Rörmannen i Bromma AB

Rörmannen i Bromma AB

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i Norrort, Västerort samt i anslutning till våra nya filialer på Ekerö och Lidingö, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 541 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB 2

2021-07-26
    Bra bemötande vid beställning av arbetet och även ett väl utfört arbete. Rekommenderas varmt!
    Tackar Susanne för ert omdöme. Ha en trevlig sommar! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-26
    Mycket bra hjälp med det vi beställt plus även hjälp med ett annat droppande rör som upptäcktes. Professionella och trevliga
    Tackar Taimur för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-25
    Trevligt och proffsigt bemötande och bra lösning på vårt behov! Kan varmt rekommendera dem!
    Tackar Johanna för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-25
    De gör ett bra jobb, kommer ofta på tid, är trevliga och proffsiga. Det tar dock betalt i överkant, rundar gärna uppåt en timme extra för arbete och tar en rejäl avgift för framkörning av bil vilket känns lite överdriven när de kör i området. Hellre ett högre timpris och att de bara tar betalt för den tiden de jobbar hos mig. Men i övrigt är de riktigt bra och kunniga.
    Tackar Andreas för ert omdöme samt återkoppling. Under arbete till/åt kund så ingår alltid transport till/från, införskaffning av material, eventuell städning samt skriva rapport/papper. Allt detta är arbetstid - och inte enbart på plats. Gällande framkörning så ligger den på 395kr + moms oavsett antal km. Detta täcker leasing, bilförsäkring, reparationer samt diesel. Bilar kostar en del, och detta finansieras ensamt av denna mindre kostnad. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-24
    Bra arbete, snabbt och bra utfört.
    Tackar Kristina för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-23
    Väldigt smidigt och bra service!!
    Tackar Erik för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-22
    Bra och snabbt jobb
    Har spridit det vidare
    Tackar Lars för ert omdöme! Ha en trevlig sommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-22
    Bra service! Extra plus att de kunde komma tidigare än inbokad tid, det räddade vår dag.
    Tackar Sofia för ert omdöme! Kommer en lucka i tid/schema försöker vi rulla tidigare till bokade kunder där det kanske råder stress/panik omkring läckor t.ex. Ett bra och flexibelt system. En bokning samt plats i vår "akut-pärm" Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-21
    Bra och snabb service. Fixade dräneringspump på kvällen när regnvattnet kom upp ur källargolvet
    Tackar Hans B för ert omdöme! Ja den perioden med allt regn kommer vi minnas! Ett 100-tal hus i Bromma fick översvämning i källare, och pumparna tog slut i hela Stockholm efter cirka 48 timmar. Hoppas inte alltför stora skador hos er. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-20
    Mycket bra är supernöjd mvh åse
    Tackar Åse för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-20
    Trevliga. Kompetenta. Proffs. Nöjd.
    Tackar Susanne! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-15
    Bra kontakt, korrekt besked om besökstid (tyvärr blev det uppskjutet pga corona).
    Förefaller fackmässigt hanterat på alla sätt. Inga överraskningar map faktura.
    Helt OK mao.
    Tackar Valter för er omdöme! Jo tyvärr några symtom på montörer under pandemin, och 48 timmar isolering på dom i väntan på resultat. Antikroppstester kvartalsvis på samtliga, så har vi hållit bra koll på styrkan. Alla friska och starka! Ha en bra sommar Valter. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-09
    Jag har fått ett mycket trevligt och bra bemötande från Rörmannen. Jag hade tidigare länge försökt få hjälp med spolningen på min toalett utan resultat. Så när jag kontaktade Rörmannen så var mina förväntningar lågt ställda men nu fick jag snabb och proffsig hjälp. Ny toalettspolning är installerad men ska justeras för att allt ska vara helt ok. Tid för detta är avtalad när jag är hemma igen efter semestern.
    Tackar Eva för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-08
    Känner till min anläggning och fastighet, tydliga besked. Har serviceavtal och så länge man sköter sig behöver jag inte specificera. Allt ok.
    Tackar Ronny för ert omdöme! Ha en trevlig sommar, Mvh Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-08
    Utbyte av elpanna och varmvattenberedare. Arbetet utfördes till alla delar helt enligt våra önskemål. Männen från Rörmannen kom i tid, utförde sitt arbete noggrant och var under arbetet mycket varsamma med vårt hus och slutförde arbetet helt inom den överenskomna tidsplanen. Det finns inget att anmärka på gällande deras arbete och vi kan varmt rekommendera Rörmannen och deras mycket vänliga och tillmötesgående personal.
    Stort Tack Arne för ert detaljerade och fina omdöme. Önskar er lycka till med anläggningen, så hörs vi säkert framöver i andra VVS sammanhang. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-08
    Byte sv kontakt på fläkt Proffsigt, snabb hjälp , informativa och kostnadsförslaget stämde
    Tackar för ert omdöme! Trevlig semester :) Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    Mycket nöjd och glad!
    Funkade perfekt! Kom enligt avtal
    Och löste problemen professionellt och kreativt.
    Tackar Lena för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-07-07
    Toppen!
    Proffs/experter som kan sina saker
    Pålitliga
    Svarar omgående vid kontakt
    Tackar Maria för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-30
    Alltid bra leverans och kommunikation
    Vänligt bemött.

Hantverkarna utförde jobbet snabbt och smidigt.

Byte av WC-modul.
    Tackar Mats! Utbytarprogrammet byte WC moduler inom Sthlm. Från konkursdrabbade LINTEC till KENTEX. Trevlig Sommar, Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-30
    Utmärkt. Hjälpsam och professionell verksamhet.
    Stort tack Patrik för ert fina omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-30
    Snabb och bra service. Kunnig personal.
    2021-06-28
    punkt 1 bra
    punkt 2 godkänt
    punkt 3 reparation av vattenledningsrör
    Tackar Århus för ert omdöme :) Själva punkterna faller bort i detta betyg så jag ser inte kopplingen. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
  • Christer W
    skrev om Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-28
    Anlitat 2ggr. Snabbt och kunnigt. Kan bara rekommendera!
    Tackar Christer W för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-23
    Kunnig personal, alltid trevliga.Bra utförda jobb-
    Tackar Lars för att ni tog er tiden att skriva ett omdöme. Önskar er en trevlig midsommar! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-22
    Ronnie och Frank är kanon! Snabba, proffsiga och bra kommunikation.
    Tackar Annelie för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-22
    Ett allvarligt fel upptäcktes efter installation av element. Har vid upprepade tillfällen under flera veckor bett Rörmannen komma tillbaka och fixa felet men de säger att de inte har tid....
    Hej Per-Erik! Det "allvarliga" hos er är ett tryckfall där förmodligen SÄV släpper igenom till golvbrunn. Detta skall kollas på av Stefan själv vid lucka Ja, och han har inte hunnit eller glömt skulle jag gissa. Påminner honom igen idag. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-21
    Mycket bara och trevlig och kunnig personal

