Svensk Byggsolution AB

Svensk Byggsolution AB

Ring 08-83 17 77 svenskbyggsolution.se

Ambitionen från start 2016 har varit att ta oss an små och stora projekt. Vi har mångårig erfarenhet i branschen och gör allt i vår kraft för att du ska få en bra kundupplevelse under din renovering. Våra tre grundläggande värderingar är öppenhet, respekt och hjälpsamhet. Tack vare våra processer underlättar det vår dialog...

10 omdömen om Svensk Byggsolution AB

Daniel T
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Jag anlitade Svensk Byggsolution för att bygga 26m staket runt med tomt och entré trall. Jag fick ett väldigt professionell bemötande med ordentligt offert för arbetet med vad som ingick detaljerat. Förväningarna var höga då jag kontrollerat deras arbete tidigare via deras Instagram konto. Resultatet av arbetet blev över förväntat och hela familjen är super nöjda och samtliga grannar i området lovordar ett snyggt arbete.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Eleonor S
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Överlag väldigt bra! Hjälpsamma och seriösa. Saker som missats tog dom direkt tag i och löste. Bra kommunikation. Kan varmt rekommenderas

Svar från Svensk Byggsolution AB

1500kvm målade fasadytor ✅ Riktigt härligt jobb hos er i föreningen som vi är stolta över att vi fick göra 😀

Fadi P
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Sällan man kan säga att byggprojekt håller tidsramen och budget. Tack Svensk Byggssolution för gott samarbete och alla råd och tips.

Svar från Svensk Byggsolution AB

En ära varje gång att få jobba hos er!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Ninos I
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Väldigt proffesionellt bemötande och fick många råd om nuvarande projekt samt andra. Dem fixade mitt badrum samt monterade fönster. Allt gick som utlovat. Höll sina tider och hittade inte på nya utgifter. Rekommenderar den starkt.

Svar från Svensk Byggsolution AB

Väldigt fint hus blev det hos er och vi är tacksamma för de delar vi fick vara involverade i!

Sören A
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Totalrenovering av badrum. Detta är ett företag som vill göra rätt för sig på ett mycket bra sätt (även om det därmed kan dra ut lite på det rent tidsmässigt - vilket dock inte var något större problem för vår del). Slutresultatet blir utmärkt och jag ger mina allra bästa rekommendationer till Tanious och gänget runt honom!

Svar från Svensk Byggsolution AB

Det har varit ett roligt projekt hos er och det blev väldigt fint till slut.

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Gonca G
Skrev om Svensk Byggsolution AB

I had done my full home renovation with Svensk Byggsolution AB and the result was perfection. They pay attention to every detail and ensure the end result is top notch. I cannot recommend them enough, especially if you need several things done in your home and you want good project management.

Svar från Svensk Byggsolution AB

Thank you Gonca for the great review, details is very important to us to achieve great result. Your amazing choice of the interior design was very helpful

08 A
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Vår erfarenhet av Svensk byggsolution är över förväntan. Från dialog till samarbete och avslut av projekt. Ett företag som tar uppgiften på stort allvar och levererar ett bra resultat inom budget. Vill du anlita ett företag som är enkla att göra och levererar så anlitar ni SBS.

Svar från Svensk Byggsolution AB

Vi är alltid tacksamma och uppskattar vårt fina samarbete!

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jeremiah C
Skrev om Svensk Byggsolution AB

They did the work on schedule, on budget, and cleanly.

Thank you Jeremiah for the opportunity 🙌🏻👍🏼

Sara Ö
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Vi kan varmt rekommendera Svensk Byggsolution AB. Mycket snabb och tydlig kommunikation, lyhörda för våra önskemål men kom även med bra förslag på förbättringar. Bra kvalitet på arbetet. Höll tidplanen perfekt. Vi är mycket nöjda.

Svar från Svensk Byggsolution AB

Stort tack till er för fint samarbete!

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Sina A
Skrev om Svensk Byggsolution AB

Tillförlitlig firma som levererade över mina förväntningar. Skulle absolut använda dom igen. Bra priser, bra kvalitet och framför allt höll dom vad dom lovade.

Svar från Svensk Byggsolution AB

Tack för att vi fick jobba hos er igen. Ni var tydliga med ritningsunderlag och snygga val av produkter som bidrog till ett topp resultat!