Säkra Rör Och Bygg

Säkra Rör Och Bygg

Välkommen till Säkra Rör Och Bygg!

Vi är en säker partner inom VVS och bygg. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens inom området VVS och bygg. Detta gör att du som kund alltid kan känna dig trygg i de arbeten som vi utför åt dig.

Tjänster: Allmän VVS-service, avlopp & vatten, installation av VVS-produkter och mycket mer.

Vårt mål är att vi alltid ska vara uppdaterade i branschen vad det gäller arbetsmetoder, produkter och miljöpåverkan. Vi värnar om våra anställda och arbetsmiljön. Vi tror att om våra anställda är nöjda och glada så blir du som kund nöjd och glad.

Läs vad 31 kunder tycker om Säkra Rör Och Bygg 2

2022-01-23 Verifierad kund
    Proffesionellt utfört jobb av Jack. Trevliga och lätta att ha att göra med. Förstår snabbt vad man vill ha utfört. Rekommenderar!
    2022-01-22 Verifierad kund
    Inga problem. Allt har fungerat.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Företaget uppfyllde mina förväntningar.
    Montering toalett
    2022-01-22 Verifierad kund
    Toppen service. Det blev knepigare jobb än väntat men fick bra service och inte betala mer. Mycket nöjd!
    2022-01-22 Verifierad kund
    Snabbt och proffsigt och utfört
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, bra återkoppling från företaget. Trevlig och noggrann montör, som hjälpte mig montera en ny blandare i kök. Om jag behöver hjälp framöver kommer jag anlita dessa igen.
    2021-12-15 Spontant omdöme
    Fantastiskt bra firma på alla sätt! Trots strul vid bokning från min sida visades den bästa av vilja att finna en ny tid på kort varsel.

Servicen och kunskapen i samband med att arbetet skulle utföras var enastående. Trots fel grejer hemma löste rörmokaren allt - åkte och handlade det jag saknade eller det var fel på två gånger.

Kan verkligen rekommendera firman och Jack som gjorde själva jobbet - proffsig och supertrevlig! Alla guldstjärnor till dig och er!
  • Sofia Safoora J
    skrev om Säkra Rör Och Bygg
    2021-12-15 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Jack och kommer själv i framtiden att alltid vilja anlita honom för liknande uppdrag. Han är lugn, noggrann, har ett öga för små detaljer och framförallt är han tålmodig. Vi hade det kämpigt med en duschvägg på grund av produkten, men trots detta tappande han inte humöret, utan han var lösningsorienterad och glad. Jag vill också tacka för den goda julklappen, det gjorde hela upplevelsen en 10/10. Inför bokningen fick jag också toppen hjälp av Fadi som hjälpte mig att hitta rätt produkter.
    2021-12-10 Spontant omdöme
    Allt fungerade perfekt, byte av köksblandare och installationer. Jack på VVS-firman svarade snabbt på offertförfrågan och genomförde installationen/ arbetet noggrant och professionellt. Jag är mycket nöjd kund och rekommenderar dem.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Kunnig , trevlig och kommunucerbar installatör, inga problem att ändra på ursprungsplanen, och höll utlovad tidsplan.
    Gjorde om temporär installation av vatten till fast i badrum och tvättstuga, flyttade varmvattenberedare och tvättmaskin samt trycktestade golvvärmeslingor i tillbyggnad som ska kopplas in då borrning och installation av bergvärme kommer ske vid ett senare tillfälle.
    2021-12-04 Verifierad kund
    Jag hade beställt inkoppling av diskmaskin samt uppsättning av kommod, badrumsspegel och badrumsskåp. Jag tycker det funkade väldigt bra. Jag hade meddelat att jag inte fixade att montera ihop hela kommoden själv. Det fick jag hjälp med. Visserligen hade killen som kom inte blivit informerad om att jag behövde den hjälpen men han fixade det utan problem. Han var väldigt trevlig och serviceinriktad. Hans kollega dök upp efter några timmar och hjälpte till med några saker. Han var också mycket trevlig. Jag är nöjd och rekommenderar företaget.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Jättefint bemötande av Jack och hans kollega! Gjorde verkligen sitt yttersta för att hjälpa till på bästa sätt! Installerade dusch och duschvägg och drog om rör samt hjälpte mig med att ställa tvätt och torktumlare på plats! Skulle absolut anlita dom igen!
    2021-12-03 Verifierad kund
    Installation av blandare och diskmaskin, mycket nöjd med denna firma, rekommenderas!
  • Jonas L
    skrev om Säkra Rör Och Bygg
    2021-11-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och proffesionellt utförande till vettiga priser.
    Bytte köksblandare.
    2021-10-21 Verifierad kund
    Så nöjd med hela processen från det att vi tog kontakt med firman tills lagningen var klar. Väldigt smidigt och snabbt.
    Plus att dem lämnade platsen ren 👌🏼

