Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Sollentuna Allmänna Rörjouren

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, 192 66 Sollentuna — Visa karta

Allmänna Rörjouren är ett serviceföretag inom VVS med över 35 år i branschen. Vi arbetar med värmepannor, varmvattensberedare, byten/installationer av värmeservice, renovering av kök, badrum avloppsrensning och mycket mer. Med flera rörmokare och servicebilar runt om i Stockholm dygnet runt är vi alltid anträffbara, vi samarbetar även med eljour, spolbilar(vi har egen spolbil), saneringsjour och har tillgång till grävmaskin de flesta tider på dygnet för att snabbt kunna rycka ut om olyckan är framme. Nöjda kunder är vår filosofi därför lägger vi stor vikt vid god service, rimliga priser och effektivt arbete.

Läs vad 381 kunder tycker om Allmänna Rörjouren

• Andrew N
    Andrew N skrev om Allmänna Rörjouren
    Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr. Adodo har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex tillbaka med sin magiska spell. Jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över D.Adodo email på internet förklarade jag min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men att Min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu för att min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.Adodo verkligen är en riktig stavning. Behöver du hjälp då kontakten doktor anger nu via e-post: Adodospelltemple@gmail.com eller ring eller lägg till honom whatsapp +2348107527833 Läs mer
  • condilla v
    condilla v skrev om Allmänna Rörjouren
    Hej, jag är Condilla Vincent Efter att ha varit i relation till Anthony i åratal bröt han med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag frågade honom allt, jag gjorde löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stava som kunde hjälpa mig att stava för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen var det runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad över att jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess lovade jag att någon jag vet vem har ett relationsproblem, skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa till den enda verkliga och kraftfulla stavningskontrollen som hjälpte mig med mitt eget problem. email: Sedan dess lovade jag att någon jag vet som har ett problem med relationen, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskontrollen som hjälpte mig med mitt eget problem. email: Sedan dess lovade jag att någon jag vet som har ett problem med relationen, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningskontrollen som hjälpte mig med mitt eget problem. email: takutaegbedie@gmail.com du kan maila honom eller ringa +15715709537 om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) Kärlek spel
    6) Breakup Spells
    7) Bevis en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad i din Office / Lottery Spell
    9) Vill du tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en permanent lösning
    via takutaegbedie@gmail.com eller ring +15715709537 Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Allmänna Rörjouren
    Hade ett akut behov av att byta en insats i min kökskran som gått sönder. Ringde igår kl 13:00 och montören (som jag tyvärr inte kan namnet på) var på plats kl 13:45. Han var trevlig, kunnig och gjorde ett utmärkt jobb. Utan att jag frågade tog han även fram blanketten för ROT-avdrag. Tack för hjälpen! Läs mer
    2018-05-16 Almänna Rörjouren svarar Ulf R
    Det är roligt att höra Ulf! Vi hoppas att höra av dig igen.
  • Shavkat G
    Shavkat G skrev om Allmänna Rörjouren
    Riktiga rånarna .Fick faktura för jobb som inte utfört .Rörmakaren har varit bara några minuter på plats,sa att han kan inte hjälpa till och sedan har gått. Efter 2 veckor fick jag faktura för 4280 kr.Ringde för reklamation men fick hot med kronofogden.Ett företag som lurar folk . Läs mer
    2018-05-08 Almänna Rörjouren svarar Shavkat G
    I ditt fall har vi blivit utringda på jourtid. Då du påtalat att det läcker där ledningen kommer in under huset. Detta har skett på jourtid (icke ordinarie arbetstid). Då montören kommit dit så konstaterar han att läckaget är ute i marken på gården. Varvid ledningen måste grävas fram. Vi skickar en räkning på en minidebitering på jourtid. Då våran montör naturligtvis inte har med sig en grävmaskin. Än mindre kan motivera en sådan på jourtid. Priset är naturligtvis vad det kostar att ta ut en rörjour på icke ordinarie arbetstid. Priset avspeglar naturligtvis att vi skickar en montör på din beställning. Allra helst då du begärt ut oss trots att montören talat om att du i första hand i detta läge ska ringa kommunens VA avdelning för att stänga av vattnet i första hand redan på telefon.
    2018-05-09 Shavkat G svarar Almänna Rörjouren
    Ni gör ett kreditupplysning ,sen skickar saltade fakturor ,även för bara besök.Kunden som har ingen betalningsanmärkningar -lämplig att hota med kronofogden.Det ett av nya metoder att lura folk ,vad ?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Simon N
    Simon N skrev om Allmänna Rörjouren
    Kraftig varning utfärdas för detta företag. Systematiska överpriser och kalkylerad användning av folks rädsla för inkasso och kronofogden, när det egentligen är de själva som tar ut överpriser.
    Jag har vunnit en rättsprocess i Tingsrätten mot dem för att få tillbaka de pengar som de krävde (utöver det som de självklart fick för det jobb som de utfört).
    Är man intresserad av denna dom för att se hur man kan vinna mot dem när det gäller deras överpriser så ligger den uppe som PDF på.
    (Notera även att domen har fått "ej prövningstillstånd" utfäst av Hovrätten, det ger domen lite extra tyngd).

Men - om ni inte gjort ert val ännu - välj en annan rörfirma. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Allmänna Rörjouren
    Ville få min värmepanna att fungera och ställas in. Montören bytte cirkulationspump, men felet kvarstår!!!
    Alltså var det inte det felet... Ställa in pannan kunde han inte! Arbetet tog 1h och jag debiterades 8200kr. Pumpen kostade 3000kr av denna summa.
    Något rotavdrag har jag fortfarande inte sett till trots att arbetet utfördes i december! Orkade inte ta tag i det eftersom min man nyligen gått bort. Läs mer
    2018-05-04 Almänna Rörjouren svarar Eva N
    Rotavdrag måste man ju begära aktivt då vi gör fel om vi skulle lämna ROT automatiskt utan att kunden begärt det. Då många vill bestämma själv hur man disponerar rotavdraget. Vad gäller kostnaderna i övrigt så var ju detta ett Jouruppdrag som naturligtvis inte kan jämföras prismässigt med jobb utförda under ordinarie arbetstid. Att felet skulle kvarstå verkar konstigt, då det ej anmälts hit som reklamation. Och vi har naturligtvis garanti på våra jobb om så skulle vara fallet. Dock åligger det kunden att anmäla detta till oss.
  • Lars O
    Lars O skrev om Allmänna Rörjouren
    Byte av vattenpump.
    Till en början bra senare sura miner.
    Starta jobbet snabbt men prissättningen var horribel dyrt när jag jämfört efteråt. Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Allmänna Rörjouren
    Kommer på avtalad tid(vilket vi har dålig erfarenheter av med andra). Vi är mycket nöjda, de har gjort utmärkta jobb hos oss! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb leverans och förtroendefull rörmokare Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Allmänna Rörjouren
    Akut byte av varmvattenberedare (vvb) väl genomfört i tid och till angett pris. Trevlig attityd. Läs mer
  • John O
    John O skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabbt och proffsigt bemötande.
    Efter ordentlig kontroll visade det sig vara kondens Läs mer
  • Ragnhild W
    Ragnhild W skrev om Allmänna Rörjouren
    Stopp I handfat och dusch. Fick snabbt hjälp av proffsig hantverkare som förklarade problemet och som på förfrågan såg till att jag fick rotavdrag. Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Allmänna Rörjouren
    Kom snabbt och satte in toaletten. Läs mer
  • Dominic M
    Dominic M skrev om Allmänna Rörjouren
    de beskrev sig som experter på Nibe. personen som kom ut var otrevlig. lyssnade inte riktigt på att vi hade haft brand, därav att det var rotade. han kritiserade jobbet som hade gjorts tidigare. ringde nibe men lyckades inte återstarta. det kostade 3500 för 1,5 timmars jobb. dagen efter löstes problemet av annan rörmokare på tio minuter. han är inte nibe expert. chefen på rörjouren har trots flera email aldrig svarat. dålig stil, dålig service och dyrt. Läs mer
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Allmänna Rörjouren
    Svarade snabbt och kom snabbt och bytte duschblandare som gått sönder. Läs mer
  • Per G
    Per G skrev om Allmänna Rörjouren
    Byte av toalettstol skedde snabbt, enkelt och glatt humör. De om i tid, höll snyggt, städade och tog med sig den gamla toastolen hem. Jag önskar alla hantverkare var så här lätta och trevliga att ha att göra med! Läs mer
  • Bengt Ö
    Bengt Ö skrev om Allmänna Rörjouren
    Obehaglig upplevelse rakt igenom. Rörmokaren kom utan delar trots att dessa specificerades vid beställningen. Inget arbete utfördes, de fakturerar ändå 2.600 inkl servicebil, restid och arbetstid. Bestrider fakturan direkt, bemöts otrevligt. Föreslår en kompromiss, inget svar. De ansöker hos kronofogden! Utan att ens lyfta luren och prata med kunden! Har byggt och renoverat tre villor men aldrig varit med om liknande, katastrof, UNDVIK Läs mer
    2018-04-30 Almänna Rörjouren svarar Bengt Ö
    I ditt fall var det ju frågan om delar som man normalt inte ligger med i bilen. Medans montören var på väg till grossisten ringde du ju och avbeställde vidare åtgärder. Varvid en minimidebitering togs ut för vårat redan påbörjade arbete. Inget konstigt med det.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Allmänna Rörjouren
    Alldeles för dyrt, tar betalt för 2 timmar trots begränsad tid på plats. Tar överpriser för reservdelar. Otrevlig kundhantering Läs mer
  • Robert D
    Robert D skrev om Allmänna Rörjouren
    Allmänna Rörjouren hjälpte mig med att ansluta vatten och avlopp till ett pentry. Allt gick mycket smidigt från beställningen till utförande. Jobbet gjordes mycket proffesionellt och med hög kvalitet. Uppskattar speciellt att montören valde att göra en snygg och genomtänkt lösning. Jag är med andra ord mycket nöjd och kommer anlita dem igen! Läs mer
  • Maud H
    Maud H skrev om Allmänna Rörjouren
    Trevligt bemötande bra service bra ordning kommer när dom säger. Har bytt toalettsits vid två tillfällen och rensning av avloppet en gång. Vi har verkligen varit nöjda med bemötande och utförande av arbetet. Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Allmänna Rörjouren
    Jag beställde och fick en renspolning av rörledningarna från främst våt utrymmen, jobbet gjordes vad jag kan bedöma väl. Jag fick också lite tips att tänka på vid en ev renovering av badrum. Problemet jag hade med rör som var igensatta vart åtgärdat. Tiderna som var avtalade hölls och jag fick ett vänligt bemötande, jag är nöjd. Läs mer
  • Susanne T
    Susanne T skrev om Allmänna Rörjouren
    De svarade fort i telefonen och på ca 1 timma var de på plats, det gjorde att vi kunde fortsätta att planera vår julafton här, då vi fick vatten igen ! 👍😊 mvh Beatrice Läs mer
  • Laila Z
    Laila Z skrev om Allmänna Rörjouren
    Mycket nöjd!
    Trevlig och kunnig personal ! Läs mer
  • Per O
    Per O skrev om Allmänna Rörjouren
    Jag fick hjälp med att byta en wc- stol som hade slutat att fungera. Fungerade alldeles utmärkt. Fick arbetet gjort redan samma dag som jag ringde. Grabben som var här gjorde ett strålande jobb och var väldigt artig och trevlig. Läs mer
  • Ylva
    Ylva   skrev om Allmänna Rörjouren
    Ringde en söndag då vi fick stopp i avloppen. Vi fick kontakt och hjälp inom en timma. Mycket bra!
    Rören rensades från trädgrenar så vi fick igång avloppen. Läs mer
  • J S Produktion Ab
    J S Produktion Ab skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb akututryckning
    Kunnig personal
    Bra utfört jobb Läs mer
  • Torkel B
    Torkel B skrev om Allmänna Rörjouren
    Fantastiskt bra mottagande i telefon och suveränt duktig rörmokare som löste problemet och gav bra tips.
    Klart över förväntan. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb hantering av värt ärende och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • David W
    David W skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb respons!
    Fixade problemet ute i skärgården från första samtal till fullfört arbete under 5 timmar.
    Snyggt jobbat! Läs mer
  • Samuel B
    Samuel B skrev om Allmänna Rörjouren
    Har anlittad företaget att rensa avlöp eftir c 3 veckor forstop samma avlöpbrun det er inte normal Läs mer
    2018-01-17 Almänna Rörjouren svarar Samuel B
    Vi kan ju naturligtvis aldrig garantera att kunden inte får stopp i avloppet igen efter att vi varit där och spolat. Det vanligaste felet till att det blir stopp i avloppet beror på defekter i rörsystemet. Och det krävs då ofta större åtgärder än en avloppspolning för detta. Dock är detta inget som kan ses genom att bara spola avloppet. Då detta endast syftar till att ta bort det som blockerar i röret och ej ordna orsaken till stoppet.
    Har man återkommande stopp i ett gammalt rörsystem så finns det stor anledning att misstänka att röret är defekt. Allra helst om kunden vet med sig att inget otillbörligt spolats ner i avloppet någon av gångerna.
  • Anna-karin B
    Anna-karin B skrev om Allmänna Rörjouren
    Lätt att få kontakt med, snabb och smidig service. Trevligt bemötande. Lite dyrt. Läs mer
  •  per M
     per M skrev om Allmänna Rörjouren
    Bra och snabb service. Ringde före för att säkra att de tog med sig rätt prylar. Läs mer
  • Bill P
    Bill P skrev om Allmänna Rörjouren
    Jag fick hjälp med en CTC panna. Blev glad att ni kunde hjälpa så snabbt. Det var första gången för mig. Våra förening behöver ibland hjälp med våra värmepannor.
    Tack för hjälpen.
    M. V. H.
    Bill Persson Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Allmänna Rörjouren
    Bra och trevligt bemötande dessutom snabba Läs mer
  • Reidar P
    Reidar P skrev om Allmänna Rörjouren
    Läckande rör, trasigt expansionskärl o cirkpump. Kunnigt, personligt och bra! Läs mer
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Allmänna Rörjouren
    Installerat en dusch och duschblandre.
    Ringer och bokar tid med mig. Ställer inga kontroll frågor hur jag får vatten till lägenheten. Säger när
    Han kommer att inte kan utföra arbetet, pågrund av jag inte har tagit reda på vilken kran som går till min lägenheten att jag inte hade meddelat grannarna att vattnet skulle stängas av + att han måste installera badyfix. +att jag skulle betala för att jobbet som inte utfördes och att han måste komma tillbaka en annan dag.
    Otrevlig Karl allt detta kunde ha undviks om rörmokaren hade ställt kontroll frågar i telefon.
    Känns som att företaget vill tjäna extra pengar på en Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb åtgärd som gav önskat resultat. Städade upp efteråt. Nöjd med tjänsten. Läs mer
  • Jan N
    Jan N skrev om Allmänna Rörjouren
    Hjälp med en Nibe värmepump som läckte.
    Snabb, proffsig o trevlig hjälp Läs mer
  • Annicka L
    Annicka L skrev om Allmänna Rörjouren
    Kanonservice. Snabbt på plats, noggrann!! Läs mer
  • Johan W
    Johan W skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabba, hjälpsamma och trevliga Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Allmänna Rörjouren
    Reparation av läckande wc-stol. Snabbt fixat utan problem. Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Allmänna Rörjouren
    Snabb o proffsig service när min värmepump strejkade mitt i överlåtelse av huset! Läs mer
  • Märtha E
    Märtha E skrev om Allmänna Rörjouren
    Allt funkade bra och smidigt.Vi hade fått stopp i avloppet och en spolbil kom snabbt och rensade. Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Allmänna Rörjouren
    Svarade direkt, kunde snabbt komma o åtgärda trasig badkarsblandare och läckande kökskran. Trevligt bemötande, snabbt åtgärdat så vi är mkt nöjda Läs mer
  • Rolf D
    Rolf D skrev om Allmänna Rörjouren
    Avloppsspolning. Er hjälp var mycket bra snabb hjälp. Jobbet utfördes proffsigt. Läs mer
  • Janet M
    Janet M skrev om Allmänna Rörjouren
    Mycket snabba och seriösa. Prisvärda och gott bemötande
    Janet Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Allmänna Rörjouren
    Vi hade stopp i avloppet i köket och ringde flera firmor som hade jour. Allmänna Rörjouren tog omedelbart emot felanmälan och la ut jobbet till nästa morgon. En VVS kille dök upp på avtalad tid och löste problemet. Visst kostade det en del men det är precis så här man vill bli bemött. Läs mer
  • Annis L
    Annis L skrev om Allmänna Rörjouren
    Supernöjd, snabbt snyggt och prisvärt. Rekomenderar Er med nöje Läs mer
  • Anne B
    Anne B skrev om Allmänna Rörjouren
    Mycket snabbt och bra jobbar super nöjd Läs mer
  • Per J
    Per J skrev om Allmänna Rörjouren
    Bra bemötande och bra service. Behandlade mitt ärende snabbt och jag hade en ny elpanna installerad tre dagar senare. Läs mer

Postvägen 2B, 192 66 Sollentuna