Rörmannen i Bromma AB

Rörmannen i Bromma AB

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i Norrort, Västerort samt i anslutning till våra nya filialer på Ekerö och Lidingö, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 803 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB 2

2022-08-19 Verifierad kund
    Jobbet gick fort och fet finns absolut inget att klaga på, klart prisvärt
    Tackar Lars för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Min elvärmepanna höll inte trycket och kunde inte reglera det.
    Personen som kom från Rörmannen var kunnig och visste var han skulle leta fel. Felet blev avhjälpt och pannan har nu fungerat sen dess, ca 6 veckor.
    Jag fick ett bra bemötande och bra service.
    Tackar för ert fina omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Bra kommunikation innan uppdraget. Kom i tid och tog proffsigt tag i problemet med stamspolning. Jag är mycket nöjd.
    Tackar för ert omdöme! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Bra service och bra kompetens på företaget.
    Trogen kund sedan 2005.
    Tackar Mehmet! Ett bra och långt samarbete där vi hjälper er med all VVS inom kedjan. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Proffesionellt och vänligt bemötande. Tog 100% för hela installationen. Snabb respons när vi behövde passa in i större byggprojekt.
    Stort tack Ola för omdömet! Vi strävar efter att kunna besöka samma vecka som inbokat, där möjligt. Ha en trevlig helg, Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabb leverans. Väldigt bra arbete, och lätt att prata med installatörerna av nya varmvattenberedaren.
    Toppen, helt enkelt.
    Tackar Mikael för ett fint omdöme! Mot mera varmvatten. Bästa Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi fick snabb hjälp, trevligt bemötande och de var mycket lösningsorienterade i ett läge där vi behövde snabb och kreativ hjälp.
    Rörmannen rekommenderas varmt!
    Tackar Ola för ert fina omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Rörmannen AB är ett enastående företag. Personligt och vänligt bemötande, helproffsiga tekniker som är lyhörda och åtgärdar snabbt (mycket ovanligt nuförtiden!) problemen. Pålitliga med tiderna och aviserar i stort sett på minuten sin ankomst.
    Rekommenderar dem 110%!
    CsL
    Tackar för ert superfina omdöme Csilla! Kul att läsa alla dessa omdömen, och jag ska föra hälsningarna vidare till resterande av teamet. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag har blivit väl bemött och arbetet med byte av gamla vattenrör fungerade utmärkt!
    Tackar Fabienne för ert omdöme! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-14 Verifierad kund
    Bra diskussion i Butiken
    Snabb o smärtfri leverans av värmepump o installation inklusive gjutning av betongplatta. Muntlig offert skulle funka.
    Förväntningarna uppfylldes bra.
    Positiv upplevelse.
    Tackar Christer för ert omdöme! Nu är den dockad mot er elpanna och kommer hjälpa till att hålla elkostnaderna nere kommande höst/vinter. Bästa Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-11 Verifierad kund
    Bra bemötande. Saklig information. Offert med hänvisning till regelverket. Planerat genomförande av arbetet.
    Punktligt och tillfredsställande avslut av uppdraget.
    Tackar Eva för ett helt komplett omdöme! Från A till Ö Mao. Välkommen som kund till oss på Rörmannen! Mvh Ronnie Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-11 Verifierad kund
    Snabb åtgärd, lättkontaktad vid problem. Välgjort arbete
    Tackar Anita för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jag besökte butiken. Fick information om vad som kunde göras åt gamla läckande toaletter (50 tal). Jag fick snabbt hembesök och felen lagades. En bussig kille kunde klämma in mitt fall mellan andra jobb.
    ( Lika snabb hjälp bums fick jag för ett par år sen när ett handfat hade gått i golvet med läckande rör som följd. Nytt handfat med blandare på plats samma dag)
    Anders Krantz
    Tackar Anders för ett snyggt omdöme! Hjälp samma dag är en lyx och inte standard, men super roligt när det funkar och när montörerna tar egna beslut och grepp om "akut-jobb" ifrån den pärmen när/om lucka uppstår i deras arbetsschema. Hoppas WC stolen håller några år till nu! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-10 Verifierad kund
    Tackar Magnus för ett märkligt omdöme? Ser er som verifierad kund men jag tror att detta omdöme kommer av Reco att plockas bort. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-10 Verifierad kund
    Fungerade mycket bra från beställning till utförandet. Byte av huvudledningens kranar samt rördragningen till pannan.
    Tackar Ulla för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    Efter tilläggsisolering av huset behövde pannan ställas om. Min Nibe (luft/värme/vatten) drog för mkt el. Jag ringde rörmannen och på bestämt klockslag dök killen upp och ställde om pannan och lärde mig att hantera den samt informerade mig att n är det sommar. Ring igen när det är kallt så blir inställningen bättre.
    Jag ringde senare, han kom igen och ställde om pannan men sa att det är ett fel på pannan som jag inte kan så vi skickar hit någon som kan. Han kom och sa att pumpen utanför huset inte fungerade. Jag skickar en offert. Rörmannen beställde hem allt material och skickade en offert som jag då inte hade råd att beställa. Så rörmannen lagrade "mina" grejer och ett halvår efter kom 2 killar och reparerade, svetsade och fyllde på gas m.m. När fakturan kom erbjöds jag delbetalning och/eller betala när jag kunde. Suveränt. Tursamt nog hade jag pengar och jag är supernöjd. Om 2 år ringer jag igen och ber om en översyn av pannan.
    Tackar för ert fina omdöme! Jag minns detta då ni samtidigt oturligt fick ett dyrare tandläkarbesök som ställde till det ytterligare för er. Vi har ett stort lager och kan således lagra gods i väntan på installation som i detta fall. Det gör inget ifall vi lagerhåller 3-6 månader, lika med betalning så är vi stabila att lämna 20-90 betaldagar på våra fakturor räntefritt. Smidigt och enkelt. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bra bemött vid köp av bergvärme 2021. Bergvärmen fungerar bra. Återstår dock några tjänster som jag hoppas att bli åtgärdade inom en snar framtid. Birgitta Wahlstedt
    Tackar Birgitta för ert fina omdöme! Från kommande måndag är full styrka åter efter semestrar, återkom per telefon/mail ifall du saknar återkoppling eller plan på det som skall utföras framöver. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    Snabb service med god kvalitet!
    Tackar Magnus för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    Bra, snabb återkoppling.
    Att få hjälp snabbt, vilket vi fick.
    Handlade om byte av trasigt rör i källaren.
    Som sagt, snabbt och bra och trevligt bemötande.
    Tackar Sigvard för ert omdöme! Vi har ökat på med några fler montörer vilket kortar ner väntetiden från bra, till mycket bra. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    För oss i Västerort är Rörmannen det självklara förstavalet.
    Snabb och lyhörd kommunikation, korta inställelsetider - trots högt arbetstryck.
    Kunniga och sympatiska anställda.
    Inte billigt, men man får med råge vad man betalar för!
    Stort Tack Magnus för ert fina omdöme! Med nöje läste jag 2ggr för att fånga allt. Sista veckan av semestern nu för egen del, sen kör vi maximalt igen. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    Bra service och trevligt bemötande.
    Tackar Leif för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra utfört arbete. Svarade också snabbt på offertförfrågan
    Tackar Magnus för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-08 Verifierad kund
    Positivt och trevligt, behövde hjälp med ett gammalt vattenlås. Allt fixat till belåtenhet.
    Tack Gunnar för att ni tog er tiden att formulera ett omdöme. Önskar dig en fortsatt trevlig sommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-08 Verifierad kund
    Var hemma när vattenutkastaren plötsligt gick sönder och vattnet sprutade. Vi har bara en huvudavstängning för hela huset. Rörmannen kunde komma på en halvtimma när och proppa. Sen återkom de nästa arbetsdag och satte in en ny vattenutkastare.
    Hej Johan! Exakt så kan ett JOUR jobb se ut och landa :) Är det AKUT så kan vi rulla samma dag, och ibland ifall vi har tur samma timme. Beror helt på vad montören kan släppa för pågående jobb. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-05 Verifierad kund
    Snabb, sakkunnig vänlig service. Bra utfört jobb.
    Tackar Jan för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-05 Verifierad kund
    deras service tekniker gjorde ett mycket bra jobb
    Tackar Kurt för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-04 Verifierad kund
    Allt enl öl
    Bra bemötande
    Installation blandare
    Tackar Anders för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid förfrågan. Räknade först med ca 1 veckas väntetid innan åtgärd.
    Diskmaskinen åtgärdad redan samma dag! Helt suveränt!
    Rekommenderas!
    Tackar Per för ert fina omdöme! Nu med 15 anställda har vi ofta snabbt montör på plats, redan samma vecka som bokning. Och vid extrema fall av service, samma dag :) Njut av sommaren. Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    Blev väl bemött. Han fick sköta sig själv i vårt badrum.
    Jag påstod, att vi hade läckage från elementet i badkarsfronten,
    men han hittade inget läckage, så jag hade tydligen fel.
    Han smutsade dock ner lite grand i badrummet, så jag fick torka golvet och det är inte det lättaste för mig som lider av Parkinsons sjukdom typ PSP,

Jag fick naturligtvis betala för besöket
    Hej Marianne! En läcksökning kostar vare sig vi finner läckan eller inte, det stämmer. Men städning skall montörerna klara av självklart - och något vi brukar få bra betyg för! Det kollar jag upp med montören ifråga. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    Lite svåra att få kontakt med annat än via email, men i övrigt ett väl utfört jobb
    Hej Mårten! Det stämmer nu under semestern Ja. Telefonerna är avstängda i 3 veckor förutom Jourlinjen. Däremot bevakas mailen varje timma och det går att få tag i oss om det är akut! Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    Snabbt, smidigt och trevlig personal!
    Tackar Marianne för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta av en kunnig vvs:are.
    Tackar Kristina för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    Jag köpte wcstol, tvättställ och blandare till duschen.
    Bra information och hjälp att välja varor till ett bra pris.
    Trevlig och duktig personal som utförde installationerna snabbt och fint. Städade verkligen ordentligt efter sig.
    Proffsigt. Jag hade höga förväntningar och jag är mycket nöjd med resultatet.
    Tackar Birgitta för ert detaljerade omdöme om oss! Önskar dig en fortsatt trevlig sommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-03 Verifierad kund
    fick en utomordentlig hjälp med mitt ärende och kommer snart att behöva hjälp igen så är mycket nöjd TACK Thomas Roos
    Tackar Thomas för ditt fina omdöme. Vi hjälper dig gärna igen, bara att höra av sig. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött. Uppfyllde mina förväntningar. Jag är nöjd med installationen av ny vattenkastare.
    Tackar Kenneth för ert omdöme! Nu kan ni vattna i sommarens hetta, och ge blommorna det absolut rätta! Njut - Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-08-01 Verifierad kund
    Trevlig kille
    Löste problemet
    Tackar Erik för er omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-31 Verifierad kund
    Vi litar på Rörmannen. Håller tiden, städar upp efter sig. Håller priset när man kommer överens om vad skall göras. Bytet av WC-stolen blev helt utmärkt.
    Tack Håkan för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-30 Verifierad kund
    Bra på alla sätt. Inga problem

Tack för bra arbete
    Tackar Olof för ert omdöme! Önskar dig en fortsatt härlig sommar, solen skiner! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av alla personer som hjälpt oss genom åren med service och reparationer.
    Mycket proffsiga
    Tack Gunilla för ert omdöme! Bra betyg med återkommande kunder. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-29 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling. Kunnig personal som var flexibel och tillgänglig och gjorde ett utmärkt jobb gällande byte av vattenpump samt rör.

Kan verkligen rekommendera detta företag.
    Tackar Heléne för ert fina omdöme! Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-29 Verifierad kund
    Mycket positivt. Jag är nöjd. Väl bemött.
    Tackar Csaga för att ni tog er tiden att formulera ett omdöme om oss! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-28 Verifierad kund
    Allt Bra, arbetena utfördes korrekt och o tid. Inget att klaga på.
    Tackar Kristina för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mycket nöjd! Rekommenderas starkt. Kommer anlita igen
    Tackar Eli för ert fina omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-25 Verifierad kund
    Rörmannen har hjälpt oss vid ett flertal tillfällen med mindre arbeten tex felsökning och åtgärd av radiator och byte av blandare. Alltid fungerat bra från första kontakt till utförande. Trevliga både på kontoret och de som varit hemma hos oss.
    Tackar Elin för ett fint sammansatt omdöme. Önskar dig en fortsatt varm sommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-23 Verifierad kund
    Svarar och återkopplar fort vid kontakt,( tel eller Mail)
    Löser problemen på ett fackmannamässigt sätt
    Tackar för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-22 Verifierad kund
    Snabb och trevlig service och bra resultat.
    Tackar Erik för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-22 Verifierad kund
    Ett mindre legage i en rörkoppling lagades snabb och snygg. Trevliga montörer
    Tack Fredrik för att ni tog er tiden att skriva ett omdöme om oss! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-19 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra kundbemötande, för dyrt för vad som ingick.
    0,5 h arbetstid för mycket (borde kompenserats).
    Hej Anders! Vi jobbar med jämna timmar istället för halvtimmar samt att restid är arbetstid. Dvs. klocka ifrån där montör lämnar filial/kontor och tills han/hon är åter och har skrivit klart sin rapportering. Eventuell införskaffning av material är också det arbetstid. Eftersom vi enbart jobbar lokalt till respektive filial är ingen restid längre än 20 minuter bort. Det är fördelen med att anlita lokalt. 0,5 timmar kostar er 258kr efter rotavdraget. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2022-07-19 Verifierad kund
    Vi har anlitat Rörmannen två gånger, dels för byte av handfat samt installation av diskmaskin. Vi är mkt nöjda med deras service!
    Tackar Mattias för ert omdöme! Önskar er en fortsatt trevlig sommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB