i3 Entreprenad AB

i3 Entreprenad AB

www.i3e.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till i3 Entreprenad AB! Företaget grundades 2018 och är stationerat i Sollentuna. i3 Entreprenad är ett företag som riktar in sig både på den privata och kommersiella marknaden. Vårt kännetecken är alltid en god kundrelation och ett perfekt resultat som kommer sträcka sig i många år framöver. Från platsbyggda bokhyllor...

99 omdömen om i3 Entreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2013

Erna Helena Charlot S
Skrev om i3 Entreprenad AB

Bra bemötande och snyggt utförande.

Clas M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Bra kommunikation och utförande. Vi landade under budget

Patrik M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket bra kvalitet och planering. Enkelt att jobba med I3.

Jan P
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi har haft en bra kontakt med i# Entreprenad för planering av vårat nya hus. Ser fram emot fortsättningen med markarbete och leverans av hus nästa år.

Linus T
Skrev om i3 Entreprenad AB

Lika proffsiga och pålitliga som förra gången vi anlitade i3. Tack för ett bra jobb!

Emil A
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi anlitade i3 Entreprenad för vår husrenovering under 2022 och är inte annat än jättenöjda med Jonny och hans underentreprenörer. Vi valde att genomföra hela renoveringen (kök, badrum, wc, golv, måleri och elarbeten) med en överenskommelse om Timpris och slutresultatet blev till och med bättre än förväntat tack vare deras stora engagemang tips och råd längs med vägen. Slutsumman för renoveringen hamnade inom den uppskattning vi fick utav Jonny under upphandlingen och alla moment var slutförda inom den tid vi avsatt....

Oskar E
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi kontaktade i3E för totalrenoveringen av två badrum samt en tvättstuga. i3E (Johnny) var snabb med offert och låg prismässigt bra till jämfört med andra offerter. Offerten var lätt att förstå och lagom specad. En del andra offerter vi fick var antigen för kort (enbart en totalsumma) eller alldeles för detaljerade av den anledningen svårförstådda. Johnny var projektledare och rådda med snickare, elektriker, rörisar och plattsättare. Alla yrkesgrupper som var där gjorde ett superjobb, inget negativt att säga om någon....

Kjell B
Skrev om i3 Entreprenad AB

I3 är välorganiserade och.målinriktade, riktigt kundvänliga och proffsiga på alla sätt. Vi ville bygga vårat drömhus och fick hjälp av i3 att förverkliga det. Ett år efter meddelat bygglov kunde vi flytta in i huset som verkligen motsvarar det vi ville uppnå och lite till!

Fredrik W
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket bra! Jobbet utfördes professionellt, på utsatt tid och inom den uppskattade budgeten. Kan verkligen rekommendera!!

Lars E
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi blev väl bemötta, serviceinriktade, och fick en lösning på vårt problem att ta bort en mellanvägg - trodde vi! Vår förväntan var förstås att när de var klara så skulle vi ha fått bort mellanväggen och att hålet i golvet och man naturligtvis inte skulle se i taket var väggen stod. Själva arbetet att ta bort väggen blev snabbt och väl gjort. Men sedan så kändes det som att där var deras jobb klart, och så stod vi där med ett hål i golvet och en rand i taket. Vi har fått fixa med golvläggare, extra målare. Så nej,...

Solveig E
Skrev om i3 Entreprenad AB

Anlitade i3 för badrumsrenovering. Fungerade jättebra. Bra kommunikation och väl utfört arbete.

Hans-åke R
Skrev om i3 Entreprenad AB

Blivit väl bemött. Hållit tidplan Denna gång byggde man ett 25 m långt staket oss åt. Tidigare har samma firma rustat upp två badrum med nya kakelplattor på väggar och nya golvklinker. Dessutom nya vägghängande WC-stolar och handfat. I anslutning till ett badrum har också byggts en bastu. Ett tidigare projekt har varit en stenskiva framför entrédörren.

Peder S
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket proffsigt bemötande! Mycket proffsigt bemötande

Sofia C
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mkt proffsiga och pålitliga! Dessutom alltid tillgängliga för frågor och råd. Jag kan varmt rekommendera I3e.

Mikael L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Renovering av kök och hall. Dem levererade ett toppen resultat.

Pia H
Skrev om i3 Entreprenad AB

Trevliga killar som tycker att deras arbete är roligt och givande. Svarar i telefon och på sms i rimlig tid. Ville ha hjälp med idéer och lösningar som inte går att köpa i butik. Kreativa smarta lösningar för att få mitt hem optimalt. Bra diskussioner och ärliga svar. De samarbetar med duktiga och kompetenta hantverkare, såsom elektriker, målare, plattsättare, rörmokare. Vi har byggt om det mesta i huset med i3E, badrum, tvättrum, biorum hall och kök. Snickaren Jonny gillar idén på smarta lösningar för att nyttja...

Lars J
Skrev om i3 Entreprenad AB

Bra projektledning, trevlig personal och hög kvalitet på utfört arbete!

Tobias W
Skrev om i3 Entreprenad AB

Trevligt och professionellt bemötande, mycket seriösa, kunniga och detaljfokuserade. Vi fick otroligt bra hjälp med tips och ideer vid både badrumsrenovering, köksrenovering och fönsterbyte. Kompetent arbetsledning med totalentrepenad som såg till att rätt person var på rätt plats. Kan rekommendera dem!

Kerstin R

Köksmontering, bra hantverkare o kunniga. Pris -högt Blev färdigt i tid

Michael M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Jonny och hans team har hjälpt oss flera gånger senaste åren. En stor altan, cykelförråd, pergola, staket samt snickeriarbeten inomhus. Vi har varit supernöjda varje gång, från start till slut. Utmärkt kommunikation, supertrevliga hela bunten, hög kvalitet och lyhördhet i arbetet, goda idéer, ordning och reda på specifikation och fakturering. Det här är riktiga proffs, respekt!

Daniel S
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket kompetenta, punktliga och trevliga. Har använt deras tjänster vid flertalet tillfällen och är mycket nöjd med både kvalitet och pris.

Jörgen R
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket nöjd med bemötande och det utförda arbetet.

Johan W
Skrev om i3 Entreprenad AB

Professionella, bra bemötande. Kom med bra tips på inredningsdetaljer och lösningar. Levererade enligt överenskommelse, både gällande tid och pris. Har anlitat dem flera gånger nu för badrum, kök, hall och balkongbygge. Rekommenderas starkt!

Tatiana M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Allt gick bra och smidigt, bra produkter och pricer

Carina S
Skrev om i3 Entreprenad AB

de säger alltid när de ska komma och håller detta eller så informerar de om det blir några ändringar. Vill att kunden ska bli nöjd. Trevlig personal

Fredrik E
Skrev om i3 Entreprenad AB

Bra och kunnigt bemötande samt mycket bra utfört arbete. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Elly J
Skrev om i3 Entreprenad AB

Jag är så nöjd med mitt samarbete med i3 Entreprenad och rekommenderar dem varmt vidare! Jag fick kontakt med Jonny via reco.se och han var snabb med att komma förbi och diskutera köksrenoveringen vi planerade. Han gav mycket bra feedback till projektet redan då och gav många bra råd till oss som aldrig gjort en liknande renovering tidigare. Vi träffade två andra snickare men valde Jonny som kändes mest seriös. Ett beslut vi aldrig ångrade. Genom projektet har vi hela tiden haft en nära kontakt, han har lyssnat på alla våra...

Anita A
Skrev om i3 Entreprenad AB

Fungerade utmärkt från planering till färdigt resultat

Michael M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Jonny, Bosco och Martin byggde vårt altandäck på runt 60 m2, en custom-byggd pergola på 4x5 meter, ett cykelförråd, satte upp snörasskydd på tak samt spaljé utmed en hel husvägg, plus tog upp ett extra ventilationshål i krypgrunden. De var helt outstanding i varje steg. Allt från initial kommunikation och planering, till offerering, kreativitet och dagliga avstämningar. Var ett rent nöje att anlita dessa herrar. De stod ut med våra halvt inexakta instruktioner, hanterade smidigt ett och annat önskemål som kom på volley, och kom med utmärkta egna förslag / lösningar. Stort tack!

Alexander R
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi tog kontakt med Potentia Bygg för att få hjälp med en platsbyggd TV-möbel. Och vilken möbel de levererade! Johnny som gjorde snickeriet är otroligt duktig och noggrann. Inom loppet av bara några dagar stod den klar. Något dyr men det får man räkna med när man vill ha saker platsbyggt. Värt varenda krona!

Eva G
Skrev om i3 Entreprenad AB

Har svarat tidigare! Allt var mycket bra!😀

Christian V
Skrev om i3 Entreprenad AB

Överlag ett bra och gediget arbete från alla involverade. Och vi var särskilt nöjda med elektrikerns arbete och hans råd och service. Minus att dialogen med projektledaren blev märkligt känslostyrd om fakturornas innehåll.

Daniel L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Mycket proffsigt och bra jobb. Gjorde om badrum där jag bytte ut badkar mot dusch. Plattsättare och rörmokare som både gjorde bra jobb på utsatta tider. Rekommenderas varmt!!

Dan S
Skrev om i3 Entreprenad AB

montering av nytt kök med tillhörande tjänster. bemötandet var mycket bra där inblandade hantverkare agerade seriöst och professionellt.Diverse frågetecken och problem löstes på ett mycket bra sätt. samtliga hantverkare höll tider och var dessutom mycket trevliga. på det stora hela levererade Potentia Bygg en utomordentlig slutprodukt och kan varmt rekommenderas till andra kunder.

Lisbeth A
Skrev om i3 Entreprenad AB

Potentia Bygg har rivit en vägg och byggt en bokhylla hos oss. De har också lagt klinker på en 31 kvm stor balkong. Allt till full belåtenhet. Vi har blivit mycket väl bemötta och är väldigt nöjda med deras jobb hos oss.

Yiwen L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Johnny och hans kollega Boskar hjälpte mig att bygga en innervägg i min lägenhet. Snabba, professionella, jätte fin resultat och pris! Jag kan verkligen rekomendera dem!

Christian T
Skrev om i3 Entreprenad AB

Fått hjälp med badrum, skivning och golvläggning. Både Jonny och Mario är extremt noggranna och samtidigt effektiva. Mycket ovanlig kombination. När andra i byggprojektet ställer till det har dessutom Jonny nätverket för att få in bra folk snabbt och rädda upp situationen. Rekommenderas!

Sara Ö
Skrev om i3 Entreprenad AB

Jonny på Potentia Bygg gjorde ett snickerijobb hos oss; en större inbyggd garderob och vi är otroligt nöjda. Har faktiskt aldrig träffat en proffsigare hantverkare. Kommer på minuten på utsatt tid, lastar av sina verktyg och material och jobbar sedan intensivt tills han är klar - vilket han blev en dag tidigare än utsatt tid. Jonny tar betalt för de timmar han arbetar - inga konstiga påslag eller överraskningar när fakturan kommer. Sen till själva jobbet: minutiöst noggrant och proffsigt gjort. Jonny hittade lösningar på...

Margareta K
Skrev om i3 Entreprenad AB

Proffsiga hantverkare. Vänligt bemötande. Bra planering, inga väntetider. Vi är nöjda över resultatet.

Ulrika B
Skrev om i3 Entreprenad AB

Potentia Bygg renoverade badrum och hall. Vi är nöjda med bemötandet och uppföljningen som var under arbetets gång. När det dök upp ett problem efter att arbetet var slutfört så fixade dom det! Proffsigt och bra finnisch.

Sussane K
Skrev om i3 Entreprenad AB

Smidigt och bra, beställde nästan allt via kakel design i Sollentuna, de va dessvärre ganska dåliga på respons fick t ex aldrig något skiss på badrummet med de nya kaklet mm. Men potentia höll vad de lovade och var mkt noggranna, ringde alltid innan de gjorde något för att säkerhetsställa. Men kakeldesign Sollentuna ger jag 2... tyvärr! Ingen som svara i telefon när man ringde och inga svar på e-mail...

Carl Eric S
Skrev om i3 Entreprenad AB

Viss renovering av nyköpt hus. Mycket engagerade och kunniga medarbetare som utförde arbetet enligt våra önskemål och som dessutom hade ideer om förbättringar. Tider och priser som getts av ledningen uppfylldes.

Elisabeth L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Denna gång har vi rustat upp vår vind till ett bättre förvaringsutrymme. Även denna gång har Potentia Bygg gjort ett bra jobb - gick snabbt, bra gjort och att prislappen hölls.

Anna U
Skrev om i3 Entreprenad AB

Har anlitat Potentia Bygg för renovering av badrum. Alltigenom professionellt utfört med regelbunden återkoppling under arbetets gång. Jag är jättenöjd med resultatet.

Anna M
Skrev om i3 Entreprenad AB

Potentia Bygg är pålitliga, kompetenta, proaktiva och sätter kvalitet i centrum. Vi har renoverat ett helt hus (nytt kök, nytt badrum, gips på väggar, lister, nya innedörrar, målning av såväl väggar/tak/trappa mm. Kontakten funkar utmärkt och jag kan varmt rekommendera Potentia Bygg. För mig är det ett sjävklart val vid nästa tillfälle!

Lise-Lott  A

Snabba. Professionella. Lyhörda.

Lars L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi behovde snabb hjaip med flytspackling, tatskikt och kakling av bsdrum. Potentia bygg stallde snabbt upp och gjorde ett kanonbra jobb. Vi gjorde vissa moment sjalva och da fick vi tips och rad. Vi kan verkligen rekomendera Potentia Bygg!

Lars S
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi är mycket nöjda från början till slut med vårt altanbygge. Företaget har hållit vad det lovat och dessutom noga angett vilka tider de har arbetat. Vi kan rekommendera Potentia Bygg! Lars & Ingrid Strömberg Sollentuna

Andreas L
Skrev om i3 Entreprenad AB

Fantastiskt engagemang! Tänker på detaljer och levererar toppkvalite

Robert Z
Skrev om i3 Entreprenad AB

Vi har nu använt Potentia Bygg två gånger för att renovera två badrum och vi är klart nöjda. Det är många saker som ska beslutas under arbetets gång, och där tycker vi att det har fungerat bra att kommunicera under tiden. Det har kanske också underlättat att vi kört på löpande räkning, för då blir det aldrig några problem ifall man vill att någonting extra ska göras. Vi är också väldigt nöjda med slutresultatet och det känns som att Jonny och hans gäng är väldigt duktiga på det de gör, både vad gäller snickeri, plattsättning, vvs och el.