Kommer absolut att anlita igen!
    2021-10-18 Verifierad kund
    Detta var ett litet jobb, snabba och väl utfört arbete.
    2021-10-07 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med tjänsten. Väldigt professionellt.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Byte av blandare i badrum.
    Bra kommunikation både före och efter arbetet. MYCKET trevligt bemötande både i telefon och av han som utförde arbetet.
    2021-09-28 Verifierad kund
    Säkra bygg utförde sitt jobb hos mig bra enligt det vi kommit överens om och när jobbet växte lite pga svårare förutsättningar löste dom det också på ett bra sätt och till ett vettigt tillagt pris.
    2021-09-07 Verifierad kund
    Snabbt.
    Fick bortmonterat två handfat och en toalett. Gick mycket smidigt. Blev mycket fint!
    2021-09-06 Verifierad kund
    Företaget var snabba med att komma ut och inspektera för att ge offert. Mycket trevligt bemötande generellt!

På grund av sjukdom i personalen behövdes vårt jobb skjutas upp någon vecka, men allt flöt på bra, med tydlig information, flexibilitet och service. Arbetet är mycket väl utfört.

Rekommenderar varmt Säkra rör och bygg.
    2021-05-04 Verifierad kund
    Det blev ganska många back jobb och det var någon som skrev tidigare att de var slarviga och lämnade märken efter sig. Jag instämmer det var mycket stökigt och de lämnade fula märken på fasad efter montering av vattenutkast.
    Det var ett stort jobb och mycket missuppfattningar som de sedan skylde på kund. Även så glömde de att utföra vissa delar på kontraktet som innebar att jag måste demontera ner redan färdigbyggd vägg/kakel som de sedan inte återställde.
    Fyra veckor efter slutfakturan har jag ännu inte fått papper/provtryckskontroll på utfört jobb. Det var jag tvungen till att tjata mig till. Daniel försökte kämpa på så gott han kunde men hans kollega hade en mycket dålig attityd till kund.
    2021-03-28 Verifierad kund
    Kontakten med Daniel på säkra rör var enkel och tydlig och han uppfattade fort vad som behövde göras och utförde arbetet bra, informerade efteråt vad som gjorts mer i detalj.
    2021-03-26 Verifierad kund
    Demonterat ett element bra utfört trevlig personal, trevligt bemötande,
    2021-03-19 Verifierad kund
    Snabba men slarviga, lämnade märken på väggar i närheten av installation av diskmaskin. Jag tycker att det är viktigare att det blir bra än att det går snabbt.
    2021-03-08 Verifierad kund
    Jag ville byta köksbländare. allt gick bra, snabbt och professionellt!
    2021-02-22 Verifierad kund
    Hade lagt ut en förfrågan om att byta en varmvattenberedare på offerts.se.
    Blev uppringd samma dag av säkra rör och han kom samma dag och tittade på hur det såg ut. Jobbet blev bra och allt gick smidigt. Ärliga svar på alla frågor. Nöjd kund!
    2021-02-20 Verifierad kund
    Arbetet utfördes proffsigt och Daniel hade ett mycket trevligt och tillmötetsgående sätt att möta kunden på. Jag kan varmt rekommendera det här företaget.
    2021-02-18 Verifierad kund
    Vi anlitade firman för byte av köksblandare. Utfördes snabbt och korrekt. Trevligt bemötande.
    Byte av handdukstorkar.
    Trots att några problem uppstod så anser jag att företaget uppfyllde förväntat resultat.
    De visade en god vilja att reda ut samtliga problem.
    2021-02-18 Verifierad kund
    2,5 timme efter första kontakten var blandaren på plats, en timme senare kunde jag betala fakturan. Professionellt bemötande och väldigt snabb service. Säkra Rör och Bygg överträffade mina förväntningar.