Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Ekerö IVT Värmepumpar Inneklimat Service IVT Center

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, 179 75 Skå — Visa karta

Inneklimat är en av stockholms största leverantörer av värmepumpar, luftkonditionering, ventillation och vattenanläggningar. Med egna montörer, elektriker, konstruktörer skapar man nyckelfärdiga lösningar.

Inneklimat grundades 1983 och har sedan dess huvudsakligen arbetat med värmepumpar. Vår affärsidé kallar vi ”ONE-STOP-SHOP” – det vill säga totalentreprenad gentemot våra kunder. Med egen personal, totalansvar och kundgarantier utför vi hela entreprenaden. Vår strävan är att lämna kompletta anbud så att du som kund kan budgetera utan tillkommande kostnader.

Läs vad 111 kunder tycker om Inneklimat Service IVT Center

• Kristian H
    Kristian H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installation av bergvämeanläggning i garage med grävning av kulvert mellan garage och bostadhus och utbyte av värmesystemet i bostadshuset från el till vattenburen.

Mycket trevlig och kunnig personal som skötte allt jobb klanderfritt. Läs mer
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket nöjd med bemötande och installation av värmepump kunniga och engagerade. Läs mer
  • Kristina O
    Kristina O skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffsigt utfört arbete o bemötande Läs mer
  • Anita A
    Anita A skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag har bara positivt att säga om IVT. Dom kom när dom skulle och gjorde ett bra jobb. Det är därför som jag har den 3:de pumpen från dom, Läs mer
  • Göran N
    Göran N skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hej
    Varit bra
    Löst de de har offererat
    Varit närvarande med trevlig o kunnig personal
    Lil och Göran Läs mer
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hej, när jag fått hjälp har de löst mitt problem och gjort ett bra jobb. Tyvärr har de stora resursbrister vilket leder till alltför långa ledtider. Kan inte rekommendera Inneklimat i dagsläget innan de har löst sitt personalbehov. Läs mer
    2017-10-17 SveinErik R svarar Nicklas B
    Vi ber om ursäkt att du har blivit drabbad, som du skriver så har vi haft väldigt mycket jobb och personalbrist. Vi jobbar för fullt med att få in rätt folk med rätt kompetens.
  • Marie H
    Marie H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Har installerat bergvärme. Bemötande, återkoppling och service från alla inblandade har varit toppen. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevligt bemötande under hela processen, saknar dock någon form av uppföljning/kontakt från någon på Inneklimat nu när allt är installerat och klart?? Läs mer
  • Dan N
    Dan N skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installation av luftvärmepump. Trevlig och serviceinriktad installatör med goda råd och lösningar av praktiska hinder. Läs mer
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installerade en luftvärme pump i källaren och på bottenvåningen. Allt fungerade bra de kom när de skulle och var klara i tid och gjorde ett proffsigt jobb. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Tog kontakt med Inneklimat för att få hjälp med att installera en luftvärmepump.
    Ställde lite frågor angående deras behörigheter på installatören, fick ej något svar på detta. tar det som ett dåligt tecken.
    Skulle inte rekomendera.
    Är dom verkligen behöriga att utföra dessa installationer? Läs mer
    2017-09-11 Peter F svarar Bernt S
    Hej Bernt !
    Som jag svarade i mailet har vi väldigt hög belastning samt att de har varit semestertider.
    Vi har 4 st med Kyl certifikat och allmän Elbehörighet.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Kanonbra service och proffsig personal! Läs mer
  • Gunder H
    Gunder H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Omflyttning av klimatanläggning Läs mer
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Tycker det har gått mycket smidigt och bra.
    Alla har gjort det man förväntade.
    Hur bra som helst . Tack ! Läs mer
    Christer R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket nöjd! Bra utfört och trevliga. Läs mer
  • Gustav V
    Gustav V skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Mycket bra kundbemötande från första mötet till efter avslutad bergvärmeinstallation, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Michael H
    Michael H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag tyckte att det var bra!
    Säljaren var trevlig och installatören var kunnig Läs mer
  • Andy C
    Andy C skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Thank you so much for the fast and professional service over the past two days. Also I should mention the excellent coordination with Fortum regarding the fault in their box and then the help with the "user introduced" fault the following day. Thank you, excellent after service. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevlig personal. Snabbt och effektivt arbete. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Dom slarvade med själva projekteringen och glömde väsentliga delar.
    Slutresultatet blev dock bra och jag är nöjd. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi fick mycket bra kontakt redan när vi var
    hos er och beställde en ny värmepump
    Kort väntetid och ett bra utfört jobb av
    en trevlig montör, tack för hjälpen Läs mer
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Hade bra service och gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Jan-eric L
    Jan-eric L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Köp av luft-vatten system för villa. Installation , driftsättning utan anmärkning
