Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Upplands Väsby IVT Värmepumpar Revider Energi AB IVT Center

Revider Energi AB IVT Center

Truckvägen 14C, 194 52 Upplands väsby — Visa karta

Vi på Revider Energi är ett IVT-center och specialiserade på de värmepumparna och andra produkter ur IVT's sortiment. Vi samordnar och koordinerar din värmepumpinstallation och genom vårt nätverk kontaktar vi certifierade hantverkare och montörer för att du ska få en kvalitativ och professionell installation.

Vi kan ge dig kostnadsfri energirådgivning och hjälpa dig hitta den mest kostnadseffektiva långsiktiga lösningen för dig. Vi gör även en kostnadskalkyl och beräknar hur mycket du faktiskt kan spara in på att byta värmekälla i ditt hem.

Hör av dig för en besiktning av ditt hus och din nuvarande situation!

Läs vad 4 kunder tycker om Revider Energi AB IVT Center

• Göran S
    Göran S skrev om Revider Energi AB IVT Center
    Korrekta, snabba, kunniga, konkurenskraftiga
  • Mats L
    Mats L skrev om Revider Energi AB IVT Center
    Kunnigt, professionellt, bra bemötande. Smidig installation, och sedan har allt bara fungerat problemfritt.
    Även el-förbrukningskalkylerna som gjordes innan verkar stämma.
    Toppen!
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Revider Energi AB IVT Center
    Seriöst företag med kunniga medarbetare.
    Snabb leverans. Lyhörda för önskemål.Felaktig del byttes ut utan prut och för lång väntan.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Revider Energi AB IVT Center
    Proffesionella, i alla led från offertering, projektering, installation och support. Vi flyttade in i nya huset i januari för några år sedan, vi hade då redan beställt en bergvärmepump av revider, vi hade kommit överrens om installation i mars. Första morgonen i nya huset upptäcker vi att vi endast har ca: 1 minut varmvatten (med 3 barn). Det visar sig att den varmvattenberedaren i gamla pannan är sönderrostad. Säljare och mäklare svär sig fria och hänvisar till besiktning och undersökningsplikt. Tre månader utan varmvatten mitt i vintern för en familj på fem - känns sådär... Ringer Revider, inga problem säger de, vi kommer nästa vecka och installerar pumpen med beredare så kan ni köra den fram till mars då vi kommer och intallerar själva bergvärmen. Tack!!!
    Installatör och borrare som sedan dyker upp är lätta att ha att göra med, alla tider hölls, helt enkelt inget att klaga på. Bra genomgång kring inställning av pumpen, inga problem med efterföljande frågor, bara snabba kunniga svar. Kan varmt rekomendera Revider energi!

Truckvägen 14C, 194 52 Upplands väsby