Renovera badrum i Sollentuna

5 rekommenderade badrumsrenoverare i Sollentuna

QI Construction

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd med din renovering eller ombyggnation. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag!
    Jenni S
    Jenni S: Vi anlitade Qicon hösten 2016 för att bygga ut vårt hus. De levererade exakt vad vi beställt enligt tidsplan och budget!...

Potentia Bygg

Steglitsvägen 55, Sollentuna
    Vi bygger speciella lösningar på plats! Jobben utförs med noggrannhet, vilket genererar till en bra kontakt med kundsom ofta sträcker sig många år framöver!
    Andreas L
    Andreas L: Fantastiskt engagemang! Tänker på detaljer och levererar toppkvalite

Allmänna Rörjouren

Postvägen 2B, Sollentuna
    Allmänna Rörjouren arbetar med VVS-jour, renovering och service/underhåll med över 35 års erfarenhet i branschen.
    Lillemor W
    Lillemor W: Bra bemötande. Hade en värmepump som tanken läckte vatten. Snabb hjälp med en ny.

Norrsidans Bygg AB

Disavägen 19, Sollentuna
    Vi utför totalentreprenad på renovering eller nybyggnation både in- och utvändigt. Tveka inte att höra av er för att få en offert!
    Erik R
    Erik R: Mycket bra firma! Rekommenderas!

Offo Bygg AB

Häggviksvägen 4, Sollentuna
    Anna S
    Anna S: Väldigt nöjda med bygget som följde tidsplan, budget o lösningar av alla problem som dök upp under utförande. Alltid tre...
Sida:   1