APPVVS

APPVVS

www.appvvs.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till APPVVS! Vi arbetar med alla typer av VVS-lösningar i Stockholm med omnejd. Vår specialitet är alla typer av värmepumpar åt både företag och privat kunder. Vi är auktoriserat VVS- företag från säkervatten , bransch legitimerad, Service partner , Viessmann, Vaillant, Thermia. Vi hjälper dig med service, underhåll...

66 omdömen om APPVVS

Sedan starten hos Reco 2021

Chrillo G

Bra och informativ kontakt. Snabbt och mycket proffsigt montage med bra avslutande städning. Genomför utan diskussioner det som behövs - t o m utöver vad som angivits i offerten - för att systemet skall fungera som utlovat. Genomgående positiv upplevelse i kontakten med APPVVS.

Franco V
Skrev om APPVVS

Jag skickade en förfråga för en värmepump till Viessmann. Då blev jag kontaktad av APPVVS. Första möte var bra. Jag ville gärna ha Viessmann trots att konkurrerande märker var billigare i deras offert. Måste tyvärr sega att jag är inte helt nöjd om hur arbetet uppfördes. Jag klagar inte på killarna som var här. De jobbade på riktigt bra. Tyvärr måste jag sega att de inte hade färdigheter av finslipade rörmokare. (Rör sitter inte helt rak, utedelen av värmepump är inte vågrätt) Det var ”ok” men från någon som bli rekommenderad av själva Viessmann hade förväntats lite bättre ”finish”

Svar från APPVVS

Hej Franco, Kul att du verkar nöjd i stort, men vi strävar alltid efter 100% nöjda kunder och tycker därför att det är lite tråkigt att vi får reda på att du inte är nöjd med några av detaljerna här. Hade du bara påpekat det till oss så hade det redan varit åtgärdat. Våra installatörer är gediget utbildande och strävar alltid efter att göra snygga jobb.

Devine A
Skrev om APPVVS

Använt många gånger och kommer att använda igen framöver. Lösningsorienterad firma med kundfokus!

Fredrik L

Dom har en riktigt hög service från början till slut även efter avslutat arbete. Montörerna höll det rent o snygg hela processen. Det märks tydlig att dom vill jobba med en och inte bara sälja och gå vidare. Rekommenderar dom utan att blinka.

Samira Z
Skrev om APPVVS

När jag ringde dem, de svarade på mig och kom hem direkt. De duktiga i VVS.

Martina M

Proffsiga, trevliga och flexibla! Mycket nöjd.

Firas Salah N

Bäst och proffsig hjälp , rekommenderas

Marie Z
Skrev om APPVVS

Från första kontakt ett riktigt proffsigt och bra bemötande. Otroligt serviceinriktade och kunniga, nästa gång vi behöver hjälp så vet vi vem vi ska kontakta. Rekommenderas starkt!!

Johan Z
Skrev om APPVVS

Bra från införsäljningen till montage.

Carlos A
Skrev om APPVVS

Utmärkt service och kvalitet!

Stefan P
Skrev om APPVVS

Topp betyg på allt från bemötande av försäljning till installation av pump. Duktiga tekniker som har gjort snygga installationer. Huset är nu varmt och skönt med en lägre el kostnad. Pumpen vi valde Veisman vitocal 252 känns som ett helt rätt val.

Sami B
Skrev om APPVVS

Har fått hjälp av APPVVS flera gånger, och det som sticker ut är deras känsla för service.Otroligt lösningsorienterade men alltid med kunden i fokus. Sen att jobbet även utförs punktligt och med riktigt bra kvalite. Tveka inte, anlita APPVVS, du kommer inte att bli missnöjd.

Patrik A
Skrev om APPVVS

Mycket trevligt bemötande av företaget. Svarar alltid snabbt på telefon, sms och mail. Pris och leveranstid stämde överens med vad vi avtalat. Är helt och fullt nöjd med installationen av bergvärmepump, varmvattenberedare samt injustering av golvvärme.

Emnet M
Skrev om APPVVS

Tydlig kommunikation, bra förklaring kring alla termer och av vad som vi behöver för att fylla vårt och husets behov. Snabb leverans och installation. Rekommenderas starkt!

Lena M
Skrev om APPVVS

Snabb service, bra pris. Duktig kunnig tekniker som dock kunde litet begränsad svenska

Helene L
Skrev om APPVVS

Kom på avsatt tid, trevlig, tillmötesgående, flexibel, prisvärt.

Heléne H

En otroligt trevlig och hjälpsam installatör som verkligen gjorde mer än han hade behövt

Legend R
Skrev om APPVVS

Super bra varje gång! Proffsigt utfört arbete och trevlig personal med bra pris. Mycket nöjd, återkommande kund.

