Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna Spolvision AB

Spolvision AB

Sollentunavägen 163 c, 191 22 Sollentuna — Visa karta

Har du stopp i avloppet? Vi på Spolvision AB är företaget du då ska kontakta. Vi erbjuder det mesta inom spolservice. Avloppsspolning, stamspolning, rörinspektion, stopp i kök eller underhållsspolning - vad du än behöver hjälp med att spola så har vi den rätta utrustningen och kunskapen.

Vi jobbar alltid miljösäkert. Därför använder vi enbart ekologiska eller biologiska medel och redskap vid spolningen. Vår utrustning är modern och vi har många års erfarenhet, vilket gör till proffs i branschen.

Kontakta oss, slappna av och låt oss göra arbetet. Välkommen!

Läs vad 30 kunder tycker om Spolvision AB

• Lina H
    Lina H skrev om Spolvision AB
    Blixtsnabb och proffsig hjälp! Trevligt bemötande och goda råd. Toppen! :-) Läs mer
  • Harry V skrev om Spolvision AB
    Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal. Läs mer
  • Annica G skrev om Spolvision AB
    Jag fick prata med kunnig personal när jag ringde in mitt problem. Trevlig kille som kom och spolade igenom minavrör i köket. Känner mig väldigt nöjd Läs mer
  • Katarina L skrev om Spolvision AB
    Det var stopp i avlopp i badrummet vi ringde om hjälp. Dom var väldigt hjälpsamma på telefon, dom kom bara några dar efter samtal vilket var bra. Jag är väldigt nöjd. Killen som gjorde jobbet var snabb och gav en bra förklaring till varför det blev stopp i avloppet. Läs mer
  • Jan Åke E skrev om Spolvision AB
    Mycket nöjd med bemötande, liksom utfört arbete med att spola avloppsledning. Läs mer
  • Christopher A skrev om Spolvision AB
    Trevligt bemötande och jobbet utfört som önskat. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Thore Peter A skrev om Spolvision AB
    Snabb lösning av stopp i rören. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Sten D skrev om Spolvision AB
    Bra och kunniga på alla sett
    Jag fick en rolig film på mitt avlopp
    Men för 3500:- tror jag att det finns
    Roligare filmer
    Men nu funkar mitt avlopp bra

Ali var en trevlig kille som fixade allt Läs mer
  • Johan W skrev om Spolvision AB
    Akut spolning av köksavlopp. Snabb o smidig service! Vi är nöja med ert jobb. Läs mer
  • Joel E skrev om Spolvision AB
    Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete. Läs mer
  • Mushtaq A skrev om Spolvision AB
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Carlos I skrev om Spolvision AB
    Snabb & proffsiga.
    Helt nöjd om än en aning dyra. Läs mer
  • Anders W skrev om Spolvision AB
    Hej! Det var stopp i toarören så han som kom, Ali, spolade loss stoppet. Snabbt och smidigt och mycket tillmötesgående. Han ställde bra frågor och jag fick svar på mina frågor om förebyggande åtgärder.

Line Läs mer
  • Caroline A skrev om Spolvision AB
    Snabb hjälp, proffsigt och trevligt bemötande. Spolning och inspektion av avloppsrör. Läs mer
  • Niclas E skrev om Spolvision AB
    Jag behövde vara flexibel med tiden för att få det att funka - men de kom snabbt och hjälpte mig, och var trevliga/artiga. Läs mer
  • Hans R skrev om Spolvision AB
    Snabbt och bra samt trevligt bemötande Läs mer
  • Olov A skrev om Spolvision AB
    Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum. Läs mer
  • Jens M skrev om Spolvision AB
    bra och reko kille som snabbt fixade mitt problem. Läs mer
  • Hans S skrev om Spolvision AB
    Underhållsspolning av avloppen i villa. Läs mer
  • Kjell K skrev om Spolvision AB
    Serösa och proffsiga. Kom på utsatt tid. Läs mer
  • Annika L skrev om Spolvision AB
    Jag behövde hjälp med att spola avloppet i tvättstugan. Bemötandet var trevligt, men felet åtgärdades inte först vilket gjorde att jag var tvungen att ringa igen. Läs mer
  • Arne S skrev om Spolvision AB
    Bra och snabb service vid spolning av igensatt avlopp. Läs mer
  • Hanna L skrev om Spolvision AB
    Snabbt och effektivt, dessutom berättade han som spolade avloppet vad problemet var och bad som hade åtgärdats. Läs mer
  • Per N skrev om Spolvision AB
    Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande. Läs mer
  • Gunnar L skrev om Spolvision AB
    Snabb och bra hjälp! inga problem o glada miner! Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Spolvision AB
    Vi fick hjälp med att blev av med ett stopp i avloppet.

De kom snabbt samma dag inom några timmar trots dagen före
    Midsommar.

Han som kom var mycket trevlig och Snabb Läs mer
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Spolvision AB
    Jag hade stopp i avloppet i köket och fick snabb hjälp (samma dag som jag kontaktade Spolvision). Killen som kom var väldigt trevlig och beskrev orsakerna till felet samt att efter åtgärdat felet beskrev vad jag skall göra för att undvika stopp i framtiden.

Nu fungerar det utmärkt och jag följer killens råd. Läs mer
  • Roland F skrev om Spolvision AB
    Bra kontakt per telefon och snabb tid för besök. Mycket trevlig och effektiv kille som spolade mina avlopp. Lite dyrt tyckte jag ändå det var. Läs mer
  • Yue L skrev om Spolvision AB
    Rekommenderar stark!!! Personalen var jätte trevliga och professionella! Läs mer
  • Lars Gunnar L skrev om Spolvision AB
    Positivt, snabbt på plats och löste problemet Läs mer

Bästa rörmokarna i Sollentuna:

Girovägen 11, 17562, JÄRFÄLLA