Säkra Rör Och Bygg

Välkommen till Säkra Rör Och Bygg!

Vi är en säker partner inom VVS och bygg. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens inom området VVS och bygg. Detta gör att du som kund alltid kan känna dig trygg i de arbeten som vi utför åt dig.

Tjänster: Allmän VVS-service, avlopp & vatten, installation av VVS-produkter och mycket mer.

Vårt mål är att vi alltid ska vara uppdaterade i branschen vad det gäller arbetsmetoder, produkter och miljöpåverkan. Vi värnar om våra anställda och arbetsmiljön. Vi tror att om våra anställda är nöjda och glada så blir du som kund nöjd och glad.

125 omdömen om Säkra Rör Och Bygg

Sedan starten hos Reco 2021
    2023-01-26 Verifierad kund
    Oerhört service inriktade och trevliga. Vi är mycket nöjda med deras jobb och skulle rekommendera dem till alla som behöver ha större VVS jobb utförda.
    2023-01-16 Verifierad kund
    Fick hjälp med installation av ny toalett badkar samt duschkabin. Bra bemötande hela resan och lätta att komma i kontakt med. Rekommenderas!
    2023-01-03 Verifierad kund
    Proffesionelt bemöttande, bra arbete. Levde upp till alla bra recensioner som gjorde att jag har valt att anlita företaget.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och service.
    2023-01-02 Verifierad kund
    Supertrevligt och snabbt bemötande vid telefonbokning.
    När sedan VVS killen skulle komma ut, ringde de en halvtimme innan och meddelade att de var på gång.
    Väl på plats gick det fort att byta ut mot en ny toalett. Supertrevlig personal.

Mycket nöjd.
    2022-12-31 Verifierad kund
    Jättebra bemötande utav rörmokaren !
    2022-12-31 Verifierad kund
    Utmärkt hantering av uppdrag. Duktig personal. Inga som helst invändningar :)
    2022-12-22 Verifierad kund
    Helt enastående service och utförande!
    Gör jobbet tills det är klart och så enkla att kommunicera med.
    Man får mer än det man betalar för
    2022-12-22 Verifierad kund
    Snabba trevliga och inget tjat om problem
    2022-12-22 Verifierad kund
    montering av köksblandare. jobbet var gjort proffsigt med en trevlig rörmokare och ett bra pris!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Vi var ett tiotal hus i vår samfällighet som tog hjälp av Säkra Rör med samma tjänst, byte av vattenmätarkoppel. Alla var mycket nöjda med hjälpen och i synnerhet det proffsiga bemötande vi fick av Säkra Rör både innan och under arbetets gång. Vi fick snabbt svar vid offert och arbetet kunde göras på relativt kort varsel. Vi fick även hjälp av Säkra Rör med att koordinera vattenavstängning med kommunen.

Rekommenderas!
    2022-12-20 Verifierad kund
    Bra utfört arbete, och trevligt bemötande.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Genomgående bra bemötande. Missade dock att ringa upp mig vid något tillfälle i "offereringsfasen" men med en liten påminnelse så löste det sig.
    Utfört arbete var så bra som man kan förvänta sig av en professionell rörmokare. Kom på utsatt tid och utförde jobbet inom överenskommen tid.
    Rekommenderas.
  • Johan F
    2022-12-20 Verifierad kund
    Smidigt och proffsigt bemötande samt utförande. Vi beställde byte av blandare för kök och dusch.
    2022-12-20 Verifierad kund
    Blev väl bemött vid trelefonkontakter och under besöket då arbetet utfördes.
    Förväntningarna uppfylleds.
    Arbetet utfördes på ett bra sätt och utan några dröjsmål.
    Det bestod av byte av en äldre blandare i köket mot en ny, som fanns på plats när installatören kom.
    Jag är nöjd.
    2022-12-20 Verifierad kund
    De hade sönder kaklet i badrummet. Tveksam lagning , oklart vad som hände med fuktspärren? Jobbet avsåg montering av badrumsinredning.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Tydlig och bra kommunikation kring arbetet och en lika tydlig offert.
    Trevlig personal och smidiga att ha och göra med. Kommer absolut att använda mig av dem vid behov i framtiden.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande! Fick otroligt bra hjälp med att leta efter en passande köksblandare och takdusch. Arbetet utfördes smidigt av en kompetent och trevlig person. Rekommenderar dem!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Jättenöjd! Hade videomöte innan och jobbet utfördes precis så som jag önskade. Offerten stämde, bortsett från ett par hundralappar som tillkom i material (som jag blev kontaktad och informerad om innan fakturan kom) Rörmokaren som kom hit var både trevlig och kompetent! Rekommenderas varmt.

Jobbet som utfördes var uppdatering av rör i gammal tvättstuga, samt installation av extra tvättmaskin och diskho.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevlig kille som hjälpte till att montera komod.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig rörmokare. Städade jättefint efter sig.

Installation av en ny toalett och tog med sig den gamla.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Grym service och trevlig personal, både i telefon och hantverkaren på plats. Bra pris jämfört med konkurrenterna men inget som påverkade resultatet negativt, blev supernöjd med resultatet och kommer anlita dessa igen när jag behöver en rörmokare igen!
    2022-11-03 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig personal. Snabb och bra service.
    Bra priser.
    Jag rekommenderar varmt Säkra Rör Och Bygg!
    Kommer med glädje att boka in dem igen om jag skulle behöva.
    Vill ge dem 5 stjärnor av 5 möjliga 😊

Monica Ericsson
    2022-11-03 Verifierad kund
    Toppen personlig kontakt och flexibla. Känns som att de bryr sig om sina kunder
    2022-11-02 Verifierad kund
    Stockholms bästa rörmokare. Kreativa och lösningsorienterade, väldigt nöjd!
    2022-10-29 Verifierad kund
    Bra kommunikation, och professionell.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Mycket trevliga och hjälpsamma. Gav också tips på möjliga förbättringar när vi gjorde flera olika reparationer.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Flexibla, snabba och noggranna. Rekommenderar glatt firman.
    2022-10-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande både vi bokning och vid byte av blandare Kan verkligen rekommendera detta bolag
    2022-10-20 Verifierad kund
    Att de ringde efter utfört jobb och frågade om jag var nöjd.
    Att rörmokaren kom i tid
  • Åke Z
    2022-10-18 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande. Trevliga och skickliga personer som fixade installation av toastol och stod på kundens sida när det blev diskussion med K-rauta om fel på den stol som först levererades.
    2022-10-18 Verifierad kund
    Trevliga killar som gjorde ett bra jobb
    2022-10-18 Verifierad kund
    Fantastiskt trevliga, proffsiga och vettiga från början till slut. Rekommenderar varmt!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket nöjd med arbetet och ett trevligt bemötande.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Fick en toalett från K-Rauta installerat av Säkra Rör och Bygg. Väldigt trevligt bemötande och bra utfört arbete. Rekommenderas varmt!
    2022-09-24 Verifierad kund
    Perfekt arbete smycket gjort ock mycket trevlig.
    2022-09-21 Verifierad kund
    Snabbt o proffsigt montering av toalettstolen.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt och ansvarsfullt bemötande.
    Väl utfört arbete med toalettinstallation.
    2022-09-15 Verifierad kund
    På en skala mellan 1-10 vill jag ge Säkra Rör & Bygg 12.
    Resultatet blev precis så som jag föreställt mig, och jag uppskattade att Jack och Fadi stämde av längst vägen så allt blev så som jag tänkt. När problem uppstod (pga hur tidigare kommod var installerad) så var de lösningsfokuserade och gick above and beyond för att säkerställa att projektet blev klart i tid ändå. Mycket trevliga och hjälpsamma killar. Skulle absolut ta hjälp av dem igen vid behov, och rekommenderar dem varmt till alla!!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra,
    byte av kran badrum
    Hej Solveig L!

Tack för ditt omdöme och jag vet efter samtal med dig att du haft det svårt med appen och därav betyget, det är inte lätt med tekniken alla gånger. Tack för att vi fick hjälpa dig och du är välkommen åter om det skulle vara något annat du behöver hjälp med!

2022-09-10 Verifierad kund
    Seriösa och duktiga och punktliga
    Hej Jan-Peter G!

Tack för ditt omdöme och att du valde oss, vi uppskattar det!
    Välkommen åter!

• Nicklas L
    2022-09-08 Verifierad kund
    Ordning och reda. Kom i tid. Utmärkt utfört jobb.
    Hej Nicklas L!

Tack för ditt omdöme, välkommen åter Nicklas!

2022-09-08 Verifierad kund
    Trevlig montör noggrann med arbetet, vi rekommenderar företaget.
    Hej Claes O!

Tack för ditt omdöme och att du gillar våran noggranna montör, resultatet är det som räknas, bland annat!

Välkommen åter.

2022-09-02 Verifierad kund
    Installationen blev tyvärr försenad med en dryg vecka, men när den väl ägde rum blev
    resultatet utmärkt!
    Hej Lena C!

Tack för ditt omdöme, ibland händer det att personalen blir sjuk och vi får ändra schemat, tyvärr. Men det gläder oss att du gillade resultatet. Välkommen åter!

2022-08-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete.
    Hej Ann-Katrine L!

Tack för ditt omdöme, välkommen åter!

2022-08-12 Verifierad kund
    Bra på alla sätt , snabbt och välgjort sedan bra pris . Trevliga och noga utfört vi är nöjda .
    Hej Tomas L!

Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

2022-08-01 Verifierad kund
    Jag var själv osäker på vilken varmvattenberedare som jag skulle installera men jag fick en väldigt proffsig hjälp och nu sitter den på plats och jag är jätte nöjd med SROB s jobb!
    Med vänlig hälsning, Richard.
    Hej Carl R!

Tack för ditt omdöme, det finns en uppsjö av produkter på marknaden, vi gör vårt yttersta för att ge dig god vägledning och förslag som passar just dig, vi tycker att det är lika trevligt som du att allt är rätt från början till slut. Välkommen åter!

2022-07-31 Verifierad kund
    Bra service och trevlig personal
    Hej Haddis D!

Tack för ditt omdöme, välkommen åter!

2022-07-21 Verifierad kund
    Snabbt och trevligt bemötande under hela projektet. Installatören mycket noggrann och gjorde ett utmärkt jobb!
    Hej Jonas P!

Tack för ditt omdöme och välkommen åter!

2022-07-14 Verifierad kund
    Pålitliga i både tid och arbete, samt väldigt trevliga vid kontakt.
    Hej Anne S!

Tack för ditt omdöme och att du är nöjd med oss, välkommen åter när du behöver oss!