Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Flysta Rörmannen i Bromma AB

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 158 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• 2019-01-17

Ewa C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köp och installation av Nibe320. Snabb service och raka rör i all kommunikation. Bra förklaring av hantering av utrustningen. Jag rekommenderar Rörmannen. Läs mer
    2019-01-17 Ronnie E svarar Ewa C
    Tackar Ewa för ett fint och detaljerat omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Peter B

2019-01-16

Peter B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabbt bemötande och utmärkt utfört arbete Läs mer
    2019-01-16 Ronnie E svarar Peter B
    Tackar Peter för ett fint omdöme. Välkommen åter :) Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-15

Lars J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevligt bemötande och gott resultat. Läs mer
    2019-01-16 Ronnie E svarar Lars J
    Tackar Lars för ditt omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Maja M

2019-01-10

Maja M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen utförde arbeten på vår värmesystem, gällde både bergvärmepump och radiatorers funktion till stor belåtenhet. Tog inte lång tid mellan beställning av tjänsten till den var utförd. Läs mer
    2019-01-10 Ronnie E svarar Maja M
    Hejsan Maja! Tackar för ett fint och detaljrikt omdöme. Härligt att allt fungerade som tänkt. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-08

Gierth O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vänligt bemötande och snabb och bra reparation - inge krångel! Läs mer
    2019-01-08 Ronnie E svarar Gierth O
    Tackar Gierth för trevligt omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-06

Pia Q skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Gjorde service på min värmepump. Professionellt jobb och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-01-07 Ronnie E svarar Pia Q
    Tackar Pia för ett fint omdöme. Hörs igen vid nästa service. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-05

Siw M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och korrekt service. Trevlig montör. Fakturan kom snabbt men tyvärr till fel mottagare så att ROT inte fungerade i första vändan. Läs mer
    2019-01-05 Ronnie E svarar Siw M
    Hejsan Siw. Tackar för fint omdöme, och bra att det gick en vända till så att rotavdraget kunde prövas. God fortsättning på 2019 så hörs vi framöver när ni har nya VVS uppdrag. Med vänlig hälsning Ronnie Rörmannen
  • 2019-01-04

Per H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    God framförhållning på bokning och trevligt möte både vid tfn-kontakt och även när de kom på besök.
    Gällde service på värmepump. Läs mer
    2019-01-04 Ronnie E svarar Per H
    Hejsan Per! Tackar för ett trevligt och positivt omdöme. Vi hörs vid nästa Service VP, om inget händer innan dess. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-04

Benny L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av värmepump samt serviceavtal
    Allt bra genomfört Läs mer
    2019-01-04 Ronnie E svarar Benny L
    Hejsan Benny! Tackar för fint omdöme/betyg. God fortsättning på 2019 också :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-03

Björn A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    luft/vatten värmepump Nibe,mycket nöjd med Göran hos rörmannen som har ställt upp när det blivit fel på anläggningen vilket det blivit ett antal gånger sedan köpet av värmeanläggningen nu senast när kompressorn måste bytas till en som vi ser det orimlig kostnad på c;a 30.000.Rörmannen kan inte lastas för Nibes brist kvalité.I övrigt har Rörmannen gjort bra jobb hos oss även om vi vill ge Nibes produkter ett dåligt betyg för dålig driftsäkerhet
    Björn Andersson
    Barnhemsvägen 31
    165 76 Hässelby
    072-2044505 Läs mer
    2019-01-03 Ronnie E svarar Björn A
    Hejsan Björn! Tackar er för ett fint omdöme trots omständigheterna. Får också önska dig en god fortsättning på 2019, så hörs vi framöver och tar hand om er anläggning på bästa vis! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Birgitta K

2019-01-01

Birgitta K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av tvättmaskin. Mycket proffsigt mottagande. De lyssnade på mitt problem och löste det galant. De höll tiden på minuten.
    Jag har inget att klaga på annat än att det blev väldigt dyrt. Det kostade som två tvättmaskiner. Men det är väl så att jag inte var beredd på att det skulle kosta så mycket. Läs mer
    2019-01-02 Ronnie E svarar Birgitta K
    Hejsan Birgitta! Tack för ert innehållsrika omdöme. Det stämmer att installationer av TM samt DM många gånger kan överstiga själva inköpet av maskinen. Särskilt ifall det handlar om en nyinstallation, och kanske en elektriker behöver utkallas också. Hoppas att den tvättar galant och att den håller i många år framöver. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2019-01-01

Anna F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och trevliga. Minus på planering och logistik. Läs mer
    2019-01-02 Ronnie E svarar Anna F
    Hejsan Anna! Tackar för ert omdöme 4/5. Då får vi bättra oss nu under 2019 på planeringsavdelningen, maila mig gärna vad som inte fungerade så att vi kan bättra oss. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-31

Göran B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Allt fungerar!!
    Bra jobbat och offerten höll. Läs mer
    2019-01-01 Ronnie E svarar Göran B
    Hejsan Göran! Tack för ert omdöme. Välkommen åter, och tack att ni valde oss ifrån Rörmannen att leverera enligt offert. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-29

Christer B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har under de senaste 12 åren användt Rörmannen i Bromma AB vad gäller installation/service av luftvattenvärmepumpen och
    all annan VVS-service. De är kanske inte billigast men jag är nöjd med deras arbete och bra bemötande. Läs mer
    2019-01-01 Ronnie E svarar Christer B
    Hejsan Christer! Stort tack för ett fint omdöme och för dessa 12 gångna år. Önskar dig en god fortsättning på 2019. Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-28

Daniel H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Professionellt utfört arbete till rimligt pris. Läs mer
    2018-12-28 Ronnie E svarar Daniel H
    Hejsan Daniel! Tackar dig för ett fint och bra omdöme. Önskar dig ett Gott Nytt också. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-28

Hasnain H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    väldigt proffsiga och fullföljer sina uppdrag, Kom i tid och utförde arbetet såsom de hade kommunicerat, Läs mer
    2018-12-28 Ronnie E svarar Hasnain H
    Tackar Hasnain för ett fint omdöme! Önskar dig en god fortsättning så hörs vi kanske framöver ifall och när fler VVS behov dyker upp. Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-27

Gunilla H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabba svar. Bra bemötande av kunnig personal. Läs mer
    2018-12-27 Ronnie E svarar Gunilla H
    Tackar Gunilla för ett bra omdöme. Välkommen åter när du har nya och andra VVS behov. God Fortsättning också! Mvh Ronnie Rörmannen
  • Dan R

2018-12-20

Dan R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra bemötande, snabbt och smidigt jobb. Läs mer
    2018-12-20 Ronnie E svarar Dan R
    Tackar Dan för ditt omdöme. God Jul :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-12-19

Åsa O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Beställde installation av kökskran. Kom på utsatt tid och gjorde ett bra jobb. Jag kommer anlita dom igen. Läs mer
  • 2018-12-14

Emelie W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi beställde ett mindre rörmokerijobb och anlitade även en elektriker via rörmannen. Rörmannen utförde sin del av arbetet till belåtenhet, men elektrikern de anlitade debiterade 4 timmar för ett jobb som tog mindre än 1,5 timme, med motiveringen att de var två personer på plats (den ena var en lärling som mest tittade på och jobbade max en kvart). När vi påpekade detta för Rörmannen så svarade de bara att jobbet var korrekt utfört och slutade sedan helt enkelt att svara på mejl. Läs mer
    2018-12-14 Ronnie E svarar Emelie W
    Hejsan Emelie!
    Som elektrikern svarade så besökte 2st elektriker, och dom debiterade 2*2 timmar. Detta är en minidebitering dom har, samt vi och övriga. Och detta summerades till 4 timmar. Sen kanske det vart arbete på plats i 1,5 timmar (vilket då blir 3). Svar på mejl fick ni, men sedan fanns det inget mera att tillägga utöver detta. Och elektrikern har avböjt att tillägga ytterligare i detta. Tackar ändå för en 2:a i betyg, och för feedback. Återkommer till er i skrift om/när elektrikern svarat i ärendet. Mvh Ronnie, Rörmannen.
  • Staffan J

2018-12-12

Staffan J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av gasspis
    De kom när de skulle komma och gjorde ett bra jobb.
    Tyvärr glömde de att berätta att ev material som tillkommer skulle kosta lika mycket som gasspisen.

