Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Flysta Rörmannen i Bromma AB

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 234 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• 2019-08-16

Erik G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av diskmaskin och byte av köksblandare. Ordnade detta med kort varsel innan semestern. Trevlig personal. Läs mer
    2019-08-18 Ronnie E svarar Erik G
    Tackar Erik för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-16

Johan B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevliga och ärliga. Ibland lite svårt att få svar, men framför allt under semmester. Gennerellt kompetenta, även om jag köpt produkter som dom inte haft erfarenhet från. Särskillt Göran är kunnig. Läs mer
    2019-08-16 Ronnie E svarar Johan B
    Tackar Johan för ditt lika ärliga svar. Semestertider är dom svåraste tiderna med snabba svar, lite resurser då. Jag ska hälsa vidare till den kunniga Göran också. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-14

Peter L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Standard VUK installation

Det gick snabbt en morgon som utlovat. Läs mer
    2019-08-14 Ronnie E svarar Peter L
    Tackar Peter för en fin rekommendation. Välkommen åter, när vi kan hjälpa dig nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-07-17

Cecilia S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevligt bemötande i tfn. Kortfattad och irriterad rörkille som gjorde det jag beställde... tror jag. Vågar inte fråga igen om de ställde om spolningen i toan för jag mörker ingen skillnad.
    Flyttade tork och tvätt men jag förstod inte vad de menade med elen så propparna ryker nu.
    Säkert superduktiga men jag kände att jag var en idiot som inte fattade vad de menade. Hade behövt mer förklaring och tips på hur jag skulle göra.

Byte av utevattenkran blev suuuuperfint!! Läs mer
    2019-07-23 Ronnie E svarar Cecilia S
    Hej Cecilia! Inga frågor är dumma att ställa. Och frågan om propparna hör nog till elektrikern, och det kan vi väl reda ut efter semestern? Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-30

Malte H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Enkelt och snabbt att boka tid, vänligt bemött och nöjd från beställning till färdigt beställningsjobb. Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Malte H
    Tackar Malte för ett fint omdöme! Välkommen igen, när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen

Gösta S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi har anlitat Rörmannen i Bromma under flera års tid. De har bytt wc-stolar och armaturer samt installerat en luft/vatten VP. Det har alltid fungerat till full belåtenhet.
    Gösta Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Gösta S
    Tackar Gösta för ert omdöme, och att ni väljer oss som Er leverantör av allt VVS hemma. Mvh Ronnie, Rörmannen

Richard S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och tydlig dialog och leverans Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Richard S
    Tackar Richard för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen

Fredrik W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    snabba, trevliga och bra kvalitet. Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Fredrik W
    Tackar Fredrik för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-28

Lars B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra kommunikation med dom som gjorde jobbet Läs mer
    2019-07-04 Ronnie E svarar Lars B
    Tackar Lars för ett snyggt omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen

Björn L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    VI har anlitat Rörmannen för flera arbeten och vi har bara goda erfarenheter. Det är ett seriöst företag med proffsiga medarbetare. Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Björn L
    Stort Tack Björn för ett fint, och lika seriöst omdöme. Välkommen åter igen när vi kan hjälpa er! Mvh Ronnie, Rörmannen

Harald T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av kran i badrum.
    Trevligt och proffsigt bemötande, kom på uttsatt tid och gjorde ett bra jobb.
    Tack Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Harald T
    Tackar Harald för ett bra omdöme! Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen

Marta C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    En ny spolandordning, servicemannen var mycket trevlig och snabb. Kom i god tid , jobbade koncentrerad och förklarade sitt arbete. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Marta C
    Tackar Marta för en tydlig och bra rekommendation. Mvh Ronnie, Rörmannen

Oscar G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har haft med några gånger att göra och dom är superbra! Senast bytte dom pannan, allt flöt på bra och proffsigt. Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Oscar G
    Tackar Oscar för ett fint omdöme. Önskar er en trevlig sommar. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-11

Still A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Väldigt bra mottagande och lätta att samarbete med.
    I vårt arbete med vatteninstallationer, behöver vi kunniga och behöriga yrkesmän och yrkeskvinnor. Rörmannen uppfyller alla våra krav! Läs mer
    2019-06-11 Ronnie E svarar Still A
    Tackar Stilla för en fint samarbete! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-10

Joreno B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Alltid proffsiga, snabba. Och vänliga.
    Förstår ens problem. Läs mer
    2019-06-11 Ronnie E svarar Joreno B
    Tackar Joreno för ert fina omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-10

Björn A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörarbete i kök.
    Bra utfört, trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-10 Ronnie E svarar Björn A
    Tackar Björn för fint omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-07

Lasse J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Tjänsten avsåg instaĺlation av utvändig vattenutkastare med rördragning inomhus och håltagning i yttervägg.

Jah blev mycket bra bemött. Arbetet kumde geomföras två dagar efter beställning. Jag är nöjd med utförandet av arbetet. Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Lasse J
    Tackar Lasse för ett fint sammansatt omdöme. Önskar dig en Trevlig Helg i sol och värme. Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-07

Leif G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bytte ut en läckande köksblandare. Fungerade smidigt. De hade direkt ett förslag på motsvarande produkt idag. Montörernakom på rätt tid och bytet gick bra. Inte jättebilligt, men huvudsaken att det gick smidigt Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Leif G
    Hejsan Leif! Tackar för ditt kompletta och fina omdöme. Välkommen åter även i framtiden när du behöver VVS hjälp igen. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-06

Kristian L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Andra gången jag anlitar dem. Proffsigt, trevligt och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Kristian L
    Tackar Kristian för ett fint omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-29

BRF O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Reparation värmecentral.
    De kom snabbt och utförde arbetet snabbt.
    De har anlitats flera gånger.

Ett byte av ett expansionskärl behövs. Har stött på flera gånger om att få ett pris, men får ej något svar. Läs mer
    2019-05-30 Ronnie E svarar BRF O
    Hejsan BRF!

Tackar för betyget 4/5, och att ni är nöjda med installationerna. Gällande upphandlingen expansionskärl så vill jag gärna veta hos vem detta har fastnat, eller vad man väntar på för återkoppling (grossist, beställare, underleverantör?).
    Skicka mig gärna ett mail under helgen så skall jag reda ut detta.

Hälsningar Ronnie, Rörmannen
    ronnie@rormannen.se
  • 2019-05-25

Åsa J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Gällde renovering av delar av köket samt nyinstallation av diskmaskin. Hade kontakt med rörmokare, snickare, elektriker och plattläggare. Alla var trevliga,flexibla, passade tider och slutresultatet blev mycket bra. Faktureringen var i enlighet med det fasta pris vi tidigare kommit överens om. Skulle rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-05-27 Ronnie E svarar Åsa J
    Hej Åsa. Tackar för ett fint omdöme, och kul att ni är helt nöjda. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-17

Café B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom snabbt och åtgärdade problemet. Trevliga och kunniga! Läs mer
    2019-05-17 Ronnie E svarar Café B
    Tackar Café för ert omdöme! Välkomna åter när ni behöver hjälp igen. Trevlig Helg // Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-11

Roland F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av toastol. Punktligt och bra. Läs mer
    2019-05-17 Ronnie E svarar Roland F
    Tackar Roland för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-02

FREDRIK O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Helt ok installation av vatten utkastare om än något dyr, ca 11000 kr efter rot. Dålig kundservice när jag klagade på att rörmokaren åkt iväg och komplement handlat två ggr. Hade varit lätt för dem att bjussa på en av de tre timmarna han var iväg istället för att tjafsa om det. Nu förlorar de mig som kund istället då jag vill ha hantverkare som sätter kunden i första rummet. Läs mer
    2019-05-02 Ronnie E svarar FREDRIK O
    Tackar Fredrik! Vi kan lätt bjussa på en timme för detta strul, men problemet är egentligen att ni fått en begagnad VUK som ni begärt installerad - och då gäller Ej garanti på vara eller tjänst. Detta blev fel och tokigt från A till Ö. Vi sätter alltid kunden i första rummet, då och i framtiden. Kredit kommer! Mvh Ronnie Rörmannen
  • Thomas V

2019-05-02

Thomas V skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köpte installation av Konvektorelement. Väldigt nöjd med kundupplevelsen, strukturerad process och bra o trevlig service! Läs mer
    2019-05-02 Ronnie E svarar Thomas V
    Tackar Thomas för ett fint omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-30

Tomas L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av varmvattenberedare. Snabb och bra respons. Installatören i tid och professionellt bemötande/utförande.

Vi är mycket nöjda och kan ge vår allra starkaste rekommendationer... Läs mer
    2019-04-30 Ronnie E svarar Tomas L
    Tackar Tomas för ett snyggt och komplett omdöme! Önskar Er en trevlig Valborg. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-24

Edouard S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevlig bemöttande av rörmokare. Kopplingar av en tvättmaskin och diskmaskin. Han kunde föreslå olika kopplingar för tvättmaskin och upplyste oss att kranen inte var enligt rekommendationer. Gjorde ett bra jobb.
    Betyghet sänktes av elektriker som rörmannen anlitade. Städdar inte efter sig, Han ville bara sätta upp lampor i taket även om gamla sladdar syntes. Vi frågade om han kunde föreslå nya taklampor. Han återkom efter tre dagar med en enda förslag och mycket dyr. Dagen efter kom en annan elektriker och satt upp taklampor utan vårt godkännande. Vi skulle få 50% rabbat. Det var otydligt från faktura om vi fick en rabatt på lamporna. Anlita gärna rörmannen men skaffa dig en elektriker som tycker om sitt jobb. Jag betalade fakturan för att lägga en dålig upplevelse bakom oss. Läs mer
    2019-04-24 Ronnie E svarar Edouard S
    Hejsan Edourad! Tackar för ert betyg, och för lite feedback gällande detta. Vi på Rörmannen har Ej fått denna information tidigare, och det är bra att ni upplyser oss som utförare att/om något går snett. Jag hälsar vidare till elektrikern, och försöker givetvis slipa till och utveckla det som känns underlevererat. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-19

Gunnar Å skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utbyte av två nya toaletter o en köksblandare.
    Snabb och bra leverans. o utfört jobb.
    Lite trist att det läckte vid en installation men åtgärdades snabbt o bra.
    Dålig transparens på pris och vilka produkter som levererades i det fasta priset Läs mer
    2019-04-23 Ronnie E svarar Gunnar Å
    Hej Gunnar! Våra fasta priser hänvisar alltid till dom senaste standardmodellerna som finns. Typ IFÖ Spira Rimfree på WC stolarna, och FM Mattsson 9000E på kökssidan. Dom senaste modellerna brukar vara lite dyrare, men vi upplever att vi får med den senaste utvecklingen i dessa. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-18

SOFIA S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De visar inte sina priser på ett transparent sätt. Summan blev dubbelt så dyr än vad det uppgavs på deras hemsida. Vidare tar de alltid betalt för utkörning från spånga oavsett om de befinner sig i spånga eller i huset bredvid där du bor. Deras villkor är högst oskäliga och de hänvisar inte heller till villkoren när man ringer dem, ändå hävdar de att man är bunden av villkoren villet är tvivelaktigt ur ett konsumenträttsligt perspektiv. De är otrevliga på mejl och utförde dessutom ett så dåligt arbete att de var tvugna att komma tillbaka och göra om allt två veckor senare. Läs mer
    2019-04-23 Ronnie E svarar SOFIA S
    Hejsan Sofia!
    I ert fall handlar det om en avloppsrensning som UE till oss utfört. Och i våra villkor står där tydligt vad en avloppsrensning kostar ifrån oss. Vad gäller framkörningar så är dom fasta oavsett varifrån vi åker, och ibland blir dessa kilometer flera mil ifall man skall handla något åt kund. Vad gäller återbesöket så skedde detta kostnadsfritt, och ert vattenlås va fullt av matrester (som Ej fanns där innan). Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-17

Mikael W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Proffsigt bemötande, och väl utfört arbete Läs mer
    2019-04-17 Ronnie E svarar Mikael W
    Tackar Mikael för ett fint och bra omdöme. Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-15

Hans S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra genomfört anbud och utförande.
    Jag fick ett förtroendefullt intryck. Läs mer
    2019-04-15 Ronnie E svarar Hans S
    Tackar Hans för ert omdöme! Och välkommen som kund till oss på Rörmannen :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-09

Karin S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och snabb återkoppling på våra frågor. Vi fick snabbt hjälp med det vi vill. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Karin S
    Tackar Karin för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-01

Jan C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De gjorde det lilla extra och fattade egna beslut som gagnade mig som kund Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Jan C
    Tackar Janne! Välkommen åter till oss när ni behöver hjälp igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-01

Per E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Läckande rör i källaren. Rörmannen kom med kort varsel. Hittade snabbt problemet och åtgärdade det. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Per E
    Tack Per! Vi försöker alltid komma snabbt till plats, och med 12st montörer på service nu, så är det en lätt match :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-31

Johan N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Problem med en värmepump (luft/vatten)! Trots 3 försök till att lösa problemet under en period på 6 månader tappar fortfarande pumpen trycket Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Johan N
    Hejsan Johan. Detta var lite märkligt att läsa. Förhoppningsvis har vi en pågående utredning på detta, och en dold läcka skulle jag säga. Om vi inte redan har kontakt, släng iväg ett mail till mig på ronnie@rormannen.se
  • 2019-03-29

Catharina F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom i tid, utförde uppdraget utan problem och snabbt. Kan bara rekommendera! Uppdraget var att byta ut termostat samt fixa avlopp till ett badkar. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Catharina F
    Tackar Catharina för er tid med att lämna omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-27

Kenneth W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Punktliga
    Fast pris som stämde på fakturan

Bergvärme pump som stannat Rörmannen hittade snabbt felet som omgående åtgärdades. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Kenneth W
    Härligt Kenneth! Så ska det låta, och välkommen som kund till oss. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-22

Jouleen Y skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Otroligt kompetenta och tillmötesgående. De visade stor hjälpsamhet och förståelse för problemet som var i köket. Fick snabbt hjälp och problemet löst. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Jouleen Y
    Tackar Jouleen för ett trevligt summerat omdöme. Välkommen igen nästa gång vi kan hjälpa er :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-20

Helena L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag köpte en värmepump och ny elpanna.
    Jag blev väldigt bra och proffsigt bemött.
    Jag hade förväntningar att få hjälp med förslag på anläggning. Jag fick ganska snabb installation av den nya anläggningen.

Sammanfattningsvis är Rörmannen ett bra företag och jag har alltid fått hjälp med värmeanläggningen och annat som behövt åtgärdas i mitt hus. Läs mer
    2019-03-21 Ronnie E svarar Helena L
    Hejsan Helena. Tackar för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-20

Johan T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Abonnerad service. Blev bortglömd , men åtgärdades efter påtalan. Dock osäker på om utomhusdel kontrollerades, trots att det står i protokoll. (För oss ny serviceman, annars haft samma i flera år utan problem) Läs mer
    2019-03-20 Ronnie E svarar Johan T
    Hej Johan. Göran utför 90% av alla servicebesök, och försök till 100%. Så skall det se ut fram till pensionen iaf :) Utedelen skall vara kontrollerad och godkänd, allt enligt protokollet (om det står). Utendelen är väldigt viktig för oss/er. Också där som flest anmärkningar sker. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-19

Peter F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köpte en ny luftvärmepump via Rörmannen och kan varmt rekommendera dem. Proffsigt bemötande och leverans/installation/bortforsling. Lokal förankring dvs verkar vara intresserade av att göra ett bra jobb som håller på lång sikt. Inte det billigaste alternativet men man får vad man betalar för och därmed är jag nöjd med mitt val.

Peter Läs mer
    2019-03-19 Ronnie E svarar Peter F
    Hejsan Peter! Tackar för ert fina omdöme, och välkommen som befintlig kund till oss. Fritt service besök året efter vår installation. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-14

Jean G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har haft med dom att göra vid ett flertal gånger under några år. Deras service är bra. Om något gått fel åtgärdar dom det omgående. Jag kommer även i fortsättningen kontakta dom om jag går ”problem” .
    Jag kan rekommendera dom.
    Jean Granberg Fält Läs mer
    2019-03-15 Ronnie E svarar Jean G
    Tackar Jean för ert fina omdöme. Önskar dig en trevlig helg. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-14

Realta A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Underentreprenör till våra projekt Läs mer
    2019-03-14 Ronnie E svarar Realta A
    Tackar Realta för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-12

Björn W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabbt och korrekt bemötande. Tydlig information om tidpunkter och trevlig personlig kontakt i samband med och snabbt och korrekt utförande. Läs mer
    2019-03-13 Ronnie E svarar Björn W
    Tackar Björn för ert fina omdöme. Välkommen igen när vi kan hjälpa dig. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Rose-Marie B

2019-03-09

Rose-Marie B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jättenöjd med service på bergvärmepump, rördragning och elementbyte. Bra och kunnig personal. Bra bemötande och kommunikation. Allt utfört till belåtenhet
    Administrationsavdelningen är dock något seg. Läs mer
    2019-03-11 Ronnie E svarar Rose-Marie B
    Hejsan! Tackar för ett fint omdöme. Mvh Admin; Ronnie, Rörmannen :)
  • 2019-03-08

Patrik S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har använt Rörmannen för flera arbeten. Ny dräneringspump, byte expansionskärl, byte vattenlås, rörbyten mm. Rörmannen är kompetenta, smidiga och snabba. Läs mer
    2019-03-08 Ronnie E svarar Patrik S
    Tackar Patrik för ert omdöme. Välkommen som stamkund, hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-06

Jörgen G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service på värmepump.
    Proffsigt bemötande och mycket kunnig
    seviceman.
    Löste problemet snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-03-06 Ronnie E svarar Jörgen G
    Tackar Jörgen för fint omdöme! Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-05

Peter E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jättebra att det är samma personal som återkommer o känner till vår installation. Läs mer
    2019-03-05 Ronnie E svarar Peter E
    Hej Peter! Trevligt att det uppskattas. Försöker alltid skicka samma personal, tills dom går i pension :) Hörs igen framöver när ni behöver hjälp. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-04

Carl B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Arbetet, utbyte av shuntar för golvvärme, utfördes mycket bra. Jättebra kille som kom till oss. Dock var det väldigt dålig kommunikation innan jobbet. En förfrågan via hemsidan renderade endast i ett sms att imorgon kommer vi. Ingen pris diskussion eller förhandling om vad som skulle göras. Det gjorde att vi hade lite kontrovers i efterhand om priset. Så bra jobb men inte bra kundkommunikation före uppdraget. Läs mer
    2019-03-04 Ronnie E svarar Carl B
    Hejsan Carl! Jobbet lades in omgående och ett ordererkännande mailades ut direkt, kolla i er skräpkorg ifall det fastnat där? Sedan skickades ett påminnelse SMS 48timmar innan, detta kom iaf fram. Och i OE som ni saknar, så står vad som skall göras och till vilket pris. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-03-02

Christer Ö skrev om Rörmannen i Bromma AB
    3 x toalettrepration plus renovering köksblsndsre.
    Väldigt trevlig och serviceinriktad montör.
    Dock dyrare än jag förväntat. (Dock är mina kunskaper om prisnivån i v/a branchen mycket begränsade, kanske är detta normala priser) Läs mer
    2019-03-04 Ronnie E svarar Christer Ö
    Tackar Christer för ert omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen