Installation

37 omdömen om Installation

Sedan starten hos Reco 2015
Annica V
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Köpte och installerade en luft/vatten värmepump. Mycket bra service.

Per P
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Ersättningen av bergvärmepumpen gick enkelt och smidigt från förfrågan till installation. Mycket trevliga installationskillar.

John V
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Min recensionen avser köp av en komplett IVT Geo 512C bergvärmeinstallation. Mycket trevlig och kunnig personal som gjorde en snygg installation utifrån mina önskemål. Jag är helnöjd!

Hasse L
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Mycket nöjd med både installationen och personalen Jörgen och Rickard trevliga och kunniga kommer att rekommendera dem

Anders R
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Frånluftsvärmepump. Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt av säljaren. Beställningen gjordes omgående och leveransen tog två veckor. Då det var två helger med mellanliggande klämdagar tycker vi att leveransen gick snabbt. Killarna som installerade värmepumpen var mycket kunniga, snabba och trevliga. Genomgången av funktionen av värmepumpen var pedagogisk och proffsig. Vi är mycket nöjda.

Lars R
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Ny frånluftsvärmepump, bra säljare offert enl ök. Samtal när vi bestämde dag för byte. Trevlig personal som kom o byte Lyssnade på våra önskemål Bra avslut 5 stjärnigt

Henrik S
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Toppen, utmärk service från första stund. Deras bemötande 5/5 Även att säljaren var med vid installation var även det stort tecken på hög service. / Mio- Henke

Rasmus T
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Väldigt professionella och bra att ha göra med genom hela processen från första kontakten tills att allt var installerat och klart. Rekommenderar varmt!

Niklas S
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Trevliga och duktiga installatörer, gjorde det som var förväntat. Lite synd att wifi enheten inte fanns att tillgå och att de inte visste att den inte var släppt ännu.

Peter A
Skrev om Installation en del av Rördoktorn IVT Center

Installation luftvärmepump fungerade bra. Trevlig och tillmötesgående personal på företaget. Mina förväntningar och företagets löften infriades förutom att ventilationens luftflöde till skåpet ännu inte justerats. Jag trodde det ingick i installationen men företaget kanske återkopplar om den saken om ett tag. Så förutom detta är min upplevelse sammanfattningsvis positiv.