Roy O
Skrev om APPVVS

Väldigt professionell firma som gjorde ett mycket gott intryck på mig och min fru. Duktiga rörmokare som löser problem som uppstår och ger rekommendationer och förbättringsförslag. Vi planerade ett badrum med hjälp av App VVS och vi fick hjälp med att inreda hela badrummet med svarta rör och detaljer, och slutresultatet är helt fantastiskt. Vi är helnöjda och tacksamma för det fina arbetet.

Bo H
Skrev om APPVVS

dom kom på avsatt tid, dom höll rent och snyggt runt arbetsplatsen, städade efter sig när arbetet var utfört.

Serajul Islam B

Utmärkt mycket nöjd och glad . Vi är glada över deras arbete.

Björn E

mycket bra xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Cecilia S

Snabb på svara och att beställa arbete. Effektiva och proffsiga.

Mathias N

Installation av värmepump. Dom utförde sitt åtagande till punkt och pricka. Bortforsling av gamla pannan, samt städat ordentligt efter sig.

Torild M
Skrev om APPVVS

Snabbt och bra jobb med byte av skadad vattenledning. Hade varit bra om synlig del av den gamla ledningen hade avlägsnats.

Sören J

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kaj W
Skrev om APPVVS

De kom i god tid, vänligt bemötande. Agerade proffsigt och städade efter sig. De installerade en värmpump i villan.

Johan G
Skrev om APPVVS

Tillmötesgående när det gällde installationen. Vi ville ändra vart pannan skulle stå och flytta andra installationer. Det var inget problem.

Solita A
Skrev om APPVVS

Tack för ett bra jobb, vi är jättenöjda med honom och kommer att använda deras tjänster i framtiden.

Riitta-Liisa L

Bemötandet var mycket professionellt och trevligt. Förväntningarna var att jag skulle få min vara levererad och installerad. Jag kunde inte vara nöjdare. Är supernöjd med företaget och varan, luft-luft värmepump. Kommer anlita företaget även i framtiden.

Skrev om APPVVS

APPVVS Det är ett väldigt bra och seriöst företag..

Apostol B gillar detta
David J
Skrev om APPVVS

Proffsigt bemötande, skicklig rörmokare.

Viktor K
Skrev om APPVVS

Snabba, trevliga och proffsiga. Lämnade arbetsplatsen rent och fint efter sig. 3e gången jag använder APPVVS. Rekommenderar starkt.

Thomas L
Skrev om APPVVS

Svarar alltid och är otroligt duktig! Lätt att diskutera med! Bra idéer! Jättetrevlig och är alltid i tid! Prisvärd! Hjälper oss med allt som har med vatten att göra!! Bla. element, vattenkranar ute/inne, golvvärme, bergvärme etc.

Lea R
Skrev om APPVVS

Mycket bra Jag är nöjd. Bra service bra leverans trevlig personal

Swedish P

Bra bemött, håller sina tider. Dock lite väntan på leverans av värmepump, men helt inom önskemålet. Proffsigt utfört VVS arbete. Kunniga och duktiga. Bra pris med kvalité. Finns inget att klaga på. Nu får vi se hur den nya anläggningen uppför sig, blev det rätt tänkt osv.

Geni&landi B

Effektiva och alltid i tid! Jobbet blir enligt BBV!

Mats R
Skrev om APPVVS

Bästa service och humana priser. Kan varmt rekommendera dom. /Mats Rytter - Huddinge

Jörgen V

Kom i tid och bra utfört arbete. Rekommenderas

Legend R
Skrev om APPVVS

Mycket bra service och samarbete! Strålande!

Mika N
Skrev om APPVVS

Fantastiskt bemötande, snabb, trevlig och väldigt hjälpsam!

Jamil H
Skrev om APPVVS

Professionellt bemötande och serviceorienterade.

Sonja T
Skrev om APPVVS

100 % nöjd. Trevligt bemötande. Proffsiga och bra service.

Samer A
Skrev om APPVVS

Proffesionellt bemötande och hjälpsamma från början till slut.

Optimize V

Väldigt nöjd med utförda arbeten. Kunniga med rimlig prissättning. Kan varmt rekommendera APP VVS

Gustaf Casten B

Duktiga, trevliga och snabba. APP VVS hjälpte mig att få klart all VVS i vårt badrum, Flexibla och lyssnar. Jag kan varmt rekommendera APP VVS. Mvh Gustaf

Masimiliano C

Nöjd med de kan rekommenderas. Punktlig och effektiv.

Göran W
Skrev om APPVVS

Har inget att klaga på, allt har fungerat bra med att få den gamla köksblandaren ut bytt..

Allos A
Skrev om APPVVS

de föredrar snabbt arbete noggrannhet och bra priser , jag är nöjd

Samar J
Skrev om APPVVS

Superbra och ärlig! Gör inte onödiga jobb.