Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 251 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• 2019-10-14

Ola T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av ventil A+B vattenmätare. Bra bemötande, snabba besked Hanteringen av "strul" av Stockholm Vatten's bokning sköttes utomordentligt. Trevligt och kompetent bemötande av personal på plats. Läs mer
    2019-10-14 Ronnie E svarar Ola T
    Tackar Ola för ett fint och detaljrikt omdöme. Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-10-13

Anita F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Helnöjd med den beställda produkten, personalen samt servicen. Läs mer
    2019-10-14 Ronnie E svarar Anita F
    Tackar Anita för ert omdöme. Och välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-10-08

Eija F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Personalen på Rörmannen är supertrevliga och kunniga. Trots att det var fredag em innan semestertider kom Göran direkt och hjälpte oss när varmvattenberedaren sprang läck. Toppenservice helt enkelt. Tack Rörmannen! Läs mer
    2019-10-08 Ronnie E svarar Eija F
    Tack Eija för ert fina omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-30

Nisse B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Varvattenberedare inkl byte allt funkade superbra.. Läs mer
    2019-09-30 Ronnie E svarar Nisse B
    Tackar Nisse för ett bra omdöme! Och välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-29

Roland H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Lite tunt frågeformulär . Tror ni får svårt att utvärdera något, så ni får nog göra en djupintervju istället om ni vill veta mera.

Spännande och se om ni följer upp och kan identifiera mig. Läs mer
    2019-09-30 Ronnie E svarar Roland H
    Hej Roland! Självklart besvarar jag alla dessa, och det finns bara en Roland H i mina rullar. Under nästa år kommer jag att utveckla ett djupare formulär (detta skall tas med leverantören av Reco som sköter detta). Sedan har vi ett eget på gång också, i pappersformat. Som skall ligga som bilaga med fakturan, och som kan lämnas åter anonymt om man vill. Allt för att bättra och utveckla! Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-27

Arne W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Känns tryggt. Känns som personalen är kunnig. Läs mer
    2019-09-28 Ronnie E svarar Arne W
    Tackar Arne! Välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-26

Mattias J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Schyssta, trevliga och kompetenta grabbar som kom och hjälpte mig att byta vattenutkastare. Det var fortfarande problem med trycket efter bytet men de hittade problemet.

Jag är nöjd!

Med vänlig hälsning,
    Mathias Läs mer
    2019-09-26 Ronnie E svarar Mattias J
    Tackar Mattias för ett bra omdöme. Om det är Hässelby som jag tänker på så löste vi tryckfallet också med hjälp av tillverkarens support. I dessa fall är det tryggt att ha en större gigant som FM Mattsson i ryggen :D Vänliga Hälsningar, Ronnie Rörmannen
  • 2019-09-23

2019-09-24 Ronnie E svarar Ulf G
    Tackar Ulf för ert omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-20

Inga F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av vattenlås. Fel i faktureringen blev snabbt och tillfredsställande uppklarat. Kommer att fortsätta att anlita företaget vid kommande behov. Läs mer
    2019-09-20 Ronnie E svarar Inga F
    Tackar Inga för ert fina omdöme. Och välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Trevlig Helg // Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-18

Staffan L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Levererade och installerade en värmepump såsom utlovat, fungerade bra. Läs mer
    2019-09-19 Ronnie E svarar Staffan L
    Hej Staffan! Tackar för omdömet. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-17

Catharina W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag bytte ut mitt expansionskärl med hjälp av Rörmannen. Jag fick proffsig hjälp via telefon och killen som bytte kärlet var mycket ordentlig och noggrann och tog sig tid att se till så att så lite luft som möjligt kom in i systemet mellan avstängning och kärl. Jag är jättenöjd och kommer inte använda någon annan än Rörmannen i framtiden eftersom jag känner att jag kan lita på att de gör ett bra jobb. Det känns också skönt att alltid få tydlig information om prisuppgifter och vad som behöver göras. Jag tänker använda Rörmannen igen nu när jag måste få ordning på en läcka vid ett element. Jag är också glad att jag när jag haft kontakt med dem blivit bemött på ett väldigt trevligt sätt . Läs mer
    2019-09-17 Ronnie E svarar Catharina W
    Hej Catharina! Trevlig läsning, och ett gott omdöme. Det tackar vi för! Ni ligger med i vår akutpärm nu i väntan på ledig tid, så kommer vi att byta radiatorn så snart vi hinner. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-16

Bertil P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har använt mig av Rörmannen ett flertal gånger. Alltid perfekt utförda arbeten. Kommer att anlita dom igen och kan varm rekommendera dom.
    Bertil Palmblad Läs mer
    2019-09-17 Ronnie E svarar Bertil P
    Tackar Bertil för ett varmt omdöme. Hörs igen när ni behöver hjälp nästa gång. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-14

Elahe H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jätte bra och proffesionellt hantering av uppdrag fick jag. Men det skulle vara mer effektivt om ni skaffade materialen när ni hade fått kännedom om problemen i förväg och göra en efterkontroll på installationerna lite senare. Läs mer
    2019-09-16 Ronnie E svarar Elahe H
    Tackar för fin återkoppling Elahe. Vi samarbetar med 3st grossister, och tillsammans har dessa 90% av allt vi behöver - i lager. Sedan jobbar vi med ett antal tillverkare där vi handlar direkt av, och detta beställs hem innan installationen/jobbet. Och dom fåtal % som kvarstår blir beställningsjobb och återbesök. Automatiska efterkontroller sker enbart på större installationer (typ värmepumpar), resterande kunder får höra av sig och boka en efterkontroll ifall den behövs eller efterfrågas.
    Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-09-12

Anita K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag bad om hjälp för vår cisternen till vår vägghängda toalett rann. De bad mig skicka en bild av toaletten, vilket jag gjorde.
    sedan kom en rörmokare hem till oss och STOD och tittade på toaletten i 10 min när min man skruvade loss luckan. Han gjorde ingenting, åkte igen och gav oss en dyr offert på ca 10000 kr. Vi tackade nej till offerten eftersom toaletten blev bättre.
    För besöket fick vi en faktura på 1800kr om jag minns rätt (trots att han kunnat göra samma bedömning från fotot. sträckan att åka hit var max 3 km (tycker de borde debiterat max hälften!) Läs mer
    2019-09-13 Ronnie E svarar Anita K
    Hej Anita!
    Den 2019-01-31 felsöker Leffe er WC lösning. Ni har en IFÖ gammal inbyggd mini-cistern. Dessa repareras enligt plan (tror att det är cirka 3st delar, inbyggda, som byts). Offert på detta omkring 5-10tkr Ja.
    Vi har en minidebitering på upp till 2 timmar, och detta står tydligt i vårt ordererkännande. Vi måste också få besöka på plats för att kika på vad felet är, innan vi kan offerera en lösning. Netto efter rot för er att betala på faktura; 1502kr.
    Vänliga Hälsningar, Ronnie Rörmannen
  • 2019-09-11

Göran A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Perfekt kundmottagare (Ronnie) och lika bra fältkillar.
    Har använt Rörmannen ett antal gånger och gör det igen om behov uppstår. Läs mer
    2019-09-12 Ronnie E svarar Göran A
    Tackar Göran för ett trevligt omdöme, och välkommen igen när vi kan hjälpa er. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2019-09-11

Viktor J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Använde Rörmannen i Bromma för att laga en toalett som ingen annan hade reservdelar till. Tack vare dem så slapp vi byta hela badrummet. Ronnie är en klippa! Tack! Läs mer
    2019-09-11 Ronnie E svarar Viktor J
    Tackar Viktor för ert fina omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-26

Leif L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb service (lev. och installation av 3 wc-stolar). Bra tidshållning och trevligt bemötande i alla led. Läs mer
    2019-08-27 Ronnie E svarar Leif L
    Tackar Leif för ditt fina omdöme! Välkommen åter igen, när vi kan hjälpa er nästa gång. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-16

Erik G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av diskmaskin och byte av köksblandare. Ordnade detta med kort varsel innan semestern. Trevlig personal. Läs mer
    2019-08-18 Ronnie E svarar Erik G
    Tackar Erik för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-16

Johan B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevliga och ärliga. Ibland lite svårt att få svar, men framför allt under semmester. Gennerellt kompetenta, även om jag köpt produkter som dom inte haft erfarenhet från. Särskillt Göran är kunnig. Läs mer
    2019-08-16 Ronnie E svarar Johan B
    Tackar Johan för ditt lika ärliga svar. Semestertider är dom svåraste tiderna med snabba svar, lite resurser då. Jag ska hälsa vidare till den kunniga Göran också. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-08-14

Peter L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Standard VUK installation

Det gick snabbt en morgon som utlovat. Läs mer
    2019-08-14 Ronnie E svarar Peter L
    Tackar Peter för en fin rekommendation. Välkommen åter, när vi kan hjälpa dig nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-07-17

Cecilia S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevligt bemötande i tfn. Kortfattad och irriterad rörkille som gjorde det jag beställde... tror jag. Vågar inte fråga igen om de ställde om spolningen i toan för jag mörker ingen skillnad.
    Flyttade tork och tvätt men jag förstod inte vad de menade med elen så propparna ryker nu.
    Säkert superduktiga men jag kände att jag var en idiot som inte fattade vad de menade. Hade behövt mer förklaring och tips på hur jag skulle göra.

Byte av utevattenkran blev suuuuperfint!! Läs mer
    2019-07-23 Ronnie E svarar Cecilia S
    Hej Cecilia! Inga frågor är dumma att ställa. Och frågan om propparna hör nog till elektrikern, och det kan vi väl reda ut efter semestern? Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-30

Malte H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Enkelt och snabbt att boka tid, vänligt bemött och nöjd från beställning till färdigt beställningsjobb. Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Malte H
    Tackar Malte för ett fint omdöme! Välkommen igen, när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen

Gösta S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi har anlitat Rörmannen i Bromma under flera års tid. De har bytt wc-stolar och armaturer samt installerat en luft/vatten VP. Det har alltid fungerat till full belåtenhet.
    Gösta Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Gösta S
    Tackar Gösta för ert omdöme, och att ni väljer oss som Er leverantör av allt VVS hemma. Mvh Ronnie, Rörmannen

Richard S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och tydlig dialog och leverans Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Richard S
    Tackar Richard för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen

Fredrik W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    snabba, trevliga och bra kvalitet. Läs mer
    2019-07-01 Ronnie E svarar Fredrik W
    Tackar Fredrik för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-28

Lars B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra kommunikation med dom som gjorde jobbet Läs mer
    2019-07-04 Ronnie E svarar Lars B
    Tackar Lars för ett snyggt omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen

Björn L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    VI har anlitat Rörmannen för flera arbeten och vi har bara goda erfarenheter. Det är ett seriöst företag med proffsiga medarbetare. Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Björn L
    Stort Tack Björn för ett fint, och lika seriöst omdöme. Välkommen åter igen när vi kan hjälpa er! Mvh Ronnie, Rörmannen

Harald T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av kran i badrum.
    Trevligt och proffsigt bemötande, kom på uttsatt tid och gjorde ett bra jobb.
    Tack Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Harald T
    Tackar Harald för ett bra omdöme! Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen

Marta C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    En ny spolandordning, servicemannen var mycket trevlig och snabb. Kom i god tid , jobbade koncentrerad och förklarade sitt arbete. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Marta C
    Tackar Marta för en tydlig och bra rekommendation. Mvh Ronnie, Rörmannen

Oscar G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har haft med några gånger att göra och dom är superbra! Senast bytte dom pannan, allt flöt på bra och proffsigt. Läs mer
    2019-06-27 Ronnie E svarar Oscar G
    Tackar Oscar för ett fint omdöme. Önskar er en trevlig sommar. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-11

Still A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Väldigt bra mottagande och lätta att samarbete med.
    I vårt arbete med vatteninstallationer, behöver vi kunniga och behöriga yrkesmän och yrkeskvinnor. Rörmannen uppfyller alla våra krav! Läs mer
    2019-06-11 Ronnie E svarar Still A
    Tackar Stilla för en fint samarbete! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-10

Joreno B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Alltid proffsiga, snabba. Och vänliga.
    Förstår ens problem. Läs mer
    2019-06-11 Ronnie E svarar Joreno B
    Tackar Joreno för ert fina omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-10

Björn A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörarbete i kök.
    Bra utfört, trevligt bemötande Läs mer
    2019-06-10 Ronnie E svarar Björn A
    Tackar Björn för fint omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-07

Lasse J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Tjänsten avsåg instaĺlation av utvändig vattenutkastare med rördragning inomhus och håltagning i yttervägg.

