Alla kategorier VVS Rörmokare Stockholms län

Rörmokare i Stockholms län

En rörmokare, eller VVS-montör som det heter i dess korrekta benämning, hjälper dig med allt som har med vatten och avlopp att göra i ditt hem. De fixar allt från att lägga rör vid nybygge eller renovering till att byta packning i en kran som droppar. Hitta en uppskattad rörmokare i Stockholms län här på Reco.se!

VVS står för värme, ventilation och sanitet vilket kort och gott summerar rörmokarens arbetsuppgifter. Idag kräver många värme- och kylanläggningar koppling till vattensystemet, tänk till exempel värmegolv, bergvärme och luftkonditionering. Dock utför en kunnig VVS-montör även rörläggning och rörinspektion samt mindre jobb som byte av kranar eller installation av till exempel disk- eller tvättmaskin.

Det finns ett fortsatt underskott på duktiga hantverkare, som VVS-montörer, i världen och så råder det också brist på rörmokare i Stockholms län. Det kan därför vara knepigt att hitta en rörmokare på kort varsel i ditt närområde.

Försök vara ute i god tid, men om olyckan skulle vara framme och det är total kris: vi har listat de bäst rekommenderade rörmokarna i Stockholms län för att du snabbt och lätt ska kunna hitta någon som kan hjälpa dig.

Rörmokare
Nykvarn  (1 st)

Topp 25 rörmokare i Stockholms län

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Joel W
    Joel W: Över lag ett proffsigt bemötande och bra personal

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Jesper S
    Jesper S: Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra!

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Katja L
    Katja L: Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både m...

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    An R
    An R: Lindqvist & Engström har totalrenoverat min lägenhet på 4 rum och kök. Jag är väldigt nöjd, både gällande bemötande och ...

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Anders R
    Anders R: Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgo...

ANK Bygg & Renovering AB

Rosengatan 11, Sundbyberg
    Vi har kunniga och erfarna hantverkare som är proffs på renovering i både hus och lägenheter! Kontakta oss och berätta vad just du behöver hjälp med!
    Gabriel H
    Gabriel H: Är väldigt kräsen som kund och har själv gjort väldigt många renoveringar. Men har aldrig varit lika nöjd så som jag är ...

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Annika P
    Annika P: Utmärkt bemötande, snabb offert och kunniga medarbetare. Jag är nöjd återkommande kund till Vallentuna VVS.

Spolvision AB

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
    Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs i branschen och arbetar säkert och miljövänligt. Välkommen att kontakta oss!
    Lina H
    Lina H: Blixtsnabb och proffsig hjälp! Trevligt bemötande och goda råd. Toppen! :-)

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Micke S
    Micke S: KvalitetsBygg skötte renovering av mitt kök. Allt har varit till belåtenhet från första mötet med projektledaren Daniel ...

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Hanna J
    Hanna J: Mycket nöjd med bemötande och installation av värmepump kunniga och engagerade.

Energieffektivisering AB IVT Center

Södra Kungsvägen 66, Lidingö
    Spara energi och sänk uppvärmningskostnaden med värmepump! Vi hjälper dig med allt från val av pump till service. Välkomna!
    Gustaf B
    Gustaf B: Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Per-inge B
    Per-inge B: Snabbt svar och trevligt bemötande. Proffsigt och bra utfört. Bösta rekommendationer.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Birgitta M
    Birgitta M: Ingen värme i ett av rummen med vattenburen värme. Snabb kontakt och snabbt besök där hantverkaren angav möjliga olika ...

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Emelie W
    Emelie W: Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

JourAB

Linnegatan 87F, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Britt-marie S
    Britt-marie S: Oerhört positivt bemötande. De försökte först lösa problemet via telefon. Tekniker kom på utsatt tid och löste flera sak...

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Vi på Rörmannen i Bromma AB åtar oss är din lokala rörmokare! Vi utför installationer och service både åt privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar.
    Iréne A
    Iréne A: Vi fick hjälp att byta kran och avstängning till diskmaskinen.

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 21 c, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Renoverus AB

Valhallavägen 114, Stockholm
    Johan W
    Johan W: Bra projektledning och väl utfört arbete. Flexibla, inlyssnande och kom med bra förslag. Höll tiden bra trots oförutsedd...

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, Solna
    Tomas J
    Tomas J: 1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande!

Relax Rör & Värme IVT Center

Radiovägen 1, Tyresö
    IVT-värmepumpar, rörinstallationer samt felsökning av rör och avlopp. Välkommen!
    Jonas P
    Jonas P: Schysst och trevligt bemötande.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa