Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Flysta Rörmannen i Bromma AB

Rörmannen i Bromma AB

Spångavägen 320, 163 46 Spånga — Visa karta

Välkommen till Rörmannen i Bromma AB - din lokala rörmokare!

Vi är ett ett installationsföretag som hjälper både företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm, och ger alla samma goda service. Oavsett vad ditt projekt är fokuserar vi på att snabbt kunna fixa din värmepump, varmvattenberedare, elpanna eller vad det nu är som behöver service.

60-65 procent av uppdragen vi åtar oss är hos tidigare kunder, vilket tyder på hög kundnöjdhet. Har du varit kund tidigare? Uppge då ditt kundnummer när du kontaktar oss så ser vi till att skicka samma rörmokare igen.

Vi lovar marknadsmässiga priser och hög kvalitet. Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 96 kunder tycker om Rörmannen i Bromma AB

• Bengt K
    Bengt K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Proffsiigt bemötande såväl vid beställning som installationen av en nya toalettstol. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Demontering och utbyte av element samt omdragning av rör till övriga element. Fick förslag på lite andra åtgärder när de ändå höll på vilket var toppen. Snabb och bra service. Bra kvalitet på jobbet. Läs mer
  • Angelique G
    Angelique G skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Arbete med installera vattenutkastare. Bemötandet var mycket bra. Man gjorde ett mycket bra arbete. Företaget levde upp till minna förväntningar, Läs mer
  • kerstin H
    kerstin H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Montering av kran utomhus samt service på Nibe maskin för bergvärme. Jag blev bra bemött, fick en tid och de kom på utsatt tid. Monteringen blev bra och Nibemaskinen fungerar fint. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utbyta av bergvärmepump. Mycket gott bemötande från samtliga medarbetare. Det som utlovats genomfördes med god kvalité. Läs mer
    2018-06-27 Ronnie E svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik! Trevlig läsning och ett fint betyg, det tackar vi för. Grattis till er nya värmepump. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Sten D
    Sten D skrev om Rörmannen i Bromma AB
    2 nya wc-stolar inkl. installation samt bortfraktning av de gamla. Allt fungerade utmärkt och jag är mycket nöjd med Rörmannens insats Läs mer
    2018-06-26 Ronnie E svarar Sten D
    Tackar Sten för detta! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Den som kom första gången och sista till Berguddsvägen var duktig, trevlig och punktlig. Den som kom andra gången var försenad och lyckades inte ens ha med sej verktyg att göra arbetet med. Han försvann sedan utan att ens säga till och då hade jag väntat länge och jobbat hemifrån för att vara på plats när han skulle ha kommit. Honom vill vi aldrig ha hit igen. Läs mer
    2018-06-25 Ronnie E svarar Ulf S
    Hejsan Ulf!
    Tack ändå för ett fint betyg trots att montör 2 misslyckades helt. I vårt system kan vi sedan säkra att den montör ni önskar, är den som kommer till er även i framtiden. Sen skall jag kika vad som hände vid det andra tillfället. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bytte vattenmätare i villan. Snabbt och smidigt, inget att anmärka på. Läs mer
    2018-06-20 Ronnie E svarar Daniel W
    Hejsan Daniel! Stort tack för ett fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Neil C
    Neil C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevligt bemötande via email. Fick en snabbt svar på min ärende.

Rörmannen kom precis den tid vi hade bestämt oss och utförde arbetet mycket snabbt. Alt var fixat och klart i 30 minuter. Läs mer
    2018-06-20 Ronnie E svarar Neil C
    Tackar Neil för ett fint omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Lotte E
    Lotte E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Snabb och smidig installation av vattenkran! Jag kommer att anlita firman igen. Läs mer
    2018-06-13 Ronnie E svarar Lotte E
    Tackar Lotte för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Annika J
    Annika J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service värmepump.
    Bra bemötande.
    Inget att anmärka på, förutom att det var otydligt att servicen ingick i garantin. Läs mer
    2018-06-08 Ronnie E svarar Annika J
    Hejsan Annika!
    Tack för ert omdöme. Till samtliga nyinstallationer så ingår i offert ett fritt service besök vintern efter installation. Detta brukar stå i offerten, men jag håller med om att det kan dels glömmas bort samt att man Ej har denna offert tillhands efter installation. Vi har dock kollen ifrån oss, och det gör inget ifall det ibland går 1-3år innan första servicen utförs.
    Mvh // Ronnie, Rörmannen
  • Brf A
    Brf A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Vi är en liten BRF som har anlitat Rörmannen för att installera och serva vår bergvärmepump. Vi har serviceavtal på bergvärmepunpen, men trotts detta så har vi råkat ut för alldeles för många driftstörningar och fel. Ett flertal av dessa har dessutom varit väldigt kostsamma. Läs mer
    2018-06-07 Ronnie E svarar Brf A
    Hejsan BRF A!
    Detta va tråkigt att höra. Nu kan jag Ej spåra vilken BRF detta handlar om men generellt kan sägas att ett Service Avtal Ej innebär per automatik att vi kommer dagen efter samtal/larm. Givetvis försöker Göran komma skyndsamt på detta, och alla haverier. Och det mesta löser han per telefon med Er så att tillskottet går in, och kan leverera värme och varmvatten samma dag.
    Sedan sker en felsökning, och ifall utanför garantitid så beställes delar till detta - återbesök bokas. Brukar flyta ytterst smidigt!
    Ibland behöver en UE tillkallas (kan vara elektriker eller kyl tekniker), och dessa herrar brukar alltid anlända samma vecka som anmälan är gjord.
    Kan Ej spåra vad som gått fel i detta specifika fall, men hoppas att det ligger utanför vår tjänst och service.
    Bästa Hälsningar // Ronnie, Rörmannen
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service av bergvärmepump + byte av kärvande ventil. Läs mer
    2018-05-30 Ronnie E svarar Lennart L
    Tackar Lennart för fint omdöme! Hörs igen 2019. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Renovering värmepump 2018 och årlig service sedan många år.

Vid något tillfälle 2017 vid akut behov av åtgärd en tråkig avvisande ton men numera trevlig ok bemötande.

Duktig och trevlig serviceman Göran vid de årliga servicarna.

Viktigt att man kan hjälpa i akutsituationer eller i varje fall ge bra råd då till egenåtgärder. Läs mer
    2018-05-18 Ronnie E svarar Jörgen B
    Hejsan Jörgen!
    Stort tack för ditt omdöme och även lite feedback gällande kontakt vid Jour/Akuta åtgärder. Det tar vi till oss av! Tillsammans gör vi detta ännu bättre. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen bytte handfat i vårat badrum. Väldigt snabba i svar, offert och på de frågor vi hade. Vi uppskattade även deras smighet gällande tidpunkt då jobbet skulle utföras.

Även positivt att de hade en del kranar i deras utställning så man kunde åka förbi och titta Läs mer
    2018-05-18 Ronnie E svarar Daniel K
    Tackar Daniel för ett fint omdöme och trevlig läsning. Du är välkommen åter i framtiden när du/ni har VVS behov igen. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevlig hantverkare som gjorde det som skulle göras.
    Kanske blev det lite dyrare än det borde. Läs mer
    2018-05-08 Ronnie E svarar Bengt L
    Hejsan Bengt. Tackar för ditt omdöme. Om du mailar mig ditt faktura nummer så skall jag kika så att allt verkligen stämmer med fakturan och debiteringen. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Erik K
    Erik K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom i kontakt med de för fyra år sedan
    Trevligt bemötande, tydliga priser, bland de bättre företag vi anlitat och kan varmt rekommendera de
    Erik Läs mer
    2018-05-04 Ronnie E svarar Erik K
    Hejsan Erik! Tackar för en trevlig läsning, och ett bra omdöme. Vi kämpar på för att ligga i framkant i vår bransch. Ha en trevlig helg, hälsningar Ronnie, Rörmannen
  • Annika K
    Annika K skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Kom exakt på utlovad tid. Kändes pålitliga och gjorde ett bra jobb. Inte särskilt dyrt heller! Läs mer
    2018-05-04 Ronnie E svarar Annika K
    Tack Annika för ett trevlig omdöme. Önskar dig en trevlig helg! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Helene J
    Helene J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag behövde byta ut handfatet i badrummet och fick snabbt svar och offert från Rörmannen i Bromma AB. Mycket bra, trevlig och professionell kontakt och trevlig man som utförde arbetet snabbt och ordentligt. Väldigt nöjd med all kontakt och arbetet som utfördes. Läs mer
    2018-05-03 Ronnie E svarar Helene J
    Stort tack Helene för fint omdöme. Du är välkommen åter i framtiden när du har VVS behov. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Alireza A
    Alireza A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    jag köpte spolarknapp till WC och montering. trevlig och kunnig personal. Läs mer
    2018-05-02 Ronnie E svarar Alireza A
    Tackar Alireza för detta omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Lars B
    Lars B skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Företaget OK men räkningarna är lite saltade. Läs mer
    2018-05-02 Ronnie E svarar Lars B
    Hejsan Lars! Detta tittar jag gärna lite närmare på. Om något avviket eller om allt är i sin ordning, oavsett hur det mottagits.
    Inga räkningar ifrån oss är saltade, alla räkningar skall följa våra villkor och ibland även dom avtal vi har till större kunder. Skicka gärna ett mail till mig så följer jag upp; ronnie@rormannen.se
  • Hans P
    Hans P skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har anlitat rörmannen i många år och senast var 2016/2017 då vi installerade bergvärme.
    Allt ifrån beställning till installation gick bra.
    Personalen har alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-05-02 Ronnie E svarar Hans P
    Hejsan Hans! Tackar för fint omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Mona L
    Mona L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har fått bergvärme pump installerad av Rörmannen vilket de sköte helt perfekt samtliga underleverantör kom på utsatt tid och gjorde sitt jobb utan anmärkning.
    Har alltid blivit vänligt och sakligt bemött både på kontoret och
    av servicekillarna.
    Ett företag man kan lita på! Läs mer
    2018-04-30 Ronnie E svarar Mona L
    Stort tack Mona för fint omdöme och trevlig läsning. Bästa Hälsningar; Ronnie, Rörmannen
  • Matts N
    Matts N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra bemötande och utfört arbete. Läs mer
    2018-04-28 Ronnie E svarar Matts N
    Hej Matts! Tackar för fint omdöme. Hörs igen när nya uppdrag inkommer. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Petra S
