Läs vad 25 kunder tycker om Ormsta ByggserviceAB/Montage1 2

• 2019-11-29
    Fick hjälp med att renovera badrum. Duktiga hantverkare som gav tips och lyssnade på vad som önskades. Allt flöt på med ett bra resultat. Nöjd kund!
  • 2019-10-29
    Renovering av ytskikt kontorslokaler inkl toaletter.

Ormsta utförde ett bra arbete inom den planerade tidsramen. Bra kommunikation mellan hantverkarna-anställda (arbetet utfördes mestadels på arbetstid). Pålitliga och trevliga.
  • 2019-10-23
    Snabbt och bra snabbt och bra snabbt och bra
  • 2019-10-23
    Vi anlitade Ormsta (Oscar Petersen) som totalentreprenör och samordnare för alla hantverkare som behövs för att göra en badrumsrenovering.
    Samordningen mellan byggarbetare, rörmokare, elektriker och målare fungerade på ett föredömligt sätt (stort A) vilket innebar att jobbet aldrig "stoppades upp". Vidare hanterade samtliga hantverkare "oförutsedda händelser" som alltid inträffar vid renovering av ett gammalt hus på ett mycket bra sätt. Vi uppfattade också att samtliga hantverkare som anlitades via Oscar var mycket seriösa och duktiga yrkesmän.
    På grund av omständigheter som varken vi eller Oscar kunde förutse blev renoveringen mycket mer omfattande än vi tänkt från början. Vi fick dock detaljerad spec på både arbetstimmar och material som inte ingick i grundofferten.
    Mot bakgrund av vad vi skrivit ovan kan vi med nöje rekommendera såväl Ormsta som samtliga övriga hantverkare som anlitats via Oscar.
    Det enda "strulet" vi hade var en del "administrativt krångel" i samband med faktureringen samt att vi fortfarande inte erhållit en del "fotodokumentation" på bilder från renoveringen som vi lovats, samt att några "marginella finjusteringar" av jobbet ännu kvarstår.
  • 2019-10-23
    Fint bemötande och god service!
  • 2019-10-23
    Ombyggnation av yttertaket sköttes på ett utmärkt sätt!
  • 2019-10-22
    Ormsta Byggservice AB utförde totalrenovering av vårt badrum på ett utmärkt sätt.🤗🤗
    Ett team av kunniga, skickliga och trevliga hantverkare med Oscar Pedersen som ansvarig gjorde att renoveringen helt motsvarade våra förväntningar.
    Tidsplaneringen hölls!👍👍
  • 2019-10-21
    Vi är jättenöjda med Ormsta byggservice!
    Trevligt bemötande och alltid lyhörda när vi hade kom med byggtekniska frågor
  • 2019-10-21
    Köpte ett kök bra bemötande snabbt svar
  • 2019-10-21
    Lite lång ställtid, i övrigt nöjd.
  • 2019-10-21
    Fungerade bra. Positivt på alla sätt.
  • 2019-05-09
    Trevliga, lyhörda och noggranna. Levererade som vi önskat och även med det lilla extra.
  • 2019-05-09
    Tillbyggnad av rum i garage

Den billigaste offerten av de vi tog in. Trevligt bemötande av arbetsledare! Körde igång på utsatt tid, blev klara i stort när de sagt från början.
    Gjorde även några saker som ej fanns i offerten utan att ta extra betalt för det, bland annat mera isolering i golvet för att de tyckte de blev bättre = seriöst!
    Mycket nöjda! Kan absolut rekommendera Ormsta bygg.
    Stefan R
  • 2019-05-03
    Totalentreprenad för totalrenovering av en 3-rumslägenhet, Rivning av betongväggar samt uppsättning nya flyttade väggar, Nytt kök, Nytt helkaklat dusch utrymme med klinker och värmegolv, Klinkergolv i kök och Hall, Nya parkettgolv, Ny jordad El i hela lägenheten, Sänkning av tak för Spottar i Hall, Kök och Duschutrymme. Målningsarbeten.

Bra bemötande, kontinuerlig redovisning av timmar och kostnader.

Bra underentreprenörer.

Kan varmt rekommenderas.
  • 2019-04-28
    Renovering av lägenhet, rum, kök och badrum. Mkt bra bemötande, företaget levde upp till alla förväntningar. Skickliga pålitliga och mycket trevliga hantverkare.
  • 2019-04-26
    Utbyggnad av huset i forma av ett förråd

Bra killar att jobba med
  • 2019-04-26
    Haft ett par utmärkta samarbeten med Ormsta, bra killar och ett gott utfört arbete.

Kommer att vända mig till dem igen.
    Christian A
  • 2019-04-25
    Vårt staket runt terrassen rasade under vintern. Ormsta Bygg gjorde arbeten hos grannen och vid förfrågande lovade de att hjälpa oss med reparationen. Tror att de fick hjälp av någon underleverantör. Det blev ett ganska stort jobb. De blev klara i tid men en mindre detalj ( ventil i huset) skulle de fixa senare. Jag påminde ca 4-5 gånger men de kom aldrig. Jag gav upp trots att jag betalat för ventilen som jag aldrig fick.
    Skruvarna som håller metallhattarna på stolparna är för korta så de lossnar ,så dem får vi nog byta ut. De lossnar hela tiden.
    skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1
    Hej Eili, Vi ber verkligen om ursäkt för ert missnöje och att det fanns som ni upplever brister i vårt arbete. Detta har vi tyvärr inte fått vetskap om. Vi kommer självklart och åtgärdar och kollar vad som behöver justerat när det passar er. Jag kommer kontakta er i dagarna för att boka in en tid som passar er bäst. Hur låter det?
    Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Visa svar
  • 2019-04-25
    Vi använde oss av företagets tjänster i vår bostadsrättsförening i Vallentuna i samband med att vi renoverade våra balkonger. Vi är mycket nöjda - både med genomförandet och slutresultat. Vår kontaktperson från företagets sida var noggrann med att återkoppla under hela processen.
    Bra och pålitlig samarbetspartner
    Kristofer S
  • 2019-04-25
    Hyr in personal vid behov från Ormsta Byggservice, det fungerar jättebra.
  • 2019-04-25
    Vi har byggt om vår 20-tals villa och Ormsta Bygg har hjälpt oss med hela renoveringen, de ombesörjde all kontakt med andra hantverkare och koordinerade detta på ett väldigt bra och informativt sätt, vill man vara säker på att ombyggnationen görs med rätt känsla och genomföra projektet med en trygg partner är Ormsta det bästa valet.
  • 2019-04-25
    Byggde nytt badrum, mycket proffsigt utfört, trevligt bemötande och höll väldigt högklass rakt igenom projektet.
  • 2019-04-25
    Håller tider! Budget! Begåvade hantverkare som månar om att det ska bli bra. Vi har enbart gott att säga om Ormsta Byggservice. Jag är dessutom en petnoga kund :-) men är nöjd med helheten och rekommenderar verkligen dem. Jag hade dessutom tagit in 3 olika offerter innan jag bestämde mig. De låg i mitten men gav ett tryggt och stabilt intryck.
    Anette J
  • 2019-04-25
    Seriös och pålitlig entreprenör. Bra dialog kring förändringar som uppstod och hela tiden professionell och kostnadsmedveten dialog.
    Rekommenderas!
    skrev om Ormsta ByggserviceAB/Montage1

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte