Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Huddinge Huddinge Maskinservice AB

Huddinge Maskinservice AB

Vikingavägen 1, 141 48 Huddinge — Visa karta

Huddinge Maskinservice – Din värmepumpspartner i hela Stockholm!

Vi hjälper dig med allt från installation till service av din värmepump från IVT och Bosch.
Genom många års erfarenhet inom VVS erbjuder vi dig och din värmepump fullständig trygghet.

När du står inför valet av värmepump rådger vi dig gärna till den bästa lösningen för ditt behov. När värmepumpen sedan är på plats vill vi givetvis fortsätta vara din servicepartner när behovet uppstår.

Vi är ett auktoriserat serviceombud för både IVT och Bosch, vilket innebär att vi ger dig garantiservice, alltid med originaldelar. Vi hjälper dig som bor i hela Stockholmsområdet inklusive Nynäshamn, Trosa, Gnesta och Mariefred.

Gäller det företag? Då kan vi erbjuda långsiktiga serviceavtal som ger dig ökad trygghet och kontroll över kostnader.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att höra av dig om du har några frågor.

Läs vad 1 kund tycker om Huddinge Maskinservice AB

• Tommy C
    Tommy C skrev om Huddinge Maskinservice AB
    Jag har fått väldigt bra hjälp från Huddinge maskinservice efter att haft problem med min värmepump. Fick väldigt goda råd över telefonen som var avgörande för att lösa felet. Nu fungerar pumpen efter de tips och råd jag fått av dem. Jag tycker att de var bra på alla punkter.
    -Bemötande
    -Proffsiga
    -Snabba
    -Lätta att prata med
    Jag kommer definitivt använda dem i framtiden och kommer rekommendera dem till andra villaägare :-)
    Jag hoppas att andra företag följer deras bemötande det skapar förtroende och tillökning av nya kunder på längre sikt.
    Hälsningar,
    Tommy Läs mer