Aquabygg AB

Aquabygg AB

aquabygg.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Aquabygg! Vi är din specialist när du behöver någon inom byggbranschen som du kan lita på. Vi utför en rad olika tjänster inom anläggning och bygg. Vi ritar, skissar och lägger upp budget från början till slut. Tjänster som vi på Aquabygg kan hjälpa dig med är följande: Ombyggnad, tillbyggnad, stambyte, nyproduktion,...

40 omdömen om Aquabygg AB

Sedan starten hos Reco 2021

Evert göran malcolm I

Anlitade Aquabygg för renoveringsprojekt för helrenovering toalettrum, bygge av balkong och byte av ytter och innedörr. Offert och slutpris överensstämde. Lukaz och Oscar som skötte planering och arbetet var tydliga, punktliga och noggranna. lämnade alltid arbetsdagen städad och ren. Vi är nöjda med resultat och kan verkligen rekomendera Aquabygg.

Baris Sami F
Skrev om Aquabygg AB

Vi älskar allt med Aquabygg, pedantisk precision, alltid inom tidsramen, och enligt offert. Vi har använt oss av Aquabygg flera gånger och kommer återkomma i framtiden!

Amanda R
Skrev om Aquabygg AB

Jag tycker att Aqua Bygg har överträffat alla mina förväntningar på resultat, resan dit & även kommunikationen med Lucas. Otroligt nöjd med deras jobb och kommer vara en återkommande kund. Allt från start till Slut har varit 10 poäng! Tack Aqua bygg för att ni gjorde vår renovering smidig & att ni höll allt ni lovade.

Danial M
Skrev om Aquabygg AB

Total badrumsrenovering i villa. Professionellt hela vägen från offert till färdigt resultat. Punktliga, noggranna och hjälpsamma. Fantastiskt resultat! Rekommenderas starkt!

Arne H
Skrev om Aquabygg AB

Fick en snygg och riktig offert på renovering av badrummet efter bara någon dag. Dessutom kompletterad med förslag på modern design. Bra pris dessutom. Genomförandet planerades och startade på utsatt dag. Hela renoveringen tog knappt 4 veckor vilket var en vecka mindre än vad som lovats. Superbra kontakt med arbetsledaren som återkom så snart jag sökt honom. Hantverkarna som jobbade var helproffsiga om än något tystlåtna :-) Högsta betyg utan tvekan.

Kurt E
Skrev om Aquabygg AB

Vi installerade dusch, vattenburen golvvärme, tvättstuga, handfat, kommod, spegelskåp i badrum. Fullt rimligt pris. Hög kvalitet och snygg finnish i deras arbete. Mycket skicklig hantverkare som jobbade hårt hela tiden och ledning av Lukas. Jag uppskattar Aquabyggs goda projektledning, tydliga kommunikation, stora flexibilitet och rekommendationer under arbetets gång. Vi hade ett fast pris för renoveringen, men de arbetade övertid och satte in extra resurser för att hålla byggtiden. Utan kostnad för oss, men naturligtvis...

Natalie Joanne H
Skrev om Aquabygg AB

Can’t recommend this company enough. Everything was smooth from the start to finish for a total bathroom renovation. The staff were considerate to our needs and asked us for input when needed on decisions etc. also made good suggestions for solutions to problems. The bathroom is completely spotless. The price was fair and the finish out standing. The experience was very easy compared to previous experience with another firm. The workers were on time and very respectful of the environment. Kept everything clean (small child...

Peter M
Skrev om Aquabygg AB

Vi anlitade Aquabygg för vår badrumsrenovering och kan rekommendera dem varmt! + Mycket professionellt bemötande i alla lägen. + Vi fick alltid snabbt svar på frågor som dök upp längst resan. + Bra flexibilitet. Vid problem som uppstod kom de med förslag på lösningar och för att uppnå våra önskemål på bästa sätt. + Snabbt och effektiv arbete. + Resultatet blev prickfritt! - Talar inte svenska men arbetsledaren och en av de två hantverkarna som jobbade åt oss talade flytande engelska.