Men det är smällar man får ta. förhoppningsvis dröjer det 20-30 år till det är dags för installation igen. Läs mer
    2018-12-12 Ronnie E svarar Staffan J
    Hejsan Staffan! Tackar för ert omdöme samt lite feedback omkring installationen. Gasslang och eventuell regulator tillkommer ifall det saknas på er spis. Detta står i ordererkännandet och i beställningen. Detta för att vissa spisar inkluderar detta, i leverans till kund, och vissa inkluderar inte detta. Kostnad för dessa kanske 1000-1500kr exkl. moms. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen.
  • Jason R

2018-12-12

Jason R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Ronnie and his company were outstanding.
    Their approach is to assist by phone first rather than have a call out.

In my case we needed a call out and they were there the next morning and 1.5 hrs later all fixed.

The cost of the works was very reasonable as they are NIBE approved.

Never use a non NIBE approved company - I know from bitter experience that you will be charge 400% markups on parts

I highly recommend Ronnie and his very experienced team. Läs mer
    2018-12-12 Ronnie E svarar Jason R
    Hello Jason,

Great reading and a good result for us. Also good for you English readers and customers picking this up. With my background from Sydney we are also able to help in an extra understanding way.

Best Regards //
    Ronnie Ericsson
    Rörmannen i Bromma AB
  • 2018-12-10

BRF 5 skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bergvärme. De har stenkoll på vår bergvärmepump. Varje gång vi ringer vet de direkt all info om vår panna. Även om jag hör att de är ute på jobb.kommer snabbt ihåg. De lever upp till förväntningar till 100 procent. Bästa firman Läs mer
    2018-12-11 Ronnie E svarar BRF 5
    Stort tack BRF 5 för ert anonyma betyg. Vi anstränger oss verkligen, och försöker hålla första klass i service och känsla. Hoppas er anläggning nu funkar prima inför kommande vinter. Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2018-12-07

Lennart S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen såg över min värmepumpsinstallation så att den fungerar optimalt. Deras installatör var mycket kunnig och jobbet gjordes snabbt och professionellt, och jag har nu påtagligt lägre elförbrukning för uppvärmning av huset. Läs mer
    2018-12-07 Ronnie E svarar Lennart S
    Tackar Lennart för ett fint omdöme! Också kul att höra att elräkningarna dyker, så ska det låta. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2018-12-06

Nylund Stig Olof Henrik N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Gasavstängning hos Gunnar. Men jag är en granne, Olle Nylund, som var kontaktman. MItt omdöme:

Förmannen rör inte till det. För Förmannen kör med raka rör! Läs mer
    2018-12-07 Ronnie E svarar Nylund Stig Olof Henrik N
    Hejsan Olle! Tackar för en fint omdöme. Ifall F byts mot ett R i ovan, så får du också 5/5 möjliga rörtänger för din insats som kontaktman. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2018-12-05

Mattias A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Väldigt hjälpsamma och flexibla i schemaläggning och trevligt bemötande av kunnig servicetekniker. Läs mer
    2018-12-05 Ronnie E svarar Mattias A
    Tackar Mattias för ett fint betyg! Välkommen åter i framtiden när vi kan hjälpa dig nästa gång. Mvh Ronnie Rörmannen
  • Fredrik K

2018-12-03

Fredrik K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Andra gången jag anlitade Rörmannen för ett mindre jobb och är mycket nöjd med både jobbet och bemötandet. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-04 Ronnie E svarar Fredrik K
    Tackar Fredrik för ett fint omdöme! Gott med återkommande kunder också, det visar Er nöjdhet. En återkommande kund, är En nöjd kund. Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-26

Sven N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation exaktt enligt överenskommelse. Fixade småsaker utan diskussioner. Trevligt bemötande. :-) Läs mer
    2018-11-26 Ronnie E svarar Sven N
    Tack Sven för en fint omdöme. Hälsningar Rörmannen
  • 2018-11-22