    7 dec. 2016. Ännu för tidigt att bedöma produkten. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra bemötande. Yrkesmässig installation. God service. Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffsigt bemötande och genomförande! Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevlig och kompetent personal.
    Bra rådgivning.
    Levererar som överenskommet.
    Man känner sig trygg som kund helt enkelt. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Förra året köpte jag en IVT bergvärmepump med installation . Mycket bra bemötande. Installationen fungerade mycket bra, och det har inte varit några driftstörningar . Mycket nöjd ! Alla kontakter med Inneklimat Service IVT har överträffat mina förväntningar. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Utmärkt. Kom på avtalad tid. Allt klart på några timmar. Läs mer
  • Elina L
    Elina L skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Inget strul med varken utrustningen eller under upphandlingen. Kunnig och trevlig personal. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Håller vad de lovar, pålitliga och kompetenta. Läs mer
  • Anita K
    Anita K skrev om Inneklimat Service IVT Center
    mycket bra bemötande och uppföljning. Läs mer
  • Isabelle F
    Isabelle F skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi är nöjda
    Tyvärr för lång väntetid tid på jobb. Läs mer
  • Carita T
    Carita T skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag har köpt en bergvärmeanläggning samt ett vattenburet konvektorelement till mitt uterum. Mina erfarenheter i kontakten företaget Energi partner har enbart varit positiva. Personalen har stor yrkesskicklighet, är lyhörda för kundens önskemål, gör snygga jobb och är dessutom mycket trevliga och lätta att samarbeta med. Läs mer
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Trevliga o levererade utifrån förväntningarna Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Proffessionellt företag. Går alltid att komma i kontakt med någon inom rimlig tid. Läs mer
    Mark N gillar detta
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Alltid bra servicetekniker som kommer. duktiga och kompetenta.
    Dock kan väl bemötandet av deras kontaktperson som svarar i telefon bli bättre. Ger mer känslan av tekniker än service. Läs mer
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    snabb o bra service lätta att nå om man har frågor Läs mer
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra, trevligt, snabbt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Bernhard S
    Bernhard S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    De har skött sitt serviceåtagande felfritt. Läs mer
  • Lars Å
    Lars Å skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Lite svåra att nå per telefon. Behövde hjälp med en havererad kompressor i en värmepump. Tog också ganska lång tid att få fram delar.
    När väl det var löst sköttes reparation snabbt och bra. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Första möte med Peter Ferm, gav ett gott intryck. Vi gick igenom husets behov och han lämnade inom kort en offert, som omedelbart godkändes.
    Vi har konvereterat från direktverkande el till bergvärme med 14 element i 1,5 planshus. Installation har utförts i torpargrund och listdragning på övervåning.
    Värmepumpen är av modell HE C7.
    Två mycket kompetenta montörer utförde detta omfattande jobb på mycket kort tid, 8 dagar. Jag är mycket nöjd med Inneklimat Service IVT Center och rekommenderar företaget till andra med direktverkande el. Läs mer
  • Olle S
    Olle S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Köpte en luftvärmepump. Installerades ok. Men - utedelen var monterad på " hårda/torra (gamla) gummikuddar varvid kraftig resonans/buller uppstod inomhus. Efter klagomål bytes dessa ut o problemet löstes. Detta borde företaget ha känt till innan! men chansade? Dessutom var det mycket "knakande" l inomhusdelen när den var ny, vilket dock lindrades betydligt efter en servicegenomgång. Pumpen var inte ok nät den levererats o monterats, vilket var förvånande enligt min mening. Så borde det inte vara.
    ) Läs mer
    2016-03-17 SveinErik R svarar Olle S
    Hej
    Tråkigt att installationen inte blev som förväntat från början, men vi hoppas problemen nu är lösta och att maskinen fungerar som den ska.
  • Björn R
    Björn R skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Installation av värmepump för bergvärme. Mycket kunniga, enkla att arbeta med, snabba. Värmepumpen fungerar klanderfritt. Läs mer
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Vi bestämde oss för att skaffa en luft/luft värmepump, kontaktade då Inneklimat och en försäljare kom hem och tittade på förutsättningarna och vi fick ställa frågor. Vi fick sen en offert, vi bestämde oss och fick en installation ganska snabbt efter besöket, så vi är väldigt nöjda med hjälpen och servicen från dom. Läs mer
  • Dammbo P
    Dammbo P skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bra service, trevlig personal.
    Lokalt företag med lokalt anknuten personal Läs mer
  • Gunnar Å
    Gunnar Å skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Bemötandet har fungerat bra redan från första stund. Uppstod det problem under åren så har de löst dem utan dröjsmål.
    Luftvärmepump, ny kompressor årlig service tjänster som gått smärtfritt. Kan varmt rekommendera inneklimat. Läs mer
  • Per-olov Å
    Per-olov Å skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Har köpt en bergvärmeanläggning inkl installation. Den har fungerat till full belåtenhet. Service behövdes för ngr månader sedan. Väl utförd. Om något skulle en mer detaljerad instruktion i samband med idrifttgandet vara bra. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag upplever en hög servicekänsla hos den servicetekniker jag haft kontakt med. Läs mer
  • Mabel T
    Mabel T skrev om Inneklimat Service IVT Center
    Jag är nöjd med service m m har inte haft några problem med pumpen. Endast gjort en service Läs mer

Skå Industriby, 179 75 Skå