Alla kategorier VVS Rörmokare Stockholms län

Rörmokare i Stockholms län

En rörmokare, eller VVS-montör som det heter i dess korrekta benämning, hjälper dig med allt som har med vatten och avlopp att göra i ditt hem. De fixar allt från att lägga rör vid nybygge eller renovering till att byta packning i en kran som droppar. Hitta en uppskattad rörmokare i Stockholms län här på Reco.se!

VVS står för värme, ventilation och sanitet vilket kort och gott summerar rörmokarens arbetsuppgifter. Idag kräver många värme- och kylanläggningar koppling till vattensystemet, tänk till exempel värmegolv, bergvärme och luftkonditionering. Dock utför en kunnig VVS-montör även rörläggning och rörinspektion samt mindre jobb som byte av kranar eller installation av till exempel disk- eller tvättmaskin.

Det finns ett fortsatt underskott på duktiga hantverkare, som VVS-montörer, i världen och så råder det också brist på rörmokare i Stockholms län. Det kan därför vara knepigt att hitta en rörmokare på kort varsel i ditt närområde.

Försök vara ute i god tid, men om olyckan skulle vara framme och det är total kris: vi har listat de bäst rekommenderade rörmokarna i Stockholms län för att du snabbt och lätt ska kunna hitta någon som kan hjälpa dig.

Rörmokare
Nykvarn  (1 st)

Topp 25 rörmokare i Stockholms län

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Jon A
    Jon A: Mycket bra bemötande. Kunnig och serviceinriktad personal.

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Simon B
    Simon B: Trevliga och löste jobbet perfekt, filmerna på vårt avloppet hade vi tillgång till redan på kvällen.

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Marija L
    Marija L: Trevlig och kunnig personal! Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde.

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Malin M
    Malin M: Noggranna, punktliga och kunniga. Kan varmt rekommendera QICON som byggare.

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    Stephanie E
    Stephanie E: Fick hjälp med väldigt kort varsel. Otroligt duktiga, effektiva och trevliga hantverkare, helt klart bästa byggfirman ja...

VärmeKompaniet Stockholm AB

Trädgårdsvägen 4A, Saltsjö-boo
    Leif I
    Leif I: Service utöver det vanliga När vi bytte bergvärmepanna blev jag rekommenderad Värmekompaniet av en god vän. Det har verk...

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Marie H
    Marie H: Har installerat bergvärme. Bemötande, återkoppling och service från alla inblandade har varit toppen.

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Anders O
    Anders O: Kunde snabbt ordna fram en servicebil som löste problemet

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Per-inge B
    Per-inge B: Snabbt svar och trevligt bemötande. Proffsigt och bra utfört. Bösta rekommendationer.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Peter R
    Peter R: Var proffsiga, hade tid och gjorde jobbet snabbt.

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Anne-Marie G
    Anne-Marie G: Renovering av kök.Vi är mycket nöjda, duktiga och vänliga hantverkare, inget krångel om vi ville ändra på något, smidig...

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Mona F
    Mona F: Vänligt bemötande med snabb telefonkontakt och därefterblev allt fixat och klart . Arbetet gällde taksteg för sotare .

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-408 321 26
    Kund B
    Kund B: En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Mikael  H
    Mikael H: Jag upptäckte stopp i avloppet. Ringde Rot Rör och de lovade komma kl 1415 samma dag. Kl 1415 ringde de på dörren. Impon...

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Birgitta L
    Birgitta L: Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Tommy
    Tommy: Väldigt nöjd med den här firman. Proffsigt bemötande i alla led. Hade problem med värmen i vårt hus nu i november. För...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 8, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Renoverus AB

Valhallavägen 114, Stockholm
    Johan W
    Johan W: Bra projektledning och väl utfört arbete. Flexibla, inlyssnande och kom med bra förslag. Höll tiden bra trots oförutsedd...

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, Solna
    Tomas J
    Tomas J: 1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande!

ANK Bygg & Renovering AB

Vattugatan 21A, Sundbyberg
    Vi har kunniga och erfarna hantverkare som är proffs på renovering i både hus och lägenheter! Kontakta oss och berätta vad just du behöver hjälp med!
    Leif M
    Leif M: Personalen kom i tid varje dag. Höll rent och snyggt omkring sig. Vad vi kunde se gjorde snyggt och bra underarbete.

TPP Kakelsättning

Trälhavsvägen 30, Åkersberga
    Vid förfrågan åtar vi oss totalentreprenaden där vi sköter kontakten med underleverantörer, snickare, vvs-montör, elektriker och ...
    Peter N
    Peter N: Väldigt nöjd med TPP kakel, bra bemötande initialt och smidiga kontakter, både med plattsättarna och de på kontoret. Vi ...
Sida:   1 2 3 4 5 6 7   Nästa