    Petra S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Flytt av rör till vattenburen värme. Snabbt och snyggt! Läs mer
    2018-04-28 Ronnie E svarar Petra S
    Tackar Petra för fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Årlig översyn av bergvärmepump.
    Kunnig och serviceinriktad.
    Företaget lever alltid upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-25 Ronnie E svarar Bengt C
    Tackar Bengt för fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Service A
    Service A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Punktlig och sakligt utförande samt allt runtomkring Läs mer
    2018-04-23 Ronnie E svarar Service A
    Tackar för fint omdöme! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Joel E
    Joel E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Årlig service av bergvärmepumpen.
    Trevliga och duktiga. Läs mer
  • BRF
    BRF skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av en blandare i föreningens tvättstuga. Mycket bra och trevligt bemötande. Arbetet gick problemfritt på 25 minuter. Därför blev jag förvånad när priset t.o.m. hamnade över det intervall man hade angett vid förfrågan. Det borde ha hamnat närmare den nedre gränsen tycker jag då det inte fanns några problem eller extra material som tillkom utöver det förväntade. Varför ange en nedre prisgräns som tydligen är omöjlig att uppfylla? Läs mer
  • Göran R
    Göran R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Hasse på Rörmannen känner vår brf sedan flera år. Han ställer upp när vi får problem ofta i ett redan pressat schema. Hans jobb är alltid förstklassiga och han är korrekt och trevlig i alla kontakter. Läs mer
    2018-04-20 Ronnie E svarar Göran R
    Tackar Göran för ett fint omdöme! Jag hälsar vidare till Hasse. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Roger J
    Roger J skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation av duschblandare och hel anläggning samt blandare för handfat.
    Mycket trevlig personal som man känner gör sitt bästa både avseende arbete men också hantering av avfall etc. Lämnar prydligt rum efter sig. Kanonbra helt enkelt! Läs mer
    2018-04-20 Ronnie E svarar Roger J
    Stort tack Roger för en detaljerad rekommendation! Kul att även vår sortering och hantering av avfall uppskattas. Välkommen åter nästa gång vi kan hjälpa till med något. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Rörmannen leverare, har årligt serviceavtal för vår bergvärme som man sköter galant. Även om man sent kommer in med extra förfrågningar som inte gäller själva servicen så är de alltid hjälpsamma och leverare enligt avtal. Rörmannen Rekomenderas! Läs mer
    2018-04-19 Ronnie E svarar Thomas E
    Tackar Thomas! Göran återkommer igen nästa vända om Ej andra VVS önskemål dyker upp under året. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Catrin S
    Catrin S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevliga, snabb service,trots fullt upp så klämmer de in en tid när det är lite akut,svarar alltid Läs mer
    2018-04-17 Ronnie E svarar Catrin S
    Tackar Catrin för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Inga H
    Inga H skrev om Rörmannen i Bromma AB
    bra bemötande i telefon, skulle sända bilder, gjorde det, bestämdes ett besök, gjordes, tycker då att bilderna var onödiga, då jag trodde de skulle ersätta ett besök. Han fick beställa grejen och ett nytt besök. det trasslades lite med återbesöket, men sedan blev det bra. Läs mer
    2018-04-16 Ronnie E svarar Inga H
    Hejsan Inga!
    Jag/Vi begär bilder till alla projekt, och det blir underlag till projektet. Ibland kikar montör på dessa bilder på förhand, ibland bara vi i ledningen. Det beror helt på. Inte säkert dessa bilder helt ersätter ett första kontrollbesök, men ofta hjälper bilderna till att skapa en bild av projektet och för oss/montör att förbereda verktyg och material.
    Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Suleyman E
    Suleyman E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Otroligt bra service och genomgång av värmepanna. Rörmockaren Hassan var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-04-16 Ronnie E svarar Suleyman E
    Stort tack för fint omdöme! Jag skall hälsa vidare till Hasan. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Sega på att svara/agera och inte direkt service minded. Hade förväntat mig mer professionell hjälp och inte att man själv skall behöva läsa på om de produkter man beställer. Läs mer
    2018-04-11 Ronnie E svarar Lotta E
    Hejsan Lotta! Jag känner Ej igen detta att vi är sega på att svara och agera? Oftast svarar vi omgående och agerar direkt. Ifall det är Lotta ifrån Vildmarksvägen så väntar vi fortfarande leverans på dom beställda radiatorerna och hör av oss så snart dom anländer. Dom felaktiga hämtades igår ifrån lagret, och är på väg tillbaks till fabrik.
    Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Anita N
    Anita N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Årlig service av vår värmepanna,bergvärme. + Service vid ett par gånger när inte värmen i huset fungerade optimalt. Snabb och vänlig service,oftast inom ett par timmar. Ibland svårt att hitta felet, men fungerade dock senare. Läs mer
    2018-04-11 Ronnie E svarar Anita N
    Tack Anita för fint omdöme! Mvh Ronnie Rörmannen
  • BRF S
    BRF S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Väldigt bra bemötande vid olika tjänster och utföranden! Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har anlitat dem i tre fall, byte av varmvattenberedare, byte av kran i tvättstugan, byte av två toalettstolar.
    Jag är mycket nöjd ned deras bemötande och utförande av arbetet i samtliga dessa fall.
    Detta har utförts enligt deras fast pris erbjudanden. Läs mer
    2018-04-03 Ronnie E svarar Göran A
    Hejsan Göran! Stort tack för ert omdöme och för att ni valt oss som er leverantör. Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Conny N
    Conny N skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Hade problem med läckage i luft/vatten-system och fick väldigt trevligt och professionellt bemötande i telefon, snabb hjälp, plus kontinuerlig information om reparationen. Läs mer
    2018-04-03 Ronnie E svarar Conny N
    Hej Conny! Tack för ett fint omdöme. Fin feedback också. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Eva C
    Eva C skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Installation och drifttagning av bergvärmepump. Kunnig personal, bra service. Läs mer
    2018-04-03 Ronnie E svarar Eva C
    Hej Eva! Tack för fint omdöme. Lycka till med din nya anläggning och grattis till en bra besparing och investering. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Robin Å
    Robin Å skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Jag har använt Rörmannen till alla mina VVS-jobb som jag har hemma. De är väldigt duktiga och kommer oftast inom bara några dagar från det att man ringer. Jag är helnöjd och kommer att fortsätta att använda mig av deras tjänster. Läs mer
    2018-03-27 Ronnie E svarar Robin Å
    Tackar Robin för ett fint omdöme och trevlig läsning. Välkommen åter med nya projekt! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Nicolaj S
    Nicolaj S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Har anlitad Rörmannen i Bromma ett flertal gånger och det har alltid fungerad. Kanske lite högre pris än några konkurrenter, men de verkar gå att lita på och har alltid ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • JanErik Å
    JanErik Å skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Service av bergvärmepump.
    Förtroendeingivande tekniker. Kom på utsatt tid Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Bra bemötande, professionellt genomförande. Kan rekommenderas! Läs mer
    2018-03-23 Ronnie E svarar Lars L
    Tackar Lars! Trevlig helg :)
    Mvh // Ronnie, Rörmannen
  • Andrea F
    Andrea F skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Trevligt bemötande och snabb service med snabba åtgärder. Känns tryggt Läs mer
    2018-03-22 Ronnie E svarar Andrea F
    Tackar Andrea! Välkommen åter när du behöver hjälp igen med något. Mvh Ronnie Rörmannen
  • Johan R
    Johan R skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Utmärkt arbete rakt igenom. Trevligt bemötande, proffsiga och snabba. Inget saknas. Läs mer
    2018-03-19 Ronnie E svarar Johan R
    Tackar Johan för ett fint omdöme. Välkommen åter när ni har nya VVS bekymmer. Med vänlig hälsning Ronnie, Rörmannen
  • Harald S
    Harald S skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Byte av huvudkranar till vattnet i huset.
    Bra bemötande och dom skötte allt väl inklusive kontakten med Stockholm vatten för avstängning i gatan.
    Kanske lite dyra kändes det som men jag har inte jämfört priset med andra. Läs mer
    2018-03-14 Ronnie E svarar Harald S
    2018-03-14 Ronnie E svarar Kyl L
    Tack Kyl! Mvh Ronnie, Rörmannen
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Rörmannen i Bromma AB
    Nibe luft vatten. Absolut. Ja. Sköter allt som dom ska+ trevligt bemötande. Läs mer
    2018-03-13 Ronnie E svarar Ulf L
    Tack Ulf för ert fina omdöme. Mvh Ronnie, Rörmannen