Topp 25 rörmokare

Rörexpressen i Lund AB

Stora Råby Byaväg 25, Lund
    Välkommen till Rörexpressen i Lund AB! Hos oss får du professionella tjänster inom VVS, rör och avlopp. Alltid tryggt och säkert.
    Linda L
    Linda L: Bra utfört jobb o bra bemötande.

Optimea AB

Masugnsvägen 30, Bromma
    Välkommen till oss på Optimea! Vi höjer värdet på din fastighet med renovering eller nybyggnation. Här får du hjälp med allt från bygg till VVS och el.
    Monica A
    Monica A: Nu i maj har Optimea AB renoverat vårt badrum. Vi är supernöjda av utfört arbete. Rekommenderas starkt!!! Mvh Monica

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Bernt W
    Bernt W: Dom höll vad dom sa.Montören som installera värmepumpen gjorde ett fint jobb samt städade efter sig

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Vi på Rörmannen i Bromma AB åtar oss är din lokala rörmokare! Vi utför installationer och service både åt privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar.
    Cristina M
    Cristina M: Toan var trasig. Jättetrevligt bemötande

Martinez Totalentreprenad

Gjutjärnsgatan 16, Göteborg
    Martinez Totalentreprenad erbjuder dig en effektiv totalentreprenad i Göteborg!
    Christian S
    Christian S: Trevligt och proffsigt bemötande!

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Katja L
    Katja L: Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både m...

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    Mats H
    Mats H: Bra och snabb. Betalning via kort på plats med kvitto i emailen direkt underlättar all administration.

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    Jesper N
    Jesper N: Jag hade stora förväntningar på Lindqvist då jag tidigare haft mkt bra erfarenhet av dem gällande totalrenovering av min...

Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric

Tönnersjö Norra Dammvallen 751, Eldsberga
    Vi på Birger Bäkmark kan vatten, värme och sanitet. Välj en värmepump från Mitsubishi Electric, 5 års garanti service!
    Arvid S
    Arvid S: Enastående service!! Bytte varmvattenberedare på en dag på ett proffsigt sätt och till ett bra pris. Rekommenderas fu...

ANK Bygg & Renovering AB

Rosengatan 11, Sundbyberg
    Vi har kunniga och erfarna hantverkare som är proffs på renovering i både hus och lägenheter! Kontakta oss och berätta vad just du behöver hjälp med!
    Johan M
    Johan M: Professionellt team med dedikerad projektledare som hade god kontakt med oss och de olika arbetslagen. Upplevde att bola...

Spolvision AB

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
    Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs i branschen och arbetar säkert och miljövänligt. Välkommen att kontakta oss!
    Lina H
    Lina H: Blixtsnabb och proffsig hjälp! Trevligt bemötande och goda råd. Toppen! :-)

Energieffektivisering AB IVT Center

Södra Kungsvägen 66, Lidingö
    Spara energi och sänk uppvärmningskostnaden med värmepump! Vi hjälper dig med allt från val av pump till service. Välkomna!
    Dora N
    Dora N: Bra bemötande , snabb service

Rörprodukter Montage

Fagerbacken 80, Östersund
    Välkommen till oss på Rörprodukter Montage! Här hittar du certifierade VVS-montörer som hjälper dig genom hela projektet.
    Birger J
    Birger J: Vi var några grannar på samma gata som gick samman och fick ett fördelaktigt pris i förväg. Ni kom och hjälpte oss på av...

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Micke S
    Micke S: KvalitetsBygg skötte renovering av mitt kök. Allt har varit till belåtenhet från första mötet med projektledaren Daniel ...

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Sven S
    Sven S: Bra från början till slut. Trevlig kundmottagare och trevlig reparatör.

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Annika P
    Annika P: Utmärkt bemötande, snabb offert och kunniga medarbetare. Jag är nöjd återkommande kund till Vallentuna VVS.

JourAB

Linnegatan 87F, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Susanne F
    Susanne F: Väldigt bra organiserat och genomfört. Mycket lärorikt för barmen på ett roligt sätt

Rörbussen AkutService AB

Stenhuggarvägen 2B, Saltsjö-boo
    Rörbussen Akutservice AB. Vi har öppet 24/7 och med 30 år i braschen ger vi dig den service du förtjänar. Välkommen att ringa oss på 08 747 77 10.
    Dan S
    Dan S: Vattenutkast Bra Få ett fungerande utkast Kompetent Tillfredsställande

Vi Värmer Sverige AB

Kontrollvägen 11, Hägersten
    Vi Värmer Sverige – Installation och service av värmepumpar, vvs, el, ventilation och kyla.
    Gerhard J
    Gerhard J: Tack för rådgivning & konsultation gällande ett installations-uppdrag. Bra & snabb support & service. Mycket nöjd med de...

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Per-inge B
    Per-inge B: Snabbt svar och trevligt bemötande. Proffsigt och bra utfört. Bösta rekommendationer.

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Emelie W
    Emelie W: Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Birgitta M
    Birgitta M: Ingen värme i ett av rummen med vattenburen värme. Snabb kontakt och snabbt besök där hantverkaren angav möjliga olika ...

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Anders R
    Anders R: Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgo...

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla