Alla kategorier Rörmokare Skåne Lund Rörexpressen i Lund

Rörexpressen i Lund

Stora Råby Byaväg 25, 224 80 Lund — Visa karta

Behöver du VVS-tjänster, rör- eller avloppstjänster?

Hos oss på Rörexpressen i Lund får du snabb och professionell hjälp. Vi arbetar i hela Lund med omnejd och tar oss an alla typer av uppdrag inom VVS, stora som små. Bland våra tjänster hittar du allt från byte av gaspannor till installation av golvvärme, varmvattenberedare eller värmepumpar. Vi fixar uppdrag i både badrum, kök och tvättstuga.

När du anlitar oss kan du vara säker på att du får ett välskött företag med tryggheten i högsta fokus. Varmt välkommen!

Läs vad 90 kunder tycker om Rörexpressen i Lund

• 2019-06-20

Michael B skrev om Rörexpressen i Lund
    Inköp och byte av varmvattenberedare, komplett utfört till fast pris. Vänligt, kunnigt och korrekt bemötande av och från alla tre engagerade personer samt ett i alla avseenden utmärkt utfört arbete, med den där lilla extra knorren, som de människor har, som låter sig vägledas från den inre ljuset och det som, i min värld, kallas för tystnadens visdom. Perfekt ! Läs mer
  • 2019-05-21

Birgit J skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation av ny gaspanna. Installatören kom på exakt tid som bestämts, fantastiskt bemött av försäljare, installatör och dagen efter installation även personal från Weum och Valliant.
    Mycket bra bemött och installationen tog exakt den tid som företaget planerat, d v s en dag.
    Kan definitivt rekommendera Rörexpressen- Läs mer

Daniel N skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation av gaspanna.
    Riktigt bra, punktliga, trevliga, effektiva och snyggt gjort. Läs mer

Ulla G skrev om Rörexpressen i Lund
    Gasvärmepanna. Positivt bemötande. Snabbt. Läs mer

Anna O skrev om Rörexpressen i Lund
    Väldigt snabba svar och trevlgt bemötande. Allt gick smidigt. Läs mer
  • 2019-05-07

Evert O skrev om Rörexpressen i Lund
    Jag köpte en värmepumpsanläggning med oljetanksrivning samt 3 nya radiatorer och byte av bef. termostatventiler.

Jag blev mycket väl bemött av företaget och dess anställda.

Jag hade normala förväntningar. Företaget och dess anställda överträffade mina förväntningar.

Anläggningen har bara gått ett par veckor, men så här långt är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-05

Per L skrev om Rörexpressen i Lund
    I samband med ombyggnad av kök anlitade vi Rörexpressen för vatten och avlopp.
    Mycket bra bemötande, hög flexibilitet, snabb hjälp av mycket kompetent personal.
    Vi är supernöjda!
    Magnus Lohmin Läs mer
  • 2019-04-11

filip H skrev om Rörexpressen i Lund
    Snabb och tydlig kommunikation.
    Trevlig, proffsig, snabb hantverkare på utsatt tid.
    Rimlig kostnad. Läs mer
  • 2019-03-19

Karolina J skrev om Rörexpressen i Lund
    Snabba, trevliga, bra utfört jobb! Läs mer
  • 2019-03-14

Bengt A skrev om Rörexpressen i Lund
    Proffsigt skött Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-02

Tobias Z skrev om Rörexpressen i Lund
    Fixerade ett element på väggen, installerade en ny handdukstork och byte en del i värmepumpen.
    Professionellt och engagerad installatör.
    Kan bara bekräfta dem positiva omdömen som redan finns. Gärna igen! Läs mer
  • 2019-03-01

Mats A skrev om Rörexpressen i Lund
    Inkoppling av ny vattenledning. Mycket trevligt bemötande och mycket flexibla avseende tider. Bra utfört arbete. Läs mer
  • 2019-02-27

Börje R skrev om Rörexpressen i Lund
    Bra jobb och mycket bra bemötande Läs mer
  • Lars K

2019-02-27

Lars K skrev om Rörexpressen i Lund
    Jag fick gaspannan utbytt.
    Jobbet utfördes otroligt proffsigt och av mycket trevlig personal.

HEL NÖJD!

Jag kommer att rekommendera er till andra. Läs mer
  • 2019-02-18

Simon C skrev om Rörexpressen i Lund
    * Reparation av rör vid vattenläcka.
    * Justering / reparation av element

Tar alltid på sig uppdraget seriöst. Snabba på att komma på besök. Duktiga. Läs mer
  • 2019-02-04

Cecilia V skrev om Rörexpressen i Lund
    Fick hjälp att fixa värmen i ett element. Mycket bra service, trevlig och snabb kontakt samt bra pris! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-02-01

Monica M skrev om Rörexpressen i Lund
    Köpte Gaspanna/varmvattenberedare komplett
    Ett trevligt och snabbt mottagande
    Vi är helt nöjda med hela upplägget snabb service och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-29

Joakim S skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation gasspis. Utmärkt bemött av såväl kundmottagare som installatör. Lyhörda och angelägna om att göra som kunden vill. Yrkesstolt installatör. På onsdagen fick vi veta aty spisen skulle levereras på torsdagen. Ringde rörexpressen direkt som onstallerade på fredagen. Outstanding! Läs mer
  • 2019-01-29

Ingrid E skrev om Rörexpressen i Lund
    Gaspanna. Mycket trevligt bemötande och snabba svar.
    Man levde upp till mina förväntningar.
    Extra vänligt att man erbjöd värmeelement när värmen var avstängd. Läs mer
  • 2019-01-24

olof h skrev om Rörexpressen i Lund
    Rörexpressen levererade och installerade en ny varmvattenberedare, samt demonterade och forslade bort den gamla. Alla från företaget var fantastiskt trevliga och tillmötesgående och dom gjorde ett snabbt och professionellt jobb vilket betyder att allt fungerade perfekt. Detta är ett företag som vi mer än gärna både kommer att använda igen vid behov och som vi kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2019-01-14

cecilia o skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation av naturgaspanna.

Mycket gott.

Uppföljde med råge mina förväntningar.

SKulle använda dem på nytt. Läs mer
  • 2019-01-10

Tor M skrev om Rörexpressen i Lund
    Klassiskt rörmokeri med skiften av kranar kulventiler och rörkopplingar. Raskt gjort av synnerligen kompetent farbror som var trevlig att diskutera med. Helnöjd. Läs mer
  • 2019-01-10

Olof L skrev om Rörexpressen i Lund
    Gaspanna.
    Snabb service och trevlig personal.
    Snyggt installerat och fint och städat efter arbetet. Läs mer
  • 2019-01-02

Miroslav N skrev om Rörexpressen i Lund
    Allt från första kontakt var väldigt professionellt. Läs mer
  • 2018-12-18

Nina E skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation av luft/vatten värmepump och radiatorer.
    Professionellt, trevligt, smidigt och tillmötesgående bemötande!!! Noggrannt genomfört arbete och hjälpsamma vid frågor och funderingar.
    Rekommenderar varmt detta företag och kommer att anlita det igen vid framtida arbeten! Läs mer
  • 2018-12-07

Bengt K skrev om Rörexpressen i Lund
    Toppen till Rörexpressen för utfört arbete. Läs mer
  • Hans F

2018-11-15

Hans F skrev om Rörexpressen i Lund
    Gaspanna, ECO Valiant
    Trevligt och positivt

Trevlig personal, snabb och utmärkt service.

Summa: Toppenföretag! Läs mer

Ja.
    Dom jobbade bra. Mycket bra hitintills. Läs mer
  • 2018-10-25

Gunnel W skrev om Rörexpressen i Lund
    Köpte och fick installerat en gaspanna. Snabb mailrespons. Trevliga och ordentliga servicetekniker gjorde arbetet. Möjligen kunde faktureringen skett några dagar senare, eftersom jag bar bortrest och hade ont om tid att förmedla beloppet inom tio dagar. Läs mer
  • 2018-10-24

Lars A skrev om Rörexpressen i Lund
    Det var helt enkelt ett väldigt bra jobb han gjorde. Och gav oss tips om hur vi själva kunde hindra framtida stopp i röret. Och så tycker vi att det var en väldigt trevlig rörmokare. Läs mer
  • 2018-10-24

Pernilla L skrev om Rörexpressen i Lund
    Mycket bra. trevlig personal och bra service. Läs mer
  • 2018-10-20

Erik A skrev om Rörexpressen i Lund
    Rörexpressen bytte blandare, installerade dusch och vattenutkastare. Jag tackar för fantastisk service och vänligt bemötande både före, under och efter arbetet. Hantverkaren kom i tid, var mycket hjälpsam och förklarade pedagogiskt vad han hade gjort - är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-10-11

Lena R skrev om Rörexpressen i Lund
    Jag behövde hjälp med nya kranar och ny vattenmätaren med tillbehör. Ny dusch och takmontering. Jag blev mycket bra bemött. Mina förväntningar var höga och det blev så bra som jag trodde. Hade läst om tidigare kunders omdöme. Allt blev fint och bra. Läs mer
  • 2018-09-23

Tom M skrev om Rörexpressen i Lund
    Mycket bra jobb! Hade problem med en golvvärme som misstänktes vara felkopplad av en annan rörmontör som var ointresserad av att åtgärda det. RörExpressen återkom efter mail, och vi bokade smidigt tid per mail. Kvällen innan insåg de att de inte skulle hinna förrän några timmar senare, ringde t o m sent på kvällen för att avtala det, vilket jag tyckte var bra gjort. Sen kom deras montör ändå i god tid och fixade enkelt och effektivt felen. Och snabb fakturering efteråt, inte dumt det heller. Så bra på alla sätt! Möjligen kunde de svarat på första mailen lite snabbare, det tog en vecka och en påstötning, men det är inte hela världen. Läs mer
  • 2018-09-13

Nils B skrev om Rörexpressen i Lund
    Allt gick enligt plan och installationen blev bra. Läs mer
  • 2018-09-11

Peter R skrev om Rörexpressen i Lund
    kanon bemötande av ett seriöst företag Läs mer
  • 2018-08-19

Lotta K skrev om Rörexpressen i Lund
    Ny gas panna inkl installation som installerades utan problem.
    Trevlig personal som besvarade våra frågor

Inget att anmärka på hittills... allt fungerat perfekt Läs mer
  • 2018-08-17

Michael S skrev om Rörexpressen i Lund
    Jag köpte en installation av en gaspanna en helhetslösning
    jag tycker dom var mycket trevliga och till mötesgånende,
    dom hanterade allt mycket snabbt samt kontakten med Eon
    och gaseres fungerade utmärkt,
    Jag kan varmt rekomendera Rörexpressen i Lund AB
    Mycket nöjd kund.
    Hoppas det fungerar klanderfritt.
    Mvh Mikael Sidnert Läs mer
  • 2018-08-09

Anna W skrev om Rörexpressen i Lund
    De utförde arbetet på ett ypperligt sätt!
    Det var svårt att kommunicera smidigt via mail då det gav en del missförstånd. Via telefon gick det hur bra som helst! Läs mer
  • 2018-08-08

Pia K skrev om Rörexpressen i Lund
    Personalen gjorde verkligen allt för att tillgodose vårt behov. När vi fick bytt vår gaspanna, monterade & transporterade de bort allt. Satte en varmvattenberedare som var riktigt bra. De gjorde det när vi önskade. När badrummet började bli klart var det inga problem att synka tid för att de skulle montera vår nya pannan. Flöt perfekt.
    Bra jobbat allihop! Läs mer
  • 2018-05-31

Jessica J skrev om Rörexpressen i Lund
    Köpte och fick installerat en ny gaspanna. Snabb och bra service. Läs mer
  • 2018-05-28

Linda L skrev om Rörexpressen i Lund
    Bra utfört jobb o bra bemötande. Läs mer
  • Jimmy B

2018-05-03

Jimmy B skrev om Rörexpressen i Lund
    Rörexpressen hjälpte oss att byta ut vår gamla gaspanna. Otroligt glad över att vi valde just denna firma! Första kontakten med Tim var över förväntan, väldigt behjälplig och förtroendeingivande. Gav många bra tips och hjälpte med kontakt mot leverantör kring ett erbjudande.

Installationen sköttes punktligt av Kjell Åke, en väldigt sympatisk man! Jobbet utfördes enligt konstens alla regler och han hjälpte mig även att kolla och fixa lite andra saker i huset.

I slutändan fakturerades jag den summa som specats i offerten utan några (negativa) överraskningar. Så agerar ett seriöst företag som värnar om sina kunder, från början till slut!

Är oerhört nöjd över att ha anlitat denna firma och för framtida VVS-jobb kommer jag definitivt kontakta Rörexpressen först. Rekommenderas starkt! Läs mer

Dawid P skrev om Rörexpressen i Lund
    Really nice, professional and very helpful people. Highly recommended! Läs mer

Kristina N skrev om Rörexpressen i Lund
    Installation av vattenburen golvvärme.
    Trevlig bemötande både per telefon och "på plats".
    Uppfyllde förväntningarna och lite till.
    Jobbet utfördes snabbare än de beräknat och priset minskade rejält tack vare detta och fakturan hamnade på en bråkdel av offerten.
    Rekommenderar dem på det varmaste och kommer själv att anlita dem i fortsättningen. Läs mer

Filip G skrev om Rörexpressen i Lund
    Väldigt kompetenta, trevliga att ha och göra med samt rimliga priser. Vi har dragit nya rör till, och kopplat in, blandare och vitvaror till kök och badrum, kopplat in ny vv-beredare och satt in nya golvbrunnar. Läs mer
  • 2018-04-20

Anna T skrev om Rörexpressen i Lund
    Bra service. Svarar snabbt. Servicekillarna är bra på att förklara vad som orsakat fel och vad man ska tänka på för att förhindra att något liknande händer. Läs mer
  • 2018-04-18

Meta W skrev om Rörexpressen i Lund
    Jag har fått hjälp både med badrum och kök och är mycket nöjd. Små missförstånd har lösts på bästa sätt. Trevliga att ha att göra med och leveranstiderna har hållits.
    Jag har då bara köpt tjänster och inte varor.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-03-21

Allan J skrev om Rörexpressen i Lund
    Köksavlopp
    bemött mycket bra
    de levde upp till mina förväntningar med råge
    ett bra företag att samarbeta med. Läs mer
  • Edgy P

2018-03-20

Edgy P skrev om Rörexpressen i Lund
    Vi fick en Vaillant gasvärmepanna installerad och är mycket nöjda med såväl arbetet som bemötandet! Läs mer

Stora Råby Byaväg 25, 224 80 Lund