Alla kategorier Luftvärmepump Stockholms län Stockholm Bromma Höglandet IVT Värmepumpar Energipartner Sverige AB

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, 167 71 Bromma — Visa karta

Energipartner är Stockholms största installatör av IVT värmepumpar. Sedan starten 1984 har vi fler än 6 000 nöjda kunder – läs mer under ”Våra Kunder” på www.energipartner.se.
Tillsammans har vi över 140 års erfarenhet av värmepumpinstallationer och vi är kvalificerade för såväl det lilla radhuset som det stora flerfamiljshuset.

Våra offerter är skriftliga, raka och ärliga. Vi hjälper självklart till med alla myndighetskontakter och med alla dokument som krävs inför installationen. Med egen personal kontrollerar vi hela installationsförloppet, och när vi är klara bokar vi in en särskild tid för handhavandegenomgång tillsammans med dig. Det skall vara tryggt och enkelt att anlita oss.

Det första som händer är att vi bokar en tid för hembesök. Husets utformning, hur ditt pannrum ser ut, hur ditt befintliga värmesystem är konstruerat och hur tomten är utformad. Detta spelar stor roll för vilken värmepump vi rekommenderar. Vi är alltid lyhörda på dina krav och förväntningar på ditt nya värmesystem.
Alla våra besiktningsmän är certifierade energiexperter enligt EHPA (European Heat Pump Association). Denna certifiering är den enda där teoretiska och praktiska prov är förlagda på högskolenivå.

I över 30 år har vi på Energipartner installerat och servat värmepumpar. En erfarenhet vi är stolta över och många av våra kunder är återkommande. Ett bevis på god kvalité nu såväl som då.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt