AB Våtrums BT

AB Våtrums BT

Välkommen till AB Våtrums BT!

Funderar du på att renovera badrummet? Låt då någon av våra professionella kakelsättare hjälpa dig. Vi garanterar ett snyggt och säkert resultat. Säkerhet är A och O för oss på AB Våtrums BT. Vi är självklart våtrumscertifierade och alla våra hantverkare är behöriga.

Våra tjänster:
Badrumsrenovering, plattsättning, kakelsättning.

Vi kallar oss gärna perfektionister då vi alltid strävar efter högsta möjliga kvalitet och erbjuder alltid konkurrenskraftiga priser. Med fokus på dig som kund är allt möjligt och endast du sätter gränserna. Tveka inte att höra av dig för en offert.

Läs vad 18 kunder tycker om AB Våtrums BT

• 2020-11-23

Miikka B skrev om AB Våtrums BT
    Renoverade mitt lilla badrum och fick från början ett professionellt och förtroendeingivande intryck.
    Rimas och företaget levde upp till mina förväntningar och vi blev mycket nöjda. Mycket noggranna och håll rent runt omkring renoveringen. Höll tidplanen och kostnaderna. Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-10-19

Gunilla T skrev om AB Våtrums BT
    Vi anlitade AB Våtrum BT till vår gamla tvättstuga i källaren som gjordes om till badrum.
    Väggarna spacklades, tätskikt och kakel. Våra 60x60 kakel sattes upp i linje med golv och vägg och med ett stort precisionsarbete.
    Vi är mycket nöjda med utförandet av arbetet och kommunikationen med företaget. Läs mer
  • 2020-10-07

Birgitta R skrev om AB Våtrums BT
    AB Våtrums BT har totalrenoverat vårt vattenskadade badrum, arbetet utfördes på utlovad tid och blev jättefint. Rimas och hans hårt arbetande kollegor var trevliga och uppfyllde våra förväntningar. När vi ville ha justeringar/ändringar utfördes det snabbt och med gott humör. Stort tack till Rimas och hans kollegor, bra jobbat! Vi är så nöjda med det fina badrummet.

Birgitta Läs mer
  • Martin L

2020-09-07

Martin L skrev om AB Våtrums BT
    Fantastiskt företag. Totalrenoverade vårt badrum och en separat toalett. Jobbade hårt och resultatet blev superbra, dessutom fick vi råd och hjälp hela vägen vilket uppskattas. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Rimas och hans anställda till andra. Läs mer
  • 2020-08-31

Eric F skrev om AB Våtrums BT
    Har faktiskt ingenting att klaga på. Håller det dom lovar, bra kommunikation, flexibla och framförallt ett jätteväl utfört arbete. Rekommenderar varmt Våtrums BT och vi kommer definitivt att använda dom igen. Läs mer
  • Malin A

2020-08-10

Malin A skrev om AB Våtrums BT
    Vi är så nöjda med vårt badrum, det blev verkligen jättefint.
    Professionella, noggranna och duktiga.
    Bra kommunikation hela vägen och vi kände oss väldigt trygga med att ha Rimas och hans män i vårt hus. Läs mer
  • 2020-07-04

Anders S skrev om AB Våtrums BT
    Badrumsrenovering. Ett väl utfört hantverk. Trevliga hantverkare. Det kom på utsatt tid och slutpriset stämde överens med offerten Läs mer
  • 2020-06-03

HENRIK R skrev om AB Våtrums BT
    Klinkrade golvet i tvättstugan och hallgolvet med golvvärme. Både trevliga, punktliga och gjorde ett fint jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-08

Roger L skrev om AB Våtrums BT
    Renoverat badrum, Bra bemötande, Alla som var här och jobbade var trevliga. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt /Roger och Susanne Läs mer
  • 2020-04-17

Baltex N skrev om AB Våtrums BT
    Utmärkt utfört arbete i vårt kök på kontoret. Trevligt bemötande och snabbt jobbat. Läs mer
  • 2020-04-17

Thomas H skrev om AB Våtrums BT
    Badrumsrenovering.
    Finns inget bättre företag!
    Jag vet efter deltagit vid många ombyggnationer.

Använd bolaget - du kommer bli riktigt nöjd!
    Har bra koll och gör riktigt bra jobb!! Läs mer
  • 2020-03-16

Husbonden A skrev om AB Våtrums BT
    Våtrums BT riktigt specialisten på våtrums arbete med bra och snabbt service.. Läs mer
  • 2020-03-14

Evelina B skrev om AB Våtrums BT
    Bra kommunikation, snabbt, proffsigt och hög kvalitet på utfört jobb! Rekommenderar och skulle använda igen! Läs mer
    2020-03-14 AB Våtrums BT svarar Evelina B
    Hej Evelina,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultat. Hoppas vi ses snart!
  • 2020-03-14

Moa j skrev om AB Våtrums BT
    Snabbt och väldigt bra bemötande. Väldigt nöjda med arbetet Läs mer
  • 2020-03-13

Anna D skrev om AB Våtrums BT
    Vi fick vår toalett med dusch samt tvättstuga totalrenoverade. Vi är mycket nöjda med både arbete och bemötande. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2020-03-14 AB Våtrums BT svarar Anna D
    Hej Anna,

Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att ni är nöjd med vår jobb! det var jätte trevligt att jobba hos er!

Therese K skrev om AB Våtrums BT
    Vi är mycket nöjda! Rimas är oerhört proffesionell och pålitlig, nogrann och duktig. Vi kan varmt rekommendera Rimas och hans företag. Läs mer

Claes P skrev om AB Våtrums BT
    Klinkerläggning i kök och hall.
    Bra uppfattning om vad som skulle göras och hur.
    Tidspassning och färdigställande perfekta.

Våtrums BT levererade mer än de lovat att utföra. Rent och snygg
    under arbetets gång och välstädat efter avslutat arbete. Läs mer
    2020-03-12 AB Våtrums BT svarar Claes P
    Hej Claes,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultatet.

Nadheer A skrev om AB Våtrums BT
    AB våtrum har renoverat mitt badrum på otroligt bra sätt.De är kunniga. Proffs ,seriösa och noggranna jag rekommenderar dem till alla som vill ha våtrumsarbete.. Läs mer
    2020-03-12 AB Våtrums BT svarar Nadheer A
    Hej Nadheer,

Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultatet.
    AB Våtrums BT gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte