Topp 25 rörmokare

Energipartner Sverige AB

Höglandstorget 1, Bromma
    Våra välutbildade och erfarna IVT-installatörer kan värmepumpar!
    Joel W
    Joel W: Över lag ett proffsigt bemötande och bra personal

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour för VVS-problem och rörspolning! Vi jobbar i hela Stockholm. Välkommen till Spoltjänst!
    Susanne K
    Susanne K: Snabb service, bra pris, bra jobb, supertrevlig personal! Vad mer kan man begära?! :-)

24 Rör Jour AB

Djupdalsvägen 7, Sollentuna
    24h jour inom el och VVS — Service & Reparation — Entreprenad & Installation — Värmepumpar & Pannor — Välkommen till 24 Rörjour!
    Jesper S
    Jesper S: Stopp i avlopp i kök. 24 Rör kom enligt överenskommelse nästa dag och spolade. Snabbt och bra!

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Katja L
    Katja L: Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både m...

Rörexpressen i Lund AB

Stora Råby Byaväg 25, Lund
    Välkommen till Rörexpressen i Lund AB! Hos oss får du professionella tjänster inom VVS, rör och avlopp. Alltid tryggt och säkert.
    Fredrik F
    Fredrik F: Snabb och proffsig hjälp. Reparation av badrumsskåp och byte av toastol

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Anders R
    Anders R: Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgo...

Lindqvist & Engström AB

Årsta skolgränd 10, Årsta
    Välkommen till ett byggföretag med bred kompetens, rätt utbildningar och certifikat som vill göra ditt unika projekt till verklighet!
    An R
    An R: Lindqvist & Engström har totalrenoverat min lägenhet på 4 rum och kök. Jag är väldigt nöjd, både gällande bemötande och ...

Kvalitetsbygg R

Ostmästargränd 5, Årsta
    Kvalitetsbygg R är ett byggföretag med ett brett utbud av tjänster! Hos oss får du arbetet utfört tryggt och proffsigt.
    Jan K
    Jan K: Kvalitetsbygg monterade vårt nya kök inklusive omdragning av el,vatten. Daniel planerade upp allting redan vid första mö...

Inneklimat Service IVT Center

Skå Industriby, Skå
    Inneklimat har med egen personal levererat, installerat och driftsatt mer än tusen värmepumpsanläggningar. Vi har personal som sedan 1976 arbetat med värmepumpar och även har stor erfarenhet från inst...
    Hanna J
    Hanna J: Mycket nöjd med bemötande och installation av värmepump kunniga och engagerade.

Spolvision AB

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
    Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs i branschen och arbetar säkert och miljövänligt. Välkommen att kontakta oss!
    Lina H
    Lina H: Blixtsnabb och proffsig hjälp! Trevligt bemötande och goda råd. Toppen! :-)

Rörprodukter Montage

Fagerbacken 80, Östersund
    Välkommen till oss på Rörprodukter Montage! Här hittar du certifierade VVS-montörer som hjälper dig genom hela projektet.
    Marcus O
    Marcus O: Har anv mig av Rörprodukter både vid installation av värmepump och vvs samt löpande service och underhåll. Alltid högsta...

Birger Bäkmark VVSP AB — Mitsubishi Electric

Tönnersjö Norra Dammvallen 751, Eldsberga
    Vi på Birger Bäkmark kan vatten, värme och sanitet. Välj en värmepump från Mitsubishi Electric, 5 års garanti service!
    Tommy S
    Tommy S: mycket enkelt och smidiga att ha att göra med,snabb och bra installation av luft-luft värmepump, så det kommer att kom...

Sköndals VVS

Kubbegatan 26, Sköndal
    Vi startade 2012 och har sedan dess arbetat med diverse VVS-arbeten, främst i södra delarna av Stockholm.
    Per-inge B
    Per-inge B: Snabbt svar och trevligt bemötande. Proffsigt och bra utfört. Bösta rekommendationer.

KI RÖR AB

Vatthagsvägen 1, Upplands väsby
    Vi kan vår sak och hjälper er från idé till verklighet tillsammans med våra samarbetspartners! Allt från mindre servicejobb till hela badrumsrenoveringar.
    Peter R
    Peter R: Var proffsiga, hade tid och gjorde jobbet snabbt.

Eliassons Rör

Runstensvägen 5, Järfälla
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-408 321 26
    Emelie W
    Emelie W: Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

Savalle Entreprenad

Villavägen 23, Västerhaninge
    Välkommen till Savalle Entreprenad! Renovering, byggnation och totalentreprenad. Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Susanne D
    Susanne D: Engagerad, pålitlig och noggrann. Vi anlitade Savalle Entreprenad för att montera vårt nya kök. Mycket nöjda!

Perssons Rör & Värme IVT Center

Bangårdsgatan 3, Jönköping
    Mats L
    Mats L: Allt till full bellåtenhet duktig servicekille

Rot Rör AB

Midsommarslingan 2, Hägersten
    Sven P
    Sven P: Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än händig och när jag och min sambo ville installera bänkdiskmaskin fan...

AB Täby Elinstallationer

Dalvägen 62B, Täby
    Vi tar uppdrag i hela Storstockholm och utför elinstallationer av alla slag, även i badrum och kök.
    Karlfeldt A
    Karlfeldt A: Klockrena, trevliga och proffsiga, mot oss och våra kunder

Artesian Spas Svenska

Veddestavägen 1, Järfälla
    Bitte/Niklas H
    Bitte/Niklas H: Bara positiva kommentarer att ge

JEROC El och Fastighetstjänst

Verkstadvägen 5, Rimbo
    Björn E
    Björn E: Otroligt trevliga, tillmötesgående personal med god kunskap och kvalitetsmässigt utförande av arbete. Nogranna och städ...

JourAB

Linnegatan 87F, Stockholm
    Vi på Jour AB har 24 timmars jour för dig som behöver en rörmokare eller elektriker. Vi hjälper dig dygnet runt, veckans alla dagar!
    Mats L
    Mats L: Snabb och effektiv installation av ny vattenutkastare. Tack!

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, Vallentuna
    Birgitta L
    Birgitta L: Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, Spånga
    Vi på Rörmannen i Bromma AB åtar oss är din lokala rörmokare! Vi utför installationer och service både åt privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar.
    Tommy
    Tommy: Väldigt nöjd med den här firman. Proffsigt bemötande i alla led. Hade problem med värmen i vårt hus nu i november. För...

VVS-Mannen i Stockholm

Örkroken 21 c, Älta
    VVS-mannen kan VVS och rör! Små som stora jobb, vi genomför alla olika typer av projekt med lika stor glädje. Konktakta oss gärna för en kostnadsfri offert!
    Stefan U
    Stefan U: En pålitlig hantverkare, jag tror det säger allt. Toppbetyg ifrån mig. Stefan ordförande i brf i Hägersten