Topp 25 rörmokare

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Csilla P
    Csilla P: Helt fantastisk företag på alla möjliga sätt, kan rekommendera 100%.

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Simon B
    Simon B: Trevliga och löste jobbet perfekt, filmerna på vårt avloppet hade vi tillgång till redan på kvällen.

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Jesper S
    Jesper S: Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra!

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Katja L
    Katja L: Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både m...

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    An R
    An R: Lindqvist & Engström har totalrenoverat min lägenhet på 4 rum och kök. Jag är väldigt nöjd, både gällande bemötande och ...

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Hans I
    Hans I: Snabb åtgärd som gav önskat resultat. Städade upp efteråt. Nöjd med tjänsten.

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Marie H
    Marie H: Har installerat bergvärme. Bemötande, återkoppling och service från alla inblandade har varit toppen.

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Alex G
    Alex G: I renovated my kitchen and 2 bathrooms and lived in my apartment during the renovation. They did an excellent job and ...

Rörprodukter Montage

Fagerbacken 80, Östersund
    Välkommen till oss på Rörprodukter Montage! Här hittar du certifierade VVS-montörer som hjälper dig genom hela projektet.
    Marcus O
    Marcus O: Har anv mig av Rörprodukter både vid installation av värmepump och vvs samt löpande service och underhåll. Alltid högsta...

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Per-inge B
    Per-inge B: Snabbt svar och trevligt bemötande. Proffsigt och bra utfört. Bösta rekommendationer.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Peter R
    Peter R: Var proffsiga, hade tid och gjorde jobbet snabbt.

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-408 321 26
    Emelie W
    Emelie W: Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

Perssons Rör & Värme IVT Center

Bangårdsgatan 3, Jönköping
    Mats L
    Mats L: Allt till full bellåtenhet duktig servicekille

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

Rörexpressen i Lund AB

Stora Råby Byaväg 25, Lund
    Välkommen till Rörexpressen i Lund AB! Hos oss får du professionella tjänster inom VVS, rör och avlopp. Alltid tryggt och säkert.
    Christer H
    Christer H: Mycket bra service. Trevlig personal. Man höll tiderna som var bestämda.

JourAB

Tullvaktsvägen 2, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Anders O
    Anders O: Kunde snabbt ordna fram en servicebil som löste problemet

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Birgitta L
    Birgitta L: Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Tommy
    Tommy: Väldigt nöjd med den här firman. Proffsigt bemötande i alla led. Hade problem med värmen i vårt hus nu i november. För...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 21 c, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten

Renoverus AB

Valhallavägen 114, Stockholm
    Johan W
    Johan W: Bra projektledning och väl utfört arbete. Flexibla, inlyssnande och kom med bra förslag. Höll tiden bra trots oförutsedd...

Fixzit VVS

Framnäsbacken 16, Solna
    Tomas J
    Tomas J: 1. Faktura avgift 40:- onödigt irriterande!