AB Våtrums BT

AB Våtrums BT

abvatrumsbt.se
  • Badge2022

Välkommen till AB Våtrums BT! Funderar du på att renovera badrummet? Låt då någon av våra professionella kakelsättare hjälpa dig. Vi garanterar ett snyggt och säkert resultat. Säkerhet är A och O för oss på AB Våtrums BT. Vi är självklart våtrumscertifierade och alla våra hantverkare är behöriga. Våra tjänster: Badrumsrenovering,...

46 omdömen om AB Våtrums BT

Sedan starten hos Reco 2020

Amal K
Skrev om AB Våtrums BT

Allt fungerade bra från första kontakten med Rimas till utförandet av arbete. Reultatet blev mycket bra, på utsatt tid och till utlovat pris, Bra kommunikation och lyhördhet för våra önskemål med både Rimas och hans medarbetare. Rekommenderar starkt

Jurate L
Skrev om AB Våtrums BT

From start to finish, our experience with AB Våtrums BT was excellent. Their team displayed outstanding professionalism, exceptional attention to detail, and a genuine commitment to customer satisfaction during our bathroom reconstruction. Throughout the project, the team kept us informed about their progress and were always available to answer any questions. They maintained a clean and organized work area, minimizing disruption to our daily routine. The project was completed on schedule. We highly recommend them to anyone looking for high-quality bathroom renovation services.

Rimi A
Skrev om AB Våtrums BT

Utförda bra jab.Ingen anmärkningar.

Amanda L
Skrev om AB Våtrums BT

Proffsiga, tidplan och budget hölls och trevliga att ha att göra med. Snyggt resultat där det känns som att allt är ordentligt gjort.

Bodil H
Skrev om AB Våtrums BT

Arbetet gällde renovering av ett badrum. Vi blev mycket väl bemötta av företaget. Väntetiden blev dock lite längre än förväntat. Arbetena har utförts med stor noggrannhet, och vi är mycket nöjda mrd resultatet. Det hade varit bra om Rimas Jakubauskas hade gjort ett besök under arbetets gång. Ibland uppstod vissa språksvårigheter. Men för övrigt är vi nöjda och rekommenderar gärna firman. Bodil och Curt-Eric Hagberg

Olle M
Skrev om AB Våtrums BT

Fantastiskt trevlig och hjälpsam snickare. Tyvärr var kommunikationen med företagets inhyrda rörinstallatör den bästa. Det blev tyvärr flera omtag. Så småningom ordnade det upp sig, men utan snickaren hade det inte gått.

Emelie B
Skrev om AB Våtrums BT

Fick hjälp att lägga klinker i nybyggd hall samt kompletterande jobb med spackling väggar och tak samt målning av innertak. Mycket noggrannt arbete och uppskattade att de var flexibla och kunde ta sig an kompletterande uppdrag. Mycket nöjda!

Anna D
Skrev om AB Våtrums BT

Andra gången vi anlitar dem för badrumsrenovering. Mycket trevligt bemötande, lyhörda, noggranna, duktiga att se detaljer som gör slutresultatet mycket bättre. Tack för denna gång!

Christina T
Skrev om AB Våtrums BT

Jag är nöjd med alla kontakter så även med arbetet. Jag rekommenderar detta företag!

Håkan H
Skrev om AB Våtrums BT

Gav ett bra och förtroendeingivande intryck redan vid första kontakten. Detta har följt genom hela projektet. Professionellt bemötande och utförande samt hållit utlovad tidplan. Lyhörda för mina önskemål och krav gällande finish, utförande, noggranhet etc. Total badrumsrenovering från golv till tak med ett mycket bra resultat! Kan inte annat än rekommendera!

Viktorija K

Best of the best! 🤩 great job! Good service 🙂

Daniel B
Skrev om AB Våtrums BT

Helrenovering av badrum. T ex. vattenburen golvvärme, vägghängd toalett, helkaklat med med 30x60 på vägg. Tydligt och seriöst bemötande under offertprocessen. Väldigt prisvärd offert jämfört med konkurrenterna. Höll rent och städat efter varje arbetsdag. Hela projektet var professionellt utfört. Höll helt och hållet tidsplan och budget. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan verkligen rekommendera VåtrumsBT.

Partner &
Skrev om AB Våtrums BT

Våtrums BT håller en hög kvalité och finish på alla badrum de har utfört till oss. Kan strakt rekommendera Våtrums BT.

Fredrik S
Skrev om AB Våtrums BT

Total renovering av badrum. Noggrann t och Proffsigt. Snyggt och rent. Bra råd under processen med inköp av material.

Henrik L
Skrev om AB Våtrums BT

Vi gör en omfattande renovering med bland annat nybyggnad av 2 badrum. Vi har fått ett proffsigt bemötande. Väldigt kunniga och jobbar fort.

ELENA M
Skrev om AB Våtrums BT

Vi är mycket nöjda med vår tvättstuga. De är proffsiga och trevliga. Rekommenderar!

Rimas J gillar detta
Monica A
Skrev om AB Våtrums BT

Seriösa, proffsiga, löser problem och väldigt trevliga. Känns tryggt.

Rugile K
Skrev om AB Våtrums BT

Rekommenderar verkligen AB Våtrums BT! Profesionella, snabba, prisvärdiga, lyhörda och trevliga. Vi är jättenöjda med våra badrum.

Rimas J gillar detta
Jonas B
Skrev om AB Våtrums BT

Bra jobb som och pålitliga. Kan rekommendera.

Per-henry O
Skrev om AB Våtrums BT

Bra bemötande, professionelt Mycket väl utfört jobb

Stefan N
Skrev om AB Våtrums BT

I jämförelse med andra intagna offerter erbjöd Våtrums BT samma jobb för ett avsevärt lägre pris. Snabba och väldigt nöjd med resultatet.

Josephine W
Skrev om AB Våtrums BT

Jättebra! Vi rekommenderar verkligen dem. Snabba, lyhörda, prisvärda och trevliga. Vi är verkligen nöjda med vårt val av badrumsfirma.

Partner &
Skrev om AB Våtrums BT

Professionella och väldigt duktiga plattsättare! Kan starkt rekommendera Våtrums BT.

Tobias L
Skrev om AB Våtrums BT

Våtrums BT har hjälpt oss med att göra ett badrum, göra om ett gammalt pannrum till gästrum samt iordning gjort en matkällare. De har gjort ett riktigt bra arbete, väldigt hårtjobbande, ser möjligheter/lösningar, är seriösa, och trevliga samt att det blev snyggt. Kan verkligen rekommendera dem.

Fasadglas B
Skrev om AB Våtrums BT

renoverade 2 badrum, mycket duktiga killar.

Jonas L
Skrev om AB Våtrums BT

Best i test! Brå killar och fantastisk kvalité.

Henrik M
Skrev om AB Våtrums BT

Anlitade AB Våtrums BT för komplett renovering av 2 badrum. Bra bemötande, konkurrenskraftigt pris, bra utfört arbete enligt överenskommelse och på överenskommen tid.

Carl Bertil B
Skrev om AB Våtrums BT

Plattsättning av badrum, golv och trapphus. Otroligt nöjd med personalen och arbetet. Kom i tid varje dag. Jobbade hela dagar utan paus för inköp av material mm. Kan varmt rekommendera Våtrums BT.

Miikka B
Skrev om AB Våtrums BT

Renoverade mitt lilla badrum och fick från början ett professionellt och förtroendeingivande intryck. Rimas och företaget levde upp till mina förväntningar och vi blev mycket nöjda. Mycket noggranna och håll rent runt omkring renoveringen. Höll tidplanen och kostnaderna. Kan varmt rekommendera företaget.

Gunilla T
Skrev om AB Våtrums BT

Vi anlitade AB Våtrum BT till vår gamla tvättstuga i källaren som gjordes om till badrum. Väggarna spacklades, tätskikt och kakel. Våra 60x60 kakel sattes upp i linje med golv och vägg och med ett stort precisionsarbete. Vi är mycket nöjda med utförandet av arbetet och kommunikationen med företaget.

Birgitta R
Skrev om AB Våtrums BT

AB Våtrums BT har totalrenoverat vårt vattenskadade badrum, arbetet utfördes på utlovad tid och blev jättefint. Rimas och hans hårt arbetande kollegor var trevliga och uppfyllde våra förväntningar. När vi ville ha justeringar/ändringar utfördes det snabbt och med gott humör. Stort tack till Rimas och hans kollegor, bra jobbat! Vi är så nöjda med det fina badrummet. Birgitta

Martin L
Skrev om AB Våtrums BT

Fantastiskt företag. Totalrenoverade vårt badrum och en separat toalett. Jobbade hårt och resultatet blev superbra, dessutom fick vi råd och hjälp hela vägen vilket uppskattas. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Rimas och hans anställda till andra.

Eric F
Skrev om AB Våtrums BT

Har faktiskt ingenting att klaga på. Håller det dom lovar, bra kommunikation, flexibla och framförallt ett jätteväl utfört arbete. Rekommenderar varmt Våtrums BT och vi kommer definitivt att använda dom igen.

Malin A
Skrev om AB Våtrums BT

Vi är så nöjda med vårt badrum, det blev verkligen jättefint. Professionella, noggranna och duktiga. Bra kommunikation hela vägen och vi kände oss väldigt trygga med att ha Rimas och hans män i vårt hus.

Anders S
Skrev om AB Våtrums BT

Badrumsrenovering. Ett väl utfört hantverk. Trevliga hantverkare. Det kom på utsatt tid och slutpriset stämde överens med offerten

HENRIK R
Skrev om AB Våtrums BT

Klinkrade golvet i tvättstugan och hallgolvet med golvvärme. Både trevliga, punktliga och gjorde ett fint jobb. Rekommenderas!

Roger L
Skrev om AB Våtrums BT

Renoverat badrum, Bra bemötande, Alla som var här och jobbade var trevliga. Vi är väldigt nöjda med resultatet. Rekommenderas varmt /Roger och Susanne

Baltex N
Skrev om AB Våtrums BT

Utmärkt utfört arbete i vårt kök på kontoret. Trevligt bemötande och snabbt jobbat.

Thomas H
Skrev om AB Våtrums BT

Badrumsrenovering. Finns inget bättre företag! Jag vet efter deltagit vid många ombyggnationer. Använd bolaget - du kommer bli riktigt nöjd! Har bra koll och gör riktigt bra jobb!!

Husbonden A
Skrev om AB Våtrums BT

Våtrums BT riktigt specialisten på våtrums arbete med bra och snabbt service..

Evelina B
Skrev om AB Våtrums BT

Bra kommunikation, snabbt, proffsigt och hög kvalitet på utfört jobb! Rekommenderar och skulle använda igen!

Svar från AB Våtrums BT

Hej Evelina, Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultat. Hoppas vi ses snart!

Moa j
Skrev om AB Våtrums BT

Snabbt och väldigt bra bemötande. Väldigt nöjda med arbetet

Anna D
Skrev om AB Våtrums BT

Vi fick vår toalett med dusch samt tvättstuga totalrenoverade. Vi är mycket nöjda med både arbete och bemötande. Rekommenderar dem starkt!

Svar från AB Våtrums BT

Hej Anna, Tack för ditt omdöme. Trevligt att höra att ni är nöjd med vår jobb! det var jätte trevligt att jobba hos er!

Therese K
Skrev om AB Våtrums BT

Vi är mycket nöjda! Rimas är oerhört proffesionell och pålitlig, nogrann och duktig. Vi kan varmt rekommendera Rimas och hans företag.

Claes P
Skrev om AB Våtrums BT

Klinkerläggning i kök och hall. Bra uppfattning om vad som skulle göras och hur. Tidspassning och färdigställande perfekta. Våtrums BT levererade mer än de lovat att utföra. Rent och snygg under arbetets gång och välstädat efter avslutat arbete.

Svar från AB Våtrums BT

Hej Claes, Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultatet.

Nadheer A
Skrev om AB Våtrums BT

AB våtrum har renoverat mitt badrum på otroligt bra sätt.De är kunniga. Proffs ,seriösa och noggranna jag rekommenderar dem till alla som vill ha våtrumsarbete..

Svar från AB Våtrums BT

Hej Nadheer, Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du är nöjda med slutresultatet.