det jobbar vi hårt för. Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss och tack också för ett trevligt samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2021-01-22
    Besiktningsmännen var snabba och effektiva

och protokoll kom redan dagen efter.

Stort tack!
    Hej Carina! Tackar ödmjukast för det fina betyget, och trevligt att läsa att du uppskattade vår snabbhet och effektivitet. Vi uppskattar att du tog dig tid att skriva här på Reco.se! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2021-01-20
    Ett företag som lyssnar på sin kund och som förstår att be om ursäkt och rätta till när de begått fel. Dessutom en mycket bra partner i att beskriva så bostadsinnehavaren förstår vad den behöver åtgärda. Det bästa hade varit om allt blev rätt från början, då hade fått fem stjärnor, men när det blev fel var de bra på att snabbt erbjuda gratis ombesiktning av samtliga lägenheter med anmärkning, inte bara erbjuda gratis ombesiktning på de lägenheter där de begått fel.
    Hej Emelie! Stort tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Tack också för ett mycket gott samarbete och att vi fick chansen att rätta till felet, nästa gång kommer det bli rätt från början. Trevlig helg! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-12-12
    Ärende Energideklaration

Trevligt bemötande på alla sätt samt snabb och smidig

behandling av ärendet.

Kan verkligen rekommenderas!
    Hej Elisabet! Tack för din rekommendation, mycket trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet och behandlingen av ärendet. Tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-12-10
    OVK-besiktning. Trevlig personal o bra/ effektivt utfört arbete.
    Hej Jimmy! Stort tack för dina ord och att du tog dig tid att beskriva din upplevelse. Tack för ett trevligt samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-12-09
    OVK Besiktning, snabb och proffsig hantering, från e-postkontakt till besiktning.
    Hej Marie! Tackar hjärtligast för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse, det uppskattas verkligen. Tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-12-06
    Energideklaration som utfördes helt enligt utlovad offert och till stor belåtenhet.
    Hej Christer! Trevligt att läsa att energideklareringen utfördes till er belåtenhet. Tack för att du delade med dig här på reco.se och tack för samarbetet! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-11-28
    Vi fick det vi begärde till priset vi avtalat.
    Nöjda/ BRF Ekedalsbacken
    Hej Patrick! Underbart att ni är nöjda, och tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-11-20
    OVK-inspektion
    de agerade snabbt på min förfrågan. Jag blev vänligt och professionellt bemött och de var mycket service inriktade. De var tydliga i vad de skall leverera, hur det kommer att gå till, och vägledde mig i hur jag informerar om detta internt.
    De levererade enligt utsago. För mig som beställare blev det enkelt och smidigt, samtliga lägenhetsinnehavare upplevde mätningarna som snabba och effektiva.
    Hej Niclas! Stort tack för ditt fina betyg och att du tog dig tid att skriva om oss. Mycket trevlig läsning, och glädjande att både ni i som beställare och boende är nöjda. Tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-11-17
    Fick hjälp med energideklaration, blev trevligt bemött. Hade inga förväntningar mer än få hjälp med detta.
    Hej Kristin! Tack för att du delade med dig av din upplevelse här på Reco.se. Vi är glada att vi fick hjälpa dig med energideklarationen och det är trevligt att läsa att du är nöjd med bemötandet. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-11-07
    Besiktning OVK och Energideklaration för fastighet

