Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna Rörkompetens Stockholm AB

Rörkompetens Stockholm AB

Linnés Väg 61, 191 35 Sollentuna — Visa karta

Rörkompetens Stockholm AB arbetar med försäljning av varor och tjänster inom värme, vatten och sanitet,rörinstallationer, värmepumpinstallationer, köksrenoveringar samt badrumsrenoveringar.
Box 11097, 16111, Bromma

Rörmokare nära Rörkompetens Stockholm AB:

Djupdalsvägen 1, Sollentuna
Vi tar hand om hela värmepumpsinstallationen åt dig, från kostnadsfri rådgivning... Läs mer ›
Peter O:
Snabbt och smidigt. När vi väl fått ok från kommunen var det i princip frågan om att borra på en dag och installera pumpen nästa dag. Det bl...

Djupdalsvägen 7, SOLLENTUNA
24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — V... Läs mer ›
Marija L:
Trevlig och kunnig personal! Gjorde en grundlig genomgång av bergvärmepumpen. Förklarade vad han gjorde.

Djupdalsvägen 7, SOLLENTUNA
24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen ... Läs mer ›
Simon B:
Trevliga och löste jobbet perfekt, filmerna på vårt avloppet hade vi tillgång till redan på kvällen.

Postvägen 2B, SOLLENTUNA
Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med öv... Läs mer ›
Mona F:
Vänligt bemötande med snabb telefonkontakt och därefterblev allt fixat och klart . Arbetet gällde taksteg för sotare .

Läs vad 8 kunder tycker om Rörkompetens Stockholm AB

• Elin S
    Elin S skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Väldigt seriösa, duktiga och kompetenta personer som arbetar på företaget. Håller vad de lovar och har god kommunikation med kunden så att man känner sig trygg hela vägen. Man vet hela tiden vad som händer i bygget och får förslag på bra lösningar. Detta är tredje gången som jag renoverar ett hem och jag har aldrig tidigare varit så nöjd med ombyggnationen som denna. Det gick till och med fortare än den beräknade tidsplanen. Jag har rekommenderat dem till flera vänner och kommer garanterat att anlita dem nästa gång jag ska renovera hemmet. Fast jag hoppas att det dröjer ett tag, för nu trivs jag så bra hemma.
  • Martin N
    Martin N skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Artiga, professionella och snabba yrkesmän.
    Rekommenderas varmt !
  • Ann-Charlott E
    Ann-Charlott E skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Rörkompetens är en rörfirma att lita på. Dom är proffsiga i sina jobb. Rekomenderas!
  • Hans L
    Hans L skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    vi har vid flera tillfällen anlitat Rörkompetens både hemma och på landet.

Vi har vid flera tillfällen anlitat Rörkompetens både hemma och på landet. vi har snabbt fått kontakt och hjälp med våra problem. det har varit fackmässigt väl utfört och vi har blivit väl och trevligt bemötta. Därför vill vi varmt rekommendera deras tjänster.
    2012-10-16 Representant för Rörkompetens St svarar Hans L
    Tack för det Hans!
    Riktigt kul att ni är nöjda med oss
    och det har självklart varit vårt nöje.

/Danne
  • Måns & Marcus Finsnickeri AB m
    Måns & Marcus Finsnickeri AB m skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Vi blir lika glada varje gång vi har anledning att anlita Rörkompetens. Trevliga grabbar som vet vad dom pratar om och som alltid levererar vad som är överenskommet.
    Känns kul att kunna rekommendera stans bästa rörmokeri.
  • Erik F
    Erik F skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Seriösa och noggranna. Gjorde ett proffsigt arbete med ett resultat som översteg mina förväntningar.
  • Sven P
    Sven P skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Vi på Montage1 arbetar dagligen med Rörkompetens och har gjort så i flera år.
    De är pålitliga och flexibla varför vi varmt rekommenderar dem.
    2012-10-16 Representant för Rörkompetens St svarar Sven P
    Hej Sven

Det är självklart roligt att höra att ni känner er
    nöjda med våra tjänster. Vi ska se till att det
    Fortsätter så även i framtiden.

Med vänlig hälsning,
    Daniel Norrby
    Rörkompetens Stockholm AB
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Rörkompetens Stockholm AB
    Seriöst företag som är lätt att komma i kontakt med och håller det dom lovar.
    Alla antsällda gör ett fackmässigt mycket bra jobb.
    Vi på Smålandsvillan är mycket nöjda med det jobb dom gör åt oss.

Linnés Väg 61, 191 35 Sollentuna