Värmedynamik

Värmedynamik

En del av IVT Värmepumpar varmedynamik.se
  • BadgeFiveYears

Vi är ditt lokala IVT-center i Södertälje och Nykvarn! Värmedynamik startades år 2018 i samarbete med Team Wåhlin. Vi är ett familjärt företag med mångårig erfarenhet av IVT värmepumpar och hos oss får du hjälp med försäljning, installation och service. Vi är även serviceombud för Bosch värmepumpar. Om du behöver byta ut...

286 omdömen om Värmedynamik

Sedan starten hos Reco 2020

Christer E

Gäller servicebesök på IVT värmepump. Allt fungerade bra

Roger R
Skrev om Värmedynamik

Var tidigare på topp men efter en reparation nyligen har det rasat

Sven B
Skrev om Värmedynamik

Hög servicenivå och kompetent installation.

Anders U
Skrev om Värmedynamik

Snabbt byte liten miss med tätning på utsidan av huset. Men det blev ordnat . Bra display . Bra återkoppling då utrustningen löste ut en fas efter några dagar.

Jan S
Skrev om Värmedynamik

Bemötandet var bra. Installationen uppfyller mina förväntningar. Montören var kunnig på sitt jobb och var lätt att ha att göra med.

Said G
Skrev om Värmedynamik

Dem borde bli bättre på sin service efter att man köpte en maskin av dem luft/vatten värmepump

Svar från Värmedynamik

Hej, Vi känner tyvärr inte igen oss i omdömet. Ni fick en värmepump monterad 11/3 där vi även åkte ut dagarna före för att demontera inför renovering. Vi var tillbaka veckan efter och hjälpte er med både en extra kundinstruktion och anslöt telefonen till värmepumpen. Om något fortfarande är oklart kring den nya anläggningen får ni gärna kontakta oss på service@varmedynamik.se eller på 08-558 07 580 Hälsningar, Teamet på Värmedynamik

Niko J
Skrev om Värmedynamik

Bra service och snabba på att hjälpa till

Lena S
Skrev om Värmedynamik

Trevlig personal med bra kundservice.

Kerstin W
Skrev om Värmedynamik

Toppentrevlig och bra jobbat. Service och byte av cirkulationspump . Tack för bra utfört jobb../ Kerstin

Leif S
Skrev om Värmedynamik

Snabb och professionell service av trevlig representant

Värmepump B
Skrev om Värmedynamik

Lätt att komma i kontakt med , seriöst och servisminded. Svarar när man ringer om hjälp.

Björn L
Skrev om Värmedynamik

trevligt bemötande o bra service

Christer Ö
Skrev om Värmedynamik

Bra service. Visste direkt vad som behövdes.

Lars W
Skrev om Värmedynamik

Kompenta medarbetare Bra service och snygg installation.

Ann-Charlotte S
Skrev om Värmedynamik

Korrekt. Slutförandet dröjde alltför länge. Uppfattar yrkeskunnandet hos personalen som högt.

Fredrik L
Skrev om Värmedynamik

Byte ut min gamla frånluftsvärmepump till en helt ny. Offerten var i klass med övriga företag men valde Värmedynamik efter att ha läst recensionerna. Säljaren var tillmötesgående och skickade en drös med information samt svarade snabbt på mail. Installatören och rörmokaren som kom och bytte pannan var riktigt trevliga och tillmötesgående. Bytet gick smidigt och bra samt att genomgången av nya pannan var kanon. Riktigt nöjd med helheten och kan rekommendera firman till andra som behöver byta eller laga sin värmepump.

Emma C
Skrev om Värmedynamik

Väldigt nöjd, Emil är otroligt kunnig.

Rabi M
Skrev om Värmedynamik

Fantastiskt bra service och bemötande!

Josephin N
Skrev om Värmedynamik

Snabb respons vid bokning och trevligt bemötande på plats!

Ulf P
Skrev om Värmedynamik

-Lätt att få kontakt med förtaget. -Smidig hantering av problemet, bokning av reparatör samt beställning ny del. -Reparation/installation på plats av tekniker utan några problem. -Smidig hantering av försäkringpapper i samband med reparation

Stephan S
Skrev om Värmedynamik

Mycket bra bemötande både vid service tidigare och nu vid köp och installation av ny Bergvärmepump. Kunde inte vara mer nöjd!

Anders Å

Trevligt bemötande, snabb service

Birgitta H
Skrev om Värmedynamik

Snabbt, trevligt, proffsigt! Den nya värmepumpen har verkligen gjort skillnad.

Henrik B
Skrev om Värmedynamik

Jättebra dialog och supersmidig installation trots utmaningar med att byta ut den gamla glykolen mot modernare sprit! ! Kan inte annat än rekommendera Värmedynamik om ni har tankar på att skaffa ny värmepump!

Ronnie S
Skrev om Värmedynamik

Bra och kunniga hantverkare. Bemötandet var en väldigt positiv upplevelse och bra utfört arbete.

Marcus K
Skrev om Värmedynamik

Trevligt och professionellt bemötande. Uppskattar att det är en lokal firma.

Henrik E
Skrev om Värmedynamik

Trevlig, snabb och kompetent tekniker.

Johan Ö
Skrev om Värmedynamik

Supersnabb service när vi behövde den som mest

Björn S

Snabbt, effektivt, mycket positivt

Ingvar E
Skrev om Värmedynamik

Installationen av frånluftspannan fungerade bra. Återkopplingen från företaget inför planeringen av pannan kunde dock vara bättre och mer löpande.

Chuluunbaatar N
Skrev om Värmedynamik

Väldigt bra service. Professionellt.

Daniel H
Skrev om Värmedynamik

Alltid redo att hitta en möjlig tid för service inom kort när man ringer.

Lotta B
Skrev om Värmedynamik

Snabb hjälp problemet löste ni på ett bra

Anders B
Skrev om Värmedynamik

Ett bra bemötande och en smidig och snabb felavhjälpning.

David B
Skrev om Värmedynamik

Korrekta och bra. Inga dolda avgifter

Marianne S
Skrev om Värmedynamik

Bemötande var bra. Information bra. Utförande bra. Har behaglig värme nu. Mvh Marianne Strandgård- Jansson

Jonas J
Skrev om Värmedynamik

Vi har anlitat Värmedynamik vid de senaste tre tillfällena då vår värmepanna, en 16 år gammal IVT 490, gått sönder eller strulat. Vid samtliga tillfällen har vi bemötts och fått hjälp i toppklass. De har kommit så fort det varit möjligt för dem, vid ett tillfälle då pannan stod still kom de tom innan deras arbetsdag började. Vänliga, proffsiga och vid samtliga tillfällen väl förberedda med en bil fullpackad med reservdelar så de inte behövt åka iväg för att hämta/köpa dessa. Efter utfört arbete skickar de en tydlig och detaljerad...

Henrik S
Skrev om Värmedynamik

Snabb o personlig service. Väldigt kunnig o hjälpsamma när de kom hem till mig. Kommer anlita dem igen

Michael B
Skrev om Värmedynamik

Trevlig och bra service av teknikern.

Saoud C
Skrev om Värmedynamik

Fick bästa servicen och byte av pump inom en vecka!

Lars E
Skrev om Värmedynamik

Jag ersatte min gamla luftvärmepump med en ny ivt 807. Installationen utfördes utan stress på ett proffsigt sätt. Efter igångsättning fick jag erforderlig information. Den går tyst och det blir varmt. Allt är till belåtenhet. Det enda jag saknar är PCI borsten.

Staffan K
Skrev om Värmedynamik

Är oerhört glad löver den service och tillmötesgående som visats från Värmedynamik. Sa ja till offerten den 11/12 fick lev och installerat den 12/12. Har aldrig varit med om dylik snabbhet. Kan verkligen rekommendera detta företag. Mvh Staffan K.

Klas-Göran J

Jag heter Sven inte Clas Göran. Annars fick jag snabb och bra hjälp

Aina G
Skrev om Värmedynamik

Mycket bra och de har kommit snabbt när jag beställt något arbete.

Lars A
Skrev om Värmedynamik

Suveränt och professionellt servicebemötande vid första kontakt i samband med havererad shuntventil och cirkulationspump på vår IVT490. Fick hjälp samma dag! :) Super trevlig servicetekniker som hörde av sig strax före ankomst och sedan löpande informerade om vad för fel han hittade och vilka åtgärder som absolut nödvändiga och vilka som rekommenderades då vi ändå rivit isär delar av värmepumpen. Tydlig faktura och inga överpriser. Så nöjd med att hittat ytterligare en top-klass IVT-service leverantör!

Birgitta N
Skrev om Värmedynamik

Jag blev väldigt bra bemött och de förväntningar vi hade levde företaget upp till med god marginal.

Eva G
Skrev om Värmedynamik

De är kunniga och kan sin sak. Jag köpte IVT luftvärmepump har köpt 2år innan 4st luftvärmepumpar jag är mycket nöjd med dessa . På och av värme eller kyla och gradantal. .De är mycket enklare nu att hantera.

Artotec A
Skrev om Värmedynamik

Bra bemötande, vänlig, saklig och noggrann.

Anders W
Skrev om Värmedynamik

Jag är väldigt nöjd leveranstid och bemötande av alla inblandade. Det som drar ner betyget något är igångsättande och instruktioner hur

Johnie K
Skrev om Värmedynamik

Trevligt och proffsigt bemötande, lyssnade och förklarade