Bemött väldigt bra och seriöst av företaget

Levde upp till de förväntningar vi hade

Allt fungerade bra, snabbt och smidigt utfört.
    Hej Roland! Stort tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Det gläder oss att du fick dina förväntningar infriade och att du upplevde att det fungerade bra. Stort tack för samarbetet! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-11-06
    snabbt offertsvar, bra pris, professionella vid planerandet och snabbt utförande
    Hej Jörgen! Tack för din rekommendation, toppen att läsa att du är nöjd med vårt arbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-10-22
    Inga konstigheter, bra entrepenör
    Hej Adem! Mycket trevligt att läsa dina ord. Tack för att du delade med dig av din upplevelse och tack för ett gott samarbete. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-10-16
    Energideklaration och OVK-besiktning utfördes snabbt och effektivt. Trevligt bemötande hela tiden
    Hej Lotta! Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se och tack för det fina betyget! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-09-09
    Bra bemötande, professionellt genomfört, rekommenderas!
    Hej Sead! Stort tack för din rekommendation. Det gläder oss att att du uppskattade bemötandet och genomförandet. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-09-07
    Allt fungerade väldigt bra från första kontakten när föreningen begärde in en offert för Ovk besiktning och tills det var klart,trevlig personal som genomförde besiktnimgen/Roland
    Hej Roland! Vad trevligt att läsa din rekommendation, tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Glädjande att allt fungerade och att du uppskattade kontakten med vår personal, det betyder mycket för oss. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-09-05
    Energideklaration för brf. Snabbt och utan onödigt krångel.
    Hej Ulla! Tack för din rekommendation. Skönt att läsa att du är nöjd med vårt arbete och tack för ett gott samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-05-18
    Snabbt och ett bra utförande i dessa tider!
    Hej Stefan! Tack för att du tog dig tid att skriva om oss. Vi kämpar för att göra vårt arbete på det mest säkra och trygga sätt som möjligt i dessa speciella tider och din positiva feedback gläder oss verkligen. Trevligt att läsa att du uppskattade vårt utförande! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-05-07
    Utförde Energideklaration till BRFen. Gick smidigt och smärtfritt!
    Hej Arvid! Skönt att läsa att det gick smidigt och utan smärta :). Tack för ett trevligt samarbete och för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-05-05
    Bra förhandsinformation och professionellt utfört arbete
    Hej Per! Underbart att läsa att du är nöjd, och tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-05-05
    Personlig och bra kontakt vid bokandet av besiktningen.
    Själva besiktningen genomfördes på ett snabbt och bra sätt med trevlig personal. Tydligt och bra protokoll även om det var synd att ventilationen blev underkänd pga några brister. Bra tips om hur bristerna kan åtgärdas.
    Hej Inge! Tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se. Det gläder oss att du uppskattade genomförandet och personalen! Hoppas tipsen hjälper dig framåt i arbetet mot en godkänd OVK. Behöver du mer rådgivning är du varmt välkommen att höra av dig. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-05-02
    OVK - besiktning
    Väl
    JA
    Positiv
    Hej Jarl! Stort tack för din rekommendation och det fina betyget. Tack för att du tog dig tid! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-04-17
    Energideklaration.
    Mycket bra samarbete.
    Hej Adam! Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva om din upplevelse, och tack för ett bra och trevligt samarbete! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-03-27
    Energideklaration. Snabb handläggning och professionellt bemötande.
    Hej Ida! Trevligt att läsa din rekommendation, det gläder oss att du har haft en positiv upplevelse. Tack för att du tog dig tid att skriva om oss här på reco.se! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-03-20
    Kundcenter verkar ha mycket göra.
    Lite svårt att få kontakt.
    Hej Britt-Marie! Tack för din feedback, det är viktigt för oss! Vi har sedan två veckor tillbaka förstärkt vår styrka på kundtjänst och förhoppningen är att vi ska kunna bli mer tillgängliga. Verkligen ledsen att du fått uppleva att det varit svårt att få kontakt med oss. Tack för att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-03-12
    Kompetent och trevligt bemötande av den konsult som genomförde arbetet

