Säkra Rör Och Bygg

Säkra Rör Och Bygg

www.sakraror.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Säkra Rör Och Bygg! Vi är en säker partner inom VVS och bygg. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens inom området VVS och bygg. Detta gör att du som kund alltid kan känna dig trygg i de arbeten som vi utför åt dig. Tjänster: Allmän VVS-service, avlopp & vatten, installation av VVS-produkter och mycket mer....

238 omdömen om Säkra Rör Och Bygg

Sedan starten hos Reco 2021

Madelene S
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Väldigt bra och snabba. Nackdelen väldigt dyra för en snabb installation.

Johan N
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Snabba, proffesionella och supertrevliga!

Anna-Lena W
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Jag var mycket osäker på att problemet skulke gå att lösa. Många hade påpekat att man måste riva ner det nykaklade för att fixa det. Men en kille kom och löste det enkelt på en gång! Trevlig, lugn och kunnig!

Jonny M
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Jag blev bemött på bästa sätt. Jag hade förväntningar på att de skulle göra ett bra arbete. Arbetet de gjorde motsvarade mina förväntningar. Byte av toalettstol samt blandare till kök och tvättställ.

Jan H
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Blev först lite missuppfattningar, men den rörmokare, som sedan gjorde jobbet, att byta en vägghängd toalettstol, visade sig både kunnig och intresserad. Bra jobbat.

Unga D
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Hade ett väldigt positivt bemötande av montören som tog sig an installation av duschar, handfat och toalett samt installation av ny varmvattenberedare som utfördes på ett väldigt bra sätt och alla hinder som dök upp längs vägen hanterades utan några som helst problem. Kan starkt rekommendera Säkra Rör och Bygg

Mikael Johan T
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Det blev lite strul med kommunikation efter felsökning men de löste det snabbt.

Roqaya A
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Perfect service and customer service! Jacque has been great with communication!

Sonja D
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Säkra Rör och Bygg bytte ett handfat på en toalett. Rörmokaren var noggrann och reflekterande. Hörde efter hur vi ville sätta handfatet, gjorde ett snyggt jobb och.städade efter sig.

Karl N
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Bra pris, kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb.

Carl A
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Kan varmt rekommendera att anlita Säkra Rör och Bygg! Grymt utfört arbete, snabb återkoppling och bra kommunikation. Bra på att hitta lösningar samt fint öga för detaljer. Kommer absolut att anlita dem igen när vi behöver hjälp här hemma

Serkan T
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Väldigt professionellt bemötande då de visste direkt vad jag ville ha och vart vattenutkasten skulle vara placerad utan att behöva komma och kolla, hade tyvärr inte möjlighet och vara hemma under tiden de utförde men rörmokaren hade kontakt med mig under tiden och var väldigt proffsig och utförde jobbet snyggt och fint inom ca 2h. Tack för den goda servicen!

Per L
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

för 6 dagar sedan NY Byte av blandare. Snabb och smidig kontakt, med en snabb offert. Väl på plats behövdes avloppet också bytas (vilket jag var rädd för). Arbetet gjordes dock snabbt och även med tillägget så landade slutpriset på ett rimligt belopp, särskilt sett till offert jag fick från annat företag. Väldigt nöjd! 5/5

Robert B
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Den var perfekt. jag kommer att rekommendera dem till mina grannar och vänner.

Eva O
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Vänligt bemötande. Snabb handläggning. Kompetent utförande. Montering av ny toalett samt byte av duschblandare och nytt duschmunstycke.

Meias A
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Jag använde Säkra Rör för att byta varmvattenberedare och är jättenöjd. De var proffsiga och städade fint efter sig. Jag kommer absolut att anlita dem igen!

Marie K
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Dyrt och enkelt rör byte som tog 20 minuter att göra, men tyvärr blev för svårt och fick göras om 3 ggr. Bra att dom gjorde om och nu är jag nöjd.

Kent J
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevliga på kontoret o hjälpsamma. Montören inhandlade material, och utförde arbetet med stor respekt. Montören lika trevlig, och svarade på ställda frågor.

Berndt L
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Proffsiga och trevliga killar både i telefon och i praktiken. Bra med offertförslag innan, kan bara ge positiva rekommendationer.

NILS V
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Kom dagen efter frågan och löste allt

Lars-Olov A
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Snabbt och proffsigt byte av vattenmätarkonsol. Allt enligt offert. Rekomenderas.

Karin B
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevlig hantverkare som kom ut och verkligen ansträngde sig för att det skulle bli så bra som möjligt 🙂

Jelena V
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevliga, snabb service, väldigt hjälpsamma och duktiga.

Lars O
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Helt enkelt superbra på alla sätt! 👍😃

Anders G
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket bra och tillmötesgående i både planeringen och utförandet av arbetet. Kommer absolut anlita de nästa gång vi behöver hjälp med rörarbeten mm.

Margarete S
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Killen ringde och talade om att han blir lite sen för hans morgon började inte så bra med punktering och det är inget som man förespå. Sen kom han och jobbade väldigt snabbt och tyst "jag skämtade om han jobbade på ackord" för det gick snabbt och bra blev det också. Vill också tacka för en snabb service ringer ena dagen och kommer nästa dag. Kull när man får en bra service.

Monica F
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Bra kommunikation, snabba och bra pris. Bästa betyg.

Rune Ö
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket snabb och professionellt bemötande redan innan offerten skickades. Lyhörda för kundens önskemål och ett snabbt utförande av arbetet som vi ville få gjort. Bad om ytterligare en sak och fick direkt ett pris på den tjänsten också. Personen som utförde arbetet lämnade det snyggt och avtorkat.Vi kan varmt rekommendera Säkra Rör för utfört arbete.

Marcus S
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket proffessionel fima. Lösta alla våra problem med vattenventiler och radiatorer som inte fungerade. Snabba och personliga.

Ola B
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Åtgärdade felet under utsatt tid och var väldigt måna om att vi skulle bli nöjda. Topp!

Mozhgan D
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Säkra rör var Snabba, hjälpsamma och professionella när vi hade vattenskada och tiden var kritisk för att begränsa skadorna.

Carl O
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Professionellt och bra kunskaper inom värmepumpar och intresserade att hitta orsaken till varför funktionen för en korrekt styrning av huset värmesystem och golvvärme inte fungerade tillfredsställande. Bra jobb🙏Mvh Åke

Håkan J

Trevligt bemötande, kort väntetid

Daniel C
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Beställde en installation av Ballofix. Gick otroligt smidigt och snabbt från beställning till färdig installation. Bra och trevligt bemötande.

Martin H
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevligt och kompetent bemötande. Löste problemet på de föreslagna två timmar och efter åtgärden stannade och kontrollerade i ca 20 minuter att det var löst

Christoffer H
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Säkra Rör har varit tillförlitliga och en räddare i nöden när det behövdes!

Dimitri L
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket bra och trevlig service!

Tarek D
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Superb service, great customer service and going the extra mile. Highly recommeneded

Anders B
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Bra, punktligt, väl genomfört. Rekommenderar.

Åke D

Snabb offert. Bra montör. Trevligt bemötande. Snabbt utförande

Yngve S
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Prisvärda och snabbt och väl utfört byte av varmvattenberedaren. Jag gillade också att man kunde välja att själv beställa varmvattenberedaren. Men jag valde att ta den genom dom, de hade bra pris och all garanti på ett ställe är en fördel.

Mirjana J
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Blev trevligt bemött och allt var till belåtenhet.

Maria B
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Bra och snabb service. Kom snabbt och lagade en trasig kram.

Wiebke G
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevlig personal och mitt problem med tvättmaskinen blev löst.

Sten J
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Trevligt bemötande. Kunnig personal. Snabb service.

Cecilia W
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket bra bemötande och service. Snabb kontakt.

Sven G
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Bra bemötande. Bra utfört arbete.

Kenneth M

Kunniga och engegerade, rekommenderas

Björn V
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Jag behövde en ny varmvattenberedare. Säkra Rör och Bygg gav en offert med fast pris. Det bästa var att de kunde fixa jobbet inom fyra dagar. Sedan funkade allt bra.

Peter E
Skrev om Säkra Rör Och Bygg

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Pris överstämde med offert. Löste uppgiften på ett bra och effektivt sätt. Högsta betyg