Alla kategorier Snickeri Stockholms län Sollentuna Norrsidans Bygg AB

Norrsidans Bygg AB

Disavägen 19, 191 63 Sollentuna — Visa karta

Norrsidans bygg startades som en enskild firma redan 2005. I takt med ökad efterfrågan från kunder är vi nu ett aktiebolag med 12 anställda.

Läs vad 23 kunder tycker om Norrsidans Bygg AB

• Adam K
    Adam K skrev om Norrsidans Bygg AB
    Bra och snabbt ombyggnation av vårat badrum. Lätt att göra upp plan för bygget och trevlig personal.
  • Annette G
    Annette G skrev om Norrsidans Bygg AB
    Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fönster, och även fått nya elementskydd. Dom är proffs på det mästa, jag är jätte nöjd med allt dom har gjort.
  • Björn H
    Björn H skrev om Norrsidans Bygg AB
    Bra bemötande och prisvärda arbeten.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Norrsidans Bygg AB
    Renovering av husfasad och badrum. Arbetena utförda till full belåtenhet inom angiven tidsram. Trevligt bemötande från företagets och de anställdas sida. Vi kände oss i trygga händer och kommer att anlita företaget igen i framtiden.
  • Christer J
    Christer J skrev om Norrsidans Bygg AB
    De har gjort en hel del olika job, bl.a. Våtrumsrenovering installerat insatskamin, dragit el, kopplat VVS grovjobbat I trädgård. De är våra favorit hantverkare jag ger dem mina allra bästa rekomendationer, de verligen bryr sig om mig som kund, Christer Jeleborg
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Norrsidans Bygg AB
    I would happily recommend Norrsidans Bygg, they are a very reliable company, led by Rimas who was great to work with.
  • Bo F
    Bo F skrev om Norrsidans Bygg AB
    Vi är nöjda med det utförda hantverksarbetet. Om vi ska ge feedback så kan kommunikationen med någon av arbetsledarna vara bättre. Vi ger en stark fyra.
  • Ann E
    Ann E skrev om Norrsidans Bygg AB
    Vi använde Norrsidans bygg till renovering av två badrum och tvättstugan. De genomförde ett mycket bra jobb på ett trevligt och engagerat sätt. Rekommenderas varmt
  • Markus W
    Markus W skrev om Norrsidans Bygg AB
    Rimas är mycket bra att ha att göra med. Bra leverans (i stort) till mycket bra pris. Flexibla och anpassarde insatsen helt efter mina önskemål. Totalentreprenör som klara alla delarna av bygget utom projektering. Det som drar ned betyget är att det fanns vissa hantverkare som höll något lägre kvalitet, men i stort mycket bra och rekommenderas absolut.
  • Hampus W
    Hampus W skrev om Norrsidans Bygg AB
    Kompetenta, självgående, noggranna och hittar bra lösningar på svåra renoveringsproblem. Vi är jättenöjda!
  • Ole L
    Ole L skrev om Norrsidans Bygg AB
    Mycket bra i allt från bemötande, genomförande till att hålla överenskommelser och planer. Kan verkligen rekommendera.
  • Lars S
    Lars S skrev om Norrsidans Bygg AB
    Norrsidans Bygg har hjälpt oss bygga om vårt badrum.
    Vi är mycket mycket nöjda med deras arbete, arbetssätt och inte minst resultatet.
    Följande punkter vill vi trycka speciellt på:
    - snabbt offertsvar med personlig presentation
    - började och slutade på avtalad tid
    - bra information om och under arbetets gång
    - mycket bra veckovis tidredovisning
    - egna förslag på förändringar/förbättringar under arbetets gång
    - perfekt slutredovisning av projektet innan faktura
    - genomgående hög kvalitet på allt, från personal till resultat
    En av de två bästa hantverksföretag vi har anlitat och det har blivit några stycken genom åren.
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Norrsidans Bygg AB
    Jättenöjda! Kommer att anlita dem vid nästa renovering.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Norrsidans Bygg AB
    Väldigt duktiga hantverkare!
    Trevligt bemötande var det varje dag.
    En byggare som faktiskt alltid svarar i telefon dessutom.
  • Carin H
    Carin H skrev om Norrsidans Bygg AB
    Otroligt smidiga och bra att ha och göra med! Vi är supernöjda och rekommenderar dem till alla vänner!
  • Leif L
    Leif L skrev om Norrsidans Bygg AB
    Ställer alltid upp, oavsett problem.
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Norrsidans Bygg AB
    Hela nervåningen inklusive kök o toa trappa 2 sovrum allt gjort på ett proffsigt sätt med trevlig och bra personal mycket nöjda
    Barbro o Börje Ericson
    Trädäck och staket också
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Norrsidans Bygg AB
    Hantverkare generellt brukar vara lite struliga med att passa tider och att vara måna om att utfört jobb är till kundens belåtenhet.Vi har använt Norrsidans Bygg till större renoveringar i vårt hus och är väldigt nöjda och speciellt att vi är nöjda med deras utförda jobb. De är även ett bra bollplank att diskutera egna ideer med och de kommer gärna med andra förslag till lösningar. Kort sagt en mycket kundtillvänjd hantverksfirma!! som vi även rekommenderat till vänner och bekanta och de är lika nöjda som vi varit genom åren.
  • Mats S
    Mats S skrev om Norrsidans Bygg AB
    Ett företag med yrkesskickliga hantverkare.
    Genomför vad som överenskommits.
    Lagd budget håller.
  • Carl-Johan F
    Carl-Johan F skrev om Norrsidans Bygg AB
    Norrsidans Bygg har genomfört en omfattande renovering av vår villa. Arbetet har utgjorts av såväl utvändig som invändig totalrenovering. Vi har varit mycket nöjda med resultatet och i de delar där resultatet inte varit tillfredsställande så har Norrsidans Bygg varit tillmötesgående för att avhjälpa påtalade brister på egen bekostnad. Vi kan sammanfattningsvis inte annat än varmt rekommendera Norrsidans Bygg till andra kunder.
  • Gustav S
    Gustav S skrev om Norrsidans Bygg AB
    Mycket bra jobb och trevligt bemötande!
  • Lena B
    Lena B skrev om Norrsidans Bygg AB
    Snyggt, snabbt inget är omöjligt. Rimas är full av ideer. Behöver du hantverkare använd Norrsidans bygg
  • Johan S
    Johan S skrev om Norrsidans Bygg AB
    De gjorde vår renovering bättre än vi någonsin kunde hoppats. Om vi hade gjort fel själva i ritningarna kollade de upp och rättade till det. De löste alla problem som dök upp och gjorde allt fruktansvärt snyggt! Proffsigt helt enkelt

Disavägen 19, 191 63 Sollentuna