Lamelis Byggexperten AB

Lamelis Byggexperten AB

www.lamelis.se
  • Badge2023

Välkommen till Lamelis Byggexperten! Vi på Lamelis Byggexperten är experter inom nybyggnation och renovering. Vi brinner för vårt yrke och vårt fokus är att se till att du som kund blir nöjd. Vi följer med i utvecklingen vad det gäller byggteknik och byggmaterial. På bara 10 år har det hänt mycket inom branschen och vi ser...

26 omdömen om Lamelis Byggexperten AB

Arian F
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Jag vill varmt rekommendera Lamelis team för alla som överväger att renovera sitt hem. Från start till mål visade de professionalism och expertis. Det mest imponerande var deras breda kompetens inom olika aspekt av renoveringen - inget problem var för stort eller för litet för dem att hantera. Lamelis var flexibla. Lamelis anpassade sig smidigt till varje ny utmaning och förändring vi föreslog. Denna flexibilitet gjorde hela processen betydligt mindre stressfylld. När det gällde prissättningen var Lamelis rimliga. Ärligheten...

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Arian för ditt omdöme!

Mohamad J
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Väldigt smidigt under projektets gång, tack för all hjälp och kommer kontakta er framtida renoveringar och beställningar! Super nöjd, TACK!

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Mohamad för ditt omdöme!

Linda R
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Vi har anlitat Lamelis för en total renovering av övervåning inklusive takisolering på 80kvm (med två stora sovrum, ett allrum samt ett badrum med dusch & badkar) samt ett dubbelgarage med förråd på 55kvm under perioden juni-september 2023 i Vallentuna (nytt hus). Projekt var ganska stort och komplicerat och vi anpassade vår plan lite efter situationer längs vägen och därför tog projektet ett par veckor längre än beräknade. De som jobbar på Lamelis är punktliga, duktiga, hjälpsamma, proffsiga och lätt att ha att göra...

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Linda för ditt omdöme!

Daljit H
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Jätte kunniga personal och trevlig samarbetet

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Daljit för ditt omdöme!

Anders H
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

De var trevliga och noggranna när de rengjorde och målade om vårt tegeltak.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Anders för ditt omdöme!

Kiarash E
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Perfekt service från början och trevliga, de kom i tid och var snabba. Vi fick detaljerad offert och de var klara inom avtalad tid med ett väldigt bra resultat. Jämförde flera företag men dessa verkade mest seriösa med bäst offert och det stämde. Vi är väldigt nöjda med takbytet.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Kiarash för ditt omdöme!

Erik O
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Vi lät Lamelis bygg utföra en utbyggnad av vårt fritidshus i form av ett nytt sovrum. De påbörjade uppdraget på utsatt tid och blev klara i tid efter några justeringar och tillägg från vårt håll. Vi var nöjda med resultatet och kommunikationen med dem, och rekommenderar de varmt.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack Erik för betyget. Roligt att höra du är nöjd med oss.

Jessica W
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Bra killar som är kunniga, kommer med råd och gör ett väldigt bra jobb. Om ngt blir fel el missförstånd så åtgärdarna det. Rekommenderar dem varmt och känns som byggare man kan lita på.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack Jessica för betyget. Roligt att höra du är nöjd med oss.

Emin A
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Jättefin kommunikation från början till slut av hela projektet gällande panelbyte på en del av huset samt målning. Ett företag som verkligen tar till sig kundens önskemål och uppfyller de. Jag kommer definitivt anlita Lamelis återigen vid framtida projekt.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack Emin för betyget och tack för att ni använde våra tjänster.

Stefan E
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Lamelis utförde ett komplett takbyte (pannor) samt en del målningsarbeten av ex. undertak. Arbetet skedde enligt tidsplan och utan några oväntade extrakostnader. Jag upplevde Lamelis som ett väldigt seriöst företag och med kunden i centrum.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack för betyget och tack för att ni använde våra tjänster.

Gunnar K
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Trevligt bemötande och ett fint och välgjort takbyte! Jag upplever Lamelis som ett seriöst företag där kunden står i centrum!

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack för betyget. Glad att höra du är nöjd.

Gerry W
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Nytt tak. Snabbt och lätt att få tag på arbetsledare. Inga kostnader utöver offerten tillkom. Arbetet gjordes inom uppskattad tid. Lite språksvårigheter förekom. Om huruvida arbetet är bra utfört eller ej får vi se efter ett tag med regn och snö.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Hej Gerry och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme :) Trevlig helg.

Hassan K
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Lamelis Byggexperten gjorde helrenovering av två badrum hos mig, behov byta stammar till fantastiskt slutresultat! Väldigt bra kommunikation med daglig uppdatering av projektet med bilder via whats up. Veckovis uppdatering av hur långt de kommit i arbetet med mål kommande vecka. Tydlig offert och kommunikation på eventuella tillägg. Inga överraskningar. Hantverkarna var otroligt skickliga och noggranna. Rekommenderas varmt.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack för betyget och tack för att ni använde våra tjänster.

Nicklas K
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Lamelis målade om hela min lgh på 106 kvm , killarna jobbade effektivt och nogrant samt inga långa fikaraster heller! Resultatet blev så snyggt , kan inte annat än rekommendera Lamelis som jag definitivt kommer anlita igen.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack Nicklas för betyget. Det är bara höra av dig om ni behöver mer hjälp.

Kaj Gunnar F
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Hade dåliga vindskivor och fick tips om Lamelis. Fick snabb kontakt och de fixade det perfekt på ingen tid alls och räkningen stämde på öret med offerten. Kan verkligen rekommenderas, jag har definitivt sparat deras kontaktuppgifter för nästa jobb. 😀 /Kaj

NURLAN M
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

fin och fantastisk arbete, snabb och noggran, rekommenderar starkt

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack för betyget. Roligt att höra du är nöjd 😊.

Khudaverdi M
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Jag är mycket nöjd med renoveringen lamelis gjorde av vårt takrenovering. De var skickliga, professionella, effektiva och vänliga. De avslutade jobbet i tid. Även grannarna kompletterade dem med deras renlighet och vänöiga bemötande. Skulle definitivt rekommmendera dem. Mvh Khudaverdi M

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack så mycket för betyget. Glad att höra att du är nöjd.

Surat R
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Tacksamt för fixat diskmaskin och renovering kök och hall, nöjd superbrajobbat

Therese P
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Anlitade Lamelis för renovering av lägenhet. Jag kan starkt rekommendera dem. Mycket väl utfört jobb med trevliga snickare som inte var i vägen när dem arbetade vilket är viktigt för att få vardagen att fungera när man renoverar. Samt ordning på alla saker. Trevliga och skickliga på sitt jobb

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack för betyget. Roligt att höra att du är nöjd 🙏

Vugar H
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Supernöjd med badrum! Vi har ett badrum och ville optimera ytorna för att få plats med både stor kommod, wc, dusch och tvättmaskin. Lamelis var väldigt hjälpsamma och trygga i bygget och hjälpte till med projektledning/ utformning av badrummet. Så fint resultat!

Bilal A
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Vi skulle renovera lägenheten och hade inte erfarenhet av det, så man var riktigt nervös. Vi valde den här entreprenören och jag kan säga att vi inte ångrat det. Vi fick hjälp under resans gång och det som har hjälpt mest var deras professionella sätt att arbeta och svara på våra funderingar väldigt fort. Resultatet är vi väldigt nöjda med. Och de var klara i tid. Rekommenderar varmt.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tack Bilal för betyget. Roligt att höra du är nöjd med oss och det var roligt att samarbeta med dig.

JOACHIM B
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Jag anlitade Lamelis för renovering och omläggning av mitt hustak. Jag är mycket nöjd med deras leverans, från förslag till åtgärder till offert, genomförande och fakturering. Allt gick som på räls.

SHAHIN S
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Taktvätten genfördrdes snabb och effektivt. Klart värt priset.

Svar från Lamelis Byggexperten AB

Tusen tack Shahin för ditt omdöme!

Rashad Z
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Hej! Vi anlitade Lamelis Byggexperten som renoverade taket på vår villa. De gjorde ett bra jobb och de var professionella. Vi var väldigt nöjda med slutresultatet och rekommendera dem med trygghet. Man kan lita på Lamelis ByggExperten

GUSTAV H
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Fantastiskt företag. Så fort jag behöver hjälp anlitar jag Lamelis. De har bla gjort en ihopslagning av två lägenheter, en total takrenovering och diverse renoveringsarbeten. De är väldigt professionella, svarar alltid snabbt och jobbet blir alltid perfekt utfört. Kan varmt rekommendera Lamelis till alla typer av jobb. Svårt att hitta bättre hantverkare.

Tomas
Skrev om Lamelis Byggexperten AB

Vi anlitade Lamelis för att renovera vårt badrum och WC. Jag är jättenöjd med deras arbete. Snygg plattsättning ! Tack Lamelis ByggExperten Häls Tomas