Alla kategorier VVS Rörmokare Stockholms län

Rörmokare i Stockholms län

En rörmokare, eller VVS-montör som det heter i dess korrekta benämning, hjälper dig med allt som har med vatten och avlopp att göra i ditt hem. De fixar allt från att lägga rör vid nybygge eller renovering till att byta packning i en kran som droppar. Hitta en uppskattad rörmokare i Stockholms län här på Reco.se!

VVS står för värme, ventilation och sanitet vilket kort och gott summerar rörmokarens arbetsuppgifter. Idag kräver många värme- och kylanläggningar koppling till vattensystemet, tänk till exempel värmegolv, bergvärme och luftkonditionering. Dock utför en kunnig VVS-montör även rörläggning och rörinspektion samt mindre jobb som byte av kranar eller installation av till exempel disk- eller tvättmaskin.

Det finns ett fortsatt underskott på duktiga hantverkare, som VVS-montörer, i världen och så råder det också brist på rörmokare i Stockholms län. Det kan därför vara knepigt att hitta en rörmokare på kort varsel i ditt närområde.

Försök vara ute i god tid, men om olyckan skulle vara framme och det är total kris: vi har listat de bäst rekommenderade rörmokarna i Stockholms län för att du snabbt och lätt ska kunna hitta någon som kan hjälpa dig.

Rörmokare
Nykvarn  (1 st)

Topp 25 rörmokare i Stockholms län

Varmt & Skönt

Snickarvägen 3, Saltsjö-boo
    Vi ser till att ditt hem är Varmt & Skönt!
    Eva G
    Eva G: Enkelt och snabbt, gjorde vad de lovat , och värmepumpen gör sitt jobb,

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Johan T
    Johan T: Man får vad man betalar för. Trevlig och kunnig personal.

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Ingrid E
    Ingrid E: Trevligt och proffsigt bemötande.

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Katja L
    Katja L: Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både m...

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    Kimro S
    Kimro S: Har anlitat Lindqvist & Engström vid två tillfällen; för bredspackling av väggar, öppning av dörrhål och insättning av d...

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Josef V
    Josef V: fick väldig snabb service från jonas sköndal när jag fick problem med en annan installatör som inte var seriös. kranbyte...

VärmeKompaniet Stockholm AB

Trädgårdsvägen 4A, Saltsjö-boo
    Håkan E
    Håkan E: Fantastiskt bemötande, bra tidhållning och kvalitet på leverans samt installation. Helt enkelt kompetenta!

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Annelie H
    Annelie H: Mycket snabbt, smidigt och korrekt. Rekommenderas verkligen!

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Göran E
    Göran E: Lätt att ha att göra med. Arbetet blev bra gjort.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Niklas H
    Niklas H: Snabb service! Snyggt utfört!

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    24h jour på rörmokare och elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Stefan Å
    Stefan Å: Bra och snabb service. Bra utfört arbete.

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Birgitta L
    Birgitta L: Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Toumas U
    Toumas U: Trevlig personal, utmärkt utfört arbete.

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Adam E
    Adam E: Bra arbete! Ringde och dom va hemma hos mig på morgonen dagen efter. Rekord!

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-408 321 26
    Kund B
    Kund B: En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Kent P
    Kent P: Trevlig och informativ tekniker som gjorde installationen, dessutom ordningsam då han t.o.m frågade efter dammsugare för...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 8, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Tommy
    Tommy: Väldigt nöjd med den här firman. Proffsigt bemötande i alla led. Hade problem med värmen i vårt hus nu i november. För...

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Eva A
    Eva A: Mycket bra och väl genomförd renovering av vårt badrum. Vi fick många idéer och tips på vägen. Trevliga, hjälpsamma och ...

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, Solna
    Jan M
    Jan M: Vår enda toalett började läcka vatten. Jag ringde på onsdag och på torsdag fanns Edgar från Fixzit på plats och ordnade ...

Energieffektivisering AB IVT Center

Södra Kungsvägen 66, Lidingö
    Spara energi och sänk uppvärmningskostnaden med värmepump! Vi hjälper dig med allt från val av pump till service. Välkomna!
    Georgios G
    Georgios G: Genom att förstå kundens behov arbetar Energieffektivisering för kundens bästa.

Relax Rör & Värme IVT Center

Rubingången 71, Tyresö
    IVT-värmepumpar, rörinstallationer samt felsökning av rör och avlopp. Välkommen!
    Jonas P
    Jonas P: Schysst och trevligt bemötande.

Aspuddens Rörservice AB

FABRIKSVÄGEN 7 BV, Solna
    Aspuddens Rörservice utför alla slags VVS-jobb. Vi gör främst ROT-arbeten, men anlitas också av många byggfirmor. Vi tar även helentreprenader vid behov.
    Peter S
    Peter S: Bra och snabb service. Trevligt och bra bemötande!
Sida:   1 2 3 4 5 6   Nästa