Alla kategorier Takläggare Stockholms län Solna Villatakexperten.se

Villatakexperten.se

Råsundavägen 117 A, 169 50 Solna — Visa karta

Villatakexperten utför takläggning och reparation i hela Stockholmsregionen. Vi har som målsättning att alltid leverera högkvalitativa jobb till låga priser, något som i slutändan ger nöjda kunder. Vi erbjuder flexibla lösningar, punktlighet och tak av högsta kvalitet med gedigen erfarenhet av yrket och branschen. En tydlig arbetsprocess finns utformad, med avslutande kontroll och garanti, detta för att skapa trygghet för kunden. Vi är dessutom godkända av Villaägarnas Riksförbund.
Välkommen att kontakta oss för ett inledande kostnadsfritt hembesök!

Läs vad 19 kunder tycker om Villatakexperten.se

• Ingemar J
    Ingemar J skrev om Villatakexperten.se
    Villatakdpecialisten la nytt tak på vårt hus. Bytte råsponten, nytt underlag, läkt och cementtegel. La också mer isolering på kattvindar. Det gick fort och blev mycket snyggt, så bra som det kan bli på ett gammalt hus.
    Ingemar och Ingrid
    Vitmåravägen 62
    Upplands Väsby
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Villatakexperten.se
    Jag är otroligt nöjd med mitt takbyte, inte bara resultatet utan också hur jag blev bemött samt hur jobbet utfördes.

Taket var bytt på en vecka och jobbet gjordes mkt proffsigt, efter det att jobbat varklart var området kring huset rent och snyggt.
  • Jan P
    Jan P skrev om Villatakexperten.se
    Mycket kunnigt och trevligt bemötande i samband med offertbesök. Suverän och duktig takläggare (Matti). Bra jobb med plåtarbete över större burspråk med ordentlig avvattning, Plåttäckningen ansluter ända fram tiill och över nock. Snygga betongpannor (Jönåker Protektor). Helt nytt tak med råspont och fibermattor på hus och garage. Bra styrning av jobbet av Martin Eriksson. Är idag en mycket nöjd kund och kan verkligen rekommendera detta företag! Fick mycket för pengarna (förmånligt pris). Jan Pettersson Skälby Järfälla
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Villatakexperten.se
    Mycket bra och informatift bemötande under hela entreprenadtiden. Entreprenaden har innefattat rivning/demontering av bef. takpannor, läkt, papp och tillhörande plåtar. Montering av nytt material vilket utfördes mycket noggrant samt under kort tid. Bortforsling av dem. material samt slutstädning. Är mycket nöjd med entrprenaden samt dess utförande och bemötande från hantverkare.
    Entreprenaden har har således uppfyllt mina förväntningar.
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Villatakexperten.se
    Bemötandet av samordnaren Martin var undermåligt. Vid första kontakt i deras formulär så svarar ingen från företaget. Jag ringer efter en vecka för att höra varför ingen återkopplat på offertförfrågan. Blir hänvisad till en Martin. Han hävdar han inte mottagit ngt mail. Vidare har den kontakten med Martin varit undermålig rakt igenom. Han svarar inte på mail, sms eller telefonsamtal. Tillslut ringer min man upp och då svarar han! Han svarar sedan endast på mitt sms då jag uppgav att jag betalat fakturan! Dålig information kring utbyggnaden av takfoten och att måleri inte ingick. Bristande information av Martin. Takläggaren Marti var däremot trevlig och gjorde ett jättebra jobb. Jag skulle absolut aldrig rekommendera företaget till någon jag känner!!
    2017-06-29 K3 Byggnads svarar Elisabeth A
    Hej Elisabeth, verkligen tråkigt att ni upplevt mitt arbete så undermåligt. Den uppfattningen fick jag verkligen inte av din man när vi sågs vid slutbesiktningen. Jag tar tar med mig din feedback och kan till viss del hålla med om att kommunikationen mellan oss kunnat vara bättre. Bra att ni nöjda med arbetet det är trots allt det viktigaste..!

Jag önskar er en trevlig sommar!

Martin
  • Per M
    Per M skrev om Villatakexperten.se
    Vi bytte yttertak ( papp, läkt , betongpannor och regnvattensystem ) på vår villa i Täby. Villatakexperten gjorde ett bra jobb , allt från första kontakt med offert till slutfört arbete inkl. slutstädning . Allt väldigt proffsigt utfört ,helt enl. tidplan samt överenskommen kostnad.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Villatakexperten.se
    Ett noggrant och proffsigt takarbete utfört enligt överenskommen tid och offert vi är
    mycket nöjda med Martin Eriksson och hans team Vid nästa projekt kommer vi att anlita dom igen Vi kan varmt rekommendera dom
  • Risto H
    Risto H skrev om Villatakexperten.se
    Mycket nöjd med takbytet! Allt gick enligt plan och inga som helst bekymmer med något. Rekommenderas varmt!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Villatakexperten.se
    Vi fick hjälp med omläggning av tak - rivning av pannor, papp, läkt, hängrännor, dålig råspont osv., ockulärbesiktning och åtgärder som behövdes, ny papp, läkt, pannor, vindskivor, skorstensbeslag, hängrännor m.m. Tog ca 1 vecka (ca 180 kvm tak med vinkel).

Vi fick ett seriöst intryck redan vid inledande mötet och offereringen. Vi tog in många offerter men valet föll på K3 (Villatakexperten) då dom ingav mest förtroende till ett bra pris. Bra kommunikation under arbetets gång samt rimliga förslag på extra åtgärder som genomfördes direkt under arbetets gång (efter vårt godkännande). Engagerad och lättillgänglig projektledare. Bara positivt!
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Villatakexperten.se
    Bemötandet var bra från början och jobbet som utfördes gick galant och snabbt.
    Takläggaren var kunnig och visste precis hur han skulle göra. Det märktes att han jobbat länge och hade stor erfarenhet av takläggning. Han var helt ensam och fixade taket med att ta bort alla pannor, läkt, papp och bytte ut råsponten på flera ställen. Han la ny papp, ny läkt och nya pannor. Hela jobbet tog knappt 1 vecka. Helt suveränt!

Målarna var också duktiga och gjorde ett bra jobb.

Vi är mycket nöjda med resultatet och har fått ett fint tak och fint målat.
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Villatakexperten.se
    Vi anlitade Villatakexperten för omläggning av vårat tak, vi är jättenöjda. Bra arbetsledning, duktiga takläggare och inga överraskningar på fakturan. Kan verkligen rekommendera Villatakexperten
  • Johan H
    Johan H skrev om Villatakexperten.se
    K3 lade om taket på vår villa. Hela arbetet från montage av ställningar, leverans av material, läggning av taket till städning av arbetsplatsen var en smidig process. Trots en hel del regn slutfördes på rätt tid. Ett riktigt gediget jobb från början till slut. Väldigt trevlig personal dessutom.
  • Alexander V
    Alexander V skrev om Villatakexperten.se
    Tog in K3 för takrenovering. Fick redan vid första kontakt på telefon en bra känsla i magen. Seriöst och vänligt bemötande som fick mig att känna den trygghet jag behövde. Känslan visade sig stämma och resultatet var minst lika bra som det inledande intrycket. Har varmt rekommenderat företaget till vänner och familj.
  • Fatih C
    Fatih C skrev om Villatakexperten.se
    Hej!

Jag skulle varmt vilja rekommendera K3 Entreprenad till alla som behöver deras tjänster & service. Väldigt service minded, alltid tillgängliga vid telefon & mail. Under hela byggnationen har de informerat mig om byggnationens gång med bilder & information då jag under tiden var utomlands. Var supernöjd med jobbet när det blev färdigt. Det finns få företag som K3 Entreprenad, de höll i mitt fall alla datum & det var inga konstigheter alls.

Jag tackar för deras tjänster samt för den service jag fått.

Med vänliga hälsningar Lilla Rött!
  • Christina N
    Christina N skrev om Villatakexperten.se
    Omläggning av villatak.
    Samarbetet med K3 har fungerat mycket bra; från första besöket, offertgivningen, takläggningen fram till slutbesiktning. K3 hade en duktig och noggrann takläggare, som vi kunde framföra våra frågor till under arbetets gång.
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Villatakexperten.se
    Otroligt proffsiga och kunniga inom området.
    Plus att det gick snabbt och smidigt.

Rekommenderar K3 starkt!
  • Niklas
    Niklas skrev om Villatakexperten.se
    K3 Tak & Fasad har hjälpt oss med att lägga tak på vårt radhusprojekt i Knivsta. K3 Tak & Fasad hjälpte oss med allt ovan takstolar, d.v.s. råspont, papp, läkt, pannor, hängrännor/stuprör etc.

Arbetet gjordes på ca 1 månad och allt löpte väldigt smidigt. Vi är mycket nöjda med samarbetet. Tider och priser har hållits och vi ger dem betyget 5. De kan varmt rekommenderas.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Villatakexperten.se
    K3 hjälpte mig med att lägga om taket med nya betongpannor, ny papp samt plåtarbeten.

Jag är väldigt nöjd med resultatet och hur arbetet utfördes.

Rekommenderar K3 Stockholm om ni behöver hjälp med takarbeten.
  • Hermelin Fastigheter Ab
    Hermelin Fastigheter Ab skrev om Villatakexperten.se
    Snabb och korrekt återkoppling i alla lägen. Mycket proffsigt utfört!

Råsundavägen 117 A, 169 50 Solna