Topp 25 rörmokare

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Sture Ö
    Sture Ö: Proffsigt och trevligt informativa

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Aina E
    Aina E: Trevlig personal och bra bemötande mp

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Nmichael M
    Nmichael M: Super med endaste en ansvarig hantverkare på plats, och super med att ha en insatt och trevlig projektledare som är med ...

VärmeKompaniet Stockholm AB

Trädgårdsvägen 4A, Saltsjö-boo
    Leif I
    Leif I: Service utöver det vanliga När vi bytte bergvärmepanna blev jag rekommenderad Värmekompaniet av en god vän. Det har verk...

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    Lena B
    Lena B: Jättebra proffsigt arbete, rekommenderas varmt!

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Bahjat H
    Bahjat H: God kommunikation, gott bemötandet och utmärkt utfört arbete. Lite högt pris men förståeligt.

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Marie H
    Marie H: Har installerat bergvärme. Bemötande, återkoppling och service från alla inblandade har varit toppen.

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Anders O
    Anders O: Kunde snabbt ordna fram en servicebil som löste problemet

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Christian H
    Christian H: Mycket snabb o bra service. Inte billigast o minus för att det tillkommer "bilavgift" på fakturan.

Rörprodukter Montage

Fagerbacken 80, Östersund
    Välkommen till oss på Rörprodukter Montage! Här hittar du certifierade VVS-montörer som hjälper dig genom hela projektet.
    Lasse L
    Lasse L: Smidigt och bra, inget att klaga på. Trevligt bemötande.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Peter R
    Peter R: Var proffsiga, hade tid och gjorde jobbet snabbt.

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Anne-Marie G
    Anne-Marie G: Renovering av kök.Vi är mycket nöjda, duktiga och vänliga hantverkare, inget krångel om vi ville ändra på något, smidig...

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Göran E
    Göran E: Lätt att ha att göra med. Arbetet blev bra gjort.

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Mona F
    Mona F: Vänligt bemötande med snabb telefonkontakt och därefterblev allt fixat och klart . Arbetet gällde taksteg för sotare .

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-408 321 26
    Kund B
    Kund B: En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Mikael  H
    Mikael H: Jag upptäckte stopp i avloppet. Ringde Rot Rör och de lovade komma kl 1415 samma dag. Kl 1415 ringde de på dörren. Impon...

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Birgitta L
    Birgitta L: Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Tommy
    Tommy: Väldigt nöjd med den här firman. Proffsigt bemötande i alla led. Hade problem med värmen i vårt hus nu i november. För...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 8, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Renoverus AB

Valhallavägen 114, Stockholm
    Johan W
    Johan W: Bra projektledning och väl utfört arbete. Flexibla, inlyssnande och kom med bra förslag. Höll tiden bra trots oförutsedd...

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, Solna
    Tomas J
    Tomas J: 1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande!

ANK Bygg & Renovering AB

Vattugatan 21A, Sundbyberg
    Vi har kunniga och erfarna hantverkare som är proffs på renovering i både hus och lägenheter! Kontakta oss och berätta vad just du behöver hjälp med!
    Leif M
    Leif M: Personalen kom i tid varje dag. Höll rent och snyggt omkring sig. Vad vi kunde se gjorde snyggt och bra underarbete.