ProfessRör AB

ProfessRör AB

professror.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till ProfessRör AB, din pålitliga rörmokare i Knivsta. Med en stark inriktning på kundservice har vi blivit det självklara valet för alla VVS-tjänster i regionen. Som professionella VVS-installatörer har vi bred kunskap och erfarenhet för att hantera allt från byte av duschblandare till installation av badkar. Oavsett...

105 omdömen om ProfessRör AB

Jakkarin H
Skrev om ProfessRör AB

Vi fick hjälp med att byta duschvägg. Arbetet utfördes bra av Giannis som är vvs montör.

Mattias H
Skrev om ProfessRör AB

Fantastisk service på all sätt och vis, vid installation av blandare.

Micael L
Skrev om ProfessRör AB

Lade ut ett uppdrag på Offerta som vi behövde hjälp med. Flera svarade med kostnadsförslag, men enbart ProfessRör AB ställde frågor och ville ha in bilder innan de gav ett kostnadsförslag,. Enligt vår mening så borgar det för att leverantören vill göra ett gott jobb och lägger en offert förslag efter att de faktiskt vet exakt vad som behöver göras och inte tar i extra i fall om att… Jobbet utfördes sedan till mycket stior belåtenhet, vi är mycket nöjda och kommer absolut anlita ProfessRör AB nästa gång behov uppstår.

Eva H
Skrev om ProfessRör AB

Jag hade köpt en bostadsrätt och behövde få hela avloppet under diskbänken utbytt,. Det gick på någon timme utan problem. Rörmokaren gick också in och tittade på resten av installationen, och rättade till sånt som satt fel och hittade en vattenläcka längre in. Det gick lätt att boka in på en lördag, trots att jag trodde att det inte läckte ännu när jag pratade med honom - det var bara tydligt att det skulle börja läcka om ett tag. Jag är riktigt nöjd och det känns tryggt att ha fått kontakt med en rörmokare som jag litar på

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket för din feedback Eva! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig med dina problem. Vi uppskattar förtroendet du har visat oss och ser fram emot att hjälpa dig igen.

Patrik F

Professionell så det förslår😃

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket, Patrik! Du är en av mina första och bästa kunder - jag uppskattar verkligen din support! :)

Dominik K
Skrev om ProfessRör AB

Jag är så himla nöjd med Giannis å ProfessRör. När ja ha problem med fjärrvärmen så ringde ja å pratade med Giannis å han va så snäll å rara från första stund. Han kom nästa morron å fixa felet på bara 3 timmar. Å han förklara allt på ett sånt lätt sätt, första gången nån gjort det sådär. Jag rekommenderar varmt ProfessRör

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket för din feedback Dominik! Det gläder mig att höra att du är så nöjd med vår service. Vi ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden.

Stella P
Skrev om ProfessRör AB

En väldigt professionell rörmokare som utförde arbetet utomordentligt! Proffsig, ordentlig och tillitsfull, och vi fick snabbt hjälp! Rekommenderar honom varmt.

Svar från ProfessRör AB

Hej Stella, Tack för den fina recensionen! Det var en glädje att hjälpa till. Tveka inte att kontakta oss igen om du behöver hjälp i framtiden. :)

Ida R
Skrev om ProfessRör AB

När min kran till tvättmaskinen behövde bytas, kontaktade jag företaget. Giannis kom redan dagen efter! Jag fick även maskinen installerad och klar, helt utan kostnad. Han gjorde ett superfint arbete och hade en superb servicekänsla! Bemötandet var super. Rekommenderar ProfessRör AB till alla som behöver åtgärda VVS.

Svar från ProfessRör AB

Hej Ida, Det värmer verkligen att höra din positiva feedback! Jag är så glad att kunde hjälpa dig. Din rekommendation betyder mycket för oss och vi hoppas få chansen att hjälpa till igen om du behöver något i framtiden.

Adam P
Skrev om ProfessRör AB

Jag hade problem med trycket i mitt värmesystem, vilket ledde till att elementen inte fungerade som de skulle. Efter att ha kontaktat ProfessRör kom Giannis nästa dag för att hjälpa mig. Han var otroligt snabb, professionell och noggrann i sitt arbete, bytte ut expansionskärlet och säkerhetsventilen och förklarade tydligt allt han gjorde. Jag känner mig mycket nöjd .Jag rekommenderar varmt!

Svar från ProfessRör AB

Hej Adam-Johan, Tack för din positiva feedback och rekommendation! Vi är glada att vi kunde hjälpa till med ditt värmesystem. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet.

Claes-Agne S
Skrev om ProfessRör AB

Vi mötte en mycket skicklig och noggrann yrkesman som snabbt kom och hjälpte oss.med våra problem. Dessutom var han väldigt trevlig. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera ProfessRör AB.

Svar från ProfessRör AB

Hej Claes, Stort tack för er fina recension! Vi är glada att ni är nöjda och uppskattar er rekommendation. Vi ser fram emot att hjälpa er igen i framtiden.

Ingvar B
Skrev om ProfessRör AB

Tack Giannis och Professrör för hjälp! Mitt golvvärme har varit trasigt i 2 år. Ingen kunde fixa det, men Giannis gjorde det! Han var proffsig och fixade problemet snabbt och inte dyr. Jag bor i Knivsta och är glad att ha en bra rörmokare nära.

Svar från ProfessRör AB

Hej Ingvar, Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att vi kunde hjälpa dig. Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden.

Felix D
Skrev om ProfessRör AB

Väldigt nöjd med tjänsten. Noggrann och professionellt.

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Felix för att du valde oss, och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver mer hjälp i framtiden :)

Jan M
Skrev om ProfessRör AB

Duktig kille,som tänker på saker när han jobbar,väldigt nöjd

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket för omdömen Jan. Vi är glada att du är nöjd med vår service och att vi kunde lösa ditt problem effektivt.

Christer E
Skrev om ProfessRör AB

Kan varmt rekomendera ProfessRör. Vi behövde hjälp med vår fjärrverme, många element var kalla, mycket kallare i källaren än uppe, samt att trycket i systemet gick upp hela tiden. Mycket bra bemötande, lyssnar och förklarar. Så att man är med på vad som händer. Kommer när han säger att han skall komma, svarar superfort på SMS och i telefon, jättebra, uppskattas. Inga konstigheter med tidsrapportering, stämde 100% med den tid som han var hos oss. Han fick även tag på reservdelar snabbt, vi fick på så sätt ordning på värmen snabbt. Riktigt nöjd!

Svar från ProfessRör AB

Tack för din fantastiska recension och för att du rekommenderar ProfessRör. Det glädjer oss att du är nöjd med vår service, från bemötandet till tidsrapporteringen. Vi är här för att göra processen så smidig och förståelig som möjligt för våra kunder. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

Charlotte L
Skrev om ProfessRör AB

Byte av handfat. Snabb respons och bra utfört arbete.

Svar från ProfessRör AB

Tack för din positiva feedback Charlotte och stor tack för att du valde oss för att byta ditt handfat. :)

Elna S

en krånglande värmepump Mycket bra bemötande. Snabbt och effektivt

Svar från ProfessRör AB

Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din upplevelse. Vi är glada att vi kunde hjälpa till med din värmepump. Vår prioritet är alltid att ge våra kunder högsta möjliga service och det är underbart att höra att vi lyckats uppfylla detta för dig. Tack igen, och tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare assistans i framtiden.

Arnold M
Skrev om ProfessRör AB

Proffsigt med ett vänligt bemötande.

Svar från ProfessRör AB

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du upplevde vårt bemötande som både professionellt och vänligt. Det är precis det vi strävar efter! Tack för att du valde oss och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver hjälp i framtiden.

Lisa A
Skrev om ProfessRör AB

Trevligt bemötande och kunnig.

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Lisa för att du valde oss, och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver mer hjälp i framtiden :)

Ahmad H
Skrev om ProfessRör AB

Jag köpte en toalettstol från Bauhaus med installations service med 15 dagars väntetid, Efter 15 dagar kom ingen. Då gick på nätet och hittade ProfessRB AB. Jag fick tid samma dag, efter att 2 timma toaletten var installerad. Jag fick en förstklassig service. Jag bad dem att boka tid för att byta handfaten men de tyckte att det är en fin handfat bättre att man tänker på naturen. Här vi har ett skolexempel av jämförelsen mellan ett litet nära hantverksfirma som kunden finns i centrum och en verksamhet i vilket kunden blir en siffra i det digitala havet. Jag rekommenderar ProfessRB AB

Svar från ProfessRör AB

Tack för din detaljerade recension! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse med ProfessRör AB. Din jämförelse mellan en liten hantverksfirma och en större verksamhet är mycket insiktsfull. Det är verkligen viktigt att känna sig värderad som kund. Tack för att du delade din upplevelse och rekommenderade ProfessRör AB!

