Haga Plattsättning AB

Haga Plattsättning AB

hagaplattsattning.se

Välkommen till Haga Plattsättning! Vi erbjuder professionell projektledning och strävar efter att överträffa dina förväntningar, vilket har resulterat i många återkommande kunder. Vi har en bred personalstyrka med designers, entreprenörer och andra specialister för att uppfylla alla behov inom kakel, totalrenovering och byggnation....

12 omdömen om Haga Plattsättning AB

Fernando G
Skrev om Haga Plattsättning AB

The service that we purchased was applying micro cement to all of out bathroom walls and floor. The service was ver quick and the communication efficient, and, even though I wouldn't say that the result was perfect (e.g., some small scratches on the floor or very uneven zones), I think it was good enough for the price and the time spent. But I wouldn't have minded a more polished finished even if I had to pay a little bit more.

Argent H
Skrev om Haga Plattsättning AB

Haga Plattsättning, och framförallt allt Adem, överträffade mina förväntningar. Kakelarbetet var enastående, och Adams tillgänglighet gjorde ändringar smidiga. De generösa rabatterna på kakel och badrumsmöbler förstärkte verkligen min positiva upplevelse. Professionellt och engagerat plattsättare– jag är mycket nöjd och rekommenderar starkt! kommer anlita dem flera gånger.

David E
Skrev om Haga Plattsättning AB

Bra samarbete med Haga platt och väldigt nöjda med bra utfört arbete både kvalite och höll tidsramen för badrummen vi anlitade för. Ett företag att varmt rekommendera

Emelie N
Skrev om Haga Plattsättning AB

Adam har hjälpt oss vid flera tillfällen och är kunnig, en skicklig hantverkare och alltid hjälpsam!

Hussam H
Skrev om Haga Plattsättning AB

Pålitlig, duktig och seriös hantverkare som vi rekommenderar.

David B
Skrev om Haga Plattsättning AB

Jag hade nyligen nöjet att anlita Haga Plattsättning för att kakla stänkskydden i mitt kök samt lägga klinkers i hallen. Redan från första besöket imponerades jag av den professionella servicen jag fick. Adam, som var ansvarig för projektet, var mycket kunnig och tillmötesgående. Under första besöket fick jag inte bara en tydlig och detaljerad tidplan för arbetet utan också en transparent kostnadsuppskattning. Detta skapade en trygg och förtroendefull grund för samarbetet. Själva arbetet utfördes med hög precision och...

David E
Skrev om Haga Plattsättning AB

Riktigt bra företag med mycket erfarenhet kring plattsättning. Fint utförande och proffs bemötande.

Slobodan K
Skrev om Haga Plattsättning AB

Bra och pålitlig plattsättare som är duktig . Samarbetat med honom längre tid .

Aleksandar S
Skrev om Haga Plattsättning AB

Så nöjd med mina toaletter och mitt badrum. Snabbt gick det också och jättebra bemötande. Rekommenderar starkt Haga Plattsättning!

Magomed M
Skrev om Haga Plattsättning AB

**Utmärkt samarbete med Haga Plattsättning AB** Som ägare av ett måleriföretag har jag haft nöjet att samarbeta med Haga Plattsättning AB på flera projekt, och jag är imponerad av deras kompetens och professionalitet. Här är några av de skäl varför jag rekommenderar dem: **Högkvalitativt arbete:** Haga Plattsättning AB har visat enastående hantverksskicklighet i sina plattsättningsprojekt. De har levererat varje gång med högkvalitativt arbete och uppmärksamhet på detaljer. Våra kunder har varit mycket nöjda med resultatet....

Konstantin M
Skrev om Haga Plattsättning AB

Grabbar jobbar snabbt och fint. Nöjd med deras jobb.

MIRZO K
Skrev om Haga Plattsättning AB

Har anlitat Haga plattsättning vid flera tillfällen och är allting lika nöjd. Trevlig och proffsig personal. Ser fram emot att få samarbeta igen. Rekommenderar varmt!