Sven-Erik S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Varmvattenberedare
    Mycket bra bemötande
    Förväntade snabb, professionell insats utan misstag
    Företaget levde upp till förväntningarna
    Trevlig stämning Läs mer
    2018-11-23 Ronnie E svarar Sven-Erik S
    Tackar för ett fint omdöme. Önskar er en trevlig helg Sven-Erik! Mvh Ronnie Rörmannen

stefan s skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har anlitat dom flera gånger för att dom gör ett bra arbete kommer i tid och alla som kommer är kunniga och service minded.
    Denna gång var det rördragning för att vi ska flytta tvättmaskin.
    Ringde dom och de svarade direkt.
    Bestämde tid och dag.
    Han kom i tid och gjorde jobbet och han gjorde även de extra saker som behövdes göra som jag kom på i efterhand.
    De har tidigare bytt elpannan ,bytt element toalett handfat.
    Kommer att anlita dom igen sätta in luft vatten värmepump.
    Jag har inte så stort förtroende för hantverkare men rörmannen har jag förtroende för!
    Enkelt ,inget krångel,Inga förseningar jobbet blir bra gjort,allt fungerar perfekt. Läs mer
    2018-11-22 Ronnie E svarar stefan s
    Tackar Stefan för ett väldigt detaljrikt omdöme om oss. Fint slutbetyg och vi ser fram emot att hjälp er med kommande L/V VP. Kika gärna vår FB sida, där släpper vi ett antal referenser om just L/V ifall ni är nyfikna hur snyggt dessa slutförs. Bästa Hälsningar, Ronnie Rörmannen

Marianne N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och proffsig med ett positivt bemötande! Läs mer
    2018-11-22 Ronnie E svarar Marianne N
    Tackar Marianne för 5/5 rörtänger :) Välkommen åter i framtiden när ni har VVS behov. Mvh Ronnie, Rörmannen

Johan W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bytte termostater på elementen i huset. Snabba och proffsiga, bra där.
    Dock blev det komplikationer med fel på fjärrvärmecentralen som jag själv fick betala.

Men som helhet ett gott arbete, och trevliga rörmockare. Läs mer
    2018-11-21 Ronnie E svarar Johan W
    Tack Johan för ett fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen

Johannes K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte servis från huset ut till gatan, Rörmannen bidrog med rörmokare för byte av själva vattenledningen och inkoppling av den nya avloppsstammen i huset.
    Duktiga hantverkare med en stor känsla för kvalitet.
    Dock hade jag önskat en tydligare projektplan från kontoret så man vet när saker och ting sker och i vilken ordning.
    /J Läs mer
    2018-11-21 Ronnie E svarar Johannes K
    Tackar Johannes för ett fint omdöme! Till kontoret tar vi med oss era synpunkter, dock till försvar att dessa projekt vet man sällan hur det kommer att se ut på plats, och i vilken ordning det utföres. Bäst är att släppa lös experterna på plats, så brukar det ordna sig väldigt bra. I korta drag blir det friläggning, utbyte, installation och återställande. Bästa Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-16

Carl-Johan B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Problem med radiatorventiler som byttes på utmärkt sätt. Även flexibla när andra problem dök upp och fixade felen. Även trevliga, vilket är ett stort plus. Läs mer
    2018-11-19 Ronnie E svarar Carl-Johan B
    Tackar för fint omdöme. Med vänlig hälsning Ronnie Rörmannen
  • 2018-11-12

Maria-Louise K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Nya toaletter och nytt badkar.
    Bra bemötande. Anlitar dem gärna igen. Läs mer
    2018-11-13 Ronnie E svarar Maria-Louise K
    Hejsan! Tackar för fint betyg. Njut av era installationer så hörs vi framöver när nya VVS behov uppstår. Med vänlig hälsning Ronnie Rörmannen
  • 2018-11-10

Tommy A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Punktliga, bra utfört arbete till rimligt pris. Läs mer
    2018-11-12 Ronnie E svarar Tommy A
    Tackar Tommy för ett fint omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-08

Carina Å skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Lagning av köksblandare. Bra bemötande i butik. Felfakturerad detalj i fakturan justerades direkt vid påpekande. Sammanfattande upplevelse: Positivt Läs mer
    2018-11-08 Ronnie E svarar Carina Å
    Tackar Carina! Välkommen åter i framtiden, när ni har nya VVS behov. Mvh Ronnie Rörmannen
  • Martin D

2018-11-05

Martin D skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av ny panna.
    De utförde uppdraget som avtalat, tider och kostnader.
    Trevliga!
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-11-06 Ronnie E svarar Martin D
    Tackar Martin för ett fint och detaljrikt omdöme. Fint att det funkar i alla led! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-03

Johan L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bytte bergvärmepump. Rörmannens montörer utförde det som utlovats till överenskommet pris på överenskommen tid. Läs mer
    2018-11-05 Ronnie E svarar Johan L
    Tackar Johan för ert fina omdöme! Vi kommer tillbaks till er 2019/2020 och utför en service och genomgång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-02

Kathri T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabbt,bra,pålitligt arbete.
    Noggranna och trevliga proffs Läs mer
    2018-11-05 Ronnie E svarar Kathri T
    Tackar Kathri för ett fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-11-02

Hans B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och trevliga att ha med att göra Läs mer
    2018-11-02 Ronnie E svarar Hans B

Hej Mats! Tackar för fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-10-28

Leif S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av luft-vattenvärmepump.
    Har alltid blivit väl bemött och fått bra service.
    Fortsätter gärna att anlita Rörmannen då problem eller service behövs samt kan utan tvekan rekommendera andra att anlita företaget. Läs mer
    2018-10-29 Ronnie E svarar Leif S
    Tackar Leif för ett fint omdöme och en trevlig läsning. Välkommen åter! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Brita C

2018-10-26

Brita C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Reparation av värmepanna. Tips i telefon vad det kunde vara för fel var jättebra. Vi blev lugnade! Reparatör kom snabbt och på utsatt tid. Alltid trevliga och hjälpsamma vid telefonkontakt. Supertrevlig och duktig kille, Göran, som har varit hos oss flera gånger. Vi är slltså mycket nöjda med Rörmannen i Bromma. Läs mer
    2018-10-29 Ronnie E svarar Brita C
    Tackar Brita! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-10-24

Anders H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av gammal trasig avloppsbrunn respektive vatten- och avloppsledningar.
    Bra bemötande med praktiskt genomförbara lösningar.
    Ett utmärkt utfört arbete. Läs mer
    2018-10-24 Ronnie E svarar Anders H
    Tackar Anders för fint rekommendation! Välkommen åter i framtiden. Mvh Ronnie, Rörmannen

Fredrik P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag behövde service/reparation av en värmepump. Bra bemötande och utförande. Så jag kan bara rekommendera rörmannen. Läs mer
    2018-10-19 Ronnie E svarar Fredrik P
    Tackar Fredrik för ditt omdöme och tid. Välkommen åter i framtiden när behov uppstår. Vi tar gärna hand om er värmepump igen.
    Mvh Ronnie, Rörmannen

Mats C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av rör under betongplatta på hus. Grävning, byte av rör och igenläggning.
    Proffsiga och kunniga hantverkare. Arbetet utfördes snabbare och billigare än offert. Kontakt med administration mycket bra. Läs mer
    2018-10-19 Ronnie E svarar Mats C
    Tackar Mats för ett fint omdöme! Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen

Ann S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har anlitat Rörmannen vid tre olika tillfällen. Ventilbyte på värmepanna, sökning vid vattenläckage och toalettreparation. Har alltid fått snabb och professionell hjälp. Läs mer
    2018-10-19 Ronnie E svarar Ann S
    Tackar Ann! Välkommen åter i framtiden. 60-70% återkommande kunder, det gillar vi :) Trevlig helg, Ronnie Rörmannen
  • 2018-10-18

Helena L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Anlitade dem för att koppla ur bergvärmepump. De kunde göra jobbet med kort varsel vilket var bra. Jag har heller inga anmärkningar på utfört jobb. Däremot kändes det som de hade lite attitydsproblem vid införsäljning, inte direkt något vidare kundfokus. Läs mer
    2018-10-18 Ronnie E svarar Helena L
    Hejsan Helena! Trist att ni upplevde attityd med försäljning och inplanering. Hoppas Ej det saboterade hela känslan, och att det är något vi kan bättra oss i. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2018-10-14

Ronny J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Eftersom att jag känner Göran Ferde så är jag lite "färgad".
    Mycket nöjd med Rörmannens installation av min nya värmepanna. Läs mer

Spångavägen 320, 163 46 Spånga