Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 352 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• 2020-05-21

Klas W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Passade inte tiden pga ngt jourjobb och det var mycket dyrare än vad som var rimligt. 6000 för att stänga av och sätta på en gasspis. Montören var dock mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2020-05-22 Ronnie E svarar Klas W
    Hejsan Klas! Det stämmer att våra gasbehöriga montörer är något dyrare per timme när det gäller just gasinstallationer. För att proppa av en gasinstallation tar vi cirka 3tkr, och för att inkoppla vid ett senare tillfälle cirka 3tkr. Två helt olika besök Mao. Och eventuellt rotavdrag på detta ifall privatperson och BRF. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-15

Brf 1 skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Alltid hittills snabb och bra sservice av smärre ingrepp och service till vår v-pump Läs mer
    2020-05-16 Ronnie E svarar Brf 1
    Tackar BRF för ert omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-15

Sarah L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi behövde hjälp att byta vatten och avloppsledningar mellan gatan och huset. En annan firma hade redan grävt upp och gjort en misslyckad installation som vi upptäckte inte var fackmässigt utförd, och det var rörigt på platsen. Frank från Rörmannen kom in och styrde upp och det märktes att han var skicklig. Han drog nya ledningar och jobbade hårt för att göra en så bra dragning som möjligt utan att behöva bryta upp vårt golv vilket vi uppskattade, och han passade på att föreslå och åtgärda ett gammalt rostigt rör och byta en blandare när han ändå var på plats. Han kändes mycket skicklig.

Däremot var vi mindre nöjda med den markfirma som Rörmannen tagit in för att fylla igen efteråt. De hade sönder vår grindstolpe och gjorde sen en undermålig lagning av den, den blev både sned och fult utförd. Vi fick betala för detta arbete och en elektrikerutryckning efter att sladdar ryckts ur under arbetet. Efter lång väntan kom samma firma tillbaka och justerade den hjälpligt utan ytterligare kostnad. Men eftersom de gjort fel från grunden tippar grinden nedåt i öppet läge vilket gör att vi nu fått problem när stenläggningen innanför ska slutföras. Inte fackmannamässigt alls!

Vi klagade på fakturan och ville att kostnaderna för de orsakade skadorna skulle dras av. Men Rörmannen ville inte ens möta oss halvvägs utan vi fick betala hela beloppen även för skadorna de orsakat. Kommunikationen kring detta och för att få den ROT-uppdelning vi önskade tog väldigt många vändor, och vi fick ständigt påminna med fler mejl. Till och med för att få branschintyget för installationen fick vi tjata under lång tid, och det var först när vi sa att vi inte betalar förrän vi får det som det snabbt kom fram.

Sammanfattningsvis: nöjd med själva rörmokeriet men inte med det runtomkring, vilket man kunde förvänta sig av en firma med relativt höga priser i ett större projekt. Läs mer
    2020-05-15 Ronnie E svarar Sarah L
    Tackar Sarah för er återkoppling och omdöme.

Utifrån utgångspunkt att grindstolparna Ej fick flyttas så blev det ett tight moment att komma in/ut med maskiner på plats. Normalt kanske man väljer att flytta eller riva stolparna först, så att man ordentligt kommer in på plats med maskin och få svängrum på plats.

Den tidigare firman hade Ej kört bort massorna på plats, utan endast samlat på hög. Detta skapade lite problem för er med belysning som välts, och en väldigt trång arbetsplats. Vi lyckades röja detta ganska bra, och någonstans under ert projekt faller en sten ner på en elkabel som dras ur sin plats. En elektriker kommer ut, och denna kostnad på 2-3tkr faller på er naturligtvis.

När en ny firma tas in, för att ta över ifrån en annan. Då måste man budgetera för eventuella andra kostnader som kan dyka upp, i arbetet att städa/ordna efter dom andra t.ex.

Som svar på Säker Vatten certifiering så kom intyget efter att Frank lyckats hinna skriva det (någon vecka senare). Inte konstigare än att han är hos nästa familj och hjälper dom. Han har 20 dagar på sig att skriva sitt, till ert projekt, innan förfallodatumet.

Vänliga Hälsningar
    Ronnie Ericsson, Rörmannen i Bromma AB
  • 2020-05-11

Ulrika M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabba och bra kommunikation
    Återkopplar på frågor och bjuder gärna in till dialog Läs mer
    2020-05-11 Ronnie E svarar Ulrika M
    Tackar Ulrika för bra omdöme. Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-09

John J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av bergvärmepump. Bra dialog före beslut , bra bemötande. Duktiga och trevliga installatörer. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-10 Ronnie E svarar John J
    Tack för ert omdöme John. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-05-05

Lars N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av huvudkranar till villan. Dyrt företag. Sänk priserna istället för att skänka pengar till Barncancerfonden. Läs mer
    2020-05-06 Ronnie E svarar Lars N
    Hejsan Lars! Vi har fasta priser för detta där konsoll ingår, A samt B ventil, kontrollerbar backventil. Allt som Sthlm VA rekommenderar. Sedan ingår deras eventuella avstängningen samt påsläpp i gatan. 4 arbetstimmar VVS. Och detta skall sedan hålla i 20år är det tänkt! Sthlm VA:s nya mätare sitter i detta. Och allt detta för cirka 1kr/dag om du slår ut det. Barncancerfonden stöttar vi! Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-05-05

Leo T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Supertrevliga och professionella, installerade diskmaskin snabbt och erbjöd byte av blandare också! Läs mer
    2020-05-05 Ronnie E svarar Leo T
    Tackar Leo för ett fint omdöme! Välkommen åter igen, när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-28

Benjamin B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabbt på plats. Tydlig och hjälpsam "rörman". Finns inget att klaga på. Läs mer
    2020-04-28 Ronnie E svarar Benjamin B
    Tackar Benjamin! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • Torsten S

2020-04-24

Torsten S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Begärde offert på lite badrumsjobb. Fick besök av en trevlig kille i februari som lovade återkomma med offert. Efter sex veckor ringer en annan från företaget och undrar vad vi ville ha hjälp med. Sedan har det varit tyst. Nu har det gått tre månader. Läs mer
    2020-04-24 Ronnie E svarar Torsten S
    Hejsan! Sist vi hade kontakt var 2:a April (alltså endast 3 veckor sedan) och då via mejl till dig. Och det handlar om offert utbyte inredning på plats, där Leffe besökt. Med tanke på permittering 60% berörd hantverkare så har vi haft svårt att sitta ner tillsammans och räkna på ert utbyte. Listan på inredningen har jag, men arbetet runtomkring att byta den.
    Offert kommer till er under Maj månad. Vänliga Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-04-21

Cajsa R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köp och installation av nytt tvättställ till fast pris.
    Mycket bra bemötande och genomförande. Allt var klart före lunch dagen efter att jag gjort beställningen. Läs mer
    2020-04-21 Ronnie E svarar Cajsa R
    Hejsan Cajsa! Trevligt och smidigt. Tack för omdömet. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-16

Håkan M skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen kommer snabbt när det behövs. Jobbar tills problemet är löst. Trevligt uppträdande. Kunniga på allt inom VVS. En trygghet att kunna ringa Rörmannen. Läs mer
    2020-04-20 Ronnie E svarar Håkan M
    Tackar Håkan för ett detaljrikt omdöme! Bästa Hälsningar Ronnie, Rörmannen

Tahro J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har fått bra service i 20 år både i små och stora saker som behövt åtgärdas. Läs mer
    2020-04-04 Ronnie E svarar Tahro J
    Tackar Tahro! Och jag finns på plats i 20 år till för att hjälpa er :) Vi breddar vår verksamhet också, kolla hemsidan. Mvh Ronnie, Rörmannen

Peter H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Stopp i avloppet.
    Snabb återkoppling och besök under samma dag. Problemet löstes och fick även info om hur problemet uppstått. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-04-04 Ronnie E svarar Peter H
    Tackar Peter! Ja nu rullar spolbilen för fullt, och många gånger är det även vår egen Peter på kontoret (han som svarar på gruppen) som själv sätter sig direkt och rullar ut. Smidigt, och hög nivå på service, tycker vi också :) Bästa Hälsningar Ronnie Rörmannen

Håkan D skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av expansionskärl och service av värmepump. Trevligt och bra bemötande och förståelse av både kontoret och killen som fixade hos oss. Kan varmt rekommendera Rörmannen. Läs mer
    2020-04-03 Ronnie E svarar Håkan D
    Tackar Håkan D för ett trevligt omdöme. Önskar dig en trevlig helg. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-04-02

Sami B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Fick akut hjälp med en vattenläcka som blev ett försäkringsärende. Supernöjd! Läs mer
    2020-04-02 Ronnie E svarar Sami B
    Tackar Sami! Så skall det låta. Välkommen som kund :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Fredrik L

2020-04-01

Fredrik L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av stam, avlopp och vattenledningar till gästtoalett samt installation av WC och tvättställ.

Robban var trevlig, kom i tid och kunde komma med kort varsel. Han kunde också fixa fram en snickare snabbt.

Ledning till WC började läcka en vecka efter installation så att tröskel skadades och behövde bytas.

Timpriset var högt men det är nog standard i branschen. Materialpriserna var emellertid extremt höga. Ett vattenlås till tvättställ som kostar 400kr på nätet och i butik kostade hos Rörmannen över 1400kr (samma märke och modell). plus arbetstiden för att åka iväg och köpa det. Även övrigt material höll tredubbla priset mot i konsumentbutik. Läs mer
    2020-04-02 Ronnie E svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik.

Vi samarbetar med 3st olika byggfirmor så det brukar gå smidigt och snabbt att få dit en underleverantör.
    Olyckligt att WC:n började läcka efter en vecka. När vi åker kollar vi så att allt är tätt och korrekt.
    Timpriset kan nog förklaras högt i det läge ni som kunder håller med delvis eget material, då har vi en högre timpenning. Vi måste nämligen lämna garanti på arbete samt material på plats, som vi monterat - och tar då en högre timpenning för detta ifall vi Ej sålt materialet men ändå måste montera.
    400-1400kr för ett vattenlås låter dyrt i båda fallen. Får jag gissa att det är fråga om förkromad metall i detta läge? Eller kanske förkromad plast? Dessa slår ganska olika hos grossisterna, och vi inhandlar ifrån närmsta grossist som lagerför (istället för att Googla och handla ifrån den billigaste).

Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-31

Lars E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Mycket pålitliga och trevliga. Installationerna genomfördes snabbt och professionellt. Kan varmt rekommendera Rörmannen! Läs mer
    2020-03-31 Ronnie E svarar Lars E
    Tackar Lars E för ert omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-31

Katarina P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av rostigt ingående värmerör som var isolerat med asbest. Innan byte av rostigt rör kom en man som sanerade asbest. Rörmannen fixade kontakt med man som sanerade direkt, god service.
    Bra bemötande från både rörmannen och han som sanerade asbest.
    Mkt nöjd kund! Läs mer
    2020-03-31 Ronnie E svarar Katarina P
    Tackar Katarina för att ni tog er tiden att bedöma oss. Bra när allt funkar, precis som tänkt. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-28

Mikael L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    2020-03-28 Ronnie E svarar Mikael L
    Tackar Mikael för 5/5 möjliga :) Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-27

Johan S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Mycket bra och snabb service!! Läs mer
    2020-03-27 Ronnie E svarar Johan S
    Tackar Johan! Trevligt betyg och läsning. Ha en bra helg :) Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-27

Mikael S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag fick snabb hjälp . Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-03-27 Ronnie E svarar Mikael S
    Tackar Mikael! Ha en trevlig helg, mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-23

Jon S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi är väldigt nöjda med utfört arbete Läs mer
    2020-03-23 Ronnie E svarar Jon S
    Tackar Jon! Välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-22

Lars W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Pump för varmvatten så att detta skall vara varmt vid tappkranar utan att man skall behöva spola för mycket vatten.

Positivt bemöatnde.

Priset jag uppskattat för åtgärden var i underkant för jag tycker att bolaget tog för mycket för fast avgift då själva arbetstiden inte var lång och resan inte i avstånd särskilt lång.

DEt gäller att ha pålitliga leverantörer men de skall också vara tacksamma för fasta kunder. Läs mer
    2020-03-22 Ronnie E svarar Lars W
    Tackar Lars! Fasta Priser är en trygghet för beställaren, man vet innan vad det kommer att kosta. Sen är det uträknat på ett snitt av 10st identiska körningar. Vissa körningar kommer då gå snabbare, och vissa tar längre tid. Men på sikt skall man gå med vinst, kanske inte på alla körningar men merparten (80%). Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-19

Mats H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra service, punktliga och kan sitt jobb. Tydliga priser. Läs mer
    2020-03-19 Ronnie E svarar Mats H
    Tackar Mats för ert omdöme! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-19

Gunnell W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Beställde service av min värmepanna och de var punktliga, trevliga och mycket hjälpsamma. Förklarade vad på ett bra sätt vad de gjort. Läs mer
    2020-03-19 Ronnie E svarar Gunnell W
    Tackar Gunnel! Göran kan sin sak gällande service och felsökningar av värmepumpar och pannor. Vi hörs igen 2021 när det är dags nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-03-13

Anders N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra och professionellt utfört arbete men tar bra betalt för det Läs mer
    2020-03-13 Ronnie E svarar Anders N
    Tackar Anders! Bra och professionellt skall också prissättas därefter. Ofta blir dåligt och icke professionellt dyrare i längden, eftersom det skall göras om ordentligt, och blir således dyrare. Vänliga Hälsningar Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-12

Johan S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service av bergvärmepump och lagning av en läcka. Jag fick också tid att fråga om kopplingarna in mot det gamla systemet och fick lite tips. Bra! Läs mer
    2020-03-13 Ronnie E svarar Johan S
    Tackar Johan för ert omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-08

Levente K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    För oss blev ett mardröm att anlita Rörmannen, allt gick snett, felaktiga skåp där man kan inte läsa av vattenmätaren,
    felaktiga kopplingar som ramlade ner , oskäliga priser , två värmefördelare monterade på felaktigt sett, by-passen kan inte anslutas. Rörmokaren glömde tom planera in värme i badrummet. Läs mer
    2020-03-09 Ronnie E svarar Levente K
    Levante, hos er handlade det om att ta över den totala ombyggnationen ifrån tidigare partner till er. Troligen en byggare som utfört det VVS som var ordnat på plats innan vi fick börja. Det handlade om redan delvis lagd golvvärme. Det handlade om att någon annan hade införskaffat och delvis anslutit Bergvärme. Någon annan hade börjat med avloppen i villan. Vi fick helt enkelt följa befintliga ritningar, och gasa på. Besiktningar saknade vi (och saknar fortfarande), det skall ni som beställare ordna och sammankalla alla grupper i utförandet. Sen skall respektive UE få del av protokollet, och ha möjlighet att korrigera utfört på plats. Med vänlig hälsning Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-05

Helena W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kunniga, trevliga, diskreta, förklarade bra för mig! Läs mer
    2020-03-06 Ronnie E svarar Helena W
    Tackar Helena! Precis så ska det gå till. Välkommen till oss som kund på Rörmannen, och på återhörande. Mvh Ronnie Ericsson
  • 2020-03-04

Pia F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Fick mycket fin service i butiken med bokning av jobb och sedan ett mycket proffsigt rörarbete utfört i mitt hem. Läs mer
    2020-03-05 Ronnie E svarar Pia F
    Tackar Pia för ert omdöme. Och välkommen till oss som kund :) Vänliga Hälsningar, Ronnie Rörmannen
  • Mattias N

2020-03-04

Mattias N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jättebra bemötande från start till mål.
    Fick hjälp att byta ut gammalt tvättställ o sätta dit ny bänkskiva med ny rördragning. Läs mer
    2020-03-04 Ronnie E svarar Mattias N
    Tackar Mattias! Välkommen igen när vi kan hjälpa er nästa gång. Med Vänliga Hälsningar; Ronnie Rörmannen
  • 2020-03-03

Niklas P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Värmeanläggningen strulade (dagliga HP larm). Jag uppfattade Rörmannen som genuint intresserade av att åtgärda problemet. Det löste sig efter flera åtgärder testats. Läs mer
    2020-03-04 Ronnie E svarar Niklas P
    Tackar Niklas för att ni tog er tid att skriva ett omdöme om/åt oss. Välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång, Mvh Ronnie Rörmannen
  • 2020-02-25

Per Ö skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra service. Bra pris.
    Samma tekniker i tio år som har koll på pannan. Läs mer
    2020-02-25 Ronnie E svarar Per Ö
    Hejsan Per! Tackar för ert omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-24

Hans B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Köpte en toalett och inkoppling.
    Bra och trevlig montör.
    Har haft dom innan och har alltid vara trevliga. Läs mer
    2020-02-24 Ronnie E svarar Hans B
    Tackar Hans B! Välkommen åter när vi kan hjälpa dig med något annat, nästa gång. Med vänlig hälsning Ronnie Rörmannen
  • 2020-02-24

Per-olof O skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av anslutning till vattenmätare och vattenbrytare fungerade alldeles utmärkt Läs mer
    2020-02-24 Ronnie E svarar Per-olof O
    Lysande PO! Glöm inte informera ditt försäkringsbolag nu också, för en möjlig reducering av er hemförsäkring. Vattenfelsbrytare ger i dom flesta fall, en lägre försäkringspremie per år. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-21

Maria H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom på kort varsel och gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2020-02-22 Ronnie E svarar Maria H
    Tackar Maria! Välkommen åter igen när vi kan hjälpa er nästa gång. Trevlig Helg :) Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-20

Sten S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag behövde hjälp med att koppla bort diskbänksblandare och avlopp inför montering av bänkskiva samt att återmontera ovanstående efteråt. Den person som tog emot min beställning satte sig snabbt in i problemet och föreslog en smidig lösning där han frigjorde en resurs som kunde göra bortkopplingen på morgonen och återmonteringen senare samma dag. Rörmokaren infann sig på utsatt tid, gjorde ett proffsigt och trevligt intryck och utförde jobbet på ett utmärkt sätt! Läs mer
    2020-02-20 Ronnie E svarar Sten S
    Tackar Sten för ett korrekt och detaljerat omdöme. Exakt så gick det till :) Och så skall det flyta på om och när allt funkar. Välkommen åter igen när du behöver hjälp nästa gång. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-18

Bülent S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra service och vet vad dom håller på med, därför rekommenderas starkt till alla som behöver den tjänsten Läs mer
    2020-02-20 Ronnie E svarar Bülent S
    Tackar Bülent för ett snyggt omdöme! Vi hjälper dig igen när du behöver. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-13

Ingrid F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utmärkt arbete och service
    Snabba svar och vänligt bemötande Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Ingrid F
    Tackar Ingrid för ert fina omdöme. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-05

Henrik H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Mkt bra mailkontakt innan..
    Installationen gick som om på räls.
    Bästa hälsningar
    Henrik Hellberg Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Henrik H
    Tackar Henrik för ert fina omdöme. Vänliga Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-02

Christian Z skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Behövde snabb hjälp med byte av kökskran vilket jag också fick!

Bra info vid beställning, snabb åtgärd och till ett fast pris, precis som man vill att det ska funka, mycket bra! Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Christian Z
    Tack Christian för ett trevligt omdöme, och en kul läsning. Exakt såhär önskar vi att upplevelsen skall kännas. Bästa Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • 2020-02-01

Elisabeth L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    alltid bra bemött
    och fått professionell hjälp Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth! Tackar för fint omdöme. Välkommen åter när vi kan hjälpa er nästa gång. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-31

Annika B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av trasigt rör i källaren.
    Bra:
    •Snabbt svar vid uppringning för att boka tid.
    • sms i förväg för att följa upp tiden inför besöket
    • trevligt bemötande från montören
    • tog ett helhetsgrepp om problemet (korrigerade ”felhängning” och såg att röret även behövde spolas)..
    Mindre bra:
    •Jag fick ingen prisuppgift för spolning innan den beställdes, och den var rätt dyr! Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Annika B
    Hejsan Annika! Tackar för ert omdöme och er fina återkoppling. Bra status ovan! Spolningen utfört av underentreprenör har ett fast pris inom Sthlm. Brukar ligga omkring 1900-2200, och ifall filmning så ligger den dyrare. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-30

Olov Ö skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörinstallation bästa personalen snabbt och bra utfört arbete Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Olov Ö
    Tackar Olov! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-29

Christian K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och proffsig service. Min värmepump havererade strax innan jul och behövde bytas. Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Christian K
    Tackar Christian för ert omdöme. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-29

Carina W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Årlig service + byte cirkulationspump

Min upplevelse: Ett företag med ordning och reda på bokningar och det man kommit överens om. Läs mer
    2020-02-17 Ronnie E svarar Carina W
    Tackar Carina för ert omdöme. Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-24

Patrik R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Lösningsorienterade och snabba. Läs mer
    2020-01-24 Ronnie E svarar Patrik R
    Tackar Patrik för ett fint omdöme. Önskar dig en trevlig helg. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-23

Niklas A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    De gick ”the extra mile” o hittade efter sökande reservdel utomlands o förvandlade därmed ett potentiellt stort, dyrt jobb till ett litet jobb. En trevlig rörmokare dök upp o fixade vårt problem på nolltid 👍 Läs mer
    2020-01-24 Ronnie E svarar Niklas A
    Tackar Niklas! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • GUN W

2020-01-23

GUN W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Ny Nibe värmeanläggning. Trots lite bökigt med mitt krångliga hus, blev så bra. Pålitlighet, trygghet, fantastisk service, bra instruktioner, tillgänglighet. Känns 100% tryggt, det är det viktiga. Med facit i handen sååå himla nöjd! Tack Peter och alla grabbarna. Ni är föredömliga för branschen. Läs mer
    2020-01-23 Ronnie E svarar GUN W
    Tackar Gun för ett detaljerat och fint omdöme. Jag ska hälsa vidare till Peter och grabbarna! Vänliga Hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • 2020-01-21

Bosse S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    byte ingående huvudventil (B-ventil).
    Snabb respons, kort ledtid, kom när dom skulle. Läs mer
    2020-01-21 Ronnie E svarar Bosse S
    Tackar Bosse för ett fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen