Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Ekerö IVT Värmepumpar Inneklimat Service IVT Center

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, 179 75 Skå — Visa karta

Inneklimat är en av stockholms största leverantörer av värmepumpar, luftkonditionering, ventillation och vattenanläggningar. Med egna montörer, elektriker, konstruktörer skapar man nyckelfärdiga lösningar.

Inneklimat grundades 1983 och har sedan dess huvudsakligen arbetat med värmepumpar. Vår affärsidé kallar vi ”ONE-STOP-SHOP” – det vill säga totalentreprenad gentemot våra kunder. Med egen personal, totalansvar och kundgarantier utför vi hela entreprenaden. Vår strävan är att lämna kompletta anbud så att du som kund kan budgetera utan tillkommande kostnader.

Läs vad 120 kunder tycker om Inneklimat Service IVT Center

• Sven S
    Sven S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra från början till slut. Trevlig kundmottagare och trevlig reparatör. Läs mer
  • Pål R
    Pål R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Inneklimat ställde snabbt och effektivt upp när vår värmepump behövde akut bytas ut. Läs mer
  • Anneli Katarina S
    Anneli Katarina S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi har köpt två ac tillt våra sovrum som ligger bredvid varandra och en utomhusdel.
    Blev trevligt bemött när jag ringde och Peter skickade snabbt en prisuppgift via mejl.
    Ett enda litet minus var att killarna som utförde jobbet lämnade svarta fingeravtryck på innedelarna och lite på väggarna. Men det gick lätt att tvätta bort.
    Annars är vi mycket nöjda med arbetet som de utfört. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Luftvärmepump.
    I stort sett bra.
    En korrekt montering och fungerande produkt. I det avseendet finns inget att anmärkas på.
    Något oklart hur det mobila wi-FI fungerade och kostnader i samband med detta.
    Sammanfattningsvis positivt och en trevlig montör.
    Mvh Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Inne klimat har installerat en luft vatten värme pump och konverterat om huset till vatten buren värme från direkt verkande el. Peter som jag inte känner men vet väldigt väl vem det är väldigt trevlig, saklig o vettig när vi diskutera hur konverteringen skulle gå till. som gammal snickare o byggare typ 25 är på öarna så har man bra koll, efter överenskommet pris så kom Martin röris från inne klimat. vi kom överens om hur han skulle göra, och han har gjort hela installationen mycket bra o proffsigt, snygga rördragningar skita inte ner o inga läckor en mycket duktig rörmokare o trevlig lätt o ha med att göra. anläggningen funkar jätte bra o vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Per Å
    Per Å skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket bra bemötande från första dag. Professionellt hela vägen till leverans. Läs mer
  • Filip J
    Filip J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installerade bergvärme och konverterade till vattenradiatorer. Mycket bra bemötande från initial kontakt till leverans. Alltid i tid, alltid serviceminded. Hjälpte oss utan kostnad utöver avtalet när gamla varmvattenberedaren pajade. Sådant gör att man blir en återkommande kund. Läs mer
  • Carl Gustaf L
    Carl Gustaf L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Inneklimat offererade bergvärme med energihål ,Värmepump , Elpanna , Slingtank , Acktank inklusive installation.
    Mao hela installationen.
    Dom gjorde även ansökningarna till berörda myndigheter.
    Dom demonterar även fjärrvärmecentralen.
    Inneklimat tog ett helhetsansvar och är mycket professionella.
    Energihålen , installationen och igångkörning av bergvärmen har gått både fort och utan några som helst problem.
    Jag är mycket nöjd och kan starkt rekommendera Inneklimat som leverantör.
    Alexander & Robert Sverige AB
    Carl-Gustaf Ling , telefonnummer 0730 875032 Läs mer
  • Britt Marie L
    Britt Marie L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Snabbt och proffsigt jobb av en trevlig montör😊 Läs mer
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installation av bergvämeanläggning i garage med grävning av kulvert mellan garage och bostadhus och utbyte av värmesystemet i bostadshuset från el till vattenburen.

Mycket trevlig och kunnig personal som skötte allt jobb klanderfritt. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket nöjd med bemötande och installation av värmepump kunniga och engagerade. Läs mer
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffsigt utfört arbete o bemötande Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag har bara positivt att säga om IVT. Dom kom när dom skulle och gjorde ett bra jobb. Det är därför som jag har den 3:de pumpen från dom, Läs mer
  • Göran N
    Göran N skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hej
    Varit bra
    Löst de de har offererat
    Varit närvarande med trevlig o kunnig personal
    Lil och Göran Läs mer
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hej, när jag fått hjälp har de löst mitt problem och gjort ett bra jobb. Tyvärr har de stora resursbrister vilket leder till alltför långa ledtider. Kan inte rekommendera Inneklimat i dagsläget innan de har löst sitt personalbehov. Läs mer
    2017-10-17 SveinErik R svarar Nicklas B
    Vi ber om ursäkt att du har blivit drabbad, som du skriver så har vi haft väldigt mycket jobb och personalbrist. Vi jobbar för fullt med att få in rätt folk med rätt kompetens.
  • Marie H
    Marie H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Har installerat bergvärme. Bemötande, återkoppling och service från alla inblandade har varit toppen. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevligt bemötande under hela processen, saknar dock någon form av uppföljning/kontakt från någon på Inneklimat nu när allt är installerat och klart?? Läs mer
  • Dan N
    Dan N skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installation av luftvärmepump. Trevlig och serviceinriktad installatör med goda råd och lösningar av praktiska hinder. Läs mer
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installerade en luftvärme pump i källaren och på bottenvåningen. Allt fungerade bra de kom när de skulle och var klara i tid och gjorde ett proffsigt jobb. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Tog kontakt med Inneklimat för att få hjälp med att installera en luftvärmepump.
    Ställde lite frågor angående deras behörigheter på installatören, fick ej något svar på detta. tar det som ett dåligt tecken.
    Skulle inte rekomendera.
    Är dom verkligen behöriga att utföra dessa installationer? Läs mer
    2017-09-11 Peter F svarar Bernt S
    Hej Bernt !
    Som jag svarade i mailet har vi väldigt hög belastning samt att de har varit semestertider.
    Vi har 4 st med Kyl certifikat och allmän Elbehörighet.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Kanonbra service och proffsig personal! Läs mer
  • Gunder H
    Gunder H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Omflyttning av klimatanläggning Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Tycker det har gått mycket smidigt och bra.
    Alla har gjort det man förväntade.
    Hur bra som helst . Tack ! Läs mer
    Christer R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket nöjd! Bra utfört och trevliga. Läs mer
  • Gustav V
    Gustav V skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket bra kundbemötande från första mötet till efter avslutad bergvärmeinstallation, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag tyckte att det var bra!
    Säljaren var trevlig och installatören var kunnig Läs mer
  • Andy C
    Andy C skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Thank you so much for the fast and professional service over the past two days. Also I should mention the excellent coordination with Fortum regarding the fault in their box and then the help with the "user introduced" fault the following day. Thank you, excellent after service. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevlig personal. Snabbt och effektivt arbete. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Dom slarvade med själva projekteringen och glömde väsentliga delar.
    Slutresultatet blev dock bra och jag är nöjd. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi fick mycket bra kontakt redan när vi var
    hos er och beställde en ny värmepump
    Kort väntetid och ett bra utfört jobb av
    en trevlig montör, tack för hjälpen Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hade bra service och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Jan-eric L
    Jan-eric L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Köp av luft-vatten system för villa. Installation , driftsättning utan anmärkning
    7 dec. 2016. Ännu för tidigt att bedöma produkten. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra bemötande. Yrkesmässig installation. God service. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffsigt bemötande och genomförande! Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevlig och kompetent personal.
    Bra rådgivning.
    Levererar som överenskommet.
    Man känner sig trygg som kund helt enkelt. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Förra året köpte jag en IVT bergvärmepump med installation . Mycket bra bemötande. Installationen fungerade mycket bra, och det har inte varit några driftstörningar . Mycket nöjd ! Alla kontakter med Inneklimat Service IVT har överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Utmärkt. Kom på avtalad tid. Allt klart på några timmar. Läs mer
  • Elina L
    Elina L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Inget strul med varken utrustningen eller under upphandlingen. Kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Håller vad de lovar, pålitliga och kompetenta. Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om Inneklimat Service IVT Center
    mycket bra bemötande och uppföljning. Läs mer
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi är nöjda
    Tyvärr för lång väntetid tid på jobb. Läs mer
  • Carita T
    Carita T skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag har köpt en bergvärmeanläggning samt ett vattenburet konvektorelement till mitt uterum. Mina erfarenheter i kontakten företaget Energi partner har enbart varit positiva. Personalen har stor yrkesskicklighet, är lyhörda för kundens önskemål, gör snygga jobb och är dessutom mycket trevliga och lätta att samarbeta med. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevliga o levererade utifrån förväntningarna Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffessionellt företag. Går alltid att komma i kontakt med någon inom rimlig tid. Läs mer
    Mark N gillar detta
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Alltid bra servicetekniker som kommer. duktiga och kompetenta.
    Dock kan väl bemötandet av deras kontaktperson som svarar i telefon bli bättre. Ger mer känslan av tekniker än service. Läs mer
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    snabb o bra service lätta att nå om man har frågor Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra, trevligt, snabbt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Bernhard S
    Bernhard S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    De har skött sitt serviceåtagande felfritt. Läs mer
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Lite svåra att nå per telefon. Behövde hjälp med en havererad kompressor i en värmepump. Tog också ganska lång tid att få fram delar.
    När väl det var löst sköttes reparation snabbt och bra. Läs mer

Skå Industriby, 179 75 Skå