Spolio Göteborg AB

Spolio Göteborg AB

spolio.nu
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Spolio Göteborg AB! Vi har alltid beredskap dygnet runt och utför nästan alla former av avloppsrelaterade arbeten. Kundupplevelsen är viktigt för oss på Spolio, vi jobbar dagligen med fastighetsbolag, VVS-bolag, BRF:er och privatpersoner. Alla kunder är lika viktiga för oss. Vi startade 2020 och alla på företaget...

151 omdömen om Spolio Göteborg AB

Kim W
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra bemötande. Löste stoppet i avloppet galant. Kan varmt rekommendera dessa killar.

Kent A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra återkoppling med sms medan vi väntade. Trevligt bemötande vid ankomst 😃

Ingalill L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Väldigt trevlig och kunnig personal. Jag fick snabbt hjälp. Rekommenderar dom🤩

Kent H
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra och proffsigt bemötande. De löste problemet bra.

Ingalill E
Skrev om Spolio Göteborg AB

Trevliga grabbar som gjorde ett bra jobb. Jag är en nöjd kund!

Marcus N
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra service. Fick hjälp snabbt.

Tobias A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Hjälpsamma och trevligt bemötande. Perfekt!

Per D
Skrev om Spolio Göteborg AB

Ett Bra bemötande och proffesionellt genomfört arbete. Alltifrån första kontakten till att tjänsten var genomförd. Tack för hjälpen, Skulle defenetivt rekommenderar Spolio till andra..

Catrina H
Skrev om Spolio Göteborg AB

Jag hade stopp i avloppet eftersom jag har ett relativt nytt avlopp men har tyvärr nått gammalt rör kvar så därför samlades papper som orsakade stoppet. Blev rekommenderad er firma som kom samma dag! Vänligt bemötande o jag känner att jag kommer rekommendera Spolio till mina vänner. Hälsningar Catharina.

Christina B

Bra arbete utfört ,trevliga killar

Carina L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabbt och smidigt! Trevligt bemötande! Vi hade stopp i rören i köket och det fixade Spolio på ett kick.

Idis K
Skrev om Spolio Göteborg AB

Ni har gjort ett jättebra jobb så vi är mycket nöjda.

Göteborgs N
Skrev om Spolio Göteborg AB

Helt ok Lite dåliga på att komma i tid.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hejsan! Vi tackar för ditt omdöme , vi vill gärna höra mer för att kunna utvecklas och bli bättre. Ring gärna till Tobiaz 0726-442005 Sälj & Marknadschef. Ha en grym dag!

Johnny A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Korrekt informativt och professionellt genomfört uppdrag. Jättenöjd

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Johnny! Tack för ert omdöme! Vi tackar för era fina ord! Ha en bra dag!

Emelie L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Super nöjd! Snabb service och trevlig personal.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Emelie! Tack för ert omdöme :) Vi uppskattar dina fina ord!

Jan E
Skrev om Spolio Göteborg AB

Trevligt bemötande och det som skulle göras löstes på ett bra och proffsigt sätt. Kommer att använda mig av spolio om jag behöver hjälp i framtiden Mvh

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Jan! Vi tackar så mycket för ditt omdöme. Vi är alltid tillgängliga ifall något skulle dyka upp :)

Micaela A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabb, smidig lösning på problemet med stopp i avloppet. Professionell och trevlig personal. Rekommenderas!

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Micaela! Vi uppskattar ditt omdöme och beröm till vår personal. Ha det gott nu, vi finns alltid tillgängliga dygnet runt.

Leif S
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra återkoppling samt vad det verkar kunniga medarbetare.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hejsan Leif! Vi uppskattar ditt omdöme. Vi finns alltid tillgängliga dygnet runt. Ha det gott nu :)

Kalsoom K
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabb svar, bra bemötande, samma dag åtgärde problem. Mvh Kalsoom kaleem

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Kalsoom! Tack för ert fina omdöme , Hoppas att allt skall fungera för dig nu. Ha det bäst!

Patrik Carl Olof D
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabba, trevliga, tillmötesgående. Bra återkoppling. /Patrik , Sävedalen.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Patrik! Tack för ert fina omdöme :) Hoppas att det är fritt flöde i ledningarna , du kan fortsätta med din goda matlagning utan att köksledningarna strular.

Jimmy
Skrev om Spolio Göteborg AB

Mycket proffsigt bemötande..grymt utförande. Extra plus till arbetsledning som har stenkoll på vad man kommit överens om😊

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Jimmy! Tack för ditt fina omdöme:). Så vi vill att det fungerar ifrån första till sista samtalet :). Ha det bäst

Ale K
Skrev om Spolio Göteborg AB

Behövde akut hjälp med översvämning. Super bra och snabb service.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Ale K! Tack för ert fina omdöme. Vi uppskattar att ni gillar vår akuta service :) Ha det bäst

Wesström A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra men saknar återkoppling när jobbet var utfört

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Amanda! Tack för ditt omdöme , Vi har gjort en utredning på detta internt , vi lovar det skall inte hända igen. Ha det bäst.

Malin J
Skrev om Spolio Göteborg AB

Vi behövde en akut spolning av vårt avlopp, dagen före julafton. Vi blev rekommenderade att ringa Spolio och fick ett fint bemötande och snabb service. Killen som kom hem till oss var proffsig och förtroendeingivande.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Malin! Tack för ert fina omdöme , Hoppas att ni fick en fin jul och ett fungerande avlopp. Ha det bäst

Erik K

Trevliga, kompetenta, snabba 👍

Hej Erik! Tack för ert fina omdöme , det uppskattar vi ::) Ha det bäst

Per F
Skrev om Spolio Göteborg AB

Jag behövde få avloppet spolat vilket blev gjort med bra resultat. Fick också tips om hur man kan undvika problem i framtiden. Dessutom info om att man kan kartlägga hur avloppsledningar är dragna.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Per! Tack för ert fina omdöme. Behöver du mer hjälp kring hur rören går , ring oss 031-3138080 , ha det bäst

Göran P
Skrev om Spolio Göteborg AB

Skicklig och trevlig teknikeroch servic Inriktad

Hej Göran! Tack för ert fina omdöme :) Ha det bäst

Fastighets A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabb och kopmpetent service, utförd med glatt humör.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej FA, tack för det härliga omdöme , roligt att du uppskattar våra glada medarbetare :)

Thomas A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabb och tydlig kommunikation, mycket trevlig service och problemet löst. Kan inte bli bättre!

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Thomas! Tack för ditt fina omdöme , vi försöker att leverera Service i världsklass :)

Iss A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Exceptionellt bra upplevelse! Duktig och kunnig person. Rekommenderas stark.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej iss! Tack för ditt fina omdöme , hoppas att du får en bra onsdag.

Håkan J
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra bemötande, bra service med tillmötesgående och hjälpsam personal. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Håkan! Tack för det fina omdöme , du beskriver hur vi vill upplevas.

Fredrik R

Bra o snabb service. Rekommenderas

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme.

Johan L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Väldigt bra och proffsigt bemötande precis som förra gången

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej johan! Tack så mycket för ditt fina omdöme.

Almas O
Skrev om Spolio Göteborg AB

En kombination av olyckliga omständigheter förde mig till en situation där avloppssystemet i mitt badrum var i akut behov av en spolning. Spolio tog sig an tillfället och levererade vad som endast kan karaktäriseras som felfri servicekvalitet. Med tanke på det ovan nämnda så finns det enbart en sak jag kan säga om Spolio och tjänsterna de erbjuder: jag är oerhört nöjd och skulle rekommendera Spolio till alla andra vars bostad är i behov utav en spolning.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Alma , aldrig roligt när en olycka sker, Det är då vi finns och ställer upp och hjälper till. Vi uppskattar ditt omdöme och hoppas att du får en fin dag.

Sven-Magnus L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Snabb återkoppling med gott resultat efter ett nattligt besök. Felet avhjälptes snabbt av en trevlig ung kvinna

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Sven-Magnus , tack för ert härliga omdöme , Man får träffa oss alla dygnets timmar när problem uppstår.

Milan M
Skrev om Spolio Göteborg AB

Fantastiskt bra bemötande. Service orienterad med väldigt bra kunskaper. Utförd jobb över förväntan. Jag hade stopp i avloppet. Servicepersonen la ner mycket tid på att rensa ordentligt. Visade med kameran var problemet var och gav tips. Det va över förväntan. Rek starkt Spolio för dom tar hand om kunden.

Svar från Spolio Göteborg AB

Vi tackar för ert fina omdöme , det glädjer oss att du är så nöjd och teknikern på plats gjorde allt.

Lina M
Skrev om Spolio Göteborg AB

Grym service ända från första samtal till killen som va hos oss. Kan varmt rekommendera 👍

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Lina! Tack för ert fina omdöme och vi uppskattar att hela kedjan gav god support :)

Håkan S

Bra och snabba Kunniga Bra service

Svar från Spolio Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme, hoppas att du får en riktigt fin dag :)

Roger H
Skrev om Spolio Göteborg AB

Trevligt bemötande och bra jobb.

First-Name L
Skrev om Spolio Göteborg AB

Trevligt bemötande! Snabb hjälp och bra utfört jobb med svar på frågorna vi hade! Rekommenderas varmt!!

Franco I
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra utfört jobb och tydlig information

Karl A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Men ni kan väl inte på allvar begära att man ska skriva en uppsats? Det är inte okej

Thomas Z
Skrev om Spolio Göteborg AB

Trevligt bemötande. Svarade på frågor man hade.

Radovan V

MYCKET BRA JOBBAT TJÖJN SOM VA HÄR KUNDE SIT JOBB MYCKET BRA

Christer B
Skrev om Spolio Göteborg AB

Bra personal! Noggrann personal! Trevligt bemötande! En positiv kontakt Kan jag rekommendera till andra

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Christer! Tack för ert omdöme! Tack för att du kan rekomendera oss vidare.

Hussain A
Skrev om Spolio Göteborg AB

Riktigt bra service. Kommer att höra av mig vid fler problem.

Svar från Spolio Göteborg AB

Tack Hussain , du är välkommen!

Mikael J
Skrev om Spolio Göteborg AB

Proffsigt 🙏 spolat och filmat 👍Tackar hoppas på en liknande framtid

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Mikael! Tack för ert fina omdöme. Givetvis är det samma serrvice och kvalite nästa gång.

Tommy S
Skrev om Spolio Göteborg AB

Helt ok Snabb service o trevligt bemötande. Vi beställde spolning av köksavlopp

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Tommy! Tack för ert omdöme , det glädjer oss att du var nöjd , hör av dig om det uppstår igen. Ha det bäst

Saiprasanna N
Skrev om Spolio Göteborg AB

Sorted out the problem quickly. Appreciate their service

Svar från Spolio Göteborg AB

Thank you. Glad we could help

Marcus V
Skrev om Spolio Göteborg AB

Alltid snabbt på plats med snabb service, rent och prydligt när man lämnar samt inte rädda för att skita ner sig när det behövs.

Svar från Spolio Göteborg AB

Hej Marcus! tack för ditt fina omdöme. Givetvis vill vi alltid vara snabbt på plats , det skall inte synas att vi varit där när vi åker. Ha det bäst