Team Wåhlin Värmeteknik AB

Team Wåhlin Värmeteknik AB

• BadgeNineYears
1 742

Vi är entreprenören som finns med hela vägen om det gäller allt ifrån en större installation av bergvärme eller en mindre luftluftvärmepump till sommarhuset. Som IVT Center och Serviceombud för IVT skall vi finnas där för alla tillfällen, även på julafton om så krävs. Vi har kunden i fokus och vår ambition är att anpassa oss...

1742 omdömen om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Fredrik E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Kort väntetid Trevlig och duktig personal med lång erfarenhet. Bemöter frågor på ett bra och konstruktivt sätt Service av värmepump Känns som rimliga priser

Ann-Sofi H
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Dialogen inför köpet var snabb och enkel. Fick svar på våra frågor direkt. En person var här och inspekterade och planerade. Installatören som gjorde själva jobbet var punktlig och trevlig. Sammanfattningsvis gick allt väldigt bra och vi är väldigt nöjda.

Jörgen S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bästa betyg till Team Wåhlin. Så service minded från kontor till killarna ute på fältet. Toppbetyg Mvh Jörgen Stadig Sigtuna

Mustafa V
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Det är lite svårt att betygsätta pga vi vet inte vad han gjorde. Kontaktakten med er är proffsig!

Andreas L
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Trevliga, snabba och samtidigt noga! Fick dessutom massa bra tips kring vad man skall tänka på för vår frånluftsvärmepump mvh killen med tummen mitt på ryggen!

Hanibal M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

mycket bra och kom beställd tid och utförde jobbet på ett bra sätt

Ali A
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

En man hade varit har hos mig han var okej

Lisa G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Kund sedan många år, de är snabba och hjälpsamma

Fredrik G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Jättebra service, fick hjälp direkt ,värmepumpsfläkten havererade, men dom hade en på hyllan och kom dagen därpå

Ewa K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Jag upplever dem som väldigt proffsiga. De stötte på ett ganska knivigt problem på grund av husets beskaffenhet men löste det väkdigt bra. De gjorde ett mycket bra jobb.

Tomas N
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb och bra service. Kunde ha bättre jourverksamhet.

Gunnar J
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra service , trevlig och kunnig personal.

Kristina Å
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb och mkt bra service. Mkt nöjd!

Michael J
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra bemötande från och ffa kunnig personal. Vi fick bra och snabb hjälp.

John M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Vi har varit kunder sedan 2004 och aldrig känt att det finns någon anledning att vi byta leverantör av bergvärmepump (IVT) eller serviceleverantör (Team Wåhlin). Då skall man veta att vi byter försäkringar och elleverantörer stup i kvarten (pris/prestanda varierar). De svarar alltid snabbt och levererar det som förväntas och lite till. Den senaste kontakten var när vår bergvärmepump gav upp efter 20 års tjänst och Team Wåhlin först gav oss en temporär varmvattenberedare och sedan gav en offert på en ny. Kort reflekterade...

Peter H
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra service, men väldigt dyrt för 15 min service.

Lasse A
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Totalt sätt nöjd men saknade det där lilla extra vid installationen.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Lasse! Tack för din feedback. Vi är glada att du är nöjd men beklagar att det saknades något extra vid installationen. Jag känner igen ditt namn och tror att jag vet vilken installation detta är. Vi kunde ha varit mer uppmärksamma och städat bättre efter oss på golvet. Berörd montör och utkörare har fått feedback på detta så att det inte händer igen. Skulle det vara något annat så är det bara att du hör av dig. Önskar dig en skön sommar Mvh Antonio

Patrik M
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Proffsiga, kommer alltid när man har problem

Anton E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra, snabb och professionell hjälp med service av VP.

Göran E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Missade den bokade tiden. Servicen genomförd men jag har ingen feedback på vad gjorts och hur värmepumpens status.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Göran! Tack för lämnat omdöme. Misstänker att du var frånvarande vid besöket, ber att service kontaktar dig och informerar om värmepumpens status. Ha en fin dag Mvh Antonio

Nina T
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra service! Trevlig personal.

Roger J
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Perfekt utfört jätte nöjd rekommenderas

Thomas B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Snabb och snygg installation av aircon.

Magnus L
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Allt gick enligt planerna när Team Wåhlin installerade en bergvärmepump samt tog bort den gamla värmepannan. Vi är nöjda med alla montörer som var professionella och hade ett trevligt bemötande.

Anette B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Byte av berg värmepump. Mycket professionellt och vänligt bemötande. Kompetent installatör. Kan varmt rekommendera.

Bertil K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra service och fina jobb hoppas det kommer fram den här gången ,det är tredje gången jag svarar

Bengt E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb och effektiv åtgärd av strejkande värmepump

Madeleine W
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Jag blev väl bemött och fick snabb hjälp med påfyllning av kylvätska till vår bergvärme. Det brukar alltid fungera bra när vi tar hjäip av dem. Både administrativt och praktiskt.

Cecilia W
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Jag blev väl bemött! Installationen gick smidigt och installatören förklarade efteråt tydligt och bra de funktioner jag behövde veta. Jag köpte en ny bergvärmepump från IVT. Mvh Cecilia

Erik G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Vi behövde byta ut vår gamla luft-vatten värmepump och tog in sex offerter, olika fabrikat. Vi valde den som verkade tystast och bäst, den var även billigast (IVT). Professionell hantering av offert, installation och driftsättning. Punktlig, noggrann och trevlig installatör. Duktig elektriker. Vid installationen tog Hugo reda på att vi borde byta plaströren ute vilket ordnades på ett jättebra sätt. Lätta att få kontakt med, svarar snabbt. Relativt stor firma vilket är bra. Rekommenderas varmt!

Niclas Michael F
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Fick snabb hjälp med radiatorbyte. Trevligt bemötande och ett rimligt pris för jobbet.

Dan D
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Ett snabbt och trevligt bemötande genom hela projektet. Professionell hantering av offert, installation och komplett driftsättning för en ny IVT bergvärmepump inkl ett extra borrhål.

Kjell F
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket bra och snabb kundservice. Bra kompetens.

Göran P

Utmärkt service och professionella

Hans E
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabb service, trevlig bemötande, bra rådgivning och framför allt kom vid 2 tillfällen på utsatt tid!

Markus B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Otroligt bra service. Kompetenta och snabba. Har använt dom i flera år för olika uppdrag och har alltid vart supernöjd

Thomas K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Snabbt & bra. Lätt att få tid.

Hans L
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra och sak kunnig personal. Bra och trevligt bemötande i telefon och till slutfört arbete.

Therese C
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Väldigt utdraget med att få kontakt och svar från kundtjänst och överlag lite för begränsade telefontider. När teknikern väl kom på plats så var han väldigt trevlig, serviceminded och kunde utan vidare bekymmer åtgärda problemet. Teknikern kunde byta styrpanelen på vår bergvärmepump under besöket. Helhetsbetyget dras enbart ner pga tillgängligheten, långa svarstider och att vi fortsatt enbart fått en faktura och inte ett skriftligt utlåtande till vårt reklamationsärende som jag uttryckligen bad om och sa var viktigt. I övrigt var vi nöjda.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Therese! Tack för ditt omdöme. Vi har telefonväxeln öppen 6 timmar om dagen, det vill säga kl. 8-15 helgfria vardagar med lunchstängt 11:30-12:30. Andra värmepumpsföretag har ungefär samma tillgänglighet på telefon. Vi strävar alltid efter att vara så snabba och proffsiga som möjligt i alla led. När det gäller reklamationsärenden där externa parter är inblandade finns det dock alltid en risk att det kan ta lite längre tid beroende på vems bord ärendet ligger på för stunden. Detta fenomen existerar oavsett bransch....

Bijamane L

Trevlig och kompetent personal

Jens J
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Håller vad man lovar och ger en god service

Eva B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Kompetenta, engagerade, på tid! Hade inga förväntningar eftersom två rörfirmor avrådde oss från att göra det "ingrepp" som Magnus föreslog. Det har fungerat!

Bo B
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej, Har hittills enbart haft ett besök och fått en offert. Var mycket nöjd med besöket och tycker att Anders S var mycket professionell. Mvh Bo B

Per S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra bemötande kom i tid Bra utfört arbete

Jonathan K
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

God kunskap tillsammans med bra och snabb service. Lysande!

Anders S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bergvärmen skar ihop och fick en snabb tid direkt nästa morgon. felsökte och åtgärdat inom två dagar.

MARTIN S
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

De bytte en givare på min panna. Bytet gick smidigt och snabbt dock blev det dyrt för vad som verkade vara ett rätt enkelt ärende.

Svar från Team Wåhlin Värmeteknik AB

Hej Martin, Tack för ditt omdöme. Vi har debiterat enligt den information som finns tillgänglig på vår hemsida under /kontakt, det vill säga: 1025 kr/timme + resa 11,88 kr/km + grundkostnad 87,50 kr + material. Eftersom vi är baserade i Vallentuna och du bor en bit söder om stan, blir resekostnaden en större del av det totala beloppet, 1,5 timmar totalt. För framtida behov kan jag tipsa om vårt systerbolag i Södertälje, Värmedynamik, som ligger närmare dig, så du i sådana fall slipper delar av debiteringen för resvägen....

Inger E

Hej😊 mycket bra , snabba grabbar , proffsigt utfört. Supernöjd 😊

Henrik W
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Mycket lätt att komma i kontakt med. Lätt att kommunicera om det ärende du har. Ger ett pålitligt intryck.

Roy G
Skrev om Team Wåhlin Värmeteknik AB

Bra bemötande och noggrant utfört jobb. Samtliga i teamet har gjort det där lilla extra för att jag som kund ska bli nöjd och trygg med installationen! Rekommenderar, jag är nöjd med valet jag gjorde!