Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 390 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• Ulf R

2020-09-17

Ulf R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb respons, trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Rörmannen.
    Jag hade stopp i avloppet i köket Rörmannen kom och spolade bort stoppet snabbt ochenkelt? Läs mer
    2020-09-18 Ronnie E svarar Ulf R
    Tackar Ulf! Då fick du erfarenhet av vår splitternya spolbil 2020 :) Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-09-16

Nils J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av kran.
    Avveckling av gammalt expansionskärl
    Mycket bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningarna

Mycket bra. Läs mer
    2020-09-17 Ronnie E svarar Nils J
    Tackar Nils J för ert omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-09-10

Erik G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Förändringar i villans vattenvärmesystem gällande element och installation av golvvärmefördelning.

Bemötandet var trevligt och kompetent.

Kanske kunde kommunikationen och hörsamhten vara lite bättre.

Förväntningarna uppfylldes till ca. 85%, beroende på dålig kommunikation och hörsamhet. Gick inte stänga dörren till golvärmesystemet då rördragningen är i vägen. Läs mer
    2020-09-11 Ronnie E svarar Erik G
    Tackar Erik för ett komplett omdöme! Montör behöver jobba lite på sin kommunikation för att uppnå dom sista förväntade %. Jag tar detta på nästa personalmöte som ett mycket bra exempel av förväntan och resultat. Bästa Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-09-10

Alexander K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Beställde en ny toalett med fastpris. De dök vid bestämd tid samt genomförde arbetet snabbt och smidigt. Mannen var kunnig och svarade på alla frågor. Priset verkar vara normalt jämfört med andra företag.

Ska man leta fel så hade det varit bra att i förväg få reda på att silikonet etc måste torka i flera timmar vilket gjorde det svårt att använda badrummet efteråt. Detta kunde tex ha stått i bekräftelsemejlet.

Jag skulle anlita Rörmannen igen. Läs mer
    2020-09-10 Ronnie E svarar Alexander K
    Hejsan Alexander! Stort tack för ditt omdöme, samt feedback gällande silikonet och torktider. Det skall jag ta vidare till bokningen och försöka att få med tydligt i beställningen. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-27

Lars O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Strålande bemötande och rekomendation av värmeanläggning.
    Två raska killar bytte ut värmeanläggningen på ett par timmar. Borttransport av den gamla ingick.
    Mycket nöjd med det professionella arbetet.
    Rekomenderas starkt Läs mer
    2020-08-28 Ronnie E svarar Lars O
    Tackar Lars O för ett snyggt och schysst inlägg/omdöme! Exakt så skall det gå till. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-27

Linda C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Hade problem med en mindre läcka från ett rör i väggen.
    Bemötandet och servicen var jättebra. Läs mer
    2020-08-27 Ronnie E svarar Linda C
    Tackar Linda för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • Theodor L

2020-08-26

Theodor L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen utförde installation av ny kran samt diskmaskin i vårat kök.
    Tjänstemannen som utförde arbetet kom på uttalad tid, var oerhört trevlig och professionell.
    Arbetet gick snabbt även fast det tillkom några speciallösningar och extra fix och trix för att bemöta våra förväntningar och önskemål.
    Jag rekommenderar verkligen Rörmannen då de levererar till ett rimligt pris med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-08-26 Ronnie E svarar Theodor L
    Tackar Theodor för ett snyggt och komplett omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen
  • Västerort A

2020-08-19

Västerort A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De kommer snabbt vid problem och är trevliga och kunniga. Läs mer
    2020-08-19 Ronnie E svarar Västerort A
    Tackar Västerort A! Ett bra samarbete tycker vi också. Mvh Ronnie Rörmannen
  • Jan Olof M

2020-08-18

Jan Olof M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Professionell, snabb och trevlig!
    Vattenläcka fixades och resultatet kontrollerades. Läs mer
    2020-08-18 Ronnie E svarar Jan Olof M
    Tackar Jan Olof för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-17

Ola D skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av vattenutkast.
    Bra bemötande, kompetent rörmokare som kom. Läs mer
    2020-08-17 Ronnie E svarar Ola D
    Tackar Ola D för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-14

Birgitta B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Tjänst. Rensning av rör i kök och badrum.

Mannen som rensade var mycket bra och förklarade mycket.

Jag tyckte det var för dyrt.

Annars var jag helt nöjd. Läs mer
    2020-08-14 Ronnie E svarar Birgitta B
    Hej Birgitta! Resning utförs till 90% med hjälp av vår nya spolbil. Denna kostar närmare 1 miljon i investering och inköp. Därav blir projekten med denna något dyrare än standard (2500kr netto ligger en resning på). Fördelarna med spolbilen är många; Den klarar att spola med högtryck samt med hetvatten upp till 120 grader skulle det behövas (för att lösa fetter mm.) Trycket är mångdubbelt behovet, så den klarar även mycket svåra stopp. Och skulle Ej spolning behövas så är bussen utrustad med vanlig vakumklocka, våtdamsugare. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-13

Olle A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Ompackning av kran, rensning av avlopp.
    Jag blev mycket väl bemött vid både beställning och utförande av arbetet.
    Mina förväntningar uppfylldes väl, jobbet gick t o m ännu snabbare och smidigare än jag förväntat mig. "Va, är du redan klar".
    Snabb utryckning, väl genomfört och trevligt bemötande. Toppen-lösning på ett gammalt irriterande problem!
    Olle Annell Läs mer
    2020-08-13 Ronnie E svarar Olle A
    Tackar Olle för ditt omdöme, och detaljerna i detta. Trevlig läsning. Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-08

Ulf H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Hade problem med utvändig vattenkran. Ringde Rörmannen, och inom ca 60 min hade jag en rörmokare hemma, och vips var kranen utbytt. Jag fick ett mycket bra bemötande av personalen, och de klargjorde vilket priset skulle bli. Det bästa var dock att det kom en rörmokare utan dröjsmål, vilket sällan förekommer. Mer vanligt är väntetider, ibland veckovis.
    Efter detta kommer jag att rekommendera Rörmannen. Läs mer
    2020-08-10 Ronnie E svarar Ulf H
    Tackar Ulf för ert omdöme! Exakt så skall det gå till på Rörmannen. Med 11st montörer som enbart jobbar lokalt så ska vi kunna snabbt ha montör på plats (ifall akut eller angeläget). Roligt när ni upplever högsta servicegraden och snabbhet. Välkommen som numera återkommande kund då! Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-08-01

Joakim E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    En trilskandes vattenutkastare fixades snabbt. Beställde på onsdagen och allt var klart torsdag förmiddag. Snyggt och proffsigt utfört. Läs mer
    2020-08-02 Ronnie E svarar Joakim E
    Tackar Joakim för ert omdöme! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-29

Lars O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utbyte av läckande element och installation av ny värmepanna.
    Blev professionellt och trevligt bemött. Akutfixen av läckan ordnades samma dag och installationen av nytt element var snabb och professionell.
    Vid besök beskrev jag vad jag behövde och mitt boende och fick upplysning och rekommendation vad jag skulle välja för värmepanna till fast pris.
    Rörmannen överträffade mina förväntningar på alla nivåer.
    Rekommenderas starkt Läs mer
    2020-07-29 Ronnie E svarar Lars O
    Hej Lars! Stort tack för ditt detaljerade omdöme om oss. Välkommen till oss som kund Lars. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-22

Kristin B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köks- och duschblandare samt takdusch.
    Bra och trevligt bemötande både vid beställning och av rörmokarna som gjorde installationerna.
    Något försenad installation, 1 v för dusch, mot vad som utlovats först då angivet mått på den blandaren missats trots information från mig. Rörande kommunicerade bra runt detta, vilket är ett plus. Dock snabb installation på köksblandaren.
    Väntar, fortfarande, på faktura (efterfrågad en gång), men det gör ju inget...
    Överlag nöjd! Läs mer
    2020-07-22 Ronnie E svarar Kristin B
    Hej Kristin! Jag tror att 150 c/c restnoterades ifrån beställning till utförande, sorry att det drog ut på tiden. Ekonomi har semester, så även faktura kan dra ut på tiden såhär mitten Juli. Fakturan kommer under Augusti skulle jag gissa. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-20

Bengt L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    1. Köp och installation av kran i köket samt rensning av avlopp
    2. Utbyte av reglage på element samt tömning, luftning och påfyllning av värmesystemet.
    Både tjänsterna utfördes snabbt och effektivt av två professionella och vänliga vvs-montörer. Läs mer
    2020-07-21 Ronnie E svarar Bengt L
    Tackar Bengt för ert omdöme. Välkommen som kund till oss på Rörmannen :) Mvh Ronnie
  • 2020-07-18

Joachim Q skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och proffessionell service. Kansks inte billigast men bäst kvalitet. Läs mer
    2020-07-20 Ronnie E svarar Joachim Q
    Tackar Joachim för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-17

Henrik M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabba och proffsiga. Enda negativa är att kranen de installerade fick jag betala 1900 kr för, samma artikelnummer finns att köpa för 495 kr på bygghandeln. Läs mer
    2020-07-17 Ronnie E svarar Henrik M
    Hej Henrik! Tackar för ert omdöme. Vi är medvetna om att bygghandeln (samt online) är billigare än våra grossister, men vi gillar deras service och närhet/tillgänglighet. Allt finns i lager, till bra kvalité! Vi betalar lite mera Ja, men det funkar varje gång. Skulle en vara fela så får vi en ny. Inga köer eller väntetider. Med Vänliga Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-15

Martin L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och professionell hantering av vår förfrågan samt bra utfört arbete. Läs mer
    2020-07-15 Ronnie E svarar Martin L
    Tackar Martin för ert betyg. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-15

Lars E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Väldigt nöjd! Mycket trevligt bemötande, snabb service, trevliga hantverkare, stort kunnande o inget är omöjligt🤗 Läs mer
    2020-07-15 Ronnie E svarar Lars E
    Tackar Lars E för ert omdöme :) Önskar er en trevlig Sommar 2020. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-11

Bo W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra bemötande vid köp och montage av vattenkranar Läs mer
    2020-07-11 Ronnie E svarar Bo W
    Tackar Bo för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-01

Magnus S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb återkoppling på mail och tydlig information. Punktlig rörmokare som var mycket angelägen om att vi var nöjda med utfört jobb och om vi behöver justera något efteråt (vilket inte behövdes i detta fall). Läs mer
    2020-07-02 Ronnie E svarar Magnus S
    Tackar Magnus för ett detaljerat omdöme. Välkommen som kund till Rörmannen. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-07-01

Jan Olof S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte vattenutkastare. Montören hade ingen vattenutkastare med sig trots att de fått ett foto på den. I övrigt OK med dyrt. Läs mer
    2020-07-13 Ronnie E svarar Jan Olof S
    Tackar Jan-Olof för ert omdöme. Vattenutkastare brukar vi byta till ett fast pris, monterat o klart. Då kan montören fritt åka och hämta utkastaren efter besöket, utan att det påverkar priset. Detta för att mäta tjockleken på ytterväggen ibland (finns 400, 600 eller 1000). Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-30

Kjell A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    byte av köksblandare. bra bemött . Läs mer
    2020-06-30 Ronnie E svarar Kjell A
    Tackar Kjell! Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-29

Janne F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Montering av ny huvudkran till vstten. Gjordes snabbt o snyggt. Läs mer
    2020-06-30 Ronnie E svarar Janne F

2020-06-29 Ronnie E svarar Anton H
    Tackar Anton för ert omdöme. Önskar dig en trevlig sommar. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-25

Håkan D skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och snabbt byte av övertrycksventilen i varmvattenberedaren. Läs mer
    2020-06-26 Ronnie E svarar Håkan D
    Tackar Håkan för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-22

Claes N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Mycket snabb, kunnig och pålitlig Läs mer
    2020-06-23 Ronnie E svarar Claes N
    Hejsan. Tackar Claes för ert omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-20

Ronny E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av vattentank Nibe bergvärme. Skadeanmälan sköttes utmärkt av vd Ronny och man var snabbt på plats för koll av skadeläget. Ronny kom snabbt tillbaka via Mail och inom kort nya delar, samt tydlighet och korrekthet var slående utmärkt. Läs mer
    2020-06-22 Ronnie E svarar Ronny E
    Tackar Ronny för ett fint omdöme! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-17

Emma M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabba svar, tydligt. Tog 3 dagar från request i reco tills det stod en duktig rörmokare vid dörren, helt på tid. Fakturan kom på tid och var exakt som avtalat. Sjukt nöjd. Läs mer
    2020-06-17 Ronnie E svarar Emma M
    Tack Emma för rolig läsning! Exakt så skall det gå till när man kontaktar, och sedan anlitar oss ifrån Rörmannen. Ha en underbar midsommar 2020. Bästa Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-06-15

Mats L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har en service-prenumeration på värmeanläggningen som fungerar bra, alltid smidig återkoppling på frågor!

Mvh Mats Lwall Läs mer
    2020-06-15 Ronnie E svarar Mats L
    Tackar för ett fint svar Mats!
    Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-06-10

Eero L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    lagade läckande toastol
    bra jobb kom ganska snabbt
    Kommer använda dom igen Läs mer
    2020-06-10 Ronnie E svarar Eero L
    Tackar för ert omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-06-04

Kristoffer W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Seriöst företag som vi anlitat för komplett installation av bergvärme med 230 m borrdjup och Nibe S1255 16 kW värmepump. Överlag en bra upplevelse av Rörmannen med kunnig och trevlig personal! Dom skulle ha fått bättre betyg om det inte var för dessa reservationer:

1, Otydligt vad som exakt ingår i installationen. Vi fick betala extra för markslang samt tillägg för täckkåpa som underleverantören Rototec gjorde utan att dom informerade på plats.

2, Rototec känns inte som ett seriöst företag. Håltagaren skulle borra igenom fasad på anvisad plats, men det gick inte enligt dom och då byttes platsen på deras initiativ. Följden blev att dom borrade sönder el. Detta blev en tvist där jag till slut delade kostnaden för elen med Rörmannen, men där dom tog kostnad för kakelreparation. Rototec skyllde ifrån sig och tog inget ansvar (anmärkningsvärt att dom inte använder mätverktyg för att upptäcka el när dom bokstavligen är ute och borrar dagligen). Läs mer
    2020-06-04 Ronnie E svarar Kristoffer W
    Hejsan Kristoffer!

Tackar för ert omdöme, om något lågt i rating kanske :) Det stämmer ganska bra ovan förutom att vi tog hela kostnaden för EL samt även krediterade 50% av den. Det betyder att vi stod för 150% av elkostnaderna, och detta blev även en liten kompensation för deras miss på plats. Detta kan du följa genom fakturorna eftersom INGA fakturor ifrån elektrikern är vidare sända till er.
    Och gällande ovan punkt 1 så kan vi faktiskt bättra våra offerter och inkludera texten att körbara brunnar och t.ex. täckkåpor på fasad tillkommer vid behov (uppstår på kanske 10% av installationerna).

Vänliga Hälsningar
    Ronnie Ericsson
    Rörmannen i Bromma AB
  • 2020-06-03

Rolf H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service på bergvärme. Byte av expansionskärl.
    Bra.
    Nöjd, men i dyraste laget. Läs mer
    2020-06-03 Ronnie E svarar Rolf H
    Hej Rolf! Tackar för ert omdöme. Bra men dyrt, blir kanske billigare i längden då det Ej behöver göras om. Mvh Ronnie, Rörmannen

Karl P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb service, löste mitt problem på ett bra sätt. Inte de billigaste men resultat blir väldigt bra. Läs mer
    2020-05-28 Ronnie E svarar Karl P
    Tackar Karl för ett bra omdöme! Hälsningar Ronnie Rörmannen

Lars L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Fick hjälp med att fästa några vattenrör som lossat i grunden under huset. Snabb hjälp och bra resultat. Punktliga och mycket trevligt bemötande. Har anlitat företaget tidigare med samma erfarenhet. Läs mer
    2020-05-28 Ronnie E svarar Lars L
    Tackar Lars för en trevlig läsning! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen

Magnus T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag beställde en ny matavfallskvarn inklusive installation. Det gick snabbt att få tid och arbetet utfördes snabbt och smidigt. Använder gärna Rörmannen igen! Läs mer
    2020-05-28 Ronnie E svarar Magnus T
    Tackar Magnus för att du tog dig tid att skriva/lämna ett omdöme. Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-21

Klas W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Passade inte tiden pga ngt jourjobb och det var mycket dyrare än vad som var rimligt. 6000 för att stänga av och sätta på en gasspis. Montören var dock mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-05-22 Ronnie E svarar Klas W
    Hejsan Klas! Det stämmer att våra gasbehöriga montörer är något dyrare per timme när det gäller just gasinstallationer. För att proppa av en gasinstallation tar vi cirka 3tkr, och för att inkoppla vid ett senare tillfälle cirka 3tkr. Två helt olika besök Mao. Och eventuellt rotavdrag på detta ifall privatperson och BRF. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-15

Brf 1 skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Alltid hittills snabb och bra sservice av smärre ingrepp och service till vår v-pump Läs mer
    2020-05-16 Ronnie E svarar Brf 1
    Tackar BRF för ert omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-15

Sarah L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi behövde hjälp att byta vatten och avloppsledningar mellan gatan och huset. En annan firma hade redan grävt upp och gjort en misslyckad installation som vi upptäckte inte var fackmässigt utförd, och det var rörigt på platsen. Frank från Rörmannen kom in och styrde upp och det märktes att han var skicklig. Han drog nya ledningar och jobbade hårt för att göra en så bra dragning som möjligt utan att behöva bryta upp vårt golv vilket vi uppskattade, och han passade på att föreslå och åtgärda ett gammalt rostigt rör och byta en blandare när han ändå var på plats. Han kändes mycket skicklig.

Däremot var vi mindre nöjda med den markfirma som Rörmannen tagit in för att fylla igen efteråt. De hade sönder vår grindstolpe och gjorde sen en undermålig lagning av den, den blev både sned och fult utförd. Vi fick betala för detta arbete och en elektrikerutryckning efter att sladdar ryckts ur under arbetet. Efter lång väntan kom samma firma tillbaka och justerade den hjälpligt utan ytterligare kostnad. Men eftersom de gjort fel från grunden tippar grinden nedåt i öppet läge vilket gör att vi nu fått problem när stenläggningen innanför ska slutföras. Inte fackmannamässigt alls!

Vi klagade på fakturan och ville att kostnaderna för de orsakade skadorna skulle dras av. Men Rörmannen ville inte ens möta oss halvvägs utan vi fick betala hela beloppen även för skadorna de orsakat. Kommunikationen kring detta och för att få den ROT-uppdelning vi önskade tog väldigt många vändor, och vi fick ständigt påminna med fler mejl. Till och med för att få branschintyget för installationen fick vi tjata under lång tid, och det var först när vi sa att vi inte betalar förrän vi får det som det snabbt kom fram.

Sammanfattningsvis: nöjd med själva rörmokeriet men inte med det runtomkring, vilket man kunde förvänta sig av en firma med relativt höga priser i ett större projekt. Läs mer
    2020-05-15 Ronnie E svarar Sarah L
    Tackar Sarah för er återkoppling och omdöme.

Utifrån utgångspunkt att grindstolparna Ej fick flyttas så blev det ett tight moment att komma in/ut med maskiner på plats. Normalt kanske man väljer att flytta eller riva stolparna först, så att man ordentligt kommer in på plats med maskin och få svängrum på plats.

Den tidigare firman hade Ej kört bort massorna på plats, utan endast samlat på hög. Detta skapade lite problem för er med belysning som välts, och en väldigt trång arbetsplats. Vi lyckades röja detta ganska bra, och någonstans under ert projekt faller en sten ner på en elkabel som dras ur sin plats. En elektriker kommer ut, och denna kostnad på 2-3tkr faller på er naturligtvis.