Tack Mvh Olof
    Tackar Olof för ert omdöme. Önskar en en Trevlig Midsommar. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-21
    Kompetent personal; trevligt bemötande; proffsig faktura; rekommenderar gärna Rörmannen.
    Tackar Marie för ett snyggt och proffsigt omdöme! Önskar er en trevlig Midsommar 2021. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-21
    Enkel hantering av mitt ärende som snabbt åtgärdades när de var på plats
    Tackar för ert omdöme! Siktar på en 5/5 vid nästa besök! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-20
    Kunniga och punktliga. Lyssnar på vad som behövs och är trevliga.
    Tackar Lars för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-20
    Installation av tvättmaskin. Blev mycket väl bemött. Snabb återkoppling på mitt ärende och de kom på utsatt tid. Kändes trygga och kunniga.
    Tackar Camilla för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-19
    Trevligt bemötande
    Snabbt svar på offertfrågan, tidsbokning och utförande.
    Byte blandare i handfat
    Tackar Caroline för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-19
    Bra bemötande och kan sina saker. De levererade rör och avlopp samt ingjuning så som jag ville med detalj. Lite stökiga när det kom till ekonomin men det rede upp sig.
    Tackar Dan för ert omdöme! Ekonomin tar jag på mig, oavsett stöket. Och försöker förtydliga och ställa samlade och logiska/förstående fakturor. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-17
    Bytte ut 4 radiatorer. Bra bemötande, kunniga killar som var här.
    Tackar Karolina för ett fint omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-16
    Snabbt och effektivt åtgärdat👍Akut eftersom ett element löckte
    Hej Agneta och ett stort tack för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-14
    Det gällde en reparation av värmeanläggning. Vi fick snabb och bra hjälp av en duktig och trevlig reparatör.
    Tackar Lars T för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-10
    Jag var helnöjd . Trevligt bemötande.
    Tackar Vibeke för ert omdöme. Trevlig Helg // Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-06-10
    Proffsiga, serviceinriktade, pålitliga. Rekommenderas utan tvekan.
    Byte av värmelösning.
    Tackar Susanne för ett snyggt omdöme! Trevlig Helg // Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-05-28
    De bytte LinTec-toa-modul åt mig. Fick tid snabbt, skicklig installation och de var lätta att ha att göra med från början till start.
    Tackar Daniel för ert omdöme! Utbytesprogrammet har rullat 2017-2021 där vi sakta byter ut samtliga LinTec inom Stockholms området. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-19
    Jag har ett badrum som fungerar, men till ett alldeles för högt pris. Hade jag själv köpt in kakel och inredning hade det blivit betydligt billigare.Hade inte använt den kakelfirman. Ritningen stämde inte med verkligheten.
    Badrummet vart betydligt mindre då inte puts bilades bort och plattorna var som sattes upp vart extra tjocka. Jag har storprickiga väggar och tak då elektrikerna inte hittade dosor utan killgissade och borrade hål på fel ställen där det inte fanns el. De kapade också fel ledningar och ibland ersattes det med en ny kontakt eller ledning men inte alltid. Jag saknar elektricitet i två garderober och i några golvkontakter, elledningarna är fult dragna, men jag vill absolut inte ha hit dem igen utan tänker vända mig till en annan firma.
    Alla hantverkare var trevliga, kakelkillen bäst, men kände att jag delvis skötte logistiken. Hade behövt klarare information innan.
    Med vänlig hälsning
    Suzanne
    Tackar Suzanne för ditt omdöme! Jag saknade helt denna återkoppling under själva projektet och hade ingen aning om ovan uppgifter. Självklart skall bygg riva ut allt, och bygga nytt ifrån grunden och upp. Just denna offert ifrån 2018/2019 flöt med en annan byggare som vi nu avböjer projekt med. Elektrikern har vi bara bra erfarenhet av, där vet jag Ej vad som hänt. Beklagar er känsla i det hela. Kakel samt Klinkers följde offert, likaså inredningen. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-14
    Proffit utfört arbete! Rekommenderas
    Tackar Thomas för ert omdöme! Och en trevlig helg denna soliga Fredag :) Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-12
    Senaste har jag haft utbytet av min dusch blandare av Rörmannen.
    Samarbetet med bolaget innan besöket var jätte bra plus bemöttet av sjäva rörmåckaren vid besöket vad jätte bra också.
    Förväntningar var att varmvattnet leverans ifrån min dusch skulle förbättras och det mötes.
    Tackar Michael för ert omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-09
    Grymt bra service. Lösningsfokus och smidiga att ha att göra med.
    Tackar Daniel för ert omdöme! Önskar er en trevlig helg, Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-06
    Mindre rörbyten. Bra utfört arbete. Väldigt dyr materialkostnad som las på slutfaktura.
    Tackar Andreas för ert omdöme! Lika svar senaste omdömet; Försöker väga upp detta med kvalité, tillgänglighet och service! Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-05
    Noggranna, duktiga. Vi är mkt nöjda. Relativt dyra så bara det som drar ned betyget egentligen.
    Tackar Karl för ert omdöme! Medvetna om att vi ligger i den högre priskategorin på marknaden. Försöker väga upp detta med kvalité, tillgänglighet och service! Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-04
    Utbyte av WC-stolen: Snäll, kompetent, kommunikativ, snabb service!
    Tackar Patricia för ert omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-02
    min el-pannna la av när det var som kallast i februari och rörmannnen bytte ut den mot en NIBE .det gick väldigt smidigt,

tack alla på rörmannen
    Tackar Madeleine för ert omdöme! Önskar er en Glad Påsk från oss på Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-04-01
    Kompetens
    Service
    Tillgänlighet

Har haft en del med dem att göra och är alltid övernöjd med resultatet. Dessutom jäkligt trevliga. Noga med att städa efter sig.
    Tackar Johan för ert trevliga omdöme. Önskar er en fin påsk. Mvh Ronnie Rörmannen Rörmannen i Bromma AB
    2021-03-25
    Vårt behov av akutservice tillgodosågs omedelbart - vi kommer att fortsätta kontakten när tjälen är borta.

Vårt val av företag är ett tidigare ärende med goda reaultat.