Läs vad 42 kunder tycker om Freshvent AB 2

• 2021-01-07
    Vi kan verkligen varmt rekommendera Freshvent AB dels för deras bemötande, snabbhet och själva utförandet av byte av takfläkt och luftrengöring!
    Vi är verkligen nöjda!
  • 2020-12-18
    Ett jättefint bemötande och snabbt var en specialist på plats och åtgärdade felet. Kommer absolut rekommendera denna firma!
  • 2020-12-15
    Proffsiga och supertrevligt bemötande. Rekommenderas starkt!
  • 2020-12-15
    Återkom snabbt. Gjorde jobbet snabbt. Var trevliga.
  • 2020-12-11
    Bra och professionella medarbetare och bra kunskap.
  • 2020-12-03
    Rengöring av ventilation med fläktmotor byte.
    Jag blev bemött toppen bra och fick snabb återkoppling.
    Resultatet blev högsta klass.
    Kan lätt rekommendera Freshvent AB till andra.
  • 2020-11-26
    Mycket nöjd, gjorde ett bra jobb. Kom precis på överenskommen tid, mycket serviceminded, rekommenderas varmt
  • 2020-11-25
    Strålande arbete och ventilationen är nu tipptopp! Trevligt bemötande och professionella!
  • 2020-11-18
    Freshvent kom in och gjorde ett kanonjobb, såväl med arbete som dokumentation. Rekommenderas!
  • 2020-11-06
    Vi behövde hjälp med att ta bort vår gamla och installera vår nya köksfläkt. Freschvent kom dit bara ett par dagar senare och var väldigt trevliga och utförde jobbet på ett jättebra sätt! Kan varmt rekommendera dom.
  • 2020-11-04
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande från medarbetarna på Freshvent. Vi bytte takfläkt, köksfläkt samt att de gick igenom hela vårt ventilationssystem i vår villa. De utförde arbetet snabbt och effektivt, var punktliga, kunniga och väldigt trevliga. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita dem!
  • 2020-10-30
    Jag kontaktade Freshvent för byte av takfläkt och spiskåpa i villa och fick snabbt hjälp. Genom hela processen var de trevliga, professionella och punktliga. Ett litet leveransproblem uppstod på vägen men det löste de snabbt, och det märktes att de var genuint intresserade av att göra ett bra jobb.
    Rekommenderas varmt!
  • 2020-10-28
    Fantastiskt bra service och bemötande, från offert till slutförande! Rekommenderas varmt
  • 2020-10-23
    Freshvent gick igenom hela vårt ventilationssystem. Fantastiskt duktiga killar. Snabbt och proffsigt och väldigt trevlliga! Vi är supernöjda!
  • 2020-10-22
    We hired Freshvent AB to clean out our existing ventilation system, install a new fan on the roof, and provide general advice on all ventilation related questions as we renovated our 2-story villa. From day one Freshvent was professional, reliable, and skilled. Throughout the process I had many questions, and each question was met with patience and a clear and thorough explanation. A few things got miscommunicated as I was managing multiple workers/service providers as part of a large renovation, and all the staff at Freshvent were understanding, flexible, and kind. Their generosity of spirit made an otherwise stressful situation feel much more manageable, which really meant a lot. Hampus and his team far exceeded our expectations - if we could give them 10 stars, we would.
  • 2020-10-19
    Vi behövde en översyn av vårt ventilationssystem. Efter snabb och kunnig analys hjälpte Freshvent oss att ställa in husets ventilationssystem. Det är idag tystare och mycket mer effektivt än tidigare. Vi är enormt nöjda!
  • 2020-09-20
    Jag kontaktade Freshvent för installation av köksfläkt. Jag fick snabb återkoppling och de kom med snabbt varsel. Otroligt proffsiga och utförde jobbet bra. De är trevliga samt förklarar allt på ett pedagogiskt sätt! Kan verkligen rekommendera Freshvent!
  • 2020-09-15
    Mycket kompetent och skicklig serviceman. Trevlig och smidig. Kom fem minuter före utsatt tid. Förklarade på ett pedagogiskt sätt om förändringarna han utförde och lämnade fastigheten oantastligt utan några spår.

Patrik
  • 2020-08-25
    Otroligt trevligt bemötande och proffsigt arbete utfört vid rengöring av ventilationen i huset. Kommer definitivt att anlita dem igen vid behov.
  • 2020-08-18
    Vi behövde hjälp med ventilationen i vårt gamla hus, och kontaktade därför Freshvent.

Jag fick ett mycket bra, trevligt och framförallt seriöst bemötande av Hampus på Freshvent. Han rekommenderade att vi skulle installera pax-fläktar i alla våtrum och att det skulle lösa problemen. Han var mycket professionell, förklarade allt på ett enkelt sätt för en lekman och "fiskade" inte efter extra mycket arbete som det ibland görs.

Han var också lättillgänglig och bra på kommunikation, kunde svara på frågorna, gav bra/rimlig offert (vare sig "för låg" eller hög) och gjorde arbete på utsatt tid.

Vi är supernöjda och kan definitivt rekommendera Freshvent till andra!
  • 2020-08-18
    Initial kontakt via mail där Freshvent besvarade mina frågor utförligt och även gav rekommendationer på ändamålsenliga produkter i sammanhanget. Stort plus i kanten till Hampus på Freshvent som från första början varit serviceminded och gjorde ett utomordentligt bra jobb med håltagning, installation av fläkt, överluftskanal, galler samt tillhörande el-arbete.

Nöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera Freshvent.
  • 2020-08-17
    Genomgång av missljud från värmeväxlare, injustering av luftflöden samt rengöring av kanaler.

Extremt service minded. Snabb i all återkoppling.
  • 2020-08-10
    Kontroll ventilation och utbyte av fläkt i krypgrund.

Mycket snabbt och trevligt bemötande. Tydlig förklaring på vad som behövde göras. Snabb och rimlig offert. Supersnabbt genomförande.

Remomenderas.
  • 2020-07-08
    Väldigt nöjd med servicen & installationen. Jättetrevliga & proffsiga killar som utförde arbetet ordentligt & snyggt. Kan verkligen rekommendera Freshvent!
  • 2020-07-04
    Bra tycker jag, rekommenderar
  • 2020-07-02
    Freshvent installera de en ny köksfläkt, rensade ventilationssystem och gjorde en översyn av vår takfläkt. Allt smidigt och väl gjort. Personalen var mycket kunnig , hade en vänlig bemötande , svarade på alla frågor och gav viktig rådgivning i frågan. Mycket proffsig utförande! Rekommenderas varm!
  • 2020-07-02
    Snabbt och personligt omhändertagande. Hampus gjorde noggrann bakgrundsresearch , inspekterade direkt installationsplatsen i mitt hem och utförde sedan arbetet i samma svep. Dessutom utfördes allt väldigt snyggt och bra.Trevlig och professionell. Allt som stod i tidigare recensioner stämde!
    Det handlade om installation av ventil för portabel AC.
  • 2020-06-24
    Bra leverans av tjänsten! Trevliga och proffsiga att ha att göra med:
  • 2020-06-21
    service av frånluft vent div filter och injustering mkt snabbt o bra
  • 2020-06-13
    Trevliga, kunniga, proffsiga, pedagogiska. Förstod hur min ventilation fungerar och vad som behövde göras.
    Snabbt och smidigt arbete, toppen med skriftlig dokumentation på hur ventilationen förbättrats. Rekommenderar Freshvent!
  • 2020-06-11
    Installation av ventilationsfläkt. Mycket serviceinriktade. Snabb installation och mycket trevligt bemötande.
  • 2020-06-10
    Vi har fått hjälp med att byta vår ventilationsmotor samt att få våra ventilationskanaler i huset rengjorda.
    Ett mycket bra utfört av Hampus på Freshvent AB. Noggrannt,
    effektivt, extremt seriöst med protokoll i eferkant med mätvärden före och efter hans insats. VI kände en markant skillnad på inomhusluften direkt efter att arbete var slutfört.
    Återkommer mycket gärna när behov finns framåt att gå igenom luftflödet och ventilationskanalerna igen.
    Även skäligt pris för arbetet. - Bolaget kan varmt rekommenderas!
    STORT TACK från familjen Jansson/Löfgren
  • 2020-06-10
    Byte takfläkt. Mycket fint bemötande. Punktligt och sakkunnigt jobb. Återkommer gärna.
  • 2020-06-09
    Engagerade, intresserad och mycket kunnig personal. Kan varmt rekommendera Freshvent och deras tjänster.
  • 2020-06-09
    Min ventilationsfläkt på taket slutade fungera varför jag kontaktade Freshvent som kom och inspekterade. Efter beställning av ny fläkt var felet åtgärdat inom några dagar. Proffsigt, trevligt och snabbt hanterat. All dokumentation i perfekt ordning, från offert, faktura till protokoll över mätningar. Kan bara rekommendera. Ett antal av mina grannar anlitade dem samtidigt på min rekommendation.
  • 2020-05-08
    Rengöring av ventilation

Mycket ödmjuk och kunnig tekniker, uppskattas.

Det fungerade så bra som man bara hade kunnat hoppas på.

allt gick lugnt och städat till. ingen tidspress

rekommenderas varmt.
  • 2020-04-29
    Trevlig, hjälpsam och mycket professionell. Jag kan rekommendera Freshvent AB.
  • 2020-04-23
    Mycket trevligt bemötande + effektivt och proffsigt jobb genomfört! Tydliga offerter och supernöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera Freshvent!
    skrev om Freshvent AB
    Hej! Verkligen kul att höra att ni är nöjda över arbetet! VI finns alltid tillgängliga ifall det är något mer ni vill ha hjälp med! Vänliga hälsningar, Freshvent

• 2020-04-22
    Proffsiga, tydliga och väldigt tillmötesgående. Rekommenderas varmt.
    skrev om Freshvent AB
    Hej Sandra! Jättekul att höra att ni är nöjda med den nya fläktmotorn och att arbetet levde upp till era förväntningar! Vi finns här ifall det är något annat ni vill ha hjälp med! :) Vänliga hälsningar, Freshvent

• 2020-04-20
    Köpte ventilations kontroll och rengöring, mätning av luftflöde med mera.
    Mycket trevligt bemötande, bra och tydlig offert, kom i tid och kom med bra tips
    skrev om Freshvent AB
    Hej Lars! Tack så mycket för den fina recensionen! Vi finns tillgängliga om det är något annat du behöver hjälp med. Vänliga hälsningar, Freshvent

• 2020-03-24
    Rengöring av imkanal i kök. Jätte trevligt bemötande. Kom på avsatt tid och gjorde super bra jobb.
    skrev om Freshvent AB
    Hej! Härligt att höra att du är nöjd med arbetet! Tveka inte att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Freshvent

• 2020-03-24
    Jag beställde en ny fläktmotor och rensning av ventilationen i mitt hus.
    Så nöjd med arbetet, informationen och resultatet.
    skrev om Freshvent AB
    Hej Viveca! Vad kul att höra att du är nöjd med arbetet! Tveka inte att höra av dig om det är något annat vi kan hjälpa till med! Vänliga hälsningar, Freshvent