Freshvent AB

Illerbacken 5, 181 45 Lidingö — Visa karta

Välkommen till Freshvent AB!

Vi arbetar inom ventilation till dig som privatperson.
Vi kan hjälpa dig med service, underhåll, reparation och ombyggnation av ventilationsanläggningar.
Vi har flera års erfarenhet inom branschen och största fokus på att du som kund ska känna dig trygg och nöjd genom hela arbetet!

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 26 kunder tycker om Freshvent AB

• PETER D

2020-09-20

PETER D skrev om Freshvent AB
    Jag kontaktade Freshvent för installation av köksfläkt. Jag fick snabb återkoppling och de kom med snabbt varsel. Otroligt proffsiga och utförde jobbet bra. De är trevliga samt förklarar allt på ett pedagogiskt sätt! Kan verkligen rekommendera Freshvent! Läs mer
  • 2020-09-15

Sven P skrev om Freshvent AB
    Mycket kompetent och skicklig serviceman. Trevlig och smidig. Kom fem minuter före utsatt tid. Förklarade på ett pedagogiskt sätt om förändringarna han utförde och lämnade fastigheten oantastligt utan några spår.

Patrik Läs mer
  • 2020-08-25

Ulrika M skrev om Freshvent AB
    Otroligt trevligt bemötande och proffsigt arbete utfört vid rengöring av ventilationen i huset. Kommer definitivt att anlita dem igen vid behov. Läs mer
  • 2020-08-18

Sam S skrev om Freshvent AB
    Vi behövde hjälp med ventilationen i vårt gamla hus, och kontaktade därför Freshvent.

Jag fick ett mycket bra, trevligt och framförallt seriöst bemötande av Hampus på Freshvent. Han rekommenderade att vi skulle installera pax-fläktar i alla våtrum och att det skulle lösa problemen. Han var mycket professionell, förklarade allt på ett enkelt sätt för en lekman och "fiskade" inte efter extra mycket arbete som det ibland görs.

Han var också lättillgänglig och bra på kommunikation, kunde svara på frågorna, gav bra/rimlig offert (vare sig "för låg" eller hög) och gjorde arbete på utsatt tid.

Vi är supernöjda och kan definitivt rekommendera Freshvent till andra! Läs mer
  • 2020-08-18

Johan M skrev om Freshvent AB
    Initial kontakt via mail där Freshvent besvarade mina frågor utförligt och även gav rekommendationer på ändamålsenliga produkter i sammanhanget. Stort plus i kanten till Hampus på Freshvent som från första början varit serviceminded och gjorde ett utomordentligt bra jobb med håltagning, installation av fläkt, överluftskanal, galler samt tillhörande el-arbete.

Nöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera Freshvent. Läs mer
  • 2020-08-17

David O skrev om Freshvent AB
    Genomgång av missljud från värmeväxlare, injustering av luftflöden samt rengöring av kanaler.

Extremt service minded. Snabb i all återkoppling. Läs mer
  • 2020-08-10

Martin E skrev om Freshvent AB
    Kontroll ventilation och utbyte av fläkt i krypgrund.

Mycket snabbt och trevligt bemötande. Tydlig förklaring på vad som behövde göras. Snabb och rimlig offert. Supersnabbt genomförande.

Remomenderas. Läs mer
  • 2020-07-08

Runa N skrev om Freshvent AB
    Väldigt nöjd med servicen & installationen. Jättetrevliga & proffsiga killar som utförde arbetet ordentligt & snyggt. Kan verkligen rekommendera Freshvent! Läs mer
  • 2020-07-04

Lisa S skrev om Freshvent AB
    Bra tycker jag, rekommenderar Läs mer
  • 2020-07-02

Birgitta K skrev om Freshvent AB
    Freshvent installera de en ny köksfläkt, rensade ventilationssystem och gjorde en översyn av vår takfläkt. Allt smidigt och väl gjort. Personalen var mycket kunnig , hade en vänlig bemötande , svarade på alla frågor och gav viktig rådgivning i frågan. Mycket proffsig utförande! Rekommenderas varm! Läs mer
  • 2020-07-02

Johan B skrev om Freshvent AB
    Snabbt och personligt omhändertagande. Hampus gjorde noggrann bakgrundsresearch , inspekterade direkt installationsplatsen i mitt hem och utförde sedan arbetet i samma svep. Dessutom utfördes allt väldigt snyggt och bra.Trevlig och professionell. Allt som stod i tidigare recensioner stämde!
    Det handlade om installation av ventil för portabel AC. Läs mer
  • 2020-06-24

Richard C skrev om Freshvent AB
    Bra leverans av tjänsten! Trevliga och proffsiga att ha att göra med: Läs mer
  • 2020-06-21

