Spolvision AB

Snittbetyg
4.7
Ring 08-509 232 75 Dela

Om företaget

Har du stopp i avloppet? Vi på Spolvision AB är företaget du då ska kontakta. Vi erbjuder det mesta inom spolservice. Avloppsspolning, stamspolning, rörinspektion, stopp i kök eller underhållsspolning - vad du än behöver hjälp med att spola så har vi den rätta utrustningen och kunskapen. Vi jobbar alltid miljösäkert. Därför...

77 omdömen om Spolvision AB

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 77 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Isaak I

Bästa service!! Gör att bra jobb ! Mycket trevlig personal

Roland S
Skrev om Spolvision AB

Bor i villa och hade totalstopp i kökets anslutningsrör. Beställde totalspolning av hela husets avloppsstammar till gatan. Jobbet gjordes snabbt och effektiv, rent och snyggt. Fick dessutom tips och råd om hur upprätthålla skicket. Tack!

Sonja H
Skrev om Spolvision AB

Vi blev bra bemötta, och ni gjorde ett bra jobb.

Robert R
Skrev om Spolvision AB

Bra service. Kändes mjt proffesionellt.

Helena S
Skrev om Spolvision AB

Prisvärt och mycket gediget arbete från början till slut. Rekommenderar.

Tony L
Skrev om Spolvision AB

Väl utför arbete. Och mycket trevligt bemötande av personalen.

Stuart W
Skrev om Spolvision AB

Behövde hjälp med stopp i avlopp. Ringde tidigt på morgonen och fick hjälp direkt. Trevligt bemötande, perfekt service och tips för underhåll. Rekommenderas varmt!

Thomas F
Skrev om Spolvision AB

Mycket bra arbete utfört. Det var ett svårt uppdrag men det behandlades mycket snyggt. Kort inställelsetid Jag är mer än nöjd.

Ludvig H
Skrev om Spolvision AB

Jag kan verkligen rekommendera detta företag!!!

Per A
Skrev om Spolvision AB

Kom en trevlig kille efter endast ca 1 timmes väntan. Ock det är ändå semester tider och kl 21. Han löste allt på ca 40 min och visade även avloppet på film. Jag är jätte nöjd.

Lisa S

Snabba effektiva och trevliga,

Sofia A
Skrev om Spolvision AB

Bra utfört jobb på rimlig tid från trevlig och kunnig tekniker. Kan absolut rekomenderas

Julia B
Skrev om Spolvision AB

Väldigt nöjd med servicen! Rekommenderar!

Rm Relining & Bygg A

Vi på rm relining har använt Spolvision dem är Super duktiga spol tekniker och jätte bra pris. Rm relining & bygg ab

Annette A
Skrev om Spolvision AB

Dom kom när dom skulle var trevliga och förklarade bra och gav tips och råd 👍🏻😃

Bengt D

Fantastiskt bra service och bemötande! Föredömligt på alla sätt 5+

Clarence K
Skrev om Spolvision AB

Proffs på sitt jobb! Ja blev mycket nöjd med resultatet och uppskattade spol visions vänliga bemötande

Robert J
Skrev om Spolvision AB

Blev bra bemött och spoling av avloppet blev bra utfört.

Lars T
Skrev om Spolvision AB

Bra att de spolade och inkluderade kamerinspektion med fast pris. Fick loss proppen men kunde inte, av någon anledning, rensa rören fullständigt.

Lars L
Skrev om Spolvision AB

Spolning och filmning. Kom lite senare ut utlovat men kom. Trevligt bemötande och föreföll veta vad han gjorde. Resultatet blev bra och vi är nöjda.

Bostadsrättsföreningen

Bra bemötande. Levererade enligt offert. Inga tillkommande kostnader. Flexibel vad gällde mindre förändringar.

Peter T
Skrev om Spolvision AB

Hjälp med stopp i avloppet. Killarna som kom arbetade snabbt och noggrant. Fick även tips för att förebygga framtida stopp.

Per F
Skrev om Spolvision AB

Väldigt noga och service inriktade

Chao C
Skrev om Spolvision AB

We got clogging in sewage system. Spolvsion provided Very good service with prefessional tools and knowledge! Find the reason in 2mins and fix the clogged main sewage pipe very quick. Also answer call during include weekend is very nice and helpful! Thanks!

Ängshavern A

Mycket bra service 👍 Omtänksamma personal 👍

Hans Örjan Y
Skrev om Spolvision AB

Trevligt företag och riktigt proffesionella . Jag rekommenderar detta företag varmt för andra kunder . Mvh Hans Ylivainio

Annelie B
Skrev om Spolvision AB

Så otroligt trevliga och hjälpsamma killar som gjorde ett noggrant arbete med ett leende på läpparna. De informerade löpande om vad som hände och vad de gjorde, utan att jag behövde fråga hela tiden. Jag är en mycket nöjd kund och skulle detta problem uppstå igen så kommer jag att kontakta Spolvision 😊

Jakob F
Skrev om Spolvision AB

Bra: seriösa och vill verkligen lösa problem.

Maria A
Skrev om Spolvision AB

Proffesionellt bemötande. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Spolvision till andra som har problem med avlopp. /M

Peter G

Trevliga, noga och förklarande

Erik L
Skrev om Spolvision AB

Snabb återkoppling om pris och villkor. Snabb inställelsetid från felanmälan till besök hemma. Proffsig genomförande med både spolning och filmning.

Jan B
Skrev om Spolvision AB

Snabbt och effektivt och trevligt bemötande

Ulf L
Skrev om Spolvision AB

Trevliga och hjälpsamma. Snabbt på plats och inget tjafs.

Nelufa M
Skrev om Spolvision AB

Mycket bra och han som var hus mycket bra 👍

Annette F
Skrev om Spolvision AB

Bra första kontakt. Upplevde att det var otydligt i dialog inför besök. Snabbt på plats och mycket bra hjälp.

Stefan Å
Skrev om Spolvision AB

Stopp i avloppsröret avhjälptes. Bra och trevligt bemötande. Bra att få röret filmat på insidan för att bekräfta att fastighetens rör är i bra skick, men inte kommunens. Bra råd om kommande dialog med kommunen om de inte åtgärdar problemet och det blir stopp för fjärde gången. Bra råd om att använda mycket vatten, särskilt innan vi åker bort, innan kommunen har avhjälpt problemet.

Kenneth W
Skrev om Spolvision AB

Fantastiskt bra service. Väldigt igår bra bemötande. Tydlig information. Väldigt professionella.

Maria W
Skrev om Spolvision AB

Bra bemötande. Förväntningen var att få bort stoppet i rören i köket så man kan diska igen och det klarade ni av snabbt och bra. 😊🐝

Mats A
Skrev om Spolvision AB

Trevligt bemötande. Hade normala förväntningar och företaget levde upp till detta med råge. Totalt sett en mycket bra upplevelse för den avloppsrensning, som jag beställde.

Munirih S
Skrev om Spolvision AB

Proffsigt! Trevliga. Gjorde ett mycket bra jobb och kommer definitivt att anlita dem igen. Rekommenderas varmt. 👍

Mohammed S
Skrev om Spolvision AB

Jag är riktig nöjd, kom i god tid hjälpte mig snabbt och berättade vad jag borde göra för att undvika stopp i avloppet.

Emil M
Skrev om Spolvision AB

Duktiga grabbar som gjorde ett bra och effektivt jobb.

Chirley N
Skrev om Spolvision AB

Väl bemött Arbetet slutförts Rensa avlopp + utförts avloppet med kamera Bra service. Bra information

Catarina N
Skrev om Spolvision AB

Bra killar bra utfört arbete punktliga

Bostadsrättsföreningen 2

Kom som lovat. Löste problemet trots lite svårigheter i vårt avloppssystem!

Tiina P
Skrev om Spolvision AB

Snabb och toppenbra service! Rekommenderar!

Fredrik W
Skrev om Spolvision AB

Snabb service, kanon bemötande! Vi hade stopp i avloppet då någon pappskalle spolat ner våtservetter i wc. Drr ett trs löste grabbarna med bravur !

Lina H
Skrev om Spolvision AB

Blixtsnabb och proffsig hjälp! Trevligt bemötande och goda råd. Toppen! :-)

Harry V
Skrev om Spolvision AB

Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Annica G
Skrev om Spolvision AB

Jag fick prata med kunnig personal när jag ringde in mitt problem. Trevlig kille som kom och spolade igenom minavrör i köket. Känner mig väldigt nöjd

Filtrera omdömen