Händig Stockholm AB

Händig Stockholm AB

www.handigsthlm.se
  • Badge2023

På Händig Stockholm hjälper vi dig att förverkliga dina projekt och lösa vardagliga problem. Våra tjänster sträcker sig från montering och installation till trädgårdsskötsel och fastighetsservice, står vi redo att bistå både privatpersoner och företag. Exempel på tjänster vi tillhandahåller är: Trädfällning, flytthjälp, hantverkstjänster,...

14 omdömen om Händig Stockholm AB

Anne-Christine A
Skrev om Händig Stockholm AB

Så bra service ,helt perfekt ! Duktiga hantverkare som utförde ett toppen jobb , min kund är också så nöjd .!

Anna C
Skrev om Händig Stockholm AB

Suveräna, proffesionella, punktliga och trevliga hantverkare ⭐️

Tina B
Skrev om Händig Stockholm AB

Jag rekommenderar Händig Stockholm till hjälp med allt möjligt för er som inte har vaktmästeri eller liknande roll på plats. De har hjälpt oss med allt från att beställa reservdelar till höj- och sänkbara skrivbord och sätta det på plats till att sätta upp tavlor på våra väggar och en massa annat. De svarar snabbt på förfrågningar och har oftast folk att skicka med ganska kort varsel.

Fredrik S
Skrev om Händig Stockholm AB

Jag är extremt nöjd med min erfarenhet av HÄNDIG Stockholm AB. Deras team var inte bara professionella och kunniga utan också otroligt lösningsorienterade. De löste mina problem snabbt och resultatet var fantastiskt. Rekommenderar varmt HÄNDIG för deras enastående service och höga kompetensnivå. Tack för ett utmärkt arbete!

Birgitta K
Skrev om Händig Stockholm AB

Superproffsiga, bra service och kontakt under hela leveransen.

Tedd S
Skrev om Händig Stockholm AB

Proffsiga, snabba och lösningsorienterade montörer! Jag kan slappna av till 100% och vet att min kund blir lika nöjd och imponerad som jag på Händigs personal & montagejobb.

Jan H
Skrev om Händig Stockholm AB

Mycket bra erfarenhet av Händig! Lätta att boka. Snabba och effektiva samt väldigt trevliga medarbetare. Kan rekommendera dem!

Anna-Lena D
Skrev om Händig Stockholm AB

Jättefin kontakt med samordnare Catrin, hon ser alltid till att svara snabbt, och tillgodose våra önskemål. Killarna är suveräna! De är snabba och väldigt " händiga". Allt går smidigt och det finns ingenting de inte kan fixa! Högsta betyg!

Alexander C
Skrev om Händig Stockholm AB

Snabbt, smidigt och bra utförande!

Joakim L
Skrev om Händig Stockholm AB

Superbra! Enkel och smidig kontakt och utmärkt utfört arbete.

Torsten R
Skrev om Händig Stockholm AB

Allt har fungerat med genomgång av uppgiften, offert, själva genomförandet och slutligen avstämning och faktura. Vårt företag flyttade från mindre lokal till större i samma fastighet. HÄNDIG tog hand om packning och flyttning av kontorsmöbler, kontorsmaterial, kök och allt i köksskåp. kyl och frys samt allt på väggar (tavlor, bilder, whiteboard som tre exempel) samt all konferensutrustning. I ny lokal packades allt upp, alla kontorsmöbler kom till rätt arbetsplats och två konferensrum blev iordningställda med allt...

Helene C
Skrev om Händig Stockholm AB

Trevliga, duktiga och värt priset!

Johanna E
Skrev om Händig Stockholm AB

Händig är flexibla och hjälper oss snabbt när vi hör av oss! Deras personal tar sig tid att lära känna oss och är kunniga inom en rad olika områden. Det känns som kompisar när de kommer förbi! Kan varmt rekommendera Händig.

Trude H
Skrev om Händig Stockholm AB

Jag tog hjälp av Händig för att klippa min lååånga, tjocka och höga thuja-häck - orkar helt enkelt inte klippa den själv längre! Fick en bra offert, bokade, och i dag kom två kunniga trädgårdsskötare och klippte topp och utsida på häcken. I spöregn… Det blev mycket bättre än när jag gör det, och känns absolut värt priset. Kommer helt klart boka in Händig för samma jobb nästa år - och inte otänkbart att jag tar hjälp med något mer nästa sommar.

Catrin K gillar detta