Fredrik G
Skrev om Aquabygg AB

Totalrenoverade vårt badrum. Överlag väldigt kunniga, proffsiga och lösningsorienterade. Maciek ledde arbetet på plats och var toppen att jobba med, jättevänlig och mån om ett bra slutresultat. Enda förbättringspunkten är väl att projektet drog över tiden en del.

Peter S
Skrev om Aquabygg AB

Vi har använt oss av Aquabygg vid ett flertal större renoveringar på huset och har alltid varit supernöjda. De är alltid snabba med att svara, är lätta att ha att göra med och kommer alltid som de lovat. De är kompetenta, effektiva och noggranna. Vi kan varmt rekommendera Aquabygg för både större och mindre ombyggnationer eller renoveringar. Tack Lukas, Ivan, Oscar, och Damian.

Carl R
Skrev om Aquabygg AB

Vi har anlitat Aquabygg vid tre tillfällen och fått en bra kontakt med Lukas, som driver bolaget. Han är mycket pålitlig och lätt att ha att göra med. Vi bor sedan ett tag på en 1700-talsgård, och har renoverat badrum osv. med fantastiskt resultat. Projektet flöt på enligt tidsplan, och nu njuter vi av en ny bastu och badrum. Vi installerade bastu, dusch, vattenburen golvvärme i badrum och hall. Vi fick hjälp med materialval och inredningstips. Nästa år kommer Aquabygg hjälpa oss med köket.

Johan S
Skrev om Aquabygg AB

Bra pris, bra kommunikation och snygg finnish!

Jan Ingemar H
Skrev om Aquabygg AB

Vi har anlitat Aquabygg för totalt fyra projekt sedan 2021. Två badrumsrenoveringar, en sovrumsrenovering och en källarrenovering. Det mest omfattande projektet var källarrenoveringen som omfattade nya klinkergolv, delvis nya innertak med spotlights, stambyten av avlopp, vattenledningar och värmeledningar, samt installation av en ny bastu. Alla projekt har levererats i tid, enligt det överenskomna priset och med en kvalitet som vi är mycket nöjda med. Vi uppskattar Aquabyggs goda projektledning, tydliga kommunikation, stora flexibilitet och rekommendationer under arbetets gång.

MARCUS O
Skrev om Aquabygg AB

Andra gången Aquabygg renoverar för oss. Denna gången ett badrum och separat WC. Det blev perfekt resultat, på tid och enligt offert. 👍

Fredrik R
Skrev om Aquabygg AB

Vi anlitade Aquabygg i juni 2023 för en totalrenovering av vårt badrum i vår lägenhet på Södermalm. Renoveringen innebar ett ganska stort ingrepp där även en flytt av innervägg inkluderades. Aquabygg har gjort ett par badrumsjobb åt olika grannar i vårt hus tidigare (och även ett åt föreningen) och alla vi talade med rekommenderade Aquabygg varmt. Vi är supernöjda med hur Aquabygg genomfört vår renovering. Hela processen från planering, rivning, uppförande och slutfinish har funkat oerhört smidigt och professionellt....

Peter Mikael O
Skrev om Aquabygg AB

Har nu anlitat Aquabygg för andra gången (1:a gången för ca 7år sedan i en annan lägenhet), med lika bra resultat som sist. Allt ifrån offert, kontakt med byggarna till genomförande har gått galant. Vill specifikt berömma hantverkaren Mariusz som gjorde merparten i vårt badrum. Resultatet blev toppen, och bygget blev genomfört på 4 veckor som utlovat. Kan varmt rekommendera Aquabygg för badrumsrenovering, då jag själv skulle välja dem igen vid ett ev framtida projekt.

Johan M
Skrev om Aquabygg AB

Valde ut Aquabygg för att de fått goda omdömmen här och på den lista över kunder/referenter de skickade ut till oss innan arbetet. Det gjorde att vi hittade en kollega till min fru som kunde berätta att de var supernöjda med Aquabygg. Allt har känts otroligt lättarbetat, inga problem när vi vill lägga till ngt och de kom själva med bra idéer när vi var lite osäkra på ngn viss lösning. Lukas har hållt oss underrättade under arbetets gång och aldrig varit längre än en telefonsamtal bort. Oscar måste bara få en extra eloge...

Mikael W
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg har gjort renoverat ytskick i vår sekelskiftslägenhet. Vi är nöjda. Den konstruktiva kritiken vi lämnar är att vi önskat bättre och tätare kommunikation och återkoppling under projektets gång.

Mikaela K
Skrev om Aquabygg AB

Vi renoverade och byggde ut badrummet i vår lägenhet och blev rekommenderade Aquabygg. Badrummet blev hur fint som helst och utan anmärkning efter trestegsbesiktning. De skickade bilder och frågade alltid om något var oklart. Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera vidare!

Kerstin M
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg har totalrenoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. Jag blev under hela processen guidad och fick förslag på lösningar och hjälp med beställningar. Arbetet utfördes väldigt professionellt och blev klart i tid. Om jag behöver anlita hantverkare i framtiden kommer jag självklart att kontakta Aquabygg och Lukas. Jag kan varmt rekommendera dem. Kerstin Mattsson i Vallentuna

Kerstin O
Skrev om Aquabygg AB

Vi valde Aqua Bygg för att göra om vår tvättstuga i vårt hus i Täby. Vi är mycket nöjda med såväl bemötande som resultat av arbetet och kommer att vända oss direkt till Aqua Bygg när nästa behov av renovering uppstår. Det var Oscar som gjorde jobbet hos och han var otroligt noggrann och tålmodig. Kerstin & Hans Ottosson Täby

Erik A
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg totalrenoverade vårat badrum i vår lägenhet och vi är mer än nöjda. Mycket proffsigt från början till slut och höll tidsplanen. Kan starkt rekommendera Aquabygg.

Linda Caroline M
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg har renoverat mitt badrum med fantastiskt resultat. De supportar hela processen från design, val av material, sätter tidsschema och hjälper till med beställningar. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Aquabygg till andra.

Anna C
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg totalrenoverar just vår lägenhet, och vi är otroligt nöjda. Bart och hans kollegor är väldigt lyhörda, hittar kreativa och genomförbara lösningar när så behövs, arbetar noggrant och effektivt och allt de har gjort har hållit väldigt hög kvalitet. Kommunikationen med Bart fungerar jättebra och vi rekommenderar dem till fullo.

Bo G
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg har gjort en totalrenovering av mitt badrum på grund av vattenskada. Det har varit ett nöje att samarbeta med företaget. Arbetet är mycket professionellt och väl utfört av väldigt duktiga medarbetare. Det kan inte bli mycket bättre. Jag kan varmt rekommendera företaget.

MICHAEL E
Skrev om Aquabygg AB

Aqua hjälpte oss med vår renovering som blev bättre än vad vi förväntat oss. Trots att vi beställt komponenter till köket med felaktiga mått kunde de fixa detta och installera dem. Deadline överskreds lite men detta berodde också mycket på försenade leveranser. Allt som allt är vi väldigt nöjda med Aquabygg och Bart som var projektledare.

Maria T
Skrev om Aquabygg AB

Vi är jättenöjda! Fint hantverk och bra kundupplevelse!

Madeleine D
Skrev om Aquabygg AB

Väldigt proffsiga & kunniga! Gjorde 2st badrum samtidigt och det flöt på väldigt bra. Mycket prisvärt & de var lyhörda & tillmötesgående med idéer. Min man är hantverkare & väldigt petig och blev väldigt nöjd!

Annika S
Skrev om Aquabygg AB

Professionellt, levererat enligt vårt avtal, löste leveransproblem med leverantörerna. Kvalitetsjobb

Anders G
Skrev om Aquabygg AB

Mycket professionella hantverkare, lyhörda och bra egna idéer och förslag. Prisvärda jämfört med andra hantverkare. Vi renoverade samtidigt tre våtutrymmen i huset, ett omfattande arbete. De ger kunden sin egen rabatt (20-30 %) på inredning vilket sparade oss en hel del pengar. Dock bristfällig kommunikation från projektledaren under arbetes gång, försening jämfört plan (för många samtidiga projekt). Pratade endast engelska. Trots detta kan jag varmt rekommendera Aquabygg då vi är otroligt nöjda med slutresultatet. Anders

Anna Elisabet B
Skrev om Aquabygg AB

Vi har precis renoverat vårt badrum med hjälp av Aquabygg. De har varit fantastiska från början till slut, dvs: lyhörda, kommunikativa, tillmötesgående, trevliga, noggranna och ambitiösa, samt jobbade otroligt snabbt, flitigt och professionellt. Vi hade Lukas som arbetsledare och Damian som själva hantverkaren/byggaren och vi kunde inte haft ett bättre team. Resultatet blev precis som vi hade hoppats på eller ännu bättre! Lukas hade värdefulla estetiska/praktiska idéer som hjälpte oss i processen, och han kom även förbi...

Carl M
Skrev om Aquabygg AB

Aquabygg renoverade vårt badrum och vi är otroligt nöjda med resultatet! De startade i tid, arbetade idogt och höll tidplan och budget. Väldigt fin kvalité på arbetet också, och de möte alla våra unika önskemål utan problem. Kommer absolut vända mig till dom när det är dags för nästa renovering.

Janni Sebastian W

Aquabygg rekommenderades till oss av Leadme när vi skulle genomföra omfattande renovering av 50-talsvilla. Källargolvet bilades ut och ny, isolerad platta med golvvärme gjöts. Tre avväxlingar behövdes då vi flyttade bärande innerväggar. Alla stammar byttes och all el installerades om. Fönster och altandörrar installerades och två badrum byggdes/renoverades. Hela processen gick relativt smidigt och även om inga större hinder stöttes på så var Aquabygg väldigt flexibla och behjälpliga kring de små hinder som dök upp. Kompetenta...

SUZANNA P
Skrev om Aquabygg AB

Har anlitat dem för 2 badrumsrenoveringar. Perfekt utfört arbete. Duktiga och noggranna hantverkare som levererar kvalité. Proffsiga och bra kommunikation under byggets gång. Tidsplanen hölls och allt blev klart på utsatt tid. Väldigt nöjda och kan varmt rekommenderas.

NICKI F
Skrev om Aquabygg AB

Väldigt nöjda med Lukas och hans team, professionella, höll tiden, och levererade ett otroligt fint badrum som vi är glada för!

NADJA M
Skrev om Aquabygg AB

Vi är otroligt nöjda med Lukas och hans Team. Detta är tredje badrummet Aquabygg hjälper oss med. Bättre kundservice får man leta efter. Badrummet blev klart på 4 veckor och ser klanderfritt ut. Dom kunniga och jätte bra att bolla ideer och tankar med för att få sitt drömbadrum.

LOUISE M
Skrev om Aquabygg AB

Jag är jättenöjd med min badrumsrenovering. De är professionella, noggrann och bra bollplank. Bra kommunikation och snabb återkoppling. Kan varmt rekommenderas.

ULRIKA S
Skrev om Aquabygg AB

Helnöjda med badrumsrenoveringen som de gjorde hos oss. Prisvärda i jämförelse och enkla att ha att göra med, upplevdes väldigt professionella. Kan varmt rekommenderas!

TOBIAS R
Skrev om Aquabygg AB

Fantastiskt företag. Dom renoverade vårat badrum och vi är väldigt nöjda. Mycket noggrann hantverkare. Rekommenderas starkt

HALINA TERESA S
Skrev om Aquabygg AB

VARNING! Chefen opålitlig, oseriös, förutom dåligt utfört arbete kan man inte kommunicera med honom för att få eventuella fel åtgärdade, tänker bara pengar på att suga ut så mycket som möjligt istället för att lyssna på kunden... Vi är väldigt besvikna på kundbemötande samt utfört arbete...

Svar från Aquabygg AB

Det är alltid tråkigt att få ett mindre bra omdöme, men i detta fall från 2015 försökte vi på alla möjliga sätt att komma överens med kunden utan att lyckats. Fru Halina tillhör förmodligen den typen av konsumenter som aldrig går att tillfredsställa och som har som hobby att svartmåla på nätet.//AQUABYGG AB