Solna Relining  Service / VillaVVS

Solna Relining Service / VillaVVS

www.solnarelining.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Solna Relining Service & VillaVVS! Med start 2001 har vi nu över 20 års erfarenhet och är Stockholms äldsta renodlade reliningföretag. 2018 specialiserade vi oss och erbjuder idag våra tjänster till ägare av villor, radhus och fritidshus samt samfälligheter. Vi jobbar uteslutande med den så kallade "strumpmetoden"...

371 omdömen om Solna Relining Service / VillaVVS

Sedan starten hos Reco 2018

Kristina J
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffesionellt hela vägen, från första besök för offert till överlämning vid avslutat arbete. Bra kommunikation rakt igenom. Ordningsamt , täckte alla ytor och lämnade välstädat. Precis så här önskar man att det alltid är när man har hantverkare hemma. Tack för väl utfört arbete!

Brita R
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Ett mycket gott bemötande av alla vi hade kontakt med. Snabba svar på olika frågor via samtal eller sms. Våra förväntningar var ett professionellt utfört arbete, vilket vi upplever att vi har fått. Vi tog in offerter från tre olika företag och den mest noggranna genomgången fick vi från Solna Relining (Martin). Vi är också mycket nöjda med Aldo och Henrik som gjorde jobbet. Sammanfattningsvis: vi är supernöjda med reliningen av våra gamla avloppsrör.

Fredrik Å
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Serviceinriktade!! Från offert till projekt till avslut sköttes allt fantastiskt bra! Projektet utfördes inom lovad tidsram + budget och installationen gick smidigt med service-minded personal.

Bo Lennart B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevliga grabbar med service känsla utförde sitt uppdrag att rensa stopp i avloppet på övervåningen på proffsigt sätt, det var långt mellan jobb och faktura,men bra utfört jobb.

Stockholms F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Väldigt proffsigt från offert till genomförande. Företaget håller det dom har sagt och jobbar på ett ordnat sätt med bra kommunikation. Kan varmt rekommenderas!

Cian O
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Professionellt bemötande samt bra och snabbt utfört jobb. Installatörerna höll oss uppdaterade om allt och pratade igenom alla arbetsmoment med oss inför och efter varje dag.

Maj Ö
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket glad o nöjd med Aldo, Henric o Malin som räddat mitt gamla hus med uråldriga gjutjärnsrör. Bra information före, under och efter reliningen. Valde att ej stanna hemma så killarna kunde arbeta ifred. Kan varmt rekommendera företaget.

Christina N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Väldigt serviceinriktade, grundliga och professionella både i förarbetet och själva utförandet av uppdraget.

Alvar F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Jag har bara positivt att säga allt från starten till avslutningen av den relining som Solna Relining Service gjorde i min fastighet. Allt från från samarbetet med Martin Brogården som höll i projektet till de duktiga, trevliga och noggranna montörer som genomförde relinigen och som lämnade rent och snyggt efter sig då de vara klara. Kenneth Frejd

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Jättetack för det fina omdömet Kenneth! Det är värdefullt och värmer att du tar dig tid till att skriva här. Allt har gått precis som det ska hos er. Vänliga hälsningar, Mackan

Kenth Z
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi hade dragit oss för att göra en relining, men nu när det är klart så är det så skönt att slippa oroa sig för nya stopp i avloppet ut från huset. Vilka superproffs, killarna som gjorde detta på två förmiddagar. När allt var klart och dom åkt så fanns inte ett spår av att dom varit där. Vi gjorde beställningen på torsdag eftermiddag efter att tittat på filmen och allt var klar på tisdag.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Det är grymt kul att läsa att ni är nöjda Kenth! Skönt att vi fick förtroendet att göra jobbet, alla har inte valt med samma omsorg och tyvärr fått en annan upplevelse. Vi är ödmjukt superproffs på det vi gör, i alla led och ni kan absolut släppa tanken på avloppet på tomten för gott. Bästa hälsningar, Mackan

Jörgen A
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Snabba, proffsiga och bra uppföljning

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack Jörgen! Vi lägger stor vikt vid att vara proffsiga och när allt går som tänkt lyckas vi bara hyfsat snabba med. :) Jag är snart klar med reparationen av din porslins-pelare, återkommer när jag fått rätt färg på den. Med vänlig hälsning, Mackan

Mikael H
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket proffesionella från start till mål. Seriösa, grundliga och med kunden i fokus. Snabba och tydliga i både kommunikation och genomförande. Trevligt bemötande av alla inblandade. Visade respekt för önskemål och infriade samtliga. Vår renovering/Relining av avloppssystemet utfördes så snabbt och effektivt som man bara kan önska. Det är roligt att hitta hantverkare/yrkesmän som kan överraska så reservationslöst positivt som Solna Relining Service/Villa VVS. TACK 🙏 /Micke & Anne

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Varmt tack för er jättefina Reco Anne & Micke! Vi lägger manken till för att vara just yrkesmän och kunna vara stolta för det vi lämnar ifrån oss på alla plan. Det är superkul att det uppskattas! Hålet längst ut mot kommunal ledning är tilltäppt och bekymret med råttorna bör vara ett minne blott. Vänliga hälsningar, Mackan

Karin K
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi kontaktade Villa vvs för att få hjälp med ett stopp i avloppsventilationen. Fick snabbt hjälp av Martin och Aldo som var tillmötesgående, proffsiga och trevliga. Vi är mycket nöjda med jobbet. Kan rekommenderas.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack snälla för din Reco Karin! Vi försöker vara behjälpliga överallt där vi kan. Med vänlig hälsning, Mackan

Robert D
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi är mycket nöjda med allt. Från första kontakten. Trevliga och kompetenta medarbetare. Dagliga uppföljningsamtal. Efter avslutat arbete fick vi en genomgång på datorn. De hade i filmat rören och de beskrev hela arbetsprocessem. Föredömligt! Högsta betyg! Vi kan verkligen rekommendera företaget.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Jätteroligt att ni är nöjda med hela processen! Allt du beskriver ska vara standard hos oss och det har fungerat precis som det ska hos er. Varmt tack för rekommendationen Britt-Marie och Robert! Bästa hälsningar, Mackan

Åsa B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Väldig tillmötesgående och bra information om lägesbilden. Trevlig personal!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Stort tack för omdömet Åsa & Danne och inte minst ett fantastiskt trevligt bemötande! Det blev en lite längre entreprenad hos er än tänkt men slutresultatet helt 100. Jag uppskattar verkligen att jag fick göra entreprenaden i samband med utbildning av vår senast anställda tekniker! Bästa hälsningar, Mackan

Bo S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi var tre hus i området som gjorde en relining och vi har bara positiva omdömen att lämna om Solna Relining. Kompetent personal med ett trevligt och respektfullt bemötande som också på ett förtjänstfullt sätt gav oss inledande kunskap om arbetet samt löpande information under arbetets gång. Arbetet utfördes professionellt, såvitt vi kan bedöma, och avslutades med en överlämning inkluderande en visning av de relinade avloppsrören via film. Tidsåtgången skulle vara en vecka per hus och den tidplanen hölls. Positivt var också...

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack så mycket för er Reco! Det värmer att vi lämnade ett positivt avtryck längs med hela entreprenaden. Vi vill gärna att alla inblandade ska förstå både anledningen till att vi är på plats och flödet i det vi gör varje dag. Det är också viktigt att vi informerar om hur allt framskrider för att hålla er som beställare up to date. Att arbetsledare och jag som VD är med i det dagliga arbetet är en självklarhet hos oss, det är så vi håller både bredd och spetskompetens i hela organisationen. För lite sen ytterligare information...

