Säkra Rör Och Bygg

Säkra Rör Och Bygg

Välkommen till Säkra Rör Och Bygg!

Vi är en säker partner inom VVS och bygg. Vi har lång erfarenhet och hög kompetens inom området VVS och bygg. Detta gör att du som kund alltid kan känna dig trygg i de arbeten som vi utför åt dig.

Tjänster: Allmän VVS-service, avlopp & vatten, installation av VVS-produkter och mycket mer.

Vårt mål är att vi alltid ska vara uppdaterade i branschen vad det gäller arbetsmetoder, produkter och miljöpåverkan. Vi värnar om våra anställda och arbetsmiljön. Vi tror att om våra anställda är nöjda och glada så blir du som kund nöjd och glad.

Läs vad 9 kunder tycker om Säkra Rör Och Bygg 2

2021-03-28
    Kontakten med Daniel på säkra rör var enkel och tydlig och han uppfattade fort vad som behövde göras och utförde arbetet bra, informerade efteråt vad som gjorts mer i detalj.
    2021-03-26
    Demonterat ett element bra utfört trevlig personal, trevligt bemötande,
    2021-03-19
    Snabba men slarviga, lämnade märken på väggar i närheten av installation av diskmaskin. Jag tycker att det är viktigare att det blir bra än att det går snabbt.
    2021-03-08
    Jag ville byta köksbländare. allt gick bra, snabbt och professionellt!
    2021-02-22
    Hade lagt ut en förfrågan om att byta en varmvattenberedare på offerts.se.
    Blev uppringd samma dag av säkra rör och han kom samma dag och tittade på hur det såg ut. Jobbet blev bra och allt gick smidigt. Ärliga svar på alla frågor. Nöjd kund!
    2021-02-20
    Arbetet utfördes proffsigt och Daniel hade ett mycket trevligt och tillmötetsgående sätt att möta kunden på. Jag kan varmt rekommendera det här företaget.
    2021-02-18
    Vi anlitade firman för byte av köksblandare. Utfördes snabbt och korrekt. Trevligt bemötande.
    Byte av handdukstorkar.
    Trots att några problem uppstod så anser jag att företaget uppfyllde förväntat resultat.
    De visade en god vilja att reda ut samtliga problem.
    2021-02-18
    2,5 timme efter första kontakten var blandaren på plats, en timme senare kunde jag betala fakturan. Professionellt bemötande och väldigt snabb service. Säkra Rör och Bygg överträffade mina förväntningar.