När en ny firma tas in, för att ta över ifrån en annan. Då måste man budgetera för eventuella andra kostnader som kan dyka upp, i arbetet att städa/ordna efter dom andra t.ex.

Som svar på Säker Vatten certifiering så kom intyget efter att Frank lyckats hinna skriva det (någon vecka senare). Inte konstigare än att han är hos nästa familj och hjälper dom. Han har 20 dagar på sig att skriva sitt, till ert projekt, innan förfallodatumet.

Vänliga Hälsningar
    Ronnie Ericsson, Rörmannen i Bromma AB
  • 2020-05-11

Ulrika M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabba och bra kommunikation
    Återkopplar på frågor och bjuder gärna in till dialog Läs mer
    2020-05-11 Ronnie E svarar Ulrika M
    Tackar Ulrika för bra omdöme. Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-09

John J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av bergvärmepump. Bra dialog före beslut , bra bemötande. Duktiga och trevliga installatörer. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-10 Ronnie E svarar John J
    Tack för ert omdöme John. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-05-05

Lars N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av huvudkranar till villan. Dyrt företag. Sänk priserna istället för att skänka pengar till Barncancerfonden. Läs mer
    2020-05-06 Ronnie E svarar Lars N
    Hejsan Lars! Vi har fasta priser för detta där konsoll ingår, A samt B ventil, kontrollerbar backventil. Allt som Sthlm VA rekommenderar. Sedan ingår deras eventuella avstängningen samt påsläpp i gatan. 4 arbetstimmar VVS. Och detta skall sedan hålla i 20år är det tänkt! Sthlm VA:s nya mätare sitter i detta. Och allt detta för cirka 1kr/dag om du slår ut det. Barncancerfonden stöttar vi! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-05

Leo T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Supertrevliga och professionella, installerade diskmaskin snabbt och erbjöd byte av blandare också! Läs mer
    2020-05-05 Ronnie E svarar Leo T
    Tackar Leo för ett fint omdöme! Välkommen åter igen, när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-28

Benjamin B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabbt på plats. Tydlig och hjälpsam "rörman". Finns inget att klaga på. Läs mer
    2020-04-28 Ronnie E svarar Benjamin B
    Tackar Benjamin! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • Torsten S

2020-04-24

Torsten S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Begärde offert på lite badrumsjobb. Fick besök av en trevlig kille i februari som lovade återkomma med offert. Efter sex veckor ringer en annan från företaget och undrar vad vi ville ha hjälp med. Sedan har det varit tyst. Nu har det gått tre månader. Läs mer
    2020-04-24 Ronnie E svarar Torsten S
    Hejsan! Sist vi hade kontakt var 2:a April (alltså endast 3 veckor sedan) och då via mejl till dig. Och det handlar om offert utbyte inredning på plats, där Leffe besökt. Med tanke på permittering 60% berörd hantverkare så har vi haft svårt att sitta ner tillsammans och räkna på ert utbyte. Listan på inredningen har jag, men arbetet runtomkring att byta den.
    Offert kommer till er under Maj månad. Vänliga Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-04-21

Cajsa R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köp och installation av nytt tvättställ till fast pris.
    Mycket bra bemötande och genomförande. Allt var klart före lunch dagen efter att jag gjort beställningen. Läs mer
    2020-04-21 Ronnie E svarar Cajsa R
    Hejsan Cajsa! Trevligt och smidigt. Tack för omdömet. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-16

Håkan M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen kommer snabbt när det behövs. Jobbar tills problemet är löst. Trevligt uppträdande. Kunniga på allt inom VVS. En trygghet att kunna ringa Rörmannen. Läs mer
    2020-04-20 Ronnie E svarar Håkan M
    Tackar Håkan för ett detaljrikt omdöme! Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-03

Tahro J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har fått bra service i 20 år både i små och stora saker som behövt åtgärdas. Läs mer
    2020-04-04 Ronnie E svarar Tahro J
    Tackar Tahro! Och jag finns på plats i 20 år till för att hjälpa er :) Vi breddar vår verksamhet också, kolla hemsidan. Mvh Ronnie, Rörmannen

Spångavägen 320, 163 46 Spånga