Jah blev mycket bra bemött. Arbetet kumde geomföras två dagar efter beställning. Jag är nöjd med utförandet av arbetet. Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Lasse J
    Tackar Lasse för ett fint sammansatt omdöme. Önskar dig en Trevlig Helg i sol och värme. Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-07

Leif G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bytte ut en läckande köksblandare. Fungerade smidigt. De hade direkt ett förslag på motsvarande produkt idag. Montörernakom på rätt tid och bytet gick bra. Inte jättebilligt, men huvudsaken att det gick smidigt Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Leif G
    Hejsan Leif! Tackar för ditt kompletta och fina omdöme. Välkommen åter även i framtiden när du behöver VVS hjälp igen. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2019-06-06

Kristian L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Andra gången jag anlitar dem. Proffsigt, trevligt och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-06-07 Ronnie E svarar Kristian L
    Tackar Kristian för ett fint omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-29

BRF O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Reparation värmecentral.
    De kom snabbt och utförde arbetet snabbt.
    De har anlitats flera gånger.

Ett byte av ett expansionskärl behövs. Har stött på flera gånger om att få ett pris, men får ej något svar. Läs mer
    2019-05-30 Ronnie E svarar BRF O
    Hejsan BRF!

Tackar för betyget 4/5, och att ni är nöjda med installationerna. Gällande upphandlingen expansionskärl så vill jag gärna veta hos vem detta har fastnat, eller vad man väntar på för återkoppling (grossist, beställare, underleverantör?).
    Skicka mig gärna ett mail under helgen så skall jag reda ut detta.

Hälsningar Ronnie, Rörmannen
    ronnie@rormannen.se
  • 2019-05-25

Åsa J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Gällde renovering av delar av köket samt nyinstallation av diskmaskin. Hade kontakt med rörmokare, snickare, elektriker och plattläggare. Alla var trevliga,flexibla, passade tider och slutresultatet blev mycket bra. Faktureringen var i enlighet med det fasta pris vi tidigare kommit överens om. Skulle rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-05-27 Ronnie E svarar Åsa J
    Hej Åsa. Tackar för ett fint omdöme, och kul att ni är helt nöjda. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-17

Café B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom snabbt och åtgärdade problemet. Trevliga och kunniga! Läs mer
    2019-05-17 Ronnie E svarar Café B
    Tackar Café för ert omdöme! Välkomna åter när ni behöver hjälp igen. Trevlig Helg // Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-11

Roland F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av toastol. Punktligt och bra. Läs mer
    2019-05-17 Ronnie E svarar Roland F
    Tackar Roland för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-05-02

FREDRIK O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Helt ok installation av vatten utkastare om än något dyr, ca 11000 kr efter rot. Dålig kundservice när jag klagade på att rörmokaren åkt iväg och komplement handlat två ggr. Hade varit lätt för dem att bjussa på en av de tre timmarna han var iväg istället för att tjafsa om det. Nu förlorar de mig som kund istället då jag vill ha hantverkare som sätter kunden i första rummet. Läs mer
    2019-05-02 Ronnie E svarar FREDRIK O
    Tackar Fredrik! Vi kan lätt bjussa på en timme för detta strul, men problemet är egentligen att ni fått en begagnad VUK som ni begärt installerad - och då gäller Ej garanti på vara eller tjänst. Detta blev fel och tokigt från A till Ö. Vi sätter alltid kunden i första rummet, då och i framtiden. Kredit kommer! Mvh Ronnie Rörmannen
  • Thomas V

2019-05-02

Thomas V skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köpte installation av Konvektorelement. Väldigt nöjd med kundupplevelsen, strukturerad process och bra o trevlig service! Läs mer
    2019-05-02 Ronnie E svarar Thomas V
    Tackar Thomas för ett fint omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-30

Tomas L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av varmvattenberedare. Snabb och bra respons. Installatören i tid och professionellt bemötande/utförande.

Vi är mycket nöjda och kan ge vår allra starkaste rekommendationer... Läs mer
    2019-04-30 Ronnie E svarar Tomas L
    Tackar Tomas för ett snyggt och komplett omdöme! Önskar Er en trevlig Valborg. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-24

Edouard S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevlig bemöttande av rörmokare. Kopplingar av en tvättmaskin och diskmaskin. Han kunde föreslå olika kopplingar för tvättmaskin och upplyste oss att kranen inte var enligt rekommendationer. Gjorde ett bra jobb.
    Betyghet sänktes av elektriker som rörmannen anlitade. Städdar inte efter sig, Han ville bara sätta upp lampor i taket även om gamla sladdar syntes. Vi frågade om han kunde föreslå nya taklampor. Han återkom efter tre dagar med en enda förslag och mycket dyr. Dagen efter kom en annan elektriker och satt upp taklampor utan vårt godkännande. Vi skulle få 50% rabbat. Det var otydligt från faktura om vi fick en rabatt på lamporna. Anlita gärna rörmannen men skaffa dig en elektriker som tycker om sitt jobb. Jag betalade fakturan för att lägga en dålig upplevelse bakom oss. Läs mer
    2019-04-24 Ronnie E svarar Edouard S
    Hejsan Edourad! Tackar för ert betyg, och för lite feedback gällande detta. Vi på Rörmannen har Ej fått denna information tidigare, och det är bra att ni upplyser oss som utförare att/om något går snett. Jag hälsar vidare till elektrikern, och försöker givetvis slipa till och utveckla det som känns underlevererat. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-19

Gunnar Å skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utbyte av två nya toaletter o en köksblandare.
    Snabb och bra leverans. o utfört jobb.
    Lite trist att det läckte vid en installation men åtgärdades snabbt o bra.
    Dålig transparens på pris och vilka produkter som levererades i det fasta priset Läs mer
    2019-04-23 Ronnie E svarar Gunnar Å
    Hej Gunnar! Våra fasta priser hänvisar alltid till dom senaste standardmodellerna som finns. Typ IFÖ Spira Rimfree på WC stolarna, och FM Mattsson 9000E på kökssidan. Dom senaste modellerna brukar vara lite dyrare, men vi upplever att vi får med den senaste utvecklingen i dessa. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-18

SOFIA S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De visar inte sina priser på ett transparent sätt. Summan blev dubbelt så dyr än vad det uppgavs på deras hemsida. Vidare tar de alltid betalt för utkörning från spånga oavsett om de befinner sig i spånga eller i huset bredvid där du bor. Deras villkor är högst oskäliga och de hänvisar inte heller till villkoren när man ringer dem, ändå hävdar de att man är bunden av villkoren villet är tvivelaktigt ur ett konsumenträttsligt perspektiv. De är otrevliga på mejl och utförde dessutom ett så dåligt arbete att de var tvugna att komma tillbaka och göra om allt två veckor senare. Läs mer
    2019-04-23 Ronnie E svarar SOFIA S
    Hejsan Sofia!
    I ert fall handlar det om en avloppsrensning som UE till oss utfört. Och i våra villkor står där tydligt vad en avloppsrensning kostar ifrån oss. Vad gäller framkörningar så är dom fasta oavsett varifrån vi åker, och ibland blir dessa kilometer flera mil ifall man skall handla något åt kund. Vad gäller återbesöket så skedde detta kostnadsfritt, och ert vattenlås va fullt av matrester (som Ej fanns där innan). Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-17

Mikael W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Proffsigt bemötande, och väl utfört arbete Läs mer
    2019-04-17 Ronnie E svarar Mikael W
    Tackar Mikael för ett fint och bra omdöme. Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-15

Hans S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra genomfört anbud och utförande.
    Jag fick ett förtroendefullt intryck. Läs mer
    2019-04-15 Ronnie E svarar Hans S
    Tackar Hans för ert omdöme! Och välkommen som kund till oss på Rörmannen :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-09

Karin S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och snabb återkoppling på våra frågor. Vi fick snabbt hjälp med det vi vill. Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Karin S
    Tackar Karin för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-04-01

Jan C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De gjorde det lilla extra och fattade egna beslut som gagnade mig som kund Läs mer
    2019-04-09 Ronnie E svarar Jan C
    Tackar Janne! Välkommen åter till oss när ni behöver hjälp igen. Mvh Ronnie, Rörmannen

Spångavägen 320, 163 46 Spånga