Alla kategorier VVS Rörmokare Stockholms län Sollentuna

Rörmokare i Sollentuna

9 rekommenderade rörmokare i Sollentuna

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Simon B
    Simon B: Trevliga och löste jobbet perfekt, filmerna på vårt avloppet hade vi tillgång till redan på kvällen.

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Marija L
    Marija L: Trevlig och kunnig personal! Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde.

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Malin M
    Malin M: Noggranna, punktliga och kunniga. Kan varmt rekommendera QICON som byggare.

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Mona F
    Mona F: Vänligt bemötande med snabb telefonkontakt och därefterblev allt fixat och klart . Arbetet gällde taksteg för sotare .

Revider Energi AB IVT Center

Djupdalsvägen 1, Sollentuna
    Vi tar hand om hela värmepumpsinstallationen åt dig, från kostnadsfri rådgivning till fungerade värmekälla!
    Jukka V
    Jukka V: Hej jag är nöjd med allt och ger utmärkt betyg, ni kom snabbt och utförde det jag/vi eftersökte så idet hela är jag/vi s...

Rörkompetens Stockholm AB

Linnés Väg 61, Sollentuna
    Martin N
    Martin N: Artiga, professionella och snabba yrkesmän. Rekommenderas varmt !

Tm Rör AB

Alvägen 28, Sollentuna
    Stig W
    Stig W: Vi har använt TM Rör både vad det gäller byte av värmepump men även vid vårt senaste projekt; nytt kök. Jag har bara lo...

Bogi Värme AB

Sjöängsvägen 10, Sollentuna