Anne B
Skrev om ProfessRör AB

Snabbt och kunnigt! Kan rekommenderas.

Svar från ProfessRör AB

Tack för din positiva feedback Anne och för att du rekommenderar oss! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden.

Per L
Skrev om ProfessRör AB

Proffsigt, och väl utfört arbete med byte av elementtermostater.

Svar från ProfessRör AB

Tack för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med det arbete som utfördes vid byte av dina termostater. Att våra kunder känner att arbetet är proffsigt och väl utfört är viktigt för oss. Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse!

Adam C
Skrev om ProfessRör AB

Hos ProfessRör AB fick man snabbt svar på sin offert. Även datum för själva arbetet gick snabbt att få. De var artiga och tillgängliga i sitt bemötande. Arbetet som utfördes var professionellt och snyggt.

Svar från ProfessRör AB

Tack för att du delade din upplevelse med oss Adam ! Artighet och tillgänglighet i bemötandet är viktiga aspekter av god kundservice, så det är bra att höra att du upplevde detta. Tack för att du valde oss

Per P

Snabb respons trevlig personal

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Per. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet och vi ser fram emot att fortsätta tillhandahålla utmärkt service i framtiden. Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse!

Peter W
Skrev om ProfessRör AB

Bra, noggrann och kunnig rörmokare!

Svar från ProfessRör AB

Tack för ditt positiva omdöme Peter. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden.

Emma E
Skrev om ProfessRör AB

Vi tog bort avfallskvarn och installerade en ny blandare. Proffsigt, vänligt och flexibel. Rekommenderar varmt!

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Emma för omdömen och för att du tog dig tid att dela din upplevelse och för din varma rekommendation! :)

Kianoush H
Skrev om ProfessRör AB

Proffsigt, bra bemötande, trevlig och kunnig person. Kommer att rekommendera honom till alla som behöver hjälp

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Kia för dina fina ord. Din rekommendation betyder mycket för oss. :)

Agneta W
Skrev om ProfessRör AB

Åtgärdade stoppet i avloppet i köket. Trevlig, kunnig och proffsig. Snabbt på plats. Kan rekommendera.

Svar från ProfessRör AB

Tack för din positiva feedback och rekommendation! Din feedback hjälper oss att se att vi lever upp till målet. Tack för att du tog dig tid att dela din upplevelse!

Johan Å
Skrev om ProfessRör AB

Kom i tid, ställde frågor, löste vårt problem, lugn o trevlig person, som var oerhört serviceminded

Svar från ProfessRör AB

Tack för ditt positiva omdöme Johan. Vi är glada att du är nöjd med vår service och att vi kunde lösa ditt problem effektivt. Tack för att du rekommenderar oss!

Inger R
Skrev om ProfessRör AB

Väldigt snabb och bra service,. Jätte nöjd med jobbet .

Svar från ProfessRör AB

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och kvaliteten på jobbet. Din tillfredsställelse är vår främsta prioritet. Tack för att du valde oss!

Elin B
Skrev om ProfessRör AB

Bra - genomgående. Snabbt på plats, pålitligt och lösningsorienterat. Jag skulle kanske valt en annan blandare - som var exakt lik vår tidigare - men där har jag mig själv att skylla som inte kollade upp exakt hur den nya såg ut som vi fick. Snabbhet, tydlighet och god kommunikation var i fokus genomgående - vilket uppskattades. Kommer kontakta igen när nästa kran går sönder.

Svar från ProfessRör AB

Jag ville bara skicka ett stort tack Elin för omdömen du har gett mig. Det betyder verkligen mycket för mig att få feedback och veta att mitt arbete uppskattas. Jag är tacksam för att du har tagit dig tid att dela dina tankar och erfarenheter. Det hjälper mig att förbättra mig och fortsätta leverera bra resultat.

Ulf Å
Skrev om ProfessRör AB

Snabbt, bra, trevlig och förklarande

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Ulf för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss

Leif M
Skrev om ProfessRör AB

Hade tid och möjlighet att komma mitt i semestertider och gjorde ett snabbt och bra jobb. Utförde byte av vattenmätarkonsol pga läckande ventiler, samt monterade blandarfäste i badrum. Rekommenderas!

Svar från ProfessRör AB

Hej Leif, Jag är tacksam för att du har tagit dig tid att lämna omdömen och dela dina tankar och erfarenheter. Jag uppskattar det verkligen!

Francisca A
Skrev om ProfessRör AB

Very good service. 100% recommended.

Svar från ProfessRör AB

Thank you so much Francisca for taking time to share your personal experience. It means a lot to us.

Marcus A
Skrev om ProfessRör AB

Trevlig rörmokare som fanns tillgänglig under semestertider.

Tack så mycket Marcus för omdömen. Jag uppskattar verkligen

Anders H
Skrev om ProfessRör AB

Min toalettstol läckte vatten från baksidan ut på golvet. Jag ringde runt till olika rörfirmor i Uppsala, men de flesta hade semester. Till slut ringde jag Professrör i Knivsta och Giannis svarade och åtog sig att komma inom en timme. Han kom och lokaliserade felet, gav ett konstnadsförslag som jag accepterade. Han återkom ett par timmar senare med reservdelar och fixade snabbt toalettstolen. Jag blev imponerad av effektiviteten och tacksam över den snabba hjälpen. Allt gjordes mycket professionellt och effektivt av Professrör...

Svar från ProfessRör AB

Jag ville bara skicka ett stort tack för omdömen du har gett mig. Det betyder verkligen mycket för mig att få feedback och veta att mitt arbete uppskattas. Jag är tacksam för att du har tagit dig tid att dela dina tankar och erfarenheter. Det hjälper mig att förbättra mig och fortsätta leverera bra resultat.

Ingun P
Skrev om ProfessRör AB

Mycket trevlig och tillmötesgående! :)

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Ingun för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss.

Rikard E
Skrev om ProfessRör AB

Bra och trevligt bemötande. hjälpsam!

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Rikard för omdömen. Det betyder mycket för oss att få feedback

Erik R
Skrev om ProfessRör AB

Jag fick hjälp i mitt ärende både snabbt och professionellt och är mycket nöjd med företaget! Det gällde läckage av en vattenkran. Ela Eckert

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Ela, Jag är jätteglad. Det känns bra att få bekräftelse för det arbete man gör.

Erik S
Skrev om ProfessRör AB

Mycket bra och professionell.

Tack så mycket Erik. Jag uppskattar verkligen

Johan N
Skrev om ProfessRör AB

Snabb, bra service och kunnig personal. Trevlig och man fick följa med i arbetet.

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Johan för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss.

Carmelle V
Skrev om ProfessRör AB

Mycket nöjd med byte av badrumskommod. Rekommenderas!

Svar från ProfessRör AB

Hej Carmelle, Ett stort tack för omdömen du har gett mig. Det betyder verkligen mycket för mig.

Benny B
Skrev om ProfessRör AB

Snabb, duktig och trevlig. Allt du behöver när när något krånglar.

Svar från ProfessRör AB

Tack Benny för ditt stöd och för att du har tagit dig tid att lämna omdömen. Jag uppskattar det verkligen! Ha en fantastisk dag!

Lars B
Skrev om ProfessRör AB

Mycket kunnig och bra kund bemötende

Svar från ProfessRör AB

Tack för ditt stöd och för att du har tagit dig tid att lämna omdömen. Jag uppskattar det verkligen! Ha en fantastisk dag!

Daniel S
Skrev om ProfessRör AB

Snabbt och bra. Tog bara nån dag efter första kontakt så var jobbet klart.

Tack så mycket för omdömen Daniel. Det betyder mycket för oss 🙂

Per Fredrik Nikolaus J

Snabb och mycket professionell service. Giannis fixade inte bara min pump utan såg även till att resten av vattensystemet var i bra skick. Dessutom mycket trevlig och pedagogisk. Rekommenderas starkt!

Ioannis D gillar detta
Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Fredrik för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss.

Marika N
Skrev om ProfessRör AB

Perfekt, snabbt och bra kommunikation. Rekommenderas!

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket för omdömen Marika🙂

Daniel W

Snabb kontakt, trevligt bemötande och bra jobb! Stort tack, Giannis

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Daniel för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss.

Johan W
Skrev om ProfessRör AB

Trevligt och bra utfört arbete!

Lars W
Skrev om ProfessRör AB

Proffsigt och kompetent bemötande! Vi efterfrågade hjälp i samband med byte av kommod och tvättställ. Väldigt nöjda med resultatet.

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Lars. Det betyder mycket för oss !!!

Mariam G

Punktligt och bra. Bra jobbat 👍

Svar från ProfessRör AB

Tack så mycket Mariam för att du tar tid att förmedla din personliga upplevelse. Det betyder mycket för oss.