Offo Bygg AB

Häggviksvägen 4, 191 50 Sollentuna — Visa karta

Vi är ett företag med mångårig erfarenhet och med ett gott rykte att erbjuda hög kvalité utifrån kundens önskemål. Vi utför tillbyggnationer/ombyggnationer, renoveringar, badrumsrenoveringar, kök samt mindre byggjobb exv. montering av fönster/dörr. OFFO Bygg håller en hög servicenivå samt en hög kvalité genom ett väl inarbetat nätverk inom alla typer av hantverk såsom elektriker, VVS, måleri, ventilation m.m.
Box 6088, 17106, Solna
Mälarvikens Tak & Bygg
Habtemariam M:
Jag är en jätte nöjd kund och tvekar inte att rekom MTB till andra.

Byggföretag nära Offo Bygg AB:

Disavägen 19, SOLLENTUNA
Tveka inte att höra av er för att få en offert! Läs mer ›
Annette G:
Jag har haft kontakt med företaget vid flera tillfällen, har haft hjälp med att bygga om hela mitt kök, som blev jätte bra, bytt ut gamla fö...

Kistavägen 17, SOLLENTUNA
Varmt välkomna! Läs mer ›
Jan B:
Snabbt och skickligt bemötande. Korrekt hantverk och felet var åtgärdat på en gång

Domherrevägen 11, SOLLENTUNA
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Katja L:
Vi anlitade Qi Construction för att renovera och stambyta vår gästtoalett och vår tvättstuga. Vi är mycket nöjda, både men utförande, men fr...

Steglitsvägen 55, SOLLENTUNA
Jobben utförs med noggranhet, vilket genererar till en bra kontakt med kund som... Läs mer ›
Johan R:
VI fick hjälp av Potentia Bygg att helrenovera undervåningen i vårt radhus. Övergripande gjordes följande: - Stambyte och ny dragning av a...

Läs vad 17 kunder tycker om Offo Bygg AB

• Anna S
    Anna S skrev om Offo Bygg AB
    Väldigt nöjda med bygget som följde tidsplan, budget o lösningar av alla problem som dök upp under utförande. Alltid trevligt bemötande!
    2015-01-11 Per A svarar Anna S
    Tack Anna för er rekommendation! Även glad att ni är nöjda med helheten.
  • Louise H
    Louise H skrev om Offo Bygg AB
    Vi fick hjälp med att bygga ett entrétak. Offo var fantastiskt tillmötesgående och proffsiga. De höll både offert och tidsplan och vi är hemsk nöjda med resultatet.
    2014-12-23 Per A svarar Louise H
    Tack Louise för fin rekommendation samt att ni anlitade oss.
    Önskar er en GOD JUL!
  • Klas-göran A
    Klas-göran A skrev om Offo Bygg AB
    Har anlitat OFFO Bygg vid ett antal tillfällen i samband med renovering av min fastighet. Har alltid blivit korrekt och vänligt bemött och fått arbetet utfört till full belåtenhet med perfekt kvalitet. kan starkt rekommendera OFFO
    2014-11-24 Per A svarar Klas-göran A
    Tack Klas-Göran för din rekommendation. Alltid kul att få positiv återkoppling!
  • Göran F
    Göran F skrev om Offo Bygg AB
    Byte av ytterdörr. Utmärkt jobb utfört av trevlig och glad hantverkare.
    2014-11-21 Per A svarar Göran F
    Tack för rekommendationen Göran och kul att höra att ni blev nöjda!
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Offo Bygg AB
    Vi anlitade OFFO för att göra en tillbyggnation till vår hall. De har varit tydliga, effektiva och gett korrekt prisuppgift från start. Alla inblandade har varit mycket trevliga, förstående och tillmötesgående. OFFO arbetade utefter en skiss som vi gjorde själva och resultatet blev mkt. bra. Små saker som gjordes fel rättade de till utan problem. De var även flexibla och la till saker som inte fanns med i inledningsskedet. De har levt upp till våra förväntningar och rekommenderas varmt till andra!
    2014-06-30 Per A svarar Ylva B
    Tack Ylva för att ni tog er tid att rekommendera oss. Härligt att ni blev nöjda med er tillbyggnad av hallen. Alltid kul att höra att grabbarna är trevliga, förstående och tillmötesgående. Trevlig sommar!
  • Jens R
    Jens R skrev om Offo Bygg AB
    Vi har varit mycket nöjda med OFFO från start till slut. Skickliga hantverkare och bra kommunikation!
    2014-06-30 Per A svarar Jens R
    Tack Jens för att ni valt att rekommendera oss. Det har varit ett mycket spännande projekt och resultat av er utbyggnad blev mycket bra. Vänligen Per
  • Ola C
    Ola C skrev om Offo Bygg AB
    Vi anlitade OFFO för en badrumsrenovering. Vi har haft fått ett väldigt bra bemötande från alla inblandade och haft en mycket bra dialog genom hela renoveringen där alla hantverkare kommit med egna förbättringsförlag på vår egna ritning. Slutresultatet är av väldigt hög kvalitet med otroligt fin finish på alla detaljer.

Renoveringen har inte gått jättesnabbt men med tanke på slutresultatet så spelar det ingen roll och det har ändå blivit klart inom en rimlig tid. Kan definitivt rekommendera OFFO.
    2014-02-03 Per A svarar Ola C
    Hej Ola,
    Tack för din rekommendation och kul att höra att du blev nöjd! Även positivt att höra dialogen mellan hantverkare och beställare med alternativa förslag som kan leda till något bättre. Vänligen Per
  • Arne H
    Arne H skrev om Offo Bygg AB
    - Proffsigt
    - Fullt upp
    - Trevlig/avspänd/hög
    - Mycket prisvärt
    - Mycket trevlig bekantskap.
    2013-12-19 Per A svarar Arne H
    Hej Arne,
    Tack för din rekommendation och positiva ord!
    Vänligen Per
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Offo Bygg AB
    Bemötandet var bra. Företaget levde upp till vår förväntan men tyvärr inte underleverantörerna som golvläggare och målare.
    Stämningen, miljön och service var god.
    Svårt att uppfatta värdet eftersom jag inte kollade hur effektiva eller hur länge de arbetade.
    Bra upplevelse.
    2013-11-12 Per A svarar Ingrid M
    Hej Ingrid och tack för att du ville rekommendera oss. Tråkigt att du inte blev helt nöjd gällande parkett och målningsarbetet. Vår målsättning är att helheten skall skall bli bästa tänkbara.
    Vänliga hälsningar
    PEr
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Offo Bygg AB
    Deras bemötande var mycket gott och redan vid första mötet, gavs en preliminär kostnad som stämde väl slutligen. Under hela byggtiden gavs tid och utrymme för frågor och klargöranden. Slutresultaten uppfylldes väl både i förhållande till utförande och kostnad.

Jag har bara gott att säga och jag kan varmt rekommendera dem.
    2013-11-12 Per A svarar Niklas G
    Hej Niklas, tack för din rekommendation. Kul att projektet blev lyckat. Tackar även för nya kunder som du har rekommenderat oss för.
  • Helena I
    Helena I skrev om Offo Bygg AB
    Har anlitat Offo Bygg till allt från kök- och badrumsrenovering till målning och grävarbeten. Alltid lika nöjd! Alltid proffsiga hantverkare som lämnar ett bra resultat efter sig!
    2013-11-12 Per A svarar Helena I
    Tack Helena! Uppskattar att du har rekommenderat oss samt att ni är nöjda med vårt arbete!
  • Monica J
    Monica J skrev om Offo Bygg AB
    Trevligt och professionellt
    Över förväntan
    Glad, bra, ypperlig
    Alldeles utmärkt
    Utmärkt
    2013-11-08 Per A svarar Monica J
    Tack Monica för att du vill rekommendera oss! Projektet pågår och utökas....
    Vänliga hälsningar
  • Anders W
    Anders W skrev om Offo Bygg AB
    Offo gav ett vänligt och professionellt intryck. De visade att de kunde sin sak och anlitade andra hantverkare för arbete utanför deras område. Arbetet utfördes omsorgsfullt. I några fall uppstod fel men dessa korrigerades utan kostnad. Stämningen var generellt god och vi kom alltid överens. Jag följde arbetet dagligen på nära håll i.o.m. att vi bodde kvar i huset och kunde ge återkoppling an eftersom arbetet fortlöpte. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Efter slutbesiktning korrigerades det vi kom överens om.
    Totalt sett en mycket bra upplevelse.
    2013-11-08 Per A svarar Anders W
    Tack Anders för du vill rekommendera oss. Det var ett stort och spännande projekt vi fick utföra och grabbarna fick nyttja all sin kompetens. Olyckligt med stålbalken som ledde kyla men att vi till sist kunde lösa allt.
  • Karin S
    Karin S skrev om Offo Bygg AB
    Noggrant och snyggt jobb inom ramen för tids- och kostnadsplan. Bra synk mellan alla inblandade. Vi behövde inte göra någonting. Dessutom var alla inblandade väldigt trevliga att ha och göra med. Vi är supernöjda!
    2013-11-08 Per A svarar Karin S
    Tack Karin. Mycket trevligt att höra att ni blev nöjda. Skall nämna detta för Pålle och berörda.
  • Widar G
    Widar G skrev om Offo Bygg AB
    Alltid ett mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling på önskemål.
    De uppfyllde och överträffade vår förväntan.
    Alltid en mycket god stämning och hög servicenivå.
    Vi har fått full valuta för det vi betalat för.
    Vi har varit väldigt nöjda med företaget och inte minst byggarna Peter och Greger som har varit väldigt lätta att diskutera olika lösningar med och de har dessutom gjort väldigt bra arbeten. Vi ser dem numera som ”våra byggare” som vi alltid kommer att anlita när vi vill ha något renoverat eller byggt gjord.
    2013-11-08 Per A svarar Widar G
    Tack Widar för goda rekommendationer. Skall nämna ovan för Peter och Greger. Hoppas vi får vara "era byggare" en bra tid framöver.
  • Erik T
    Erik T skrev om Offo Bygg AB
    Proffsigt. De kunde göra allt som behövdes. Dock inte till fast pris, men å andra sidan så kunde vi inte specificera exakt då det rörde sig om en större om- och utbyggnad.
    2013-11-08 Per A svarar Erik T
    Tack för er positiva rekommendation. Vi skall bättra oss gällande fast pris på större renoveringar men har lärt oss av vår erfarenhet att löpande projekt har varit till fördel för kunden. Det som ofta händer under större renoveringar, även mindre, är att kunden önskar ändra, lägga till etc. och då är det stor fördel för bägge parter att det sker mot löpande. Vi redovisar samtliga underlag för kunden.
  • Mats L
    Mats L skrev om Offo Bygg AB
    Hej Reco,
    Offo Bygg har hjälpt oss - även som totalentreprenör - med renovering av våra våtutrymmen. Grovtvättrum, badrum, gästtoalett och duschrum på övervåningen.
    Bemötandena från alla inblandade var seriösa, vänliga och kunniga i alla led. Offo levde verkligen upp till alla våra förväntningar. Ja - till och med överträffade dem i flera fall. Stämningen, miljön och servicenivån var helt i nivå med förväntan - även om vi under ganska lång tid fick sköta vår hygien och vår klädtvätt hos våra döttrar. När det gäller betalningsvärden upplevde vi att vi kom undan billigare än förväntat, eftersom Offo även ansvarade för allt materielinköp. Och i de få diskussioner vi hade om fakturor kände vi oss väl bemötta och seriöst hanterade.
    Vår totala upplevelse av Offo under denna krävande ombyggnad är helt till belåtenhet. Vi har även fått snabb hjälp med andra mindre byggproblem och vi har rekommenderat Offo till flera av våra vänner. Att Per Ahlström som VD ansvarar för verksamheten ger oss också en total trygghet när vi anlitar Offo Bygg AB.
    2013-11-08 Per A svarar Mats L
    Tack Mats för fina lovord! Alltid trevligt med positiv respons.

Häggviksvägen 4, 191 50 Sollentuna