Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Tyresö IVT Värmepumpar Relax Rör & Värme IVT Center

Relax Rör & Värme IVT Center

Radiovägen 1, 135 48 Tyresö — Visa karta

Sedan 2003 har vi på Relax Rör & Värme givit allt i vårt arbete och inte nöjt oss med något halvdant. Idag är vi ett stolt, om än litet, IVT-auktoriserat bolag.

Vi jobbar med svanenmärkta IVT-värmepumpar som kan minska din energikostnad ordentligt. När du funderar på att byta uppvärmningssystem gör vi en grundlig inspektion av ditt hem innan vi ger en individuellt anpassad offert samt kalkyl på hur lång tid det kommer ta för investeringen att betala sig själv i energibesparingar.

Utöver värmepumpinstallationer utför vi service på värmepumpar, alla typer av klassiska rörmokarjobb, såsom reparation och nyinstallation av rör, samt filmning och spolning av avlopp.

Kontakta oss för en offert!

Läs vad 21 kunder tycker om Relax Rör & Värme IVT Center

• Ulla A skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Tack för bra bemötande och service när vår frånluftsvärmepump inte fungerade. Det var kallt i huset men nu är det en behaglig värme. Mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik O skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Exemplariska ! Snabb återkoppling , Läs mer
  • Britt C skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Mycket proffsig installation. Installatörerna var snabba och ingav ett för mig tryggt arbete. Rekommenderas varmt :) Läs mer
    2017-12-15 Niklas O svarar Britt C
    Vi tackar för förtroendet
    Relax rör
  • Jonas P skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Schysst och trevligt bemötande. Läs mer
  • Lennart L skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Ok, jag är mycket nöjd. Jag har fått snabb och bra service under 2015 Läs mer
  • Jim B skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Vi är mycket nöjda från 1:a kontakt till order och slutligen utförande. Läs mer
  • Johan D skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Jättebra service och bemötande. Jag är nöjd med Relaxrör Läs mer
  • Apostolos T
    Apostolos T skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Inga anmärkningar/ bra jobb till rätt kostnad i tid! Tack Läs mer
  • Lars A skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Snabb och bra service. Ställer alltid upp Läs mer
  • Jonas B skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Som någon sa: in, ut, klart.
    Bra och säkert val av leverantör - i mitt fall IVT frånluftsvärmepump! Läs mer
  • David E
    David E skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Jag har anlitat Relax Rör flera gånger, och de har alltid varit proffsiga, levererat i tid med perfekt resultat. Jag rekommerar dom verkligen!!! /David Engberg Läs mer
  • Agneta B skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Mycket nöjd med den proffsiga personalen.Gjorde allt för att kunna installera vår luft värme pump inom några dagar då det var ont om tid innan vi skulle resa bort. Jag rekommenderar denna firma starkt. Läs mer
  • Monica H skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Jättebra, ringde upp, kom i tid osv. Rekommenderas! Läs mer
  • Göran M skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Har vid flertalet tillfällen utnyttjat Relax Rör för olika vvs-arbeten positivt bemötande och snabb service hög kvalitet på utfört arbete kan på det varmaste rekommendera Relax Rör som framtida samarbetspartner inom vvs-arbeten.
    Göran Möller
    Tyresö Läs mer
  • Jonas B skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Inget tjafs, in - ut... funkar! Bara att betala. Läs mer
  • Stefan E skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    God O proffsig service med trevligt bemötande Läs mer
  • Staffan D skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Vår varmvatten beredare sprack några dagar innan de nya ägarna skulle få tillträde till huset. Två dagar senare hade Relax Rör levererat och installerat den nya beredaren. Snyggt och proffsigt! Bra jobbat Relax Rör. Läs mer
  • Robert W skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Snabba offerter och bra service. Trevliga montörer. Läs mer
  • Margita D
    Margita D skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Har anlitat Relax Rör & Värme ett flertal gånger. Alltid snabba att hjälpa till. Proffsiga och seriösa när vi behövt hjälp. Läs mer
  • Veronica A skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Snabb och bra service! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Relax Rör & Värme IVT Center
    Konverterade till vattenburen värme med bergvärmepump och anlitade Relax. Jag tycker att de var bra på alla punkter.
    -Bemötande
    -Proffsiga
    -Snabba
    -Lätta att prata med

Vi hade senare en komponent som krånglade efter avslutat arbete, men Relax löste det hela snabbt och proffsigt.

Jag kommer definitivt använda dem i framtiden. Läs mer

Radiovägen 1, 135 48 Tyresö