Erik P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra jobbat med relining av avlopp i hus från 1946 med mycket "gamla lösningar"! Trevligt och positivt bemötande, inga krångligheter, rakt på sak. Bra förklaringar och dokumentation, finjusterade det sista bra!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Hus med just mycket "gamla lösningar" är lite av vår specialitet, det är i de lägena 24 års erfarenhet i branschen kommer till stor nytta. Det finns några hus till med samma men ändå andra förutsättningar längs er gata. :) Det är också viktigt med utförlig förklaring och genomgång av dokumentationen, vi vill att ni ska förstå vad som har gjorts. Stort tack för det fina omdömet! Med vänlig hälsning, Mackan

Anders K
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Relining av avlopp i källare. Smidigt och välutfört jobb. Bra avslut med bra dokumentation och genomgång av utfört arbete.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack för rekommendationen Anders! Det är alltid roligt att få göra jobb på "hemmaplan" och i samma utsträckning viktigt med bra genomgång av entreprenaden med dokumentation av utfört arbete. Vänliga hälsningar, Mackan

Rigmor E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Första kontakten med Malin på Solna Relinening var toppen hon var kunnig och entutiastisk varför vi bestämde oss för att göra Relineing på hela villan redan nästa vecka. Grabbarna och bilarna kom på utsatt tid och utförde sitt jobb jättebra. Fick sedan en sticka med film på nya rören vilket var trevligt att se hur fint det blev. Bra kontakt hela tiden med olika fel och problem som löstes = Serviceminded visar gärna att dom vill att kunden skall känna sig nöjd. Rigmor & Bernt i Åkersberga

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Varmt tack för omdömet Rigmor & Bernt! Vi vill absolut att ni som beställare ska vara nöjda men vårt fokus ligger framför allt på att göra ett så bra jobb vi bara kan. Att lösa utmaningar som dyker upp, inte bara i vår entreprenad utan också annat är självklart, vi är ju på plats och kan vi hjälpa till så gör vi det. Vi kan trots allt en del av ganska mycket. Jag har inte fått återkoppling gällande ljudet i vattenledningarna ännu men lovar att återkomma så snart jag vet mer. Bästa hälsningar, Mackan

Astrid L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Ett bra jobb med hög kvalite.. God information via filmer.före och efter. Blivit bra information om aktuella stammarnas funktion. Är mycket nöjd av bra jobb och innan tids tidsintervallet

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket bra att ni är nöjda och upplever informationen bra längs hela arbetet. Vi vill gärna lära er så mycket som möjligt av hur avloppen i ert hus fungerar och hur allt hänger samman. Hög kvalitet är en självklarhet hos oss precis som en väl utförd och genomgången dokumentation. Varmt tack för rekommendationen A & I "! Vänliga hälsningar, Mackan

Lilian J
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevliga kunniga, höll tiderna, kan tycka att det är dyrt för så kort relining

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack så mycket för din Reco Anita! Vi är verkligen kunniga i det vi gör, det är till viss del det som kostar. Att relina handlar ofta om ganska mycket pengar även om omfattningen av arbetet inte tycks särskilt stort. I paritet till konventionellt byte är reliningen ändå förhållandevis förmånlig i kostnad och väldigt lindrig i besvär. Att vi håller utsatta tider är självklart så länge inget oförutsett inträffar. Vänliga hälsningar, Mackan

Ivar E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Det känns privat att under flera dagar ha främmande personal i huset och på flera platser samtidigt dessutom. Men de tre utförarna var mkt professionella, vänliga, och skötte sig föredömligt.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Det blir på ett sätt utan tvekan lite "intimt" att ha oss i huset, inte minst när huset är lite större och det finns avlopp lite överallt. Väldigt trevligt att du uppfattade oss professionella och tycker att vi skötte oss precis som sig bör. Vi tackar för förtroendet och ett väl ordnat förberedande arbete! Den unkna lukten i passagen i källaren kommer inte dyka upp igen och stenarna i ledningen är urtagna. :) Tack för omdömet Erik! Bästa hälsningar, Mackan

Lars O
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Motsvarar alla förväntningar. Tydlig process både sälj och leverans, rent och snyggt efteråt. Märks att villakunder är deras fokus sedan många år. Vältrimmat team som vet vad de gör.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Superkul att vi lyckades motsvara förväntningarna och lika roligt att vårt fokus lyser igenom i det vi gör! Inte så många längs gatan hos er som erbjuder lika lämplig plats för bilen som er adress, det var smidigt. Vältrimmat och tydligt tar vi med oss och fortsätter i samma spår. Stort tack för Recon Lars! Bästa hälsningar, Mackan

Gunilla E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vår kontakt med Solna Relining starta med deras mycket informativa introduktione på nätet. Vi kontaktade firman och fick snabbt en tid för genomgång av vårt avloppssystem av Marcus. Han jobbade intensivt under en förmiddag och avslutade besöktet med att visa filmer av hur vårt avlopps system såg ut och visade oss hur relining skulle kunna avhjälpa våra svårigheter. Han gav oss en offert, som vi accepterade. Marcus informerade oss om när de skulle kunna börja arbetet och hur lång tid det skulle ta. Han inforerade oss också...

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Jättetack för er fina rekommendation Gunilla & Erland! Avloppen hos er bjöd på lite utmaningar men allt gick att lösa på ett smidigt sätt. Killarna som gjorde jobbet var glada för ert fina bemötande och blev ännu gladare av det ni skriver här! Väldigt trevligt att ni är imponerade och vill rekommendera oss, det är värdefullt! Allt gott, Mackan

Anna O
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffsigt bemötande från första kontakt och igenom hela processen. Tillmötesgående, trevliga, flexibla och med hög kompetens. Arbetet utfördes inom utsatt tid och resultatet blev mycket bra. De var tydliga i kommunikationen kring varje steg och gjorde en gedigen överlämning efter slutförande. Känner mig trygg med att vi nu har riktigt bra rör. En stark rekommendation från oss!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Varmt tack för er fina Reco Anna! Kompetensen fick lite av en rivstart när vi hittade blyet som orsakade stoppen i avloppet hos er. Det gick hyfsat snabbt att lösa trots en lätt flunsasläng. :) Slutet gott med fint relinade rör och era avlopp kommer fungera klanderfritt framåt. Med vänliga hälsningar, Mackan

Carina P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Solna Relinings arbete i vår villa gick enligt plan. Vi fick ett mycket gott bemötande, arbetet är väl genomfört och slutstädningen var bra. Vi är mycket nöjda!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Det känns bra att ni är mycket nöjda! Allt gick, som du skriver, enligt plan och blev precis som det ska. Städningen är viktig och ska göras bra, vi är trots allt hemma hos er. Tack så mycket för både förtroendet och er fina rekommendation Carina & Kjell! Vänliga hälsningar, Mackan

Britt W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra killar. Städade rent efter sig. Gjort ett bra jobb. är nöjd. Kan rekommendera.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack för det fina omdömet Britt! Jobbet är bra gjort vågar jag lova och vi ska alltid städa undan ordentligt efter oss. Jättebra att du är nöjd, då är vi det med och att du kan rekommendera oss vidare är väldigt värdefullt! Bästa hälsningar, Mackan

Kristina J
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Trevligt bemötande, proffsig personal som både höll tiden och städade upp snyggt efter sig. Vi är mycket nöjda med att ha haft med företaget. Rekommenderas å det varmaste!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Vi tackar å det varmaste för både rekommendationen och förtroendet att renovera avloppen hos er! Det är alltid lite speciellt med en äldre fastighet uppdelad till två separata bostäder men även här kommer erfarenheten väl till pass. Superkul att ni är nöjda med oss som entreprenör! Vänliga hälsningar, Mackan

Lars E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Relining, Proffsigt o bra genomfört men jävligt dyra.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack för att din Reco Lars Å! Det professionella har sitt pris och med den erfarenhet vi besitter kan vi säga att en lite högre fast kostnad oftast blir billigare än en lägre offererad summa med en mängd tillkommande i det finstilta. Lite drygt 25 meter tomtavlopp blir också förhållandevis kostsamt i material. Vänliga hälsningar, Mackan

Jens L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Väl presenterat projekt och mycket väl genomfört arbete. Fint genomförd besiktning och slutsummering

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Stort tack för ert fina omdöme Jens! Det känns bra att läsa hur ni upplever vår entreprenad hos er. Bästa hälsningar, Mackan

Martin F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Kunnig personal och trevliga. Utförde arbete enligt tidplan. Hade en genomgång av utfört arbete och gick genom filmerna av rören som relinats. Tips till kvalitetsansvarig på Solna relining. Att man i egenkontrollen ska kunna se vad som gjorts, material som används och vad blev resultat av kontroller man utfört.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack för tipset Martin! Vi har inte haft med alla de stegen i våra egenkontroller sedan hösten 2018 då närmast ingen har efterfrågat den informationen. Det är dock absolut en god idé att komplettera med så att allt finns tillgängligt vid behov och/eller efterfrågan. Trevligt att se en del av ursprungliga gjutjärnsrör användas som en rustik detalj i inredningen! Vänliga hälsningar, Mackan

Stuart S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket bra och snabb service från början till slut. Företaget klarade av reliningen inom avtalad tid och till avtalat pris. Bra kommunikation både med och inom företaget. Trevlig personal.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Trevligt att ni upplevde vår servis snabb och bra längs hela förloppet hos er! Allt klart inom angiven tidsram och till överenskommen kostnad precis som sig bör, mycket tack vare kommunikationen vi har i organisationen och ser till att ha med er som beställare. Hålen i avloppet hos er är tätade för några decennier framåt. :) Tack så mycket för er rekommendation! Vänliga hälsningar, Mackan

Carl-Johan B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra bemötande från början till slut. Hade redan vid första besöket inför offert bra svar på alla mina frågor och kunde berätta utförligt om tekniken. Fick offerten snabbt. Alltid bra, snabba svar. Arbetet startade i tid och blev gjort utan onödiga uppehåll. Fakturan kom dagen efter och var på överenskommet belopp.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Stort tack för ett fint omdöme Carl-Johan! Svar på alla frågor är naturligt hos oss då alla i företaget vet vad vi gör och har bra övergripande koll på allt kring både teknik och metod. Vi kanske får tillfälle att visa upp kompetensen igen med tiden, oavsett har ni nu ett mycket väl fungerande tomtavlopp. Med vänliga hälsningar, Mackan

Kicki R
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Tack för din Reco Kicki! Vi har tack och lov varit med om det mesta genom åren och kan därför hantera överraskningar av de flesta slagen när de dyker upp och det är förhållandevis vanligt förekommande i vår bransch. Slutet gott, allt gott och det på utsatt tid. Jätteroligt att du gillar vårt gäng!! Bästa hälsningar, Mackan

Ing-Britt E
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Proffsigt, artigt och trevligt bemötande genom hela arbetet. Jag är mycket nöjd med alla inblandade i processen från Malin till Mikael, Linus och Alexander. Alla alltid tillgängliga vid mina frågor.

Svar från Solna Relining Service / VillaVVS

Jättetack för det fina omdömet Ing-Britt! Det värmer att du är mycket nöjd med alla inblandade hos oss trots att vi bara gjort vårt jobb. Tillgänglighet och info är väldigt viktigt för att du som beställare ska få en inblick och förståelse i allt vi gör. Vänliga hälsningar, Mackan

Anne-marie P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra service, trevlig personal, bra resultat. Vi fick alla våra avloppsrör relinade

Eva B
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Supernöjd, fick snabbt hembesök med offert och sen kom killarna kort därefter och gjorde jobbet på fem dagar som utlovat. Vi kunde bo kvar under tiden och de städade ordentligt efter sig. Kan rekommendera detta företag.

Per W
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra service och snabb genomfört arbete.

Hans R
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Mycket nöjd med arbetet som sköttes snabbt, effektivt och med stor omsorg om vi som var hemma i huset under arbetet. De som arbetade hos oss var dessutom mycket trevliga och noggranna.

Johnny L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vilken toppen personal allt var super första besöket och personalen som gjorde jobbet,mycket nöjda med alltihopa. Kommer att rekomendera detta företag till alla som behöver hjälp med relining hemma och ,företag.

Charlotta L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Seriös firma med mycket trevlig och pålitlig personal. Arbetet gick helt enligt plan och utfördes på ett väldigt smidigt sätt. Jag kan varmt rekommendera detta företag

Andreas N
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Allt funkade mkt bra, Snabbt genomfört arbete.

Jonas Lennart Ulf P
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Solna Relining var mycket professionella och trevliga att ha att göra med. De kom när de skulle, höll tidplanen och kostnaden var enligt offert. Vi kan varmt rekommendera Solna Relining för de som funderar på att genomföra en relining i sitt hus.

Peter F
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi gjorde en relining på hela vårat 70 år gamla avlopp och gänget på Solna Relining utförde ett toppenjobb. De höll sig till schemat och stod för återställning av trägolv som fått en fuktskada under pågående arbete. Utan knussel. Storartat! Rekommenderas varmt.

Anders D
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Utmärkt bemötande: snabbt och vänligt bemötande redan vid första telefonkontakten. Hembesök bokades snabbt. Noggrant och professionellt utförd undersökning. Jag erhöll kunniga svar på alla mina frågor. Offert erhölls redan vid besöket. Själva utförandet gick helt enligt tidplanen. Utförarna var lugna, vänliga och varsamma med inredningen. De förklarade utförligt vad de skulle göra och därefter vad de hade gjort. De var flexibla och tog hänsyn till de särskilda önskemål som jag framförde. Som vid större operationer...

Bostadsrättsföreningen 1
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Vi kan bara ge stor tumme upp för detta företag! Läste alla goda omdömen och trodde att de var för bra för att vara sanna men det visade sig att detta företag verkligen förtjänar dessa omdömen. Reliningen i vår källare utfördes smidigt, på utlovad tid och alla jag mötte var fantastiskt trevliga på alla sätt. Anita Brf Kullen

Henrik Å
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Bra och informativ säljprocess och ett arbete utfört i stort sett enligt plan. Duktiga kommunikativa medarbetare som jobbade hårt och gjorde ett bra jobb. När vi påtalade några mindre saker fixades de omgående med ett fint resultat.

Adam K
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

De verkade seriösa från början till slut. Fanns viss språkförbistring men aldrig något allvarligt. Alla var riktigt trevliga och jobbet utfördes bra vad jag själv kunde se. Hittade ett ställe i filmerna dom visade med lite veckad strumpa. Det är inte mot vattnet utan med och lite på sidan av röret så jag tror inte det kommer bli problem, men det är där eventuell garanti kommer in. Det dom kan arbeta på är att kanske berätta mer av vad det är man ser på filmerna. Dom säger var men inte om det var några svårigheter eller...

Lennart S
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Snabb process i alla led från start till mål. Professionellt utfört arbete. Trevligt bemötande av samtliga inblandade. Vi är mycket nöjda med hela reliningsprocessen av vårt hus. Från filmningen av våra avloppsrör till utförandet och det väldokumenterade arbetet. Rekommenderar starkt Solna Relining!

Jörgen L
Skrev om Solna Relining Service / VillaVVS

Tydliga med hur hela arbetet skulle genomföras, vid genomförandet var de mycket varsamma med huset, plockade undan saker, lade prydligt ut skyddspapper. Efter utfört arbete genomfördes en ambitiös genomgång om vad som gjorts och en rundvandring i huset för att kontrollera att det inte finns läckor etc. Därefter överlämnades en pärm men all tänkbar information, samt filmer på genomfört arbete.