Enkel administration via mail
    Hej Jan! Utmärkt, det gläder oss att läsa att du är nöjd och upplevde det enkelt. Tack för din rekommendation! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-02-16
    Energibesiktning bra bemötande
    Hej Jan Ove! Stort tack för din rekommendation! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-02-14
    Smidig upphandling av arbetet. OVK och rengöring utfördes under samma dag i vår brf. Mycket nöjd med resultatet!
    Hej Gabriella! Underbart att läsa att ni är nöjda. Tack för att du delade med dig av din upplevelse här på reco.se! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-02-06
    Det var noggrant och allt var i tid och bra service
    Hej Kurt! Toppen att läsa att vår tjänst var till belåtenhet. Tack för att du tog dig tid att rekommendera! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-02-05
    OVK och energideklaration
    Hej Andreas! Tack för din rekommendation! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-02-02
    Ventilations kontroll..
    Trevlig, kompetent personal.
    Fick svar på mina funderingar
    Hej Torsten! Tack för din rekommendation och dina upplyftande ord! Vi är glada att ha fått hjälp dig med dina funderingar och dyker det upp fler är vi självklart behjälpliga även i framtiden. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-01-29
    Trevligt och bra bemötande och OVK-kontrollen vi beställt utfördes utan problem.
    Hej Linnea! Tack för att du dela din upplevelse om oss, underbart att läsa dina positiva ord. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2020-01-05
    Energideklaration
    Trevligt bemötande
    Överträffade mina förväntningar

Arbetet tog lite tid att komma igång men slutfördes snabbt till en låg kostnad
    Hej Tomas! Kul att läsa att vi överträffade dina förväntningar, och tack för din rekommendation! Ledsen att det tog tid att komma igång. Det ska vi tänka på framöver och vi uppskattar att du gav oss denna feedback så att vi får möjlighet att förbättra oss. Tack Tomas! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-12-12
    Energideklaration.
    Mycket bra bemötande. Både från administration och energiexperten.
    Förväntade mig ett snabbt och enkelt förfarande vilket överträffades av OVK-center.
    Eftersom jag är mycket nöjd med all kontakt med företaget kan jag varmt rekommendera detta till alla som funderar på att göra en energideklaration.
    Hej Anders! Stort tack Anders för dina ord och rekommendationen, det gläder oss oerhört att du är nöjd med bemötandet och förfarandet. Tack för ett gott samarbete och att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-12-10
    Energideklaration, bra och smidigt, snabbt o prisvärt
    Hej Per! Tack för din rekommendation! Kul att läsa att du är nöjd med vårt arbete och tack för att du tog dig tid att skriva här på reco.se. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-12-06
    OVK rensning och besiktning
    Utmärkt bemötande, sakligt och korrekt med rätt information från början
    Förväntningarna var medel, utförandet topp.
    Hej Mats! Wow, kul att läsa att du uppskattar vårt arbete! Ja just detta med saklighet och korrekthet är något vi värderar högt. Vi arbetar efter "what you see is what you get". Det ska vara tydligt och rättvist. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse av oss. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-11-15
    Tjänsten bestod i upprättande av en Energideklaration åt den bostadsrättsförening jag är i ordförande i.

Företagets företrädare var trevlig och gav goda råd.

Energideklarationen har tillställts föreningen.

Vi är klart nöjda med OVK Centers prestation!

Michael Wågström
    Hej Michael! Stort tack för ett mycket gott samarbete. Underbart att läsa att du är nöjd med vår prestation! Tack för dina ord här på reco.se. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-11-08
    Beställde OVK och energideklaration och fick det utfört vid samma tillfälle.
    Snabb återkoppling från första kontakt till redovisade protokoll. Trevligt bemötande från besiktningspersonal.
    Kan rekommenderas!
    Hej Elisabeth! Tack för din rekommendation och att du tog dig tid att skriva om din upplevelse. Glädjande att läsa att du uppskattar vår återkoppling och vårt bemötande! Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center
  • 2019-11-05
    Ett serviceinriktat företag som smidigt förmedlar kontakt med kunnig besiktningspersonal inom OVK och energideklaration till konkurrenskraftiga priser. Rekommenderas varmt!
    Hej Johan! Tackar ödmjukast för dina ord! Du skriver det vi drömde om att uppfylla när vi startade vår verksamhet för knappt fyra år sedan. Underbart. Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din uppfattning om oss. Vänliga hälsningar från oss på OVK-center. OVK-center