Knut A skrev om Freshvent AB
    service av frånluft vent div filter och injustering mkt snabbt o bra Läs mer
  • 2020-06-13

Anna K skrev om Freshvent AB
    Trevliga, kunniga, proffsiga, pedagogiska. Förstod hur min ventilation fungerar och vad som behövde göras.
    Snabbt och smidigt arbete, toppen med skriftlig dokumentation på hur ventilationen förbättrats. Rekommenderar Freshvent! Läs mer
  • 2020-06-11

Gustaf B skrev om Freshvent AB
    Installation av ventilationsfläkt. Mycket serviceinriktade. Snabb installation och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-10

Charlotte L skrev om Freshvent AB
    Vi har fått hjälp med att byta vår ventilationsmotor samt att få våra ventilationskanaler i huset rengjorda.
    Ett mycket bra utfört av Hampus på Freshvent AB. Noggrannt,
    effektivt, extremt seriöst med protokoll i eferkant med mätvärden före och efter hans insats. VI kände en markant skillnad på inomhusluften direkt efter att arbete var slutfört.
    Återkommer mycket gärna när behov finns framåt att gå igenom luftflödet och ventilationskanalerna igen.
    Även skäligt pris för arbetet. - Bolaget kan varmt rekommenderas!
    STORT TACK från familjen Jansson/Löfgren Läs mer
  • 2020-06-10

Lars L skrev om Freshvent AB
    Byte takfläkt. Mycket fint bemötande. Punktligt och sakkunnigt jobb. Återkommer gärna. Läs mer
  • 2020-06-09

Glenn Å skrev om Freshvent AB
    Engagerade, intresserad och mycket kunnig personal. Kan varmt rekommendera Freshvent och deras tjänster. Läs mer
  • 2020-06-09

Hans O skrev om Freshvent AB
    Min ventilationsfläkt på taket slutade fungera varför jag kontaktade Freshvent som kom och inspekterade. Efter beställning av ny fläkt var felet åtgärdat inom några dagar. Proffsigt, trevligt och snabbt hanterat. All dokumentation i perfekt ordning, från offert, faktura till protokoll över mätningar. Kan bara rekommendera. Ett antal av mina grannar anlitade dem samtidigt på min rekommendation. Läs mer
  • 2020-05-08

Lars T skrev om Freshvent AB
    Rengöring av ventilation

Mycket ödmjuk och kunnig tekniker, uppskattas.

Det fungerade så bra som man bara hade kunnat hoppas på.

allt gick lugnt och städat till. ingen tidspress

rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-04-29

Arash D skrev om Freshvent AB
    Trevlig, hjälpsam och mycket professionell. Jag kan rekommendera Freshvent AB. Läs mer
  • 2020-04-23

Katharine A skrev om Freshvent AB
    Mycket trevligt bemötande + effektivt och proffsigt jobb genomfört! Tydliga offerter och supernöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera Freshvent! Läs mer
    2020-04-23 Freshvent AB svarar Katharine A
    Hej!
    Verkligen kul att höra att ni är nöjda över arbetet!
    VI finns alltid tillgängliga ifall det är något mer ni vill ha hjälp med!
  • 2020-04-22

Sandra K skrev om Freshvent AB
    Proffsiga, tydliga och väldigt tillmötesgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-23 Freshvent AB svarar Sandra K
    Hej Sandra!
    Jättekul att höra att ni är nöjda med den nya fläktmotorn och att arbetet levde upp till era förväntningar!
    Vi finns här ifall det är något annat ni vill ha hjälp med! :)
  • 2020-04-20

Lars I skrev om Freshvent AB
    Köpte ventilations kontroll och rengöring, mätning av luftflöde med mera.
    Mycket trevligt bemötande, bra och tydlig offert, kom i tid och kom med bra tips Läs mer
    2020-04-23 Freshvent AB svarar Lars I
    Hej Lars!
    Tack så mycket för den fina recensionen!
    Vi finns tillgängliga om det är något annat du behöver hjälp med.
  • 2020-03-24

Mattias N skrev om Freshvent AB
    Rengöring av imkanal i kök. Jätte trevligt bemötande. Kom på avsatt tid och gjorde super bra jobb. Läs mer
    2020-04-23 Freshvent AB svarar Mattias N
    Hej!
    Härligt att höra att du är nöjd med arbetet!
    Tveka inte att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med!
  • 2020-03-24

Viveca E skrev om Freshvent AB
    Jag beställde en ny fläktmotor och rensning av ventilationen i mitt hus.
    Så nöjd med arbetet, informationen och resultatet. Läs mer
    2020-04-23 Freshvent AB svarar Viveca E
    Hej Viveca!
    Vad kul att höra att du är nöjd med arbetet!
    Tveka inte att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med!

Illerbacken 5, 181 45 Lidingö