Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Haninge IVT Värmepumpar Rördoktorn IVT Center
Rekommenderat företag 2015 - Rördoktorn IVT Center

Rördoktorn IVT Center

Nynäsvägen 3, 136 47 Haninge — Visa karta

AB Rördoktorn är auktoriserat IVT Center och vi gör allt inom VVS, från att byta kranar till hela om- och nybyggnationer. Med över 30 års erfarenhet i ryggen och en strävan att ständigt utvecklas och lära oss nya tekniker vill vi ge dig som kund den bästa möjliga lösningen.

Vi har en butik i Haninge där du kan få råd och tips, men självklart jobbar vi också ute i allt från villor till stora fastigheter. Våra bilar är alltid väl utrustade och går att nå per telefon.

Oavsett om du behöver hjälp med VVS-detaljer hemma, ska lägga hela rörsystem eller installera en värmeanläggning - vi på Rördoktorn bistår dig gärna! Och vi diskuterar gärna energiekonomi och inomhusklimatfrågor också!

Läs vad 16 kunder tycker om Rördoktorn IVT Center

• Mats P
    Mats P skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Bergvärmeinstallation. Allt blev som vi kom överens om innan. Tider, pengar mm.
    Snygg och proffsig installation, trevligt bemötande från allra första början.
    Det har känts tryggt och bra. Kan absolut rekommenderas,
  • Kristoffer V
    Kristoffer V skrev om Rördoktorn IVT Center
    Köp och installation av luft/vatten anläggning.
    Snabba att ringa tillbaka samt återkomma vid frågor.
    Arbetet utfördes på tid och enligt överenskommelse.
    Kan varmt rekommendera Rördoktorn
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Kanonkillar! är själv hantverkare och bestämde mig för att installera en IVT luft/vatten av rördoktorn. Dom kom på utlovad tid och installerade på utlovad tid.
    jag blev vänligt bemött av proffs som jag kände mig trygg med och litade på.
    Det blev lite efterarbete som fixades med finess. Jag är mer än nöjd med Rördoktorn. :)
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Fick stort förtroende för deras offert och bemötande. Bergvärme-anläggningen och installationen höll en lika hög kvalité.
  • Gösta S
    Gösta S skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    jag fick ett snabbt svar på min förfrågan, och en tid för en genomgång av vilken typ av åtgärd som bäst löste våra behov.
    Det blev en luft/vatten värmepump IVT AIR X 50.
    vi är mycket nöjda med hur instalationen av det nya utfördes, och hur det ser ut.

Som sammanfatning kan jag säga att vi har fått den komfort i huset som önskades, och utfördes enligt tidschemat.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Bra i kontakten med Rördoktorn. Kompetent bemötande.
    Bra och tydlig dialog.
    Borrning fungerade fint, bra gäng, en UE.
    Bra installation där dom förklarade momenten.
  • Mahfoud S
    Mahfoud S skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Väldegt nyd instalation service
  • Roland V
    Roland V skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Rördoktorn skötte sig bra. Levererade en fungerand anläggning på utlovad tid . Prismässigt låg de bäst. De verkar kunna sitt jobb, bra serviceanda rakt över. Jag rekommender dem. Hälsningar Roland
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Snabba och pålitliga samt trevligt bemötande.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Super nöjda!!! Vi är mycket nöjda med rördoktorns jobb. Kommer att anlita dom igen helt klart.
  • John N
    John N skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Rördoktorn kan jag verkligen rekomendera!! Mycket bra service och trevlig personal.
  • Bo E
    Bo E skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Hel ok installation, den skedde på utsatt tid och både före och och efter installationen blev vi proffsigt bemötta. Jag kan varmt rokomendera detta företag. Pumpen fungerar utmärkt. // Bosse
  • Tomi H
    Tomi H skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Bra bemötande och utförde arbetet enligt offert.
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Bra service och trevligt bemötande
  • Ragnar G
    Ragnar G skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    I juni 2015 bytte jag ut min gamla bergvärmepump från 1997 och som börjat låta illa sedan en tid. Tog kontakt redan tidigare med AB Rördoktorn om ett eventuellt byte men rekommenderades då att avvakta. Det bemötande som jag har fått har varit mycket tillfredställande. Kontakten med ansvarig på AB Rördoktorn har varit bra med saklig information om både själva pumpen och hela installationen. Jobbet som sedan gjordes hos mig gick smidigt och har blivit som jag förväntat mig. Som kund är jag är mycket nöjd med värmepumpsinstallationen och kan rekommendera att anlita AB Rördoktorn till liknande uppdrag.
  • Torbjörn T
    Torbjörn T skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center
    Ett bra pris i kombination med proffsigt utfört jobb. Har sen haft ett antal frågor som jag fått bra gensvar på. Kan absolut rekommendera Rördoktorn

Nynäsvägen